- Μηνύματα
- 31.453
- Reaction score
- 91.310
Με κανέναν δεν ασχολούμαι. Σχολίασα ανάρτηση. Απαγορεύεται;


Όχι βεβαίως, απλώς επειδή σχολιάζεις στο εν λόγω θρεντ μονίμως αρνητικά και πρακτικά ως "αρνητήθ", μας αναγκάζεις μετά να σε διορθώνουμε.Με κανέναν δεν ασχολούμαι. Σχολίασα ανάρτηση. Απαγορεύεται;
![]()
Τρένο θα σας πηγαίνωΓενικώς η προτροπή στο εδώ φόρουμ, είναι να μην συμμετέχεις σε θέματα που είσαι αρνητήθ
Και όμως, χτες σας λυπήθηκα. Είδα την ανάρτηση πως μεταφέρθηκε ο υπάλληλος στη θέση του οδηγού και δεν σχολίασα. Λέω κρίμα είναι τα παιδιά.Όχι βεβαίως, απλώς επειδή σχολιάζεις στο εν λόγω θρεντ μονίμως αρνητικά
Τι να διορθώσετε ρε cult members, όλο κουβά πάτε, να όπως εδώ:μας αναγκάζεις μετά να σε διορθώνουμε.![]()
Στα είχα πει πριν από μήνες. Δεν μπορείς να συγκρίνεις πισωκίνητα με 4κίνητα, και το regen είναι σημαντικό στο moose test.για το πισοκίνητο στάνταρτ μοντελ 3 και αναφέρουν χαμηλή ισχύ regeneration
Όλοι τα ξέραμε αυτά, πολύ πριν από σένα, και τα έχουμε γράψει κατ'επαναληψιν, δεν περιμέναμε εσένα να μας διαφωτίσεις (ασχέτως εάν έτσι νομίζεις)!Τα είχα γράψει όταν οδήγησα το πισωκίνητο 3αρι και το παλαιότερο Υ 4κίνητο.
Τίποτα δεν ήξερες. Μας έλεγες τσουρέκια για τους σούπερ μηχανικούς της Tesla. Και το αποτέλεσμα είναι απλή ισοπαλία.Όλοι τα ξέραμε αυτά, και τα έχουμε γράψει κατ'επαναληψιν, δεν περιμέναμε εσένα να μας διαφωτίσεις (ασχέτως εάν έτσι νομίζεις)!![]()
Λες και δε ξέραμε πριν από σένα..Ζήτα τεστ ντραιβ το Υ. Αλλά ζήτα το LR, όχι το πισοκινητο ..
Τι ξέρατε ρε cult member, μόλις είχε έρθει το highland, και το προηγούμενο 3αρι ήταν άθλιο.Λες και δεν οδηγήσαμε πισοκίνητα σε όλες τις συναντήσεις Τέσλα που παρεβρεθήκαμε, και σε συζητούσαμε μεταξύ μας, πολύ πριν πάρεις πρέφα τι γίνεται..![]()
Σύμφωνοι.Μια χαρά είναι, δεν έγραψα πως δεν είναι καλά.
Και παρόλο που βγάζει ίδια μέτρηση με το id3 είναι καλύτερο στο στρίψιμο το Tesla. Τι σημαίνει αυτό οεο;
Αν δεν μπορεί κάποιος να πληρώσει 4κίνητο, θα βολευτεί με την πίσω κίνηση.
Όχι στο moose test.το προηγούμενο 3αρι ήταν άθλιο.
Για πες για το moose test λοιπόν. Είναι αξιόπιστο 100% ;Και παρόλο που βγάζει ίδια μέτρηση με το id3 είναι καλύτερο στο στρίψιμο το Tesla. Τι σημαίνει αυτό οεο; Μήπως φταίει ο τρόπος μέτρησης;![]()
Στο comfort της αίσθησης της ανάρτησης (όχι στην ρύθμιση του setting, στο ride)Όχι στο moose test.![]()
Το moose test αν θες να μάθειςΓια πες για το moose test λοιπόν.
Το moose test, κατά τη γνώμη μου (που δεν είναι σημαντικής αξίας) δεν είναι 100% αξιόπιστο, διότι εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα ελαστικά που φοράει το αυτοκίνητο, κι έχουμε δει αυτοκίνητα με μέτρια ελαστικά από "μαμά".Είναι αξιόπιστο 100% ;
Αυτό αναφέρεται στο προηγούμενο model 3 LR AWD, είναι ένα (από τα πολλά moose test) τεστ του 1019 από τους Ισπανούς, και άμα ψάξεις θα το βρεις επιλέξει αυτό το σχόλιο, σε γνωστό ελληνικό site αυτοκινήτων.τρεις διαφορετικοί οδηγοί και κανείς δεν σημείωσε ταχύτητα κάτω από 80 χλμ./ώρα.
Αν εννοείς το τέστ των Ισπανών ΚΜ77, η επίδοση tesla 3 και Y ήταν 82-83 km/h. Αν όχι, βάλε λινκ.Στο 4-κινητο model 3, σε παλιότερα τεστ (ξέρουμε πως έγινε κατ'επαναληψιν) αναφέρεται χαρακτηριστικά: τρεις διαφορετικοί οδηγοί και κανείς δεν σημείωσε ταχύτητα κάτω από 80 χλμ./ώρα.
Πέρασε με 86 km/h.
Γιατί δε ρωτάς τον αμπσέντι που είναι στο λέβελ σου;Καλά σε λέει ο @ABSENTI , γράφεις σεντόνια χωρίς να απαντάς.
Το ερώτημα είναι απλό: το id3 και το πισωκίνητο M3 έχουν ίδια μέτρηση moose test, και το Μ3 είναι σαφώς καλύτερο στο στρίψιμο σε λογικές ταχύτητες.
Τι συμπέρασμα βγάζουμε;
Ούτε με ένεση δεν καταλαβαίνεις.Γιατί δε ρωτάς τον αμπσέντι που είναι στο λέβελ σου;
Εγώ απάντησα, αν δεν καταλαβαίνεις την απάντησή μου, δεν μπορώ να στα βάλω με ένεση.![]()