Ποτέ Ξανά LG!!! Καταγγελία ... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.Κατάληξη των παραπόνων(Διαβάστε πριν κρίνετε!)

Μηνύματα
56
Reaction score
19
Για να αποφευχθούν οποιαδήποτε προβλήματα στο Avsite, θα σας παρακαλούσα να στείλετε τα στοιχεία σας με pm σε κάποιο συντονιστή.
Επειδή είμαι καινούριο μέλος και δεν γνωρίζω ποιοι είναι οι συντονιστές;; Νομίζω πως όταν έκανα εγγραφή έδωσα τα στοιχεία μου.

Ευχαριστώ
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.668
Reaction score
4.292
Επειδή είμαι καινούριο μέλος και δεν γνωρίζω ποιοι είναι οι συντονιστές;; Νομίζω πως όταν έκανα εγγραφή έδωσα τα στοιχεία μου.

Ευχαριστώ
Στείλτε τα σε εμένα.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.744
Επειδή είμαι καινούριο μέλος και δεν γνωρίζω ποιοι είναι οι συντονιστές;; Νομίζω πως όταν έκανα εγγραφή έδωσα τα στοιχεία μου.

Ευχαριστώ
Αυτοί είναι οι συντονιστές.
Τα στοιχεία της εγγραφής , είναι ίδια με της ταυτότητας?
Δεν υπαρχει περίπτωση να δημοσιοποιηθούν,
 

Μηνύματα
200
Reaction score
16
Αυτό θα κάνω. Και βλέπουμε!
Πιο αποτελεσματική είναι η ενασχόληση με την υπόθεση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή συνήθως δρα διαμεσολαβητικά, ενώ η δράση της ΓΓΚ δεν είναι μόνο παρεμβατική, αλλά και "τιμωρητική" σε βάρος της επιχείρησης. θα σε συμβούλευα, να πας στο www.efpolis.gr κι από εκεί να ξεκινήσεις τα παράπονά σου. Ταυτόχρονα και μια καταγγελία στο σχετικό γραφείο του Υπουργείου Ανάπτυξης - που ελέγχει για το αν τηρούνται οι προδιαγραφές των συσκευών που εισάγονται, θα βοηθούσε. Το γραφείο αυτό ελέγχει συνήθως τις ηλεκτρικές συσκευές που κατά καιρούς βγαίνουν στη δημοσιότητα σαν επικίνδυνες ή πρέπει να αποσυρθούν η να αντικατασταθούν. Θυμήσου τα επικίνδυνα σίδερα. Ξεκινά μια αλληλογραφία μεταξύ εταιρείας και ΥΠΑΝ, καθώς και γίνεται και δειγματοληπτικός έλεγχος, που κουράζει την εταιρεία!

Αν ξέρεις αγγλικά, φτιάξε ένα ώριμο κείμενο καταγγελίας-ενημέρωσης και στείλτο στη μητρική στην Κορέα, διαμέσου ίντερνετ. Αν το στείλεις στο σωστό τμήμα, αυτοί θα το γυρίσουν στην ελληνική αντιπροσωπεία με την απαίτηση ενημέρωσής τους για τ τι έγινε. Τους ενδιαφέρουν ώριμες καταγγελίες, γιατί έτσι φτιάχνουν δείκτες αξιοπιστίας των κατά τόπους τμημάτων υποστήριξης.. κι υπάρχουν και ρήτρες κι εκπτώσεις!

Προσωπικά, δε θα αγόραζα ποτέ κάποιο προϊόν κάποιας φίρμας που έχει σχηματιστεί άποψη στο καταναλωτικό κοινό. Καλύτερα να πήγαινα σε καφενείο να δω τιβί παρά να πάρω τιβί μάρκας που δεν έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών σαν αξιόπιστο προϊόν
 

Μηνύματα
200
Reaction score
16
Εξαιρετικές και οι 2. Η Samsung φημολογείται ότι έχει κορυφαίο μαύρο. H Sony από την άλλη έχει πολύ καλύτερο Scaler και επεξεργασία 100Hz. Αν δεν σε ενδιαφέρει το 1080p προτίμησε τη Sony. Αν δεν σε ενδιαφέρει το 1:1 pixel mapping άσε τη Sharp XD1 γιατί είναι παλιό μοντέλο πλέον και η εταιρία θα βγάλει νέα σειρά (όχι πώς η Xd1 δεν θεωρείτε ακόμα από τις καλύτερες LCD). Βέβαια δεν ξέρω άν οι Sony και Samsung υποστηρίζουν επίσης Pixel mapping 1:1. Δεν το έχω ψάξει.
δεν ξέρω τι γίνεται σήμερα στην αγορά των συσκευών τηλεόρασης, αλλά όταν έψαχνα στη αγορά προ 6ετίας-7ετίας, η σόνυ δεν είχε ούτε ένα προβληματικό πίξελ. όμως δεν είχε πολλές εισόδους hdmi. η σάμσουνγκ είχε 1-2 εισόδους hdmi παραπάνω, είχε είσοδο pc με ανάλυση 1920χ1080, ενώ η sony είσοδο pc με ανάλυση 1366χ768. επίσης η σόνυ είχε καλύτερο ήχο και εύχρηστο/απλό τηλεκοντρόλ.. της σάμσουνγκ το τηλεκοντρόλ μου ήταν κι είναι ακόμα δύσχρηστο.

σήμερα δεν ξέρω τι γίνεται στην αγορά, όμως αν έπαιρνα τώρα tv θα ήθελα οπωσδήποτε πολλές εισόδους hdmi, smart tv , dlna... δίκτυο και πάντα ούτε ένα προβληματικό πίξελ.
 

Μηνύματα
200
Reaction score
16
Γιατί όμως να πληρώσω να διορθώσω τηλεόραση ενός χρόνου;; κατάλαβες;; και αν είναι αυτό που λες αυτοί γιατί δεν το κάνουν; έχω κουραστεί να ασχολούμαι. Γι αυτό και θα απευθυνθώ αλλού να βρω το δίκιο μου, γιατί από την lg δεν το βλέπω.
Πιθανά να έχει συμβεί αυτό που λένε αστοχία υλικού.
Αν τους κατατόπισες καλά για πως αντιλαμβάνεσαι τη βλάβη, ζήτησέ τους να επαναφέρουν τη ρύθμιση των επιπέδων ήχου στις εργοστασιακές τιμές. ζήτησέ τους γραπτά να σου επιβεβαιώσουν κι αυτοί γραπτά ότι η μέγιστη ένταση σε db είναι η ίδια που γράφεται στο βιβλίο της συσκευής.
 

Μηνύματα
200
Reaction score
16
Σε περίπτωση που η τηλεόραση δεν έχει πρόβλημα θα πληρώσω κι από πάνω παρόλο που είμαι εντός εγγυήσεως για επειδή θα τους απασχολήσω ΑΣΚΟΠΑ!!! Τους είπα ότι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση και μου είπαν ότι αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας. Ρε παιδιά είναι σοβαροί οι άνθρωποι;; Είναι αυτοί επαγγελματίες;;;
Αυτό μπορεί να γράφεται σαν όρος σε κάποιο έντυπο της εταιρείας, αλλά δε σημαίνει ότι μπορεί να γίνει δεκτός από το δικαστήριο. είναι πολύ εύκολο να κριθεί σαν καταχρηστικός.
το λένε ή το γράφουν - κι όποιος "τσιμπήσει"
αν τους πας την τιβί στο σερβις και μετά δε σου τη δίνουν.. την παρακρατούν ζητώντας σου λεφτά για αυτό που γράφουν, τους κάνεις μήνυση - κι αυτοί πρέπει να αποδείξουν τον ισχυρισμό τους
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.521
Reaction score
21.935
... Η ένταση (τεχνικά) μέσω του τηλεκοντρόλ φτάνει max. στο 100. Κανονικά μέχρι αυτή την ένταση η συσκευή πρέπει να δουλεύει σωστά με καθαρό ήχο! ...
Αυτό είναι απλώς λάθος. Προφανώς η τηλεόραση δεν έχει πρόβλημα.
 

Μηνύματα
200
Reaction score
16
Αυτό είναι απλώς λάθος. Προφανώς η τηλεόραση δεν έχει πρόβλημα.
Εφόσον οι τεχνικοί του σέρβις της εταιρείας διαπίστωσαν ότι δεν υπάρχει βλάβη, ότι όλα είναι σύμφωνα με τις εργοστασιακές προδιαγραφές της συσκευής, όφειλαν να εξηγήσουν στον καταναλωτή ότι ο δείκτης έντασης πάνω π.χ. από το 80 κι ως το μάξιμουμ (100) είναι πρακτικά μη χρήσιμος στο χρήστη, γιατί η παραμόρφωση θα είναι τέτοια που δεν θα είναι υποφερτός από τα αυτιά του. ή μπορεί να του επιφέρει και βλάβη στην υγεία του (ικανότητα ακοής). Όφειλαν ακόμη να είχαν αυτήν την επεξήγηση στο τεχνικό φυλλάδιο που συνόδευε τη συσκευή.

Κι επειδή θα τόχουν υπόψη τους από την εταιρεία, γιατί ρυθμίζουν την ένταση by default σε υψηλά επίπεδα, ώστε με το άνοιγμα της συσκευής να νομίζει ο υποψήφιος αγοραστής ότι αγοράζει "τούμπανο" όσον αφορά την ηχητική απόδοση;

Προφανώς και δε θα βγάλει άκρη ο συγκεκριμένος καταναλωτής, όλοι θα του λένε και θα του φέρονται σαν "πιασ΄τ΄αυγό και κούρευτο!"

Αυτό που μπορεί να κάνει πρακτικά, να μη ξαναγοράσει προϊόν της συγκεκριμένης εταιρείας, και να αποτρέπει επίσης φίλους του ή όσους επηρεάζει, από αγορά συσκευών του συγκεκριμένου brand name. Και μακροπρόθεσμα έχει αποτέλεσμα αυτή η τακτική.

υπόψη ότι σύμφωνα με τα δημοσιεύματα της προηγούμενης δεκαετίας, brand name της κορέας (το τμημα ναυπηγείων) συνδεθηκε με καταστάσεις α λα τσοχατζό, τάχουν κι εκεί τα σκάνδαλά τους, ήταν αυτή που συντέλεσε στην κατάρρευση των αγορών της άπω ανατολής εκείνα τα χρόνια.

όταν είδα αυτό το brand name να μπαίνει και στις εδώ κρατικές προμήθειες (τιβι 32άρες), συγνώμη αλλά έκανα πολλούς κακους συνειρμούς.

για τον παραπονούμενο καταναλωτή.. αν δεν έχεις δουλειά, κάνε την πλάκα σου. αν έχεις, άστους.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.521
Reaction score
21.935
Εφόσον οι τεχνικοί του σέρβις της εταιρείας διαπίστωσαν ότι δεν υπάρχει βλάβη, ότι όλα είναι σύμφωνα με τις εργοστασιακές προδιαγραφές της συσκευής, όφειλαν να εξηγήσουν στον καταναλωτή ότι ο δείκτης έντασης πάνω π.χ. από το 80 κι ως το μάξιμουμ (100) είναι πρακτικά μη χρήσιμος στο χρήστη, γιατί η παραμόρφωση θα είναι τέτοια που δεν θα είναι υποφερτός από τα αυτιά του. ή μπορεί να του επιφέρει και βλάβη στην υγεία του (ικανότητα ακοής). Όφειλαν ακόμη να είχαν αυτήν την επεξήγηση στο τεχνικό φυλλάδιο που συνόδευε τη συσκευή.

...
Πολύ σωστά. Πάντως, το επιπλέον κέρδος πρέπει να υπάρχει, ώστε να μπορεί η συσκευή να παίξει και κάποιους σταθμούς που λειτουργούν -ίσως περιστασιακά, από αβλεψία- με τον ήχο σχετικά χαμηλά. Την περασμένη Κυριακή παρατήρησα την εκπομπή του φίλου μου του Δρίσκα, όπου η φωνή του ήταν γραμμένη χαμηλά, και η μουσική (το "χαλί") δυνατότερα, σε ενοχλητικό βαθμό, προφανώς εκ σφάλματος. Σε άλλες περιπτώσεις, είναι χαρακτηριστικό ότι οι διαφημίσεις παίζουν σε στάθμη πολύ υψηλότερη από το υπόλοιπο πρόγραμμα, δι' ευνοήτους λόγους.
 

Μηνύματα
200
Reaction score
16
... Σε άλλες περιπτώσεις, είναι χαρακτηριστικό ότι οι διαφημίσεις παίζουν σε στάθμη πολύ υψηλότερη από το υπόλοιπο πρόγραμμα, δι' ευνοήτους λόγους.
το πρόσεξα κάπως , ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα, και νομίζω ότι μόνο στα κανάλια β΄και γ΄κατηγορίας εφαρμόζουν αυτήν την ανάγωγη τακτική , κάτι extra, κάτι ζοομ .. ειδικά στις διαφημίσεις θερμαστρών, (μ!)πρήτημπρα, και τα παρόμοια, ή στις εφημερίδες του συγκροτήματος του ταύρου!

εκεί που σε πήρε ο ύπνος, απαιτούν να σε ξυπνήσουν! και νομίζουν ότι έτσι θα βρουν πελάτες! τον κακό τουθς τον καιρό!
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.744
Σε άλλες περιπτώσεις, είναι χαρακτηριστικό ότι οι διαφημίσεις παίζουν σε στάθμη πολύ υψηλότερη από το υπόλοιπο πρόγραμμα, δι' ευνοήτους λόγους.
Παίρνεις ενισχυτή με Dolby Volume και άστους να γκαρίζουν.
 

Μηνύματα
56
Reaction score
19
Πιο αποτελεσματική είναι η ενασχόληση με την υπόθεση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή συνήθως δρα διαμεσολαβητικά, ενώ η δράση της ΓΓΚ δεν είναι μόνο παρεμβατική, αλλά και "τιμωρητική" σε βάρος της επιχείρησης. θα σε συμβούλευα, να πας στο www.efpolis.gr κι από εκεί να ξεκινήσεις τα παράπονά σου. Ταυτόχρονα και μια καταγγελία στο σχετικό γραφείο του Υπουργείου Ανάπτυξης - που ελέγχει για το αν τηρούνται οι προδιαγραφές των συσκευών που εισάγονται, θα βοηθούσε. Το γραφείο αυτό ελέγχει συνήθως τις ηλεκτρικές συσκευές που κατά καιρούς βγαίνουν στη δημοσιότητα σαν επικίνδυνες ή πρέπει να αποσυρθούν η να αντικατασταθούν. Θυμήσου τα επικίνδυνα σίδερα. Ξεκινά μια αλληλογραφία μεταξύ εταιρείας και ΥΠΑΝ, καθώς και γίνεται και δειγματοληπτικός έλεγχος, που κουράζει την εταιρεία!

Αν ξέρεις αγγλικά, φτιάξε ένα ώριμο κείμενο καταγγελίας-ενημέρωσης και στείλτο στη μητρική στην Κορέα, διαμέσου ίντερνετ. Αν το στείλεις στο σωστό τμήμα, αυτοί θα το γυρίσουν στην ελληνική αντιπροσωπεία με την απαίτηση ενημέρωσής τους για τ τι έγινε. Τους ενδιαφέρουν ώριμες καταγγελίες, γιατί έτσι φτιάχνουν δείκτες αξιοπιστίας των κατά τόπους τμημάτων υποστήριξης.. κι υπάρχουν και ρήτρες κι εκπτώσεις!

Προσωπικά, δε θα αγόραζα ποτέ κάποιο προϊόν κάποιας φίρμας που έχει σχηματιστεί άποψη στο καταναλωτικό κοινό. Καλύτερα να πήγαινα σε καφενείο να δω τιβί παρά να πάρω τιβί μάρκας που δεν έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών σαν αξιόπιστο προϊόν
Έστειλα στην lg global αλλά μου ζητάνε τηλέφωνα κλπ για να ενημέρωσουν την lg εδώ. Τι να τους κάνω εδώ αφού δεν βγάζω άκρη. Θα επιχειρήσω να στείλω και στην Κορέα. Και στο efpolis φυσικά!! Έχεις δίκιο αλλά βάζουν μια προσφορά τα καταστήματα κι εμείς τρέχουμε σαν χαζοί.
 

Μηνύματα
56
Reaction score
19
Αυτό μπορεί να γράφεται σαν όρος σε κάποιο έντυπο της εταιρείας, αλλά δε σημαίνει ότι μπορεί να γίνει δεκτός από το δικαστήριο. είναι πολύ εύκολο να κριθεί σαν καταχρηστικός.
το λένε ή το γράφουν - κι όποιος "τσιμπήσει"
αν τους πας την τιβί στο σερβις και μετά δε σου τη δίνουν.. την παρακρατούν ζητώντας σου λεφτά για αυτό που γράφουν, τους κάνεις μήνυση - κι αυτοί πρέπει να αποδείξουν τον ισχυρισμό τους
Το μόνο που γράφει η εγγύηση είναι ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να την αντικαταστήσουν. Για άσκοπα κλπ δεν αναφέρει τίποτα. Είναι πολιτική της εταιρείας λέει. Εφόσον δεν μου την αλλάζουν όποτε ακούω προβλημα στον ήχο είναι υποχρεωμένοι αφού είμαι μέσα στην εγγύηση.
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.668
Reaction score
4.292
Έστειλα στην lg global αλλά μου ζητάνε τηλέφωνα κλπ για να ενημέρωσουν την lg εδώ. Τι να τους κάνω εδώ αφού δεν βγάζω άκρη. .
Nα στείλετε τηλέφωνα και όνομα αυτού που έχετε μιλήσει.
 

Μηνύματα
56
Reaction score
19
Αυτό είναι απλώς λάθος. Προφανώς η τηλεόραση δεν έχει πρόβλημα.
Γιατί είναι λάθος;; Εφόσον φτάνει στα 100 πρέπει και στα 100 να ειναι καμπάνα ο ήχος! Αλλα τι 100 μου λες;; Στο 18 το είχα και μου το έκανε. Και προφανως τον τεχνικό δε τον συμφέρει να μου πει ότι έχει πρόβλημα γιατί θα ζημιώσει την εταιρεία. Αφου στο πρώτο σερβις είχε πρόβλημα, προφανώς είναι προβληματική εξαρχής.
 

Μηνύματα
200
Reaction score
16
Γιατί είναι λάθος;; Εφόσον φτάνει στα 100 πρέπει και στα 100 να ειναι καμπάνα ο ήχος! Αλλα τι 100 μου λες;; Στο 18 το είχα και μου το έκανε. Και προφανως τον τεχνικό δε τον συμφέρει να μου πει ότι έχει πρόβλημα γιατί θα ζημιώσει την εταιρεία. Αφου στο πρώτο σερβις είχε πρόβλημα, προφανώς είναι προβληματική εξαρχής.
Αν η συσκευή σου είναι ακόμα στις βιτρίνες, πήγαινε σε ένα μεγάλο κατάστημα τύπου ΠΛΑΙΣΙΟ, ΜΕΔΙΑΜΑΡΚΤ, ΚΟΤΣΩΒΟΛΟ κλπ, βρες μια ίδια συσκευή και ζήτησε από τον πωλητή να ανοίξει στο τέρμα την ένταση του ήχου. Αν προκύπτει το ίδιο κακό ηχητικό αποτέλεσμα, προφανώς αυτές είναι οι εργοστασιακές προδιαγραφές της. Σε αυτήν την περίπτωση δεν θα έχεις "δίκιο" και μάλλον θα έχει περάσει και το διάστημα μέσα στο οποίο θα μπορούσες να στηριχθείς στην προστασία του νόμου : "δε μου άρεσε , τη γυρίζω πίσω" Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στην περίπτωση αν την αγόρασες από το ίντερνετ (αγορά από απόσταση χωρίς να δεις το προϊόν με τα μάτια σου).

Αν στο τεστ που προανέφερα ο ήχος ακούγεται "κανονικός", προφανώς σε ίδιο ή αντίστοιχο ηχητικό αρχείο, τότε έχεις δίκιο. Και πρέπει να οργανώσεις τα λογικά επιχειρήματα με τα οποία θα επικοινωνήσεις γραπτά με την εταιρεία και τη Γ.Γ.Κ. Αν μάλιστα έχεις γνωστό και κανέναν γνωστό με γνώσεις ήχου, με ντεσιμπελόμετρο κλπ εργαλεία - και σιγουρευτεί η ύπαρξη βλάβης, μέχρι και αγωή τους κάνεις.
 

Μηνύματα
200
Reaction score
16
.. Και προφανως τον τεχνικό δε τον συμφέρει να μου πει ότι έχει πρόβλημα γιατί θα ζημιώσει την εταιρεία.
Γιατί προφανώς δεν τον συμφέρει;

Τεχνικός είναι και θα πρέπει να κάνει τη δουλειά του - του τεχνικού. έτσι θα τον εκτιμήσουν στην εταιρεία. για την καλή τεχνική ικανότητα.
και τον συμφέρει να ικανοποιήσει τον πελάτη, ώστε να έχει λιγότερους μπελάδες στο κεφάλι του! να μην τον ζαλίζουν τα ίδια και τα ίδια άτομα!

Από την εμπειρία μου, με τεχνικούς μεγάλων καταστημάτων, ιδιαίτερα της πιο μεγάλης αλυσίδας Η/Υ , με τον πελάτη ήταν πάντα. Τόσο, που το σέρβις της αρκετοί χρήστες/καταναλωτές προϊόντων Η/Υ το κατάντησαν "πριβέ δοκιμαστήριο"!

Κανένας δεν είναι με την "κ_λοεταιρεία"! Συνήθως!

Κι οι εταιρείες επειδή έχουν μεγάλο περιθώριο επιστροφών στα ηλεκτρονικά είδη "λόγω αστοχίας υλικού", τα παίρνουν εύκολα πίσω. τα έχουν περιλάβει και στις ασφαλιστικές καλύψεις τους. Εκτός κι αν ψώνισες από τον κυρ-μήτσο της γειτονιάς!

μην είσαι απόλυτος.
Περίγραψέ τους όσο γίνεται πιο κατανοητά (στους άλλους) τη βλάβη που εκτιμάς.
Άκουσε με ηρεμία τις εξηγήσεις τους, ξαναρώτησέ τους με καλή διάθεση.

(ΥΓ Και σε κάποια αμάξια το ταχύμετρο γράφει 220... θεωρητική - μελλοντική δυνατότητα είναι!)
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.059
Και εμεις ενα βραδυ που ειχαμε κατεβασει 2-3 μπουκαλια, ανεβασαμε την ενταση της Πανασονικ και καψαμε τα μεγαφωνα.
Δεν σκεφτηκα οτι εφταιγε η τηλεοραση. ΤΑ εριξα στον Τζονυ.
Τωρα που με ξυπνησατε ειναι αργα, ειναι εκτος εγγυησης ...............
 

Μηνύματα
200
Reaction score
16
Και εμεις ενα βραδυ που ειχαμε κατεβασει 2-3 μπουκαλια, ανεβασαμε την ενταση της Πανασονικ και καψαμε τα μεγαφωνα.
Δεν σκεφτηκα οτι εφταιγε η τηλεοραση. ΤΑ εριξα στον Τζονυ.
Τωρα που με ξυπνησατε ειναι αργα, ειναι εκτος εγγυησης ...............
μπορείς να κρύψεις ότι έφταιγε ο τζώνυ
σε κάποιες περιπτώσεις μετράει το πότε το έμαθες! οπότε για ψάξτο!
αν βάλεις και καλό δικηγόρο, έσωσες την παρτίδα!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.027
Μηνύματα
2.959.556
Members
38.280
Νεότερο μέλος
Akrapovic
Top