Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.430
Reaction score
138.343
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

http://www.hunecke.de/en/knowledge/room-acoustics/reverberation-time.html

Listening rooms, home cinemas:
In order to achieve a well-balanced, lively and not too dry acoustics in hi-fi listening rooms or home cinemas, a reverberation time linear to the frequency should be aspired. The recommendations for the reverberation time given in the Loudspeaker Calculator approximately correspond to the requirements of DIN 18041 and ÖNORM B 8115-3. The tolerance range, however, is more generous.
για περισσότερα, κοιτάξτε το παρακάτω DIN:
DIN. (2004). DIN 18041 - "Acoustic quality in small to medium-sized rooms".

ενδιαφέρον και το κομπιουτεράκι τους:
http://www.hunecke.de/en/calculators/loudspeakers.html

το πιο είναι το ιδανικό rt60 για δωμάτιο ακροάσεων, είναι ένα μεγάλο θέμα συζήτησης, στο οποίο (άκουσον άκουσον) έχει "άποψη" ο ...ιδιοκτήτης! χαχαχαχαχα, ναι, όντως! Επίσης, εξαρτάται από το είδος της μουσικής που ακούει!

οι χρόνοι των "στούντιο ηχογραφήσεων", δε μας αφορούν, μη μπερδεύεστε. Δε μπορεί να γίνει "στούντιο" το σπίτι μας, κι ούτε το θέλουμε (γενικά μιλώντας). Και πάλι, πολλοί "στουντιάδες" θεωρούν χρυσή τομή το 0,5 sec, ενώ άλλοι μιλάνε για 0,27 ή και χαμηλότερα...

φυσικά εξαρτάται από τον όγκο του δωματίου, και πολλές φορές παρασύρομαι από το δικό μου χώρο, που είναι 115 κυβικά.

σημαντικότερη παράμετρος ΙΜΗΟ είναι η ομοιογένεια του RT60 στο φάσμα (με τις ελαστικότητες που προβλέπονται σε αυτό - δηλαδή κάποια αύξηση πολύ χαμηλά και κάποια βύθιση πολύ ψηλά).

Προσωπικά και στο χώρο μου, προτιμώ κάτι κοντά στα 0,45 έως 0,5 sec (συμφωνώ απόλυτα με τις προδιαγραφές DIN του 2004), αλλά πχ σε κλασσική μουσική το 0,6 είναι (για τα γούστα μου) κλάσεις καλύτερο, και γενικά μπορεί να είναι πιο κοντά στο "φυσιολογικό άκουσμα" για τον μέσο άνθρωπο. Ωραίο πράγμα ο "ζωντανός χώρος" χωρίς προβλήματα αντήχησης και αντίληψης. Ο πολύ χαμηλός χρόνος απόσβεσης (<0,3) με κουράζει, θεωρώ πως είναι λίγο "αφύσικος" στη φυσιολογία της ακοής μας (ο μπούτιας θα μας πει το "γιατί"), ασχέτως αν τέτοιος χρόνος αποτελεί "εργαλείο" για κάποιες δουλειές. Ταυτόχρονα, τέτοιος χρόνος για να επιτευχθεί στο φάσμα (ιδίως χαμηλά) είναι άθλος σχεδόν ανέφικτος, οπότε δεν έχει και πολύ νόημα να το συζητάμε στην τελική, διότι το μόνο που πιθανό θα καταφέρουμε είναι υπεραπόσβεση σε όλο το φάσμα πλην των χαμηλών συχνοτήτων, πράγμα που θα ακούγεται (λίαν επιεικώς) χάλια.

DIN 41018 (2004) – Music Presentation Rt60=0,45
ÖNORM B8115-3 (1996) – Music Practice Rt60=0.4578
Everest, F.A; (2001, p. 153) - TV Studios Rt60=0.304
Everest, F.A.; (2001, p. 153) - Recording Studios Rt60=0.287

http://www.acdg.co.il/pdf/RT_Criteria.pdf
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.430
Reaction score
138.343
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

Despite the poorer signal-to-reverberant ratio I find more lively rooms preferable for music and voice reproduction. Home Theater installers, though, try to get rooms down to the 200 ms T60 region, which is difficult to accomplish for low frequencies.

http://www.linkwitzlab.com/rooms.htm

ρουφήξτε το όλο, διότι, όπως πάντα, ο μεσιέ λίνκβιτζ το κατέχει το θέμα...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.430
Reaction score
138.343
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

τέλος πάντων, στο "δια ταύτα" που λένε, η προσωπική μου άποψη είναι πως οι τιμές που έχεις τώρα στο RT60, όπως φαίνονται στην φωτό που ετοίμασα:



θα πρέπει ιδανικά (ΙΜΗΟ) να διαφοροποιηθούν ως εξής (τιμές κατά τα πρότυπα των 100 κυβικών μέτρων, τιμή συνήθης για τυπικούς χώρους ακρόασης, κρεβατοκάμαρων εξαιρουμένων):

32 HZ 0.6
63 HZ 0.5
125 HZ 0.4-0.45
250 HZ 0.4-0.45
500 HZ 0.4-0.45
1 KHZ 0.4-0.45
2 KHZ 0.4-0.45
4 KHZ 0.4-0.45
8 KHZ 0.4-0.35

Οι πιο "αναλυτικοί" τύποι, θα προτιμήσουν σε όλες τις παραπάνω τιμές μια ελάττωση κατά 0,1 sec, αλλά ειλικρινά δε το συνιστώ. Όσο "περίεργο" κι αν φαίνεται, μια αύξηση σε όλες τις παραπάνω τιμές κατά 0,1sec θα είναι ακόμα πιο ευχάριστη, αρκεί φυσικά να υπάρχει επαρκής διάχυση στο χώρο, διότι ναι μεν χρόνους απόσβεσης μπορείς να φτιάξεις και με απορροφητικά και με διαχυτικά υλικά, αλλά στην τελική το αποτέλεσμα είναι εξόχως διαφορετικό, αναμενόμενα και πλήρως δικαιολογημένα στη θεωρία.

H υπεραπόσβεση που έχεις αυτή τη στιγμή στη μεσαία περιοχή οφείλεται σε μεγάλες απορροφητικές επιφάνειες (πχ χαλιά - δε ξέρω), οι οποίες θα πρέπει να εξαλειφθούν και να προστεθούν διαχυτές. Στις χαμηλές συχνότητες χρειάζεσαι συντονισμένους συνηχητές (κοινώς "μπασοπαγίδες"). Στις υψηλές συχνότητες συνδυασμένη απορρόφηση-διάχυση, δηλαδή διαχυτές υψηλών συχνοτήτων με απορροφητικές ιδιότητες, οι οποίες είναι εν πολλοίς "ενσωματωμένες" σε κάθε τέτοια υλοποίηση - βλέπε QRD.

Αυτά κατά την προσωπική μου άποψη πάντα. Επειδή όμως το "έχω δει το έργο" των χαμηλών χρόνων απόσβεσης (ρικοφόνια και χαλιά και ότι θες), όπως και των επιμελώς φτιαγμένων χώρων με υψηλότερους χρόνους με πολλαπλούς διαχυτές, επιτρέψτε μου να έχω πλέον "παγιωμένη άποψη" υπέρ των "ζωντανών χώρων" ακρόασης, και όχι των πιο "ακουστικά νεκρών". Είναι σκέτη απόλαυση και εκπληκτική εμπειρία!
 

Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

http://www.hunecke.de/en/knowledge/room-acoustics/reverberation-time.html
...................................................................................................................................
σημαντικότερη παράμετρος ΙΜΗΟ είναι η ομοιογένεια του RT60 στο φάσμα (με τις ελαστικότητες που προβλέπονται σε αυτό - δηλαδή κάποια αύξηση πολύ χαμηλά και κάποια βύθιση πολύ ψηλά).

Προσωπικά και στο χώρο μου, προτιμώ κάτι κοντά στα 0,45 έως 0,5 sec (συμφωνώ απόλυτα με τις προδιαγραφές DIN του 2004), αλλά πχ σε κλασσική μουσική το 0,6 είναι (για τα γούστα μου) κλάσεις καλύτερο, και γενικά μπορεί να είναι πιο κοντά στο "φυσιολογικό άκουσμα" για τον μέσο άνθρωπο. Ωραίο πράγμα ο "ζωντανός χώρος" χωρίς προβλήματα αντήχησης και αντίληψης. Ο πολύ χαμηλός χρόνος απόσβεσης (<0,3) με κουράζει, θεωρώ πως είναι λίγο "αφύσικος" στη φυσιολογία της ακοής μας (ο μπούτιας θα μας πει το "γιατί"), ασχέτως αν τέτοιος χρόνος αποτελεί "εργαλείο" για κάποιες δουλειές. Ταυτόχρονα, τέτοιος χρόνος για να επιτευχθεί στο φάσμα (ιδίως χαμηλά) είναι άθλος σχεδόν ανέφικτος, οπότε δεν έχει και πολύ νόημα να το συζητάμε στην τελική, διότι το μόνο που πιθανό θα καταφέρουμε είναι υπεραπόσβεση σε όλο το φάσμα πλην των χαμηλών συχνοτήτων, πράγμα που θα ακούγεται (λίαν επιεικώς) χάλια.

DIN 41018 (2004) – Music Presentation Rt60=0,45
ÖNORM B8115-3 (1996) – Music Practice Rt60=0.4578
Everest, F.A; (2001, p. 153) - TV Studios Rt60=0.304
Everest, F.A.; (2001, p. 153) - Recording Studios Rt60=0.287

http://www.acdg.co.il/pdf/RT_Criteria.pdf
Έχεις κάνει παρεμβάσεις στο χώρο σου παράλληλα με μετρήσεις διαπιστώνοντας κάθε φορά το δια ταύτα?

Υπολογίζω το χώρο μου πάνω από 150 κυβικά.
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

Προσθέτεις και την κουζίνα ?
Α ρε μαξιλάρι που πρέπει να φύγει από τον καναπέ
Και το τραπεζάκι που θα έλεγε και κάποια ψυχή:114:
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.516
Reaction score
21.923
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

Κύριοι, παρακαλώ. Παρακαλώ! Να φάμε πρώτα τα κουραμπιεδάκια και τα φοινίκια, και μετά ας πάει την κουζίνα όπου θέλει...
 

Μηνύματα
2.412
Reaction score
2.566
Eντωμεταξύ σκεφτόμουν αυτά που λέει και ο εαρ, ότι δηλαδή υπάρχει φοβερή υπεραπόσβεση από τα μεσοχαμηλά ακόμα (0.1ms περίπου από τα 150hz) και προσπαθούσα να σκεφτώ γιατί...να σε ρωτήσω Γιώργο, πίσω από τα ηχεία στα ράφια, επειδή δεν μπορώ να καταλάβω, μήπως όλο αυτό το πολύ ωραία ενταγμένο στο χώρο σύστημα, είναι κατασκευή με γυψοσανίδα? Γιατί χαλιά, κουρτίνες κλπ δεν παίζουν μπάλα τόσο χαμηλά και δεν μπορώ να καταλάβω τί σκ@τά δημιουργεί αυτό το πράγμα...
 

Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Απάντηση: Re: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

Eντωμεταξύ σκεφτόμουν αυτά που λέει και ο εαρ, ότι δηλαδή υπάρχει φοβερή υπεραπόσβεση από τα μεσοχαμηλά ακόμα (0.1ms περίπου από τα 150hz) και προσπαθούσα να σκεφτώ γιατί...να σε ρωτήσω Γιώργο, πίσω από τα ηχεία στα ράφια, επειδή δεν μπορώ να καταλάβω, μήπως όλο αυτό το πολύ ωραία ενταγμένο στο χώρο σύστημα, είναι κατασκευή με γυψοσανίδα? Γιατί χαλιά, κουρτίνες κλπ δεν παίζουν μπάλα τόσο χαμηλά και δεν μπορώ να καταλάβω τί σκ@τά δημιουργεί αυτό το πράγμα...[/QUOTE
Καλημέρα αγορίνα, έτσι είναι, όπως τα λές.

Όλη η κατασκευή των ραφιών αλλά και τμήματος της οροφής είναι γυψοσανίδα.

Το κεντρικό τμήμα του τοίχου, δηλαδή αυτό που βρίσκεται πίσω απο την τι βι είναι ανοιχτό τζάκι το οποίο λόγω μη χρήσης του καμουφλαρίστηκε με το έπιπλο στήριξης.

Ο χώρος του παραγεμίστηκε με διάφορα αφρώδη υλικά.
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απάντηση: Re: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

...τι δεν μπορείς να φέρεις με το EQ της metric....μετά από τόσα χρόνια επαγγελματικής και επιτυχημένης ενασχόλησης με το αντικείμενο?

...τι είναι αυτό το κερασάκι?....όλο το hi-end ασχολείται με αυτό το κερασάκι....

..και αυτή που δεν ασχολούνται με το hi-end, το κερασάκι κρατούν σαν επτασφράγιστο μυστικό....

...είναι ο ΗΧΟΣ της κάθε φίρμας....και τα αυτιά του project leader από πίσω...

...το έχουμε ξαναδεί το έργο, η αποχώρηση του τελευταίου, σημαίνει ΑΛΛΟ ήχο....

Οχι δεν είναι θέμα της Metric το "παθητικό" fine tuning *, απλά μια διαφορά που σε ένα σπίτι θα ήταν

μικρή, στον ελεγχόμενο χώρο του Mastering με πολύ χαμηλό θόρυβο περιβάλλοντος ακούγεται

"τεράστια" ....
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

τέλος πάντων, στο "δια ταύτα" που λένε, η προσωπική μου άποψη είναι πως οι τιμές που έχεις τώρα στο RT60, όπως φαίνονται στην φωτό που ετοίμασα:



θα πρέπει ιδανικά (ΙΜΗΟ) να διαφοροποιηθούν ως εξής (τιμές κατά τα πρότυπα των 100 κυβικών μέτρων, τιμή συνήθης για τυπικούς χώρους ακρόασης, κρεβατοκάμαρων εξαιρουμένων):

32 HZ 0.6
63 HZ 0.5
125 HZ 0.4-0.45
250 HZ 0.4-0.45
500 HZ 0.4-0.45
1 KHZ 0.4-0.45
2 KHZ 0.4-0.45
4 KHZ 0.4-0.45
8 KHZ 0.4-0.35

Δέν είναι άσχημη η μέτρηση και ειδικά στα χαμηλά είναι σκάνδαλο. Θέλεις να δείξουμε άλλα δωμάτια να γελάσει κάθε πικραμένος ? :107:

Στούς 4Κ πρέπει να είναι μια αρμαθιά απο ανακλαστικές επιφάνειες απο το φωτιστικό ακριβώς πάνω απο το tweeter του ηχείου ... (Γιατρέ κάλυψε το !!)

Επίσης ηχητικά δεν συμφωνώ με μεγάλους χρόνους σε μη απόλυτα ελεγχόμενα δωμάτια. Θα "κουδουνίσει" στο λεπτό ... και δεν θα είναι ζωντανό με μουσικό τρόπο
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

... Ο πολύ χαμηλός χρόνος απόσβεσης (<0,3) με κουράζει, θεωρώ πως είναι λίγο "αφύσικος" στη φυσιολογία της ακοής μας (ο μπούτιας θα μας πει το "γιατί"), ασχέτως αν τέτοιος χρόνος αποτελεί "εργαλείο" για κάποιες δουλειές...
To ακουστικό μας σύστημα είναι ανεπτυγμένο κατά τρόπον ώστε να απαιτεί ένα βαθμό αντήχησης γιά την ομαλή του λειτουργία.Χρόνοι αντήχησης κάτω των 200 χιλιοστών δευτερολέπτου μειώνουν δραστικά την αντίληψη της μουσικής αρμονίας και του ηχοχρωματικού πλούτου των οργάνων.Περιβάλλοντα που χαρακτηρίζονται από υπερβολικά μικρούς χρόνους αντήχησης στο σύνολο του φάσματος (όπως οι ανηχοϊκοί θάλαμοι) τείνουν να εκλαμβάνονται ως ΄΄αφύσικα΄΄,επιφέροντας σύντομα κόπωση στα αντιληπτικά κέντρα του εγκεφάλου και αγχωτική συνδρομή-αφού τοποθετούν τον οργανισμό σε αδιάκοπη κατάσταση συναγερμού.
...Σε ευχαριστώ πάντως ξεπερνώντας την ασύμμετρη απειλή του spoiler σου!!
Ο βαθμός προσέγγισης του RT60 σε μιά τιμή λ.χ. 350-400 χιλιοστών δευτερολέπτου γιά το δικό σου χώρο εξαρτάται από το βαθμό στον οποίο επιθυμείς να προσλαμβάνεις τα χωρικά χαρακτηριστικά των διαφορετικών ηχογραφήσεων που θ'αναπαράγει το σύστημά σου.Οι τιμές που θα θεωρούνταν ιδανικές,δύνανται να μην έχουν την ίδια αξία ως προς τις ιδιαίτερές σου προτιμήσεις.Έστω και αν οι χρόνοι αντήχησης ανά ζώνη οκτάβας στην επιλεγμένη θέση ακρόασης ομογενοποιηθούν προσεγγίζοντας μία τιμή με την οποία θα μπορείς ν'απολαμβάνεις επί μακρόν τη μουσική αναπαραγωγή,δεν παύει αυτό ν'αποτελεί ενδεικτικό στοιχείο.Άλλη σημαντική φροντίδα λ.χ. αφορά στην ομοιογένεια των πλευρικών ανακλάσεων.Στην επιλογή δε μιάς επιθυμητής τιμής γιά το κλάσμα πλευρικής ενέργειας παίζει ρόλο το "όραμα"-όπως έχει αναφερθεί από κάποιον γνωστό- ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα σου άρεσε να βιώνεις εκάστοτε μουσικό γεγονός (λ.χ. ΄΄in your face΄΄,με εκτεταμένα ΄΄σώματα΄΄ ακουστικών ειδώλων,περικυκλωμένος από την ακουστική σκηνή,κ.ο.κ.).

Γίνεται επίμονη αναφορά στην ΄΄ακαταστασία΄΄,διότι τη θεωρώ σημαντικό παράγοντα.Μπορεί κάλλιστα να ευθύνεται γιά τη διαφαινόμενη ακουστική ξηρότητα των κατώτερων μεσαίων/μεσαίων στη θέση ακρόασης σε αντιπαράθεση με τη σχετική ΄΄ζωντάνια΄΄ των ανωτέρων μεσαίων και κατωτέρων υψηλών.Προσωπικά,εκτός από παρεμβαλλόμενα τραπεζάκια και αδέσποτα διακοσμητικά,θα δοκίμαζα να εξαγάγω από το χώρο ακρόασης και όσα ηχεία δεν είναι συνδεδεμένα κατά τη διάρκεια αυτής.

Προτού εφαρμοστεί οποιαδήποτε φροντίδα,πρέπει να οριστικοποιηθεί η διαρρύθμιση του χώρου.Η διαδικασία των επεμβάσεων-αν είναι εφικτό- θα μπορούσε ν'ακολουθεί ένα μόνο στάδιο κάθε φορά σε συνδυασμό με συγκριτικές ακροάσεις,αντί γιά όλες μαζεμένες.Οι τελικές επιλογές ανήκουν πάντα σε όποιον πληρώνει,καθότι εκείνος είναι που οφείλει να ικανοποιηθεί πάνω απ'όλους.
 

Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

.........................................................................................
Άλλη σημαντική φροντίδα λ.χ. αφορά στην ομοιογένεια των πλευρικών ανακλάσεων.Στην επιλογή δε μιάς επιθυμητής τιμής γιά το κλάσμα πλευρικής ενέργειας παίζει ρόλο το "όραμα"-όπως έχει αναφερθεί από κάποιον γνωστό- ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα σου άρεσε να βιώνεις εκάστοτε μουσικό γεγονός (λ.χ. ΄΄in your face΄΄,με εκτεταμένα ΄΄σώματα΄΄ ακουστικών ειδώλων,περικυκλωμένος από την ακουστική σκηνή,κ.ο.κ.).
.................................................................................................. .

θα επιθυμούσα, όταν μπορέσεις, να γράψεις κάτι παραπάνω για την ομοιογένεια των πλευρικών ανακλάσεων και την αντιστοιχία της με το "όραμα" που αναφέρεις.
 

Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

Γίνεται επίμονη αναφορά στην ΄΄ακαταστασία΄΄,διότι τη θεωρώ σημαντικό παράγοντα.Μπορεί κάλλιστα να ευθύνεται γιά τη διαφαινόμενη ακουστική ξηρότητα των κατώτερων μεσαίων/μεσαίων στη θέση ακρόασης σε αντιπαράθεση με τη σχετική ΄΄ζωντάνια΄΄ των ανωτέρων μεσαίων και κατωτέρων υψηλών.Προσωπικά,εκτός από παρεμβαλλόμενα τραπεζάκια και αδέσποτα διακοσμητικά,θα δοκίμαζα να εξαγάγω από το χώρο ακρόασης και όσα ηχεία δεν είναι συνδεδεμένα κατά τη διάρκεια αυτής.
Οι συντονισμοί των ηχείων που βρίσκονται πίσω απο τα Λιπίνσκι θεωρείς ότι ευθύνονται για κάποια επιλεγμένα χαρακτηριστικά της ακουστικής του χώρου ή ότι δυνητικά επιφέρουν "ανεπιθύμητες αλλοιώσεις"?

Όσον αφορά τα "αδέσποτα" (χε, χε, το άλας των πληγών μου είσαι άτιμε!), κατά τη διάρκεια των μετρήσεων του χώρου στη θέση "στάθμευσης", είχαμε κάτι ζόρικα ανηφοροκατηφορικά πριόνια(αντιλαμβάνεσαι πιστεύω το γεγονός μέσα απο την καθαρά επιστημονική μου καταγραφή).

Βαζοβγάζοντας τα διάφορα αντικείμενα μεταξύ ημών και ηχείων, διαπιστώσαμε ότι όλο το πριονωτό χωριό οφειλότανε στο ανοιχτό (πάνω στο τραπεζάκι) λαπτοπ...
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

οφειλότανε στο ανοιχτό (πάνω στο τραπεζάκι) λαπτοπ...
Το οποίο είναι mac .
Αν ήταν με windows θα συμπεριφερότανε σαφώς καλύτερα θα συμπλήρωνε ο Κοντολέτας .:120::204::204:
 

Μηνύματα
2.412
Reaction score
2.566
Re: Απάντηση: Re: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

Καλημέρα αγορίνα, έτσι είναι, όπως τα λές.
Όλη η κατασκευή των ραφιών αλλά και τμήματος της οροφής είναι γυψοσανίδα.
Το κεντρικό τμήμα του τοίχου, δηλαδή αυτό που βρίσκεται πίσω απο την τι βι είναι ανοιχτό τζάκι το οποίο λόγω μη χρήσης του καμουφλαρίστηκε με το έπιπλο στήριξης.
Ο χώρος του παραγεμίστηκε με διάφορα αφρώδη υλικά.
Α έτσι εξηγείται...λέω κι εγώ...
 

Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

Το οποίο είναι mac .
Αν ήταν με windows θα συμπεριφερότανε σαφώς καλύτερα θα συμπλήρωνε ο Κοντολέτας .:120::204::204:
Ναι, εννοείται!!

Πάντως καλού-κακού έχω πετάξει πάνω στο τραπεζάκι και κάτι κουραμπιέδες με μπόλικη άχνη για να εξισορροπήσω τα πριγιόνια!!
 

Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's

Α έτσι εξηγείται...λέω κι εγώ...
Μισόλογα λές!!!

Να βγάλω τα αφρώδη όταν ξανάρθει ο Χρήστος???:109:

ΥΓ. Πως τόκανα αυτό να μιλάω με τον εαυτό μου.....Ζαπάντιο σύμπλεγμα έχω πάθει..:116:
 

Μηνύματα
2.412
Reaction score
2.566
Re: Απάντηση: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....that's it!!!

Δέν είναι άσχημη η μέτρηση και ειδικά στα χαμηλά είναι σκάνδαλο. Θέλεις να δείξουμε άλλα δωμάτια να γελάσει κάθε πικραμένος ? :107:
Στούς 4Κ πρέπει να είναι μια αρμαθιά απο ανακλαστικές επιφάνειες απο το φωτιστικό ακριβώς πάνω απο το tweeter του ηχείου ... (Γιατρέ κάλυψε το !!)
Επίσης ηχητικά δεν συμφωνώ με μεγάλους χρόνους σε μη απόλυτα ελεγχόμενα δωμάτια. Θα "κουδουνίσει" στο λεπτό ... και δεν θα είναι ζωντανό με μουσικό τρόπο
Στα χαμηλά είναι όντως τέλειο, στους 4κ διορθώνεται εύκολα όπως φαίνεται, στα χαμηλομεσσαία-μεσσαία βρείτε κάτι να κάνετε χωρίς να γκρεμίσετε τις γυψοσανίδες... θα είναι θεωρώ σημάντικη η προσθήκη ζωντάνιας και αίσθησης του χώρου της ηχογράφησης.
 

Μηνύματα
2.412
Reaction score
2.566
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Λίγο mac,λίγο metric,λίγο amarra και Lipinski ....tha

Μισόλογα λές!!!
Να βγάλω τα αφρώδη όταν ξανάρθει ο Χρήστος???:109:
ΥΓ. Πως τόκανα αυτό να μιλάω με τον εαυτό μου.....Ζαπάντιο σύμπλεγμα έχω πάθει..:116:
Κοίταξε από ότι φαίνεται, το μεγάλο μέγεθος, με το βάρος και πάχος της γυψασανίδας και σε συνάρτηση με τα αφρώδη που έχεις βάλει από πίσω, είναι τέτοιο που δείχνει να απορροφά στις συχνότητες αυτές...δεν μπορώ εγώ τουλάχιστον να εξηγήσω διαφορετικά το φαινόμενο, αν και δεν έχω δει κι όλο τον χώρο σου, μόνο ότι φαίνεται στη φωτό...
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.997
Μηνύματα
2.958.329
Members
38.275
Νεότερο μέλος
sakell
Top