Diesel και υγραέριο

Μηνύματα
2.815
Reaction score
1.240
Ολοι οσοι εχουν βαλει λεφτα σε αμαξι, εκεινη την στιγμη τα εχουν χαρει και πραγματικα δοκιμαζεις αλλαγες σε φρενα αντιστρεπτικες αμορτισερ μιτζιλα τζιτζιλα. Χοντρα συνεμπλοκ σωληνακια αεροπορικου τυπου, σκουπες και φαρασια... Οταν ερθει η ωρα να πουληθει το οχημα κανενας δεν θα σου δωσει τα λεφτα αυτα. Βασικα προκειτε για εναν ... τρυπιο κουμπαρα. Οποτε εχεις δυο επιλογες: ειτε πουλας τα πραγματα, ειτε δεν πουλας το ετοιμο οχημα σου.
Με εχουν παει βολτα με ενα τετοιο οκταβια 300+ αλογα και τρομαξα ! Το παλικαρι εκανε την τρελλα του , το πουλησε κομματια και τωρα τα παπακια τον περνανε.
 



Μηνύματα
16.552
Reaction score
23.486
2λιτρο gt30(σε οποια εκδοση) και μεθανολη ειναι τουλαχιστον 300+ ροδα μαζεμενο κι ολας.
τα 265 δεν ειναι επιτευγμα.
εκτος αν δεν ειχες gt30 και ειχες μαμα τουρμπινα οποτε καπου εκει τελειωνει οντως.

το μεγαλυτερο προσον της μεθανολης (ακομα και 25%) ειναι οτι ψυχεις το μειγμα και μπορεις να σηκωσεις καλη προπορεια (δηλαηδ αλογα)
 



Μηνύματα
213
Reaction score
95
Αν μου επιτρέπετε να καταθέσω τη δική μου εμπειρία με υγραέριο: Το τοποθέτησα σε ford focus του 2001, στα 170.000 χλμ. Στα 215.000 χλμ. υπερθερμαίνονταν ο κινητήρας και χρειάστηκε επισκευή η κεφαλή, αφού πλήρωσα πολλά χρήματα σε διάφορες "επισκευές" που δεν έφερναν αποτέλεσμα. Η οδήγησή μου ήταν συντηρητική. Γνωστός μου με ίδιο αυτοκίνητο έκανε 400.000 χλμ. και μετά άλλαξε κινητήρα.
Εγώ βρήκα στο τέλος έναν καλό μηχανικό (αφού τραβήχτηκα μισό χρόνο περίπου, μέχρι να βγάλω άκρη), μου επισκεύασε το αυτοκίνητο, το χάρισα στον πεθερό μου και αγόρασα ένα mazda 6 του 2005 με 80.000 πραγματικά χιλιόμετρα. Καίει αρκετά περισσότερο, όμως έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
 

Μηνύματα
16.552
Reaction score
23.486
το κακο με το υγραεριο ειναι οτι βαζει και η κουτση μαρια και ελαχιστοι εχουν μια μικρη ιδεα για το πως πρεπει να ρυθμιστει το μειγμα και η αναφλεξη
κατι σαν την βελτιωση πχ .
ως εκ τουτου, εκτος αν εχεις καποιον που οντως γνωριζει τι να κανει ειναι χαμενη υποθεση.
γλυτωνεις 5 φραγκα σε καυσιμο και χανεις ενα ολοκληρο αυτοκινητο αν πεσεις σε ασχετο
 

Μηνύματα
13.582
Reaction score
11.122
Αν μου επιτρέπετε να καταθέσω τη δική μου εμπειρία με υγραέριο: Το τοποθέτησα σε ford focus του 2001, στα 170.000 χλμ. Στα 215.000 χλμ. υπερθερμαίνονταν ο κινητήρας και χρειάστηκε επισκευή η κεφαλή, αφού πλήρωσα πολλά χρήματα σε διάφορες "επισκευές" που δεν έφερναν αποτέλεσμα. Η οδήγησή μου ήταν συντηρητική.
Το ίδιο έπαθε και φίλος μου με Chevrolet Cruze 1ης γενιάς του 2011.
 


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.650
Reaction score
27.553
Μπα? που πήγε δλδ?
[DOUBLEPOST=1483475336][/DOUBLEPOST]Εγώ το πετρέλαιο είδα να πηγαίνει στα ύψη.
 


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.650
Reaction score
27.553
Το αυτό αγαπητέ .
Εσυ τι κάνεις ακόμα εδω? ΔΕΝ έχω δεί τίποτα ενεργά ντίζελ . Ολα παθητικά του κερατά είναι. Πάρε το ντουμάνι σου και πάενε κατά εκεί που σαν αυτό δεν έχει. :D
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
79.776
Reaction score
100.905
Μπα? που πήγε δλδ?
[DOUBLEPOST=1483475336][/DOUBLEPOST]Εγώ το πετρέλαιο είδα να πηγαίνει στα ύψη.
Γιάννη στο υγραέριο έκαναν μεγαλύτερη αύξηση από τα άλλα δύο.
 

Μηνύματα
1.464
Reaction score
1.116
Να πω κι εγώ τη δική μου εμπειρία.Ο Μάρκου έχει δίκιο(δεν γνωριζομαστε καν με τον άνθρωπο:) αν και δεν μένουμε μακριά).
Στο δικό μου αυτοκίνητο εχω 1,5 χρόνο lovato γνήσιο. Τοποθετημένο από διαβασμένο μηχανικό που έχει περάσει σεμινάρια και ξέρει τι κάνει.Το πλήρωσα 1000 ευρω όμως όχι 650 που βλέπω και διαφημίζουν κάτι ρώσικα κλπ τα οποία μετα παρουσιάζουν προβλήματα,τυχαίο?
Εγω που βλέπω το αυτοκίνητο σαν εργαλείο και δεν με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις αλλά μόνο η οικονομία και αξιοπιστία έχω βγεί κερδισμένος κατά 50 τις εκατό στην οικονομία καυσίμου(παρόλο που καίει μεγαλύτερο όγκο καυσίμου,η τιμή του εξακολουθεί να κραταει αυτό το ποσοστό) μέχρι τώρα και έχω κάνει απόσβεση προ πολλού.Συνάδελφος που το έβαλε καπου στη Καβάλας με 650 ευρώ του έσκασε το καπάκι αλλά και πάλι αυτό έγινε μετα απο 6 χρόνια και αφού είχε βάλει στη τσέπη του 7 χιλιάρικα από τη κατανάλωση καυσίμου πλήρωσε μια ζημιά των 400-500 ευρω.
Μια μικρή πτώση της απόδοσης του κινητήρα υπάρχει αλλά με αφήνει αδιάφορο.
Οπότε το LPG τοποθετημένο από τον σωστό μάστορα παρέχει:
1.οικονομία 50%
2.οικολογία,αφου τέθηκε και αυτό στην αρχή της συζήτησης(πολύ σωστά)
3.μικρή πτώση της απόδοσης του κινητήρα(5-10%).
Αυτά από μένα.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.650
Reaction score
27.553
Γιάννη στο υγραέριο έκαναν μεγαλύτερη αύξηση από τα άλλα δύο.
Tο ξέρω Γιώργο μου , αλλά εξακολουθεί να είναι πολύ πιο φθηνό από το βρωμοντίζελ. ΕΙΤΕ αρέσει αυτό σε μερικούς ΕΙΤΕ όχι.
Ούτως ή άλλως η επαρχία για χρόνια δουλεύει ντίζελ. Πολύ ωραία , ας το κάνουν και σαμπουάν αφού τούς αρέσει τόσο πολύ.
Να τους δω μόνο όταν θα κάνουν αναγέννηση στο κωλόφιλτρο και το ντουμάνι που βγάζει από πίσω που θα τρέχουν να κρυφτούν.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.408
Reaction score
12.061
Να έχεις αμερικανικη ή γερμανική χαρχαλονεκροφορα 10.000 cc το θεωρώ κάπως λογικό να τοποθετήσεις υγραέριο με το ανάλογο ρίσκο.
Να έχεις γιαπωνέζικο ή ευρωπαϊκό 1600αρι και να σκέφτεσαι να τοποθετήσεις υγραέριο το θεωρώ μεγάλη μ@λ@κια.:D
Άσε που δεν θα έχεις που να βάλεις τη πεθερά :o
ή τη ρεζέρβα.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.650
Reaction score
27.553
Χρήστο συγνώμη, αλλά είσαι μακριά νυχτωμένος , όσον αφορά στο υγραέριο .
[DOUBLEPOST=1483481803][/DOUBLEPOST]Και η δεξαμενή μπαίνει στο χώρο της ρεζέρβας και η ρεζέρβα αν θεωρείται απαραίτητη μπαίνει στο πορτ μπαγκάζ. ΑΝΕΤΑ. Και έχει και χώρο αρκετό. Να μην μιλήσουμε συγκεκριμένα και πάθουν λόξιγκα κάποιοι .
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.587
Μηνύματα
2.945.193
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top