- Μηνύματα
- 54.829
- Reaction score
- 136.818
Απάντηση: Η απάτη της πυραμίδας ή αλλιώς "δίκτυα καταναλωτών"!!!
όντως. το να βρεθούν πολλά "επίπεδα" είναι πιθανά εκτός της "υγιούς επιχειρηματικότητας", παίζει πιο πολύ ο ορισμός του "μεσάζοντα", αλλά κάποια παραδείγματα υπάρχουν. Πχ ένα υποκατάστημα γκούντις (μη κολλάς στο όνομα) δίνει σε ένα άλλο μαγαζί σε μια άλλη πόλη δικαίωμα πωλήσεων, και το άλλο μαγαζί δίνει σε ένα ακόμα μαγαζί, πχ σε ένα κυλικείο σχολείου, και το κυλικείο του σχολείου μπορεί να δίνει σε κάποιον ακόμα, ένα βραδινό τυπά που τη στήνει τις νύχτες έξω από ορθάδικα, κλπ κλπ κλπ. Άρα, είναι ως ένα βαθμό θέμα του επιχειρηματικού δαιμονίου του κάθε επιπέδου, και της δυνατότητας ανάπτυξης κι άλλων επιπέδων πώλησης του ίδιου προϊόντος, από το κάθε επίπεδο.
Άρα, για να πάει καλά η επιχείρηση-πυραμίδα, στο παραπάνω παράδειγμα, θα πρέπει εσύ (το υποκατάστημα "γκούντις") να βρεις πολλά μαγαζιά σε άλλες πόλεις να δώσεις τα προϊόντα σου, και τα μαγαζιά αυτά να βρει το καθένα πολλούς μικρομαγαζάτορες να δώσουν τα προϊόντα σου, κι ο κάθε μικρομαγαζάτορας να βρει πολλούς βραδινούς "τυπάδες" να δώσει τα προϊόντα του.
Να λοιπόν ο σκοπός της πυραμίδας, όχι η άμεση πώληση μιας μικροποσότητας σε 5-10 τελικούς αγοραστές (εκτός κι αν είσαι όντως η "τελευταία τρούπα του ζουρνά")
το νόημα της πυραμίδας, είναι όχι να βρεις κάποιο αριθμό πελατών που απλά θα "πασάρεις" μια ποσότητα από τα χ-ψ προϊόντα, αλλά να βρίσκεις πολλούς ικανούς "μεσάζοντες" πωλήσεων, οι οποίοι στη συνέχεια να βρουν πολλούς άλλους ικανούς "μεσάζοντες" πωλήσεων, και πάει λέγοντας. Έτσι, "χτίζεις" ουσιαστικά ένα ας πούμε "εξαρτώμενο μερικώς από σένα δίκτυο χονδρικής", που μόνο στο τέλος της διαδρομής θα φτάνει στο τελικό καταναλωτικό κοινό-στόχο του εκάστοτε προϊόντος.
όντως. το να βρεθούν πολλά "επίπεδα" είναι πιθανά εκτός της "υγιούς επιχειρηματικότητας", παίζει πιο πολύ ο ορισμός του "μεσάζοντα", αλλά κάποια παραδείγματα υπάρχουν. Πχ ένα υποκατάστημα γκούντις (μη κολλάς στο όνομα) δίνει σε ένα άλλο μαγαζί σε μια άλλη πόλη δικαίωμα πωλήσεων, και το άλλο μαγαζί δίνει σε ένα ακόμα μαγαζί, πχ σε ένα κυλικείο σχολείου, και το κυλικείο του σχολείου μπορεί να δίνει σε κάποιον ακόμα, ένα βραδινό τυπά που τη στήνει τις νύχτες έξω από ορθάδικα, κλπ κλπ κλπ. Άρα, είναι ως ένα βαθμό θέμα του επιχειρηματικού δαιμονίου του κάθε επιπέδου, και της δυνατότητας ανάπτυξης κι άλλων επιπέδων πώλησης του ίδιου προϊόντος, από το κάθε επίπεδο.
Άρα, για να πάει καλά η επιχείρηση-πυραμίδα, στο παραπάνω παράδειγμα, θα πρέπει εσύ (το υποκατάστημα "γκούντις") να βρεις πολλά μαγαζιά σε άλλες πόλεις να δώσεις τα προϊόντα σου, και τα μαγαζιά αυτά να βρει το καθένα πολλούς μικρομαγαζάτορες να δώσουν τα προϊόντα σου, κι ο κάθε μικρομαγαζάτορας να βρει πολλούς βραδινούς "τυπάδες" να δώσει τα προϊόντα του.
Να λοιπόν ο σκοπός της πυραμίδας, όχι η άμεση πώληση μιας μικροποσότητας σε 5-10 τελικούς αγοραστές (εκτός κι αν είσαι όντως η "τελευταία τρούπα του ζουρνά")
το νόημα της πυραμίδας, είναι όχι να βρεις κάποιο αριθμό πελατών που απλά θα "πασάρεις" μια ποσότητα από τα χ-ψ προϊόντα, αλλά να βρίσκεις πολλούς ικανούς "μεσάζοντες" πωλήσεων, οι οποίοι στη συνέχεια να βρουν πολλούς άλλους ικανούς "μεσάζοντες" πωλήσεων, και πάει λέγοντας. Έτσι, "χτίζεις" ουσιαστικά ένα ας πούμε "εξαρτώμενο μερικώς από σένα δίκτυο χονδρικής", που μόνο στο τέλος της διαδρομής θα φτάνει στο τελικό καταναλωτικό κοινό-στόχο του εκάστοτε προϊόντος.