Tesla

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.457
Reaction score
91.321
Με κανέναν δεν ασχολούμαι. Σχολίασα ανάρτηση. Απαγορεύεται;
:tongue:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.680
Reaction score
144.620
Με κανέναν δεν ασχολούμαι. Σχολίασα ανάρτηση. Απαγορεύεται;
:tongue:
Όχι βεβαίως, απλώς επειδή σχολιάζεις στο εν λόγω θρεντ μονίμως αρνητικά και πρακτικά ως "αρνητήθ", μας αναγκάζεις μετά να σε διορθώνουμε. 🤣😁

Γενικώς η προτροπή στο εδώ φόρουμ, είναι να μην συμμετέχεις σε θέματα που είσαι αρνητήθ, που δεν σε αφορούν, που δεν είναι μέσα στα ενδιαφέροντά σου, πχ να μη γράφεις στα ενεργά και στον τρινοβ, άμα είσαι κολλημένος με λάμπες και έλλειψη ισοσταθμισης ή σαμπ, διότι μετά αναγκάζονται οι συμμετέχοντες να σε διορθώνουν όταν λες πόσο κακά είναι τα σαμπ και πόσο πολύ χαλάει ο ήχος με dsp, ειδικά σε θρεντς που τα μέλη αναφέρουν τις βελτιώσεις με τη χρήση DSP και σαμπς. 🤣
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.102
Reaction score
33.061
Παρακαλούνται οι μη έχοντες υπομονή να μην πάρουν ποτέ Tesla. Ακόμη και αν αλλάξει ο CEO. :biggrin:

Όσο για το CEO, τρελάρας είναι με πολύ μεγάλη δόση ενθουσιασμού και αισιοδοξίας. Ποιος άλλος θα πάλευε τόσα χρόνια ηλεκτρικά οχήματα από το μηδέν, αυτόνομη οδήγηση σε οχήματα προσιτής τιμής σε μαζική παραγωγή, πυραύλους να επιστρέφουν κ.α.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.680
Reaction score
144.620
Έχουμε ένα σημερινό τεστ ταράνδου για το νέο model 3, σε άρθρο που εκ του πονηρού (🤪😁🤣) δεν αναφέρει με σαφήνεια με ποια ακριβώς έκδοση έγινε το τεστ, αλλά δίνουν λινκ τιμής για το πισοκίνητο στάνταρτ μοντελ 3 και αναφέρουν χαμηλή ισχύ regeneration και "με μια τάση του μπροστινού να ανοίγει την τροχιά του", πράγματα που δείχνουν την πισοκίνητη έκδοση.


Στα 73 km/h


ΥΓ. Μόλις τώρα το βρήκα, στον γενικό πίνακα κατάταξης φαίνεται ξεκάθαρα πως ήταν το πισοκίνητο:

1000016884.png


Στο 4-κινητο model 3, σε παλιότερα τεστ (ξέρουμε πως έγινε κατ'επαναληψιν) αναφέρεται χαρακτηριστικά: τρεις διαφορετικοί οδηγοί και κανείς δεν σημείωσε ταχύτητα κάτω από 80 χλμ./ώρα.
Πέρασε με 86 km/h.

Προφανώς το 4-κινητο είναι τραίνο, ενώ το πισοκίνητο είναι αδύνατο να έχει σε τέτοιες δοκιμασίες τις επιδόσεις 4-κινητου. 😎



ΥΓ. Είναι βέβαιος για το "εκ του πονηρού" του εν λόγω άρθρου, διότι είναι γνωστό για τους συμμετέχοντες πως δεν είναι "φιλικοί" προς τα Τέσλα. 😁🤣🤪
Ντιμιφούτηδες! 🤣🤪😁
Η βεβαιότητά μου ενισχύεται ακόμα περισσότερο, διότι δεν αναφέρονται διόλου οι πολύ υψηλότερες επιδόσεις της 4-κινητης έκδοσης, για λόγους σύγκρισης και ουδετερότητας στο θέμα. 😎
Επίσης, στο λινκ που δίνουν για τιμή, υπάρχουν όλα τα μοντέλα, και το 4-κίνητο. 😁
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.457
Reaction score
91.321
Γενικώς η προτροπή στο εδώ φόρουμ, είναι να μην συμμετέχεις σε θέματα που είσαι αρνητήθ
Τρένο θα σας πηγαίνω :tongue:
Όχι βεβαίως, απλώς επειδή σχολιάζεις στο εν λόγω θρεντ μονίμως αρνητικά
Και όμως, χτες σας λυπήθηκα. Είδα την ανάρτηση πως μεταφέρθηκε ο υπάλληλος στη θέση του οδηγού και δεν σχολίασα. Λέω κρίμα είναι τα παιδιά.
Αλλά πόσο να κρατηθώ; 😝🤣😜😂🤪
μας αναγκάζεις μετά να σε διορθώνουμε. 🤣😁
Τι να διορθώσετε ρε cult members, όλο κουβά πάτε, να όπως εδώ:
για το πισοκίνητο στάνταρτ μοντελ 3 και αναφέρουν χαμηλή ισχύ regeneration
Στα είχα πει πριν από μήνες. Δεν μπορείς να συγκρίνεις πισωκίνητα με 4κίνητα, και το regen είναι σημαντικό στο moose test.
Δεν μπορώ να στα κάνω εμβόλιο, τα λέω και όποιος καταλάβει.
Ορίστε, επιβεβαιώνεται, ίδια μέτρηση το πισωκίνητο με το προϊστορικό id3.
Αν αλλάξει ρύθμιση το regen, θα βγει καλύτερο το test.
Απλά είναι τα πράγματα. Ξεκόλλα.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.457
Reaction score
91.321
73 :tongue:
Τα είχα γράψει όταν οδήγησα το πισωκίνητο 3αρι και το παλαιότερο Υ 4κίνητο.
Ειχαν μεγάλη διαφορά στο στρίψιμο. Και δεν χρειάστηκε moose test, το καταλαβαίνεις αμέσως.
Το πισωκίνητο για μένα δεν κάνει. Από το Υ δεν είχα παράπονο ως προς τα κρατήματα, αλλά δεν ήταν comfort ride, τώρα θα το στρώσανε με την καινούργια ανάρτηση.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.680
Reaction score
144.620
Γιατί το πισοκίνητο μπεμβέ είναι καλύτερο; :gotcha:



Ωστόσο, τα 4-κινητα Τέσλα 3/Υ, δεν βλέπω να τα ξεπερνούν άλλοι κατασκευαστές EV, και από δικαιολογίες έχουμε χορτάσει, Δόξα το Θεό! 😁🤣🤪


Τα είχα γράψει όταν οδήγησα το πισωκίνητο 3αρι και το παλαιότερο Υ 4κίνητο.
Όλοι τα ξέραμε αυτά, πολύ πριν από σένα, και τα έχουμε γράψει κατ'επαναληψιν, δεν περιμέναμε εσένα να μας διαφωτίσεις (ασχέτως εάν έτσι νομίζεις)! 😁🤣🤪


Δεν είναι καθόλου "έκπληξη" για μένα οι επιδόσεις (73) στο moose test του πισοκίνητου μ3, και δεν σχολίασα διόλου αυτήν την επίδοση.

Σχολίασα το ότι τεχνηέντως παν να πλασάρουν αυτήν την επίδοση γενικώς και αορίστως για το model 3, και όχι ειδικά για το πισοκίνητο.

Σχολίασα ότι από τα γραφόμενα τους συνάγεται το συμπέρασμα ότι έκαναν τεστ στο πισοκίνητο, αλλά δε το αναφέρουν με σαφήνεια.

Αλλά είσαι τόσο αρνητήθ, που είναι αδύνατον να καταλάβεις τι γράφω, κι ας είναι απλά ελληνικά. 😁😁🤣
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.457
Reaction score
91.321
Όλοι τα ξέραμε αυτά, και τα έχουμε γράψει κατ'επαναληψιν, δεν περιμέναμε εσένα να μας διαφωτίσεις (ασχέτως εάν έτσι νομίζεις)! 😁🤣🤪
Τίποτα δεν ήξερες. Μας έλεγες τσουρέκια για τους σούπερ μηχανικούς της Tesla. Και το αποτέλεσμα είναι απλή ισοπαλία.
Αν αλλάξεις το regen θα πάει καλύτερα. Αλλά το τεστ ως έχει είναι περιορισμένης αξίας. Πρέπει να μετράει και την ταχύτητα εξόδου και να βγάζει κάποιο συνολικό rating. Οχι μόνο ταχύτητα εισόδου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.680
Reaction score
144.620
Όπως νομίζεις φωτεινέ παντογνώστη, αλλά μην επιμένεις διότι ξέρω πολύ καλύτερα από σένα το τι ακριβώς κάνουν τα πισοκίνητα Τέσλα, πολύ πολύ πριν αρχίσεις να ανακατεύεσαι με δαύτα. 😎
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.457
Reaction score
91.321
Μια χαρά είναι, δεν έγραψα πως δεν είναι καλά.

Και παρόλο που βγάζει ίδια μέτρηση με το id3 είναι καλύτερο στο στρίψιμο το Tesla. Τι σημαίνει αυτό οεο; Μήπως φταίει ο τρόπος μέτρησης; 8-)
Αν δεν μπορεί κάποιος να πληρώσει 4κίνητο, θα βολευτεί με την πίσω κίνηση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.680
Reaction score
144.620
Για του λόγου το αληθές, εγώ σου είχα πει να δοκιμάσεις το 4-κινητο, κι όχι το πισοκίνητο:

Ζήτα τεστ ντραιβ το Υ. Αλλά ζήτα το LR, όχι το πισοκινητο ..
Λες και δε ξέραμε πριν από σένα..😁🤪🤣
Λες και δεν οδηγήσαμε πισοκίνητα σε όλες τις συναντήσεις Τέσλα που παρεβρεθήκαμε, και δε συζητούσαμε μεταξύ μας, πολύ πριν πάρεις πρέφα τι γίνεται..😁🤪🤣

Έλα παππού να σου δείξω πως κάνουν τα παιδιά... 😁🤪🤣🤣

Με ένεση. 😁🤪🤣
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.457
Reaction score
91.321
Λες και δεν οδηγήσαμε πισοκίνητα σε όλες τις συναντήσεις Τέσλα που παρεβρεθήκαμε, και σε συζητούσαμε μεταξύ μας, πολύ πριν πάρεις πρέφα τι γίνεται..😁🤪🤣
Τι ξέρατε ρε cult member, μόλις είχε έρθει το highland, και το προηγούμενο 3αρι ήταν άθλιο.
🤣😂😝
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.680
Reaction score
144.620
Μια χαρά είναι, δεν έγραψα πως δεν είναι καλά.

Και παρόλο που βγάζει ίδια μέτρηση με το id3 είναι καλύτερο στο στρίψιμο το Tesla. Τι σημαίνει αυτό οεο;
Αν δεν μπορεί κάποιος να πληρώσει 4κίνητο, θα βολευτεί με την πίσω κίνηση.
Σύμφωνοι.

Ωστόσο εάν κάποιος θέλει υψηλές επιδόσεις σε moose test, και κατ'επεκτασιν υψηλές επιδόσεις σε οδηγική συμπεριφορά σε οτιδήποτε του συμβεί στο δρόμο που να θέλει να αποφύγει ένα ξαφνικό εμπόδιο, τα LR AWD model 3/Y αποτελούν απολύτως κορυφαίες επιλογές, και είναι τραγικά δύσκολο να βρει καλύτερες σε EV.

Κι αυτό, είναι γεγονός.

Έπονται τα πισοκίνητα, ανεξαρτήτως μάρκας, αλλά με τις όσο το δυνατόν καλύτερες επιδόσεις, και τελευταία και καταϊδρωμενα τα προσθιοκίνητα, τα οποία αποτελούν την χειρότερη επιλογή για EV, για πολλούς λόγους.
το προηγούμενο 3αρι ήταν άθλιο.
Όχι στο moose test. :fuckyou:

Δεν αλλάζουν τα δεδομένα της οδηγικής συμπεριφοράς, του regeneration και του σοφτγουερ 4-κινησης με την αλλαγή κάποιων υλικών που βλέπεις εσύ μέσα στο αυτοκίνητο, ή με την αλλαγή του σχήματος των προβολέων απ'το εξωτερικό του αυτοκινήτου!

Η ουσία του αυτοκινήτου είναι σταθερή, εσύ όμως δε βλέπεις την ουσία, βλέπεις τα δέρματα και τους μοχλούς, τα κουμπιά στο ταμπλό. 😁🤪🤣
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.457
Reaction score
91.321
Και παρόλο που βγάζει ίδια μέτρηση με το id3 είναι καλύτερο στο στρίψιμο το Tesla. Τι σημαίνει αυτό οεο; Μήπως φταίει ο τρόπος μέτρησης; 8-)
Για πες για το moose test λοιπόν. Είναι αξιόπιστο 100% ;
Όχι στο moose test. :fuckyou:
Στο comfort της αίσθησης της ανάρτησης (όχι στην ρύθμιση του setting, στο ride)
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.680
Reaction score
144.620
Για πες για το moose test λοιπόν.
Το moose test αν θες να μάθεις 😁🤪🤣 δείχνει μέχρι ποια ταχύτητα μπορείς να κάνεις αποφυγή εμποδίου.

Σου πετάγεται ένα παιδί στο δρόμο, πάνω στην Εγνατία ή στην Τσιμισκή. Ένα μηχανάκι. Κάτι σε επαρχιακό δρόμο.

Εκεί θα κάνεις παρόμοιο ελιγμό.

Η καλύτερη συμπεριφορά στο στρίψιμο, ενδιαφέρει σε ακόμα υψηλότερες ταχύτητες, και αφορά όλο το στήσιμο της ανάρτησης, το πόσο μαλακή είναι, και για μέχρι ποιες ταχύτητες έχει στηθεί.

Το iD.3 είναι καλοστημένο αυτοκίνητο για ταχύτητες Μαξ έως 163, δε πάει άλλο. Δε χρειάστηκε να το "σφίξουν" για να είναι οκ στα 180 και 200, όπου απαιτείται διαφορετικό στήσιμο και αντοχές.

Προφανώς πλησιάζοντας την τελική του (130-150) είναι στα όρια του στησίματός του, το οποίο δεν είναι φτιαγμένο για υψηλές ταχύτητες.

Ένα άλλο iD.3, με τελική 200-220, και με ισχυρότερο κινητήρα, θα έχει υποχρεωτικά διαφορετικό στήσιμο ανάρτησης και θα είναι σαφώς καλύτερο σε στροφές στα 130-150 με αυτό που έχουμε.

Το rwd model 3 είναι στημένο για να πιάνει σημαντικά υψηλότερη τελική ταχύτητα (200-αρίζει), οπότε στις ταχύτητες που ζοριζεται το iD.3 (130-150) είναι εντελώς "μέσα στα νερά του" το Τέσλα.

Γι'αυτό πάει αρχοντικά σε τέτοιες ταχύτητες.😎

Ταυτόχρονα, η ισχύς του κινητήρα του iD.3 είναι υποδεέστερη του Τέσλα, οπότε η ανάρτηση καθενός φτιάχνεται ώστε να "συγκρατεί" την απαιτούμενη μέγιστη ισχύ.

Τέλος, το σοφτγουερ του Τέσλα (αναφέρομαι στα συστήματα ευστάθειας) είναι βέβαιος πως είναι καλύτερο από του iD.3, και το υψηλότερο regeneration σε σχέση με το γερμανικό, είναι ακόμα ένα προσόν.

Οι πολύ υψηλές επιδόσεις σε moose test των LR AWD m 3/Y κατά τη γνώμη μου οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στο σοφτγουερ της φίρμας, σε συνδυασμό με το regeneration και την έξυπνη (μεταβαλλόμενη από το σοφτγουερ) χρήση του regeneration σε ελιγμούς, μαζί με τα υπόλοιπα συστήματα ευστάθειας (σοφτγουερ) και την εξελιγμένη τετρακίνηση (σοφτγουερ).

Είναι αξιόπιστο 100% ;
Το moose test, κατά τη γνώμη μου (που δεν είναι σημαντικής αξίας) δεν είναι 100% αξιόπιστο, διότι εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα ελαστικά που φοράει το αυτοκίνητο, κι έχουμε δει αυτοκίνητα με μέτρια ελαστικά από "μαμά".
Επίσης εξαρτάται από την θερμοκρασία της πίστας σε σχέση με τα ελαστικά, και από τις ικανότητες του οδηγού, και δεν είναι όλοι οι οδηγοί ίδιοι, αλλά ας πούμε πως αυτό είναι το τελευταίο.

Ωστόσο, όπως έγραψα νωρίτερα

τρεις διαφορετικοί οδηγοί και κανείς δεν σημείωσε ταχύτητα κάτω από 80 χλμ./ώρα.
Αυτό αναφέρεται στο προηγούμενο model 3 LR AWD, είναι ένα (από τα πολλά moose test) τεστ του 1019 από τους Ισπανούς, και άμα ψάξεις θα το βρεις επιλέξει αυτό το σχόλιο, σε γνωστό ελληνικό site αυτοκινήτων.

Δηλαδή ως ένα σημείο υπάρχουν μικροδιαφορές (ένας οδηγός στους 3 πέτυχε 86 km/h) αλλά όλοι είχαν πολύ υψηλές επιδόσεις.


ΥΓ. Λόγου χάριν, στο συγκεκριμένο moose τεστ του model 3 standard RWD, απέφυγα και δεν σχολίασα διόλου τα ελαστικά που φορούσε (Bridgestone Turanza 5) τα οποία δεν τα έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση (μάλιστα έχω πολύ αρνητικές εντυπώσεις από δική μου χρήση στα Turanza της φίρμας), και θεωρώ πως θα μπορούσε να επιτύχει καλύτερες επιδόσεις με ελαστικά της pirelli ή της hankook. Αλλά πόσο καλύτερα δε ξέρω, και δεν έχει ιδιαίτερο νόημα να το συζητώ.
Ούτε τις ικανότητες οδήγησης του δοκιμαστή σε σχέση με τους γνωστούς Ισπανούς δεν συζητώ, εκεί κι αν δεν έχει νόημα. 😎
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.457
Reaction score
91.321
Καλά σε λέει ο @ABSENTI , γράφεις σεντόνια χωρίς να απαντάς.
Το ερώτημα είναι απλό: το id3 και το πισωκίνητο M3 έχουν ίδια μέτρηση moose test, και το Μ3 είναι σαφώς καλύτερο στο στρίψιμο σε λογικές ταχύτητες.
Τι συμπέρασμα βγάζουμε;
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.045
Reaction score
11.548
Στο 4-κινητο model 3, σε παλιότερα τεστ (ξέρουμε πως έγινε κατ'επαναληψιν) αναφέρεται χαρακτηριστικά: τρεις διαφορετικοί οδηγοί και κανείς δεν σημείωσε ταχύτητα κάτω από 80 χλμ./ώρα.
Πέρασε με 86 km/h.
Αν εννοείς το τέστ των Ισπανών ΚΜ77, η επίδοση tesla 3 και Y ήταν 82-83 km/h. Αν όχι, βάλε λινκ.

Μη συγκρίσιμες οι επιδόσεις μεταξύ τεστ Ισπανών και Autotriti, παρόλο που το τεστ είναι θεωρητικά το ίδιο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.680
Reaction score
144.620
Καλά σε λέει ο @ABSENTI , γράφεις σεντόνια χωρίς να απαντάς.
Το ερώτημα είναι απλό: το id3 και το πισωκίνητο M3 έχουν ίδια μέτρηση moose test, και το Μ3 είναι σαφώς καλύτερο στο στρίψιμο σε λογικές ταχύτητες.
Τι συμπέρασμα βγάζουμε;
Γιατί δε ρωτάς τον αμπσέντι που είναι στο λέβελ σου; 🤪

Εγώ απάντησα, αν δεν καταλαβαίνεις την απάντησή μου, δεν μπορώ να στα βάλω με ένεση. 🤣😁🤪
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.457
Reaction score
91.321
Γιατί δε ρωτάς τον αμπσέντι που είναι στο λέβελ σου; 🤪

Εγώ απάντησα, αν δεν καταλαβαίνεις την απάντησή μου, δεν μπορώ να στα βάλω με ένεση. 🤣😁🤪
Ούτε με ένεση δεν καταλαβαίνεις. 🤣🤪😝
Πες πως γίνεται να έχουν ίδια μέτρηση.
Είναι τα λάστιχα; Αυτό και τέρμα;
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.030
Μηνύματα
3.038.567
Members
38.523
Νεότερο μέλος
seos
Top