KH 310 A - Active Studio Monitor στο σαλόνι?

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.234
Αφου συμπληρωσατε τριαδα θα απαντησω(μαλλον 4αδα με τα like:D).
Ti σχεση εχει η αποσταση με την ηλεκτρονικα ελεγχομενη καθυστερηση ετσι ωστε να φτασει στα αυτια μας την ιδια χρονικη στιγμη? παντα αυτο που βρισκεται σε διαφορετικη αποσταση θα αντιλαμβανεται απο τα αισθητηρια μας οτι βρισκεται αλλου παντα.
Μονο με παραδειγμα μπορω να σας το τεκμηριωσω βεβαια αυτο ...


βλεπουμε δυο πορτατιφ και αντιλαμβανοματσε οτι βρισκονται το ενα μακρυτερα απο το αλλο, προσπαθηστε εσεις να με ξεγελασετε οτι βρισκονται στην ιδια αποσταση ... με οποια καθυστερηση στο αναμα ...groeten...στο Bruno:)
Τώρα που άναψαν τα...πορτατίφ,κοίτα να δεις πώς τα φέρνει η ρημάδα η ζωή.
 

Μηνύματα
5.358
Reaction score
6.483
Ατυχές παράδειγμα. Δε με κάλυψες.
Στις επομενες εκλογες μη με ψηφισεις απο τη στιγμη που δε σε καλυπτω, αντιλαμβανεσε οτι απαντησα με ερωτηση ομως οποτε την απαντηση δεν την εχω λαβει, τωρα βεβαια αν τετοιο παραδειγμα εφερνε καποιος Λινκουιτς ισως να το σκεφτοσουν λιγο... λεω τωρα :thumbsdown:
Αν στη φωτογραφία που έβαλες δεν υπήρχαν τα αντικείμενα που περιβάλλουν τις φωτ. πηγες και που απορροφούν / ανακαλούν ακτινοβολία, θα μπορουσες να ξεγελαστεις;

http://www.avsite.gr/forum/threads/rew.127792/page-8#post-2076851
ανεφικτο
αντιλαμβανεσε οτι τα αισθητηρια μας δεν μπορουν να εκτιμησουν διαλαξιακες αποστασεις εκτος και εαν μπερδεψες με καποιιο alien forum:thumbsdown:
Ναι.

Στον ηχο τωρα: Αν εχεις δυο ιδιες ηχ. πηγες, στην ιδια αποσταση, οπου μια για καποιο λογο αργει να παιξει (υπαρξη cross), αν βαλεις ισόποση καθυστέρηση και στη δεύτερη θα ξεκινουν να παιζουν ταυτόχρονα και θα έχουν καθολα ομοιες εκπομπες καθώς ο περιβάλλων χωρος θα ειναι ιδιος. Αν αντι καθυστέρησης μετακινησεις τη δευτερη πιο κοντα σου μπορεις να επιτυχεις ταυτοχρονο παιξιμο. Αλλά οι εκπομπες δε θα ειναι καθολα ομοιες λογω του εστω και ελαχιστα διαφορετικού περιβαλλοντος χωρου (π.χ. η ακυρωση απο την ανακλαση στο πατωμα θα ειναι λιγο διαφορετική ) κάτι που ισως να γίνεται αντιληπτό οπως γινεται στη φωτογραφία που εβαλες.
θα ξαναεπιμεινω οτι η χρονικη ευθυγραμιση μεσω dsp δε μπορει να αντικαταστησει απο μονη της την φυσικη ευθυγραμιση με τοποθετηση:whistling:
Και όταν τη φέρεις πιο κοντά, θα χαμηλώσεις τη στάθμη αναπαραγωγής λίγο.
σου δεινω τη δυνατοτητα να βαλει οσα λουμενσ λαμπα θες σε οποιοδηποτε πορτατιφ, τη σχεση εχει η ενταση:thumbsdown:
Είναι το ίδιο, το ένα και το αυτό.
Αν-ντιστιγκουισαμπλλλ
Καθολου το ιδιο , αλλο παραδειγμα , θα το παω αναποδα, σε μια ευθεια ξεκινανε δυο αυτοκινητα το ενα ειναι ενα μετρο μπροστα απο το αλλο , και τερματιζουν μαζι, το οτι εφτασαν την ιδια ακριβως χρονικη στιγμη δε σημαινει τιποτε, παντα θα βλεπω την αρχικη εκκινηση!
αν η εκπομπη ερχεται απο ενα μεγαφωνο full range παλι θα εχουμε διαφορετικες αφιξεις λογω μηκους κυματων αλλα αυτο ισχυει και οταν ενα οργανο π.χ πιανο χτυπησεις ολα τα πληκτρα απο τη χαμηλοτερη οκταβα, ομως εαν εχεις ενα δευτερο πιανο λιγο ποιο μακρια χτυπωντας τις ανω 3 οκταβες ανω στο κοντινοτερο τις 3 κατω, οσο και να καθυστερησεις σαν εαν πιανο στην αρχικη θεση ποτε δε θα ακουστει.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.823
Reaction score
76.297
Καθολου το ιδιο , αλλο παραδειγμα , θα το παω αναποδα, σε μια ευθεια ξεκινανε δυο αυτοκινητα το ενα ειναι ενα μετρο μπροστα απο το αλλο , και τερματιζουν μαζι, το οτι εφτασαν την ιδια ακριβως χρονικη στιγμη δε σημαινει τιποτε, παντα θα βλεπω την αρχικη εκκινηση!
Και βέβαια δεν τη βλέπεις αν βρίσκεσαι στον τερματισμό.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.234
...
αν η εκπομπη ερχεται απο ενα μεγαφωνο full range παλι θα εχουμε διαφορετικες αφιξεις λογω μηκους κυματων αλλα αυτο ισχυει και οταν ενα οργανο π.χ πιανο χτυπησεις ολα τα πληκτρα απο τη χαμηλοτερη οκταβα, ομως εαν εχεις ενα δευτερο πιανο λιγο ποιο μακρια χτυπωντας τις ανω 3 οκταβες ανω στο κοντινοτερο τις 3 κατω, οσο και να καθυστερησεις σαν εαν πιανο στην αρχικη θεση ποτε δε θα ακουστει.
Ένα μεγάφωνο πλήρους φάσματος εκ της Αρχής Λειτουργίας του δεν εκτελεί τομές εντός της ζώνης ωφέλιμης (απουσία έκτοπων συντονισμών) απόκρισής του.

Το δε επιτόπου παραγόμενο σήμα από φυσικά όργανα αναγνωρίζεται ανέτως από την ακουστική μας αντίληψη,η οποία είναι προγραμματισμένη να συνυπολογίζει τις περιεχόμενες φυσικές αρμονικές καθώς και τις αλληλεπιδράσεις με το χώρο εκπομπής.Όλες αυτές οι ισορροπίες τελούν υπό αίρεσιν κατά την αναπαραγωγή από ξεχωριστά μεγάφωνα.
 
Last edited:

Μηνύματα
5.358
Reaction score
6.483
Και βέβαια δεν τη βλέπεις αν βρίσκεσαι στον τερματισμό.
Η απαντηση ειναι η ιδια με τη ν2 , εκτος και εαν το σαλονι σου ειναι τοσο μεγαλο που δεν τα βλεπεις,...ειπα οσο τα αισθητηρια μπορουν να αντιληφθουν και θεωρω οτι και με κλειστα ματια παλι δε θα ειναι το ιδιο ...αντιλαμβανεσε οτι τα παραδειγματα ειναι μεγενθυμενα για ευνοητους λογους ..
Ένα μεγάφωνο πλήρους φάσματος εκ της Αρχής Λειτουργίας του δεν εκτελεί τομές εντός της ζώνης ωφέλιμης (απουσία έκτοπων συντονισμών) απόκρισής του.

Το δε επιτόπου παραγόμενο σήμα από φυσικά όργανα αναγνωρίζεται ανέτως από την ακουστική μας αντίληψη,η οποία είναι προγραμματισμένη να συνυπολογίζει τις περιεχόμενες φυσικές αρμονικές καθώς και τις αλληλεπιδράσεις με το χώρο εκπομπής.Όλες αυτές οι ισορροπίες τελούν υπό αίρεσιν κατά την αναπαραγωγή από ξεχωριστά μεγάφωνα.
εαν με φυσικο τροπο τοποθετηθουν ευθυγραμμιστουν και ισοσταθμιστουν επισης χρονικα τοτε θα νιωθουν λιγοτερο αιρετικα:wink:.

Παντα θα γινεται αντιληπτη η θεση ηχειων μεγαφωνων παντα, ητε αυτη διαφερει σε πλατος, σε υψος σε βαθος, η συνδιασμενα, αντε ακομη ενα παραδειγμα τι να σας κανω..:o

Ποτε ενα κεντρικο ηχειο αν δεν τοποθετηθει ακριβως δε θα δειχνει οτι ο ηχος βγαινει απο τους ηθοποιους ποτε , κανεττωρα εσεις οτι ψηφικα κολπα θελετε:)
 
Last edited:


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Η απαντηση ειναι η ιδια με τη ν2 , εκτος και εαν το σαλονι σου ειναι τοσο μεγαλο που δεν τα βλεπεις,...ειπα οσο τα αισθητηρια μπορουν να αντιληφθουν και θεωρω οτι και με κλειστα ματια παλι δε θα ειναι το ιδιο ...αντιλαμβανεσε οτι τα παραδειγματα ειναι μεγενθυμενα για ευνοητους λογους ..

εαν με φυσικο τροπο τοποθετηθουν ευθυγραμμιστουν και ισοσταθμιστουν επισης χρονικα τοτε θα νιωθουν λιγοτερο αιρετικα:wink:.

Παντα θα γινεται αντιληπτη η θεση ηχειων μεγαφωνων παντα, ητε αυτη διαφερει σε πλατος, σε υψος σε βαθος, η συνδιασμενα, αντε ακομη ενα παραδειγμα τι να σας κανω..:o

Ποτε ενα κεντρικο ηχειο αν δεν τοποθετηθει ακριβως δε θα δειχνει οτι ο ηχος βγαινει απο τους ηθοποιους ποτε , κανεττωρα εσεις οτι ψηφικα κολπα θελετε:)
Νομιζω πως εχεις μπερδευτει.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Soco, σαφως η φυσικη θεση ενος μεγαφωνου μεσα σε ενα χωρο μπορει να γινει αντιληπτη απο τον ακροατη. Η καθυστερηση δεν το αλλαζει αυτο, απλα θα το κανει να παιζει...καθυστερημενα. Δεν ειμαι σιγουρος πoιο ειναι ακριβως το θεμα μας. :errwhat:
 
Last edited:

Μηνύματα
5.358
Reaction score
6.483
Τωρα ...κανενα χαιρομαι που συμφωνουμε :) ισως να καταλαβα αλλα στη σταση :o
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.234
1) εαν με φυσικο τροπο τοποθετηθουν ευθυγραμμιστουν και ισοσταθμιστουν επισης χρονικα τοτε θα νιωθουν λιγοτερο αιρετικα:wink:.

2) Παντα θα γινεται αντιληπτη η θεση ηχειων μεγαφωνων παντα, είτε αυτη διαφερει σε πλατος, σε υψος σε βαθος, η συνδιασμενα, αντε ακομη ενα παραδειγμα τι να σας κανω..:o

3) Ποτε ενα κεντρικο ηχειο αν δεν τοποθετηθει ακριβως δε θα δειχνει οτι ο ηχος βγαινει απο τους ηθοποιους ποτε , κανεττωρα εσεις οτι ψηφικα κολπα θελετε:)
1) Για να κατανοήσουν άπαντες το άτοπον ενός τέτοιου εγχειρήματος,αρκεί ν'αναλογιστούμε για παράδειγμα πόσο ανέφικτη θα ήταν απόπειρα χρονικής ευθυγράμμισης με απλή γεωμετρική μέθοδο στις κατώτερες οκτάβες του φάσματος,όπου τα μήκη κύματος είναι τάξης ολόκληρων μέτρων.Ολοκληρώνοντας την απαγωγή εις άτοπον,στις δε ανώτερες οκτάβες όπου οι διαφορές απόστασης γίνονται πιο βατές ως προς την εφαρμογή γεωμετρικής μεθόδου,υπεισέρχεται επιπλέον η πολική απόκριση των ομόλογων μεγαφώνων,κατά κανόνα πιο περιορισμένη σε σχέση με τις φυσικές πηγές ήχου που θ'αναπαριστώνται.Και για λόγους απλοποίησης,δεν γίνεται καν επέκταση στη συνεπαγόμενη διαφοροποίηση των αλληλεπιδράσεων με δεδομένο δωμάτιο ακρόασης...

2) Εάν κάτι τέτοιο ίσχυε όπως διατυπώνεται,τότε έρχεται σε αντίφαση με την έννοια της στερεοφωνικής απεικόνισης,όπως και με τεκμηριωμένες Αρχές που διέπουν την ορθή υλοποίηση ακόμα και συμβατικών ηχείων.

3) Έστω και αν τοποθετηθεί ένα κεντρικό ηχείο με ακρίβεια χιλιοστού,δεν πρόκειται ποτέ να εξαφανιζόταν στην ακουστική αντίληψη ως εκπέμπουσα πηγή,άμα το αφιερωμένο σ'εκείνο κανάλι δεν περιείχε καταλλήλως κωδικωποιημένη πληροφορία,η οποία αποτελεί εδώ και δεκαετίες προϊόν...ψηφιακής επεξεργασίας στο σήμα από τα προηγούμενα στάδια παραγωγής δεδομένου πολυκάναλου master.
 

Μηνύματα
5.358
Reaction score
6.483
Παμε δευτερο γυρο :D μπορει σε καποιες περιπτωσεις να απουσιασει το κεντρικο και να δωσει καλυτερο αποτελεσμα ...πιανουμε τωρα τα πολυκαναλου , ομως....

το παιχνιδι κρυβεται στην πολικη αποκριση και ποσες θεσεις μπορουμε να εχουμε το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα.. φανταζεσε οτι σε ενα καναπε ταινια μπορει να βλεπουν περισσοτεροι του ενος οποτε π.χ οποιος καθεται σε απολυτη ευθεια με ενα εκτ των δυο μπροστα ηχειων , θα εχει σοβαρο θεμα οπως αντιλαμβανεσε... πολυ σοβαρο ακομη και εαν σε φαντομ λειτουργεια περασεις την πληροφορια στο μπροστα ζευγος.
στο πολυκαναλο προσφατως βγηκαν τα ταβανιου λογω ατμος, αν δεν μπουν στις ακριβεις θεσεις το απολυτο δε θα το εχεις ποτε ακομη και εαν διαχειριζεσε την ιδια πληροφορια με τα ιδια μεσα..:wink:
 

Μηνύματα
13.580
Reaction score
11.121
Στις επομενες εκλογες μη με ψηφισεις απο τη στιγμη που δε σε καλυπτω, αντιλαμβανεσε οτι απαντησα με ερωτηση ομως οποτε την απαντηση δεν την εχω λαβει, τωρα βεβαια αν τετοιο παραδειγμα εφερνε καποιος Λινκουιτς ισως να το σκεφτοσουν λιγο... λεω τωρα :thumbsdown:
Ο κος Linkwitz αφ' ενός δε θα έγραφε ατεκμηρίωτα πράγματα, αφ' ετέρου, αυτά που γράφει τα εξηγεί καταλλήλως.

σου δεινω τη δυνατοτητα να βαλει οσα λουμενσ λαμπα θες σε οποιοδηποτε πορτατιφ, τη σχεση εχει η ενταση:thumbsdown:
Δεν ήξερα ότι οι λάμπες του πορτατίφ παίζουν και μουσική.

Καθολου το ιδιο , αλλο παραδειγμα , θα το παω αναποδα, σε μια ευθεια ξεκινανε δυο αυτοκινητα το ενα ειναι ενα μετρο μπροστα απο το αλλο , και τερματιζουν μαζι, το οτι εφτασαν την ιδια ακριβως χρονικη στιγμη δε σημαινει τιποτε, παντα θα βλεπω την αρχικη εκκινηση!
Θα κινούνται με διαφορετική ταχύτητα τα αυτοκίνητα; Αλλιώς δε γίνεται να ξεκινάνε μαζί, το ένα ένα μέτρο πιο μπροστά και να φτάνουν μαζί. Μόνο αν ξεκινάει το προπορευόμενο με καθυστέρηση θα φτάσουν μαζί. Και τότε δε σε ενδιαφέρει ποιο ξεκίνησε 1 μέτρο πιο μπροστά.

αν η εκπομπη ερχεται απο ενα μεγαφωνο full range παλι θα εχουμε διαφορετικες αφιξεις λογω μηκους κυματων αλλα αυτο ισχυει και οταν ενα οργανο π.χ πιανο χτυπησεις ολα τα πληκτρα απο τη χαμηλοτερη οκταβα,
Πόσο άτοπο είναι αυτό που λες, όταν ο ήχος έχει σταθερή ταχύτητα που ταξιδεύει μέσα στο μέσο (τον αέρα) ανεξαρτήτως συχνότητας...
 

Μηνύματα
5.358
Reaction score
6.483
Aστο Πετρο μη με ψηφισεις χαμενο σεχω απο χερι βαζεις like στα link του butia και απαντας αρνητικα, τωρα πανω , μου συγκρινεις την ενταση ως αντικαταστατο της αποστασης , αυτο εννοουσα με τα λουμενς δεν ειμαι σιγουρος αν το καταλβες βεβαια αλλα ετσι συνηθως συμβαινει στα παραδειγματα (παλι κλειστο φακελο θα ριξεις στις εκλογες?:o) αμα σκασω λινκ δηλαδη θα αλλαξεις γνωμη?:whistling: που ξερεις μπορει να κρατω κανα ασσο στο μανικι...

Στο δικαναλο εκει καρφωνεσε στη μεση αντε να παρεις αγκαλια και δυο γυναικες , αμα σου τυχουν βαρβατοι ποσο σφικτα μπορεις?
Υπο προυποθεσεις ειναι καλυτερο το να μην εχεις κεντρικο εαν δεν εχεις μεγαλη αποσταση μεταξυ των δυο ηχειων εισε εσυ και ο εαυτο σου αντε και η αγαπημενη σου που σιγα μην κοιταει τετοιες λεπτομεριες , κατσε εσυ κεντρο :D , ετσι ως προς τον οριζοντιο αξονα εχεις ευθυγραμιστει με τα της εικονας και δεν εχεις τις καθετες αποκλισεις απο το κεντρικο ...
Αν και ξεφυγαμε απο τα του αρχικου ηχειου για να ειμαστε και μεσα να συμπληρωσω το ολο παιχνιδι γινεται εκει στο κρος και στις φασικες αποκλισεις μεσουψηλα και μιας και αναφερθηκε και το ονομα Λινκουιτς θα δεις οτι και ο ιδιος εχει κανει αλλαγες στα ηχεια του βελτιωνοντας τα ειδικα εκει που ειναι και ευκολοτερα αντιληπτα τα πραματα...
Νομιζω πως εχεις μπερδευτει.
ασε τι να σου πω μαζι μου και μερικοι κατασκευαστες ηχειων ... τι καθονται και κανουν και δεν τα βαζουν ολα ευθεια σε μια μπαφλα ...
σου εχω κατι μετρησουλες που σου αρεσουν πηγενε προς το τελος αποκρισης και φασικης αποκλισης...
αμα βρεις με ποιο ειμαι ερωτευμενος θα σε παραδεχτω :)
 

Μηνύματα
13.580
Reaction score
11.121
Aστο Πετρο μη με ψηφισεις χαμενο σεχω απο χερι βαζεις like στα link του butia και απαντας αρνητικα, τωρα πανω , μου συγκρινεις την ενταση ως αντικαταστατο της αποστασης , αυτο εννοουσα με τα λουμενς δεν ειμαι σιγουρος αν το καταλβες βεβαια αλλα ετσι συνηθως συμβαινει στα παραδειγματα (παλι κλειστο φακελο θα ριξεις στις εκλογες?:o) αμα σκασω λινκ δηλαδη θα αλλαξεις γνωμη?:whistling: που ξερεις μπορει να κρατω κανα ασσο στο μανικι...
Έχεις κάποια εμμονή με τις εκλογές;:p
Αν έχεις κάποιο λινκ, θα χαρώ να το διαβάσω, αν θελήσεις να το μοιραστείς.
Όσο για το αν κάνουν καλά και δεν τα βάζουν όλα ευθεία σε μια μπάφλα, καλά κάνουν. Αφού δεν έχουν και DSP μέσα στο ηχείο, βάζουν τα πηνία φωνής στην ίδια ευθεία, δεν είπα το αντίθετο.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Soco, σαφως η φυσικη θεση ενος μεγαφωνου μεσα σε ενα χωρο μπορει να γινει αντιληπτη απο τον ακροατη. Η καθυστερηση δεν το αλλαζει αυτο, απλα θα το κανει να παιζει...καθυστερημενα. Δεν ειμαι σιγουρος πoιο ειναι ακριβως το θεμα μας. :errwhat:
Αυτό που εννούσα είναι ότι η φυσική θέση του μεγαφώνου επηρεάζει την ακουστική αντίληψη για το σημείο εκπομπής αλλά η ακριβής θέση του μεγαφώνου δεν μπορεί να γίνει αντιληπτή - κάτι τέτοιο θα ερχόταν σε αντίφαση με την έννοια της στερεοφωνικής απεικόνισης (όπως έγραψε ο bhutia).
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.234
Aστο Πετρο μη με ψηφισεις χαμενο σεχω απο χερι βαζεις like στα link του butia και απαντας αρνητικα, τωρα πανω ...
Άμα προτάσσονται εν είδει επιχειρηματολογίας τα like που δέχεται κάποιος,αυτό μπορεί να τον αναγάγει μεν σε...cult σύμβολο,αλλά δεν επιλύονται έτσι τα θέματα.;)

Θεωρώ ότι πρέπει να σε ενθουσιάζει το μοντέλο με τα ομοκεντρικά μεγάφωνα,αλλά κι εκείνο ακόμα -όπως φανερώνει το σχετικό video- χρειάζεται την ψηφιακή επεξεργασία σήματος για να ομογενοποιήσει την σύζευξη των ξεχωριστών μεγαφώνων.:D
 

Μηνύματα
5.358
Reaction score
6.483
Αφου δε γινεται αντιληπτη τσαμπα ταλαιπουρουνται οσοι κατασκευαζουν βασισμενοι στα περι αντιληψης οπως και κακως προσπαθειτε να τα ευθυγραμισετε χρονικα με ψηφιακη επεξεργασια ... μπορεις ομως να συγκρινεις δυο στερεοφωνικες εικονες με διαφορα βαθους οπως δυο ασυμετρα τοποθετημενα ηχεια με διαφορετικες κλισεις κλπ, αλλιως αφηστε τα δε γινονται αντιληπτα ....
ετσι για να εχεις αριστη εικονα θα πρεπει να ειναι ακριβως στην ιδια θεση τα παντα .
[DOUBLEPOST=1471807641][/DOUBLEPOST]
Άμα προτάσσονται εν είδει επιχειρηματολογίας τα like που δέχεται κάποιος,αυτό μπορεί να τον αναγάγει μεν σε...cult σύμβολο,αλλά δεν επιλύονται έτσι τα θέματα.;)

Θεωρώ ότι πρέπει να σε ενθουσιάζει το μοντέλο με τα ομοκεντρικά μεγάφωνα,αλλά κι εκείνο ακόμα -όπως φανερώνει το σχετικό video- χρειάζεται την ψηφιακή επεξεργασία σήματος για να ομογενοποιήσει την σύζευξη των ξεχωριστών μεγαφώνων.:D
ναι δεν εγινα σαφης εννοωντας οτι με τις τοποθετησεις του κοντρα σε μενα ερχεται εμμεσως αντιθετος με τα λινκ που παρεταξες ..
για το αλλο εχω γραψει ...
εαν με φυσικο τροπο τοποθετηθουν ευθυγραμμιστουν και ισοσταθμιστουν επισης χρονικα τοτε θα νιωθουν λιγοτερο αιρετικα:)
και φυσικα στην αρχη.
θα ξαναεπιμεινω οτι η χρονικη ευθυγραμιση μεσω dsp δε μπορει να αντικαταστησει απο μονη της την φυσικη ευθυγραμιση με τοποθετηση:whistling:
Το βρηκες !!
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Like στο soco, like στο bhutia και ας ξαναγυρίσουμε στα KH310. Λοιπόν, υπάρχει κάτι καλύτερο με λιγότερο από 4000€ για το ζευγάρι; Ίσως τα devialet phantom; Κάτι άλλο;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.234
...
1) εαν με φυσικο τροπο τοποθετηθουν ευθυγραμμιστουν και ισοσταθμιστουν επισης χρονικα τοτε θα νιωθουν λιγοτερο αιρετικα:)

1) θα ξαναεπιμεινω οτι η χρονικη ευθυγραμιση μεσω dsp δε μπορει να αντικαταστησει απο μονη της την φυσικη ευθυγραμμιση με τοποθετηση:whistling:
Επίσης τζάμπα χαλάνε τη διάνοιά τους όσοι συνιστούν ελάχιστες αποστάσεις ακρόασης σε συνάρτηση με συγκεκριμένες παρατάξεις μεγαφώνων...;)

1) Έχει ήδη απαχθεί εις άτοπον η έννοια του "φυσικού τρόπου",αφού στην πράξη δεν είναι εφαρμόσιμο κάτι τέτοιο.

2) Δεν είναι εφικτή η υλοποίηση κάποιου δικτυώματος διαχωρισμού συχνοτήτων στο αναλογικό πεδίο,το οποίο να ικανοποιούσε επαρκώς τις Αρχές ευθυγράμμισης.Ένα λογισμικό dsp προαπαιτεί στοιχειώδη τήρηση γεωμετρικών Αρχών ούτως ώστε να απλοποιείται όσο είναι δυνατόν ο επεξεργαστικός του φόρτος,αλλά από μόνο του-εφόσον θα είναι αρτίως υλοποιημένο- δεν χρειάζεται ν'αντικαθιστά τις γεωμετρικές Αρχές διότι...θα είναι ικανό να κάνει πολλά περισσότερα.



Μεγαλειώδες δε παράδειγμα για το τελικό επιχείρημα,αποτελεί η εξελικτική πορεία του B&O Beolab 90

 

Μηνύματα
5.358
Reaction score
6.483
Προσπαθω να γραφω προσεκτικα οσο ειναι εφικτο ... ειπαμε εκλογες:o αν και το αποκλειω στην πραγματικη πολιτικη ζωη του τοπου μας.

1)γιαυτο γραφω λιγοτερο αιρετικα

2) ποιος ειπε οτι διαφωνω?


για το beo ...ειδες που δεν τα εβαλαν σε μια ταβλα τα μεγαφωνα γιατι αραγε?(ειδικα και για τον Πετρο αυτο)


και αυτο κανει κολπακια μεχρι εκει που φτανει, μην το υποτιματε

http://www.danleysoundlabs.com/products/loud-speakers/synergy-horn/sh50/#slide2

Αλλιως http://www.linkwitzlab.com/M2_Brochure_Jan2013.pdf
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.564
Μηνύματα
2.944.367
Members
38.199
Νεότερο μέλος
kostas58
Top