Κριμα, ημουνα seriously interestedΌχι βρε τι να νοικιάσω , το μικροφωνάκι;
Απλός με τον κύριο από πάνω γνωριζόμαστε καμιά σαρανταριά χρόνια.
Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Κριμα, ημουνα seriously interestedΌχι βρε τι να νοικιάσω , το μικροφωνάκι;
Απλός με τον κύριο από πάνω γνωριζόμαστε καμιά σαρανταριά χρόνια.
Μα στην συμφωνική ειναι το μεγάλο προβλημα. Με τις ξανθιές τα κουτσοκαταφέρνουν ολα.Και συ ρε Δημήτρη σταμάτα να ανεβάζεις μετρήσεις από κλασική. Έχεις μπερδέψει τα εκατομμύρια των συνελλήνων που μας διαβάζουν με κομμένη την ανάσα. Μέτρα Pink Floyd, Diana Krall, Πάολα
Στα cd το ξεκαθαρίσαμε ( στα πλαίσια ενος φόρουμ και όχι ενος εργαστηρίου).Μα στην συμφωνική ειναι το μεγάλο προβλημα. Με τις ξανθιές τα κουτσοκαταφέρνουν ολα.
1) 95 dB σε συνεχή μέση στάθμη στη θέση ακρόασης είναι αρκετά ηχηρά,μόνο που συνεπάγονται στιγμιαίες κορυφώσεις τάξης 110 dB και άνω (με ανάλογη απολαβή ισχύος) σε πρόγραμμα που θα διακρινόταν από υγιές εύρος δυναμικής ζώνης.Η επιεικής θεώρηση (ανταποκρινόμενη στην αόριστη παράθεση μιας στάθμης) δεν επεκτείνεται σε αποστάσεις ακρόασης,συμπεριφορά χώρου και φασματική κατανομή ενέργειας σε δεδομένο πρόγραμμα.
- Τα 95 db είναι Loud για τον Bruno, για τα LS1, ή είναι γενικά Loud?
- Όσοι άκουσαν το LS1 στο στούντιο τις APO χωρίς sub, διαπίστωσαν έλλειψη δυναμικών?
- Υπάρχουν ηχολήπτες που χρησιμοποιούν τα LS1 χωρίς Sub και αν ναι τι παραγωγές κάνουν?
- Τα LS1 χωρίς το sub είναι ολοκληρωμένα ηχεία ή απλά δορυφόροι?
- Ηχεία σαν τα Quad ESL γιατί έγιναν δημοφιλή?
- Γενικότερα ηχεία που δεν ξεπερνάνε τα 95 db έχουν λόγο ύπαρξης?
- Μα τι λέει αυτός εδώ?
- "When you have a moderately large room of around 40 to 50 sqm (360 to 450 sqf) and think that 90dB is great for listening for hours on end to well recorded music in your favorite listening chair, then your'e a Quaddie. Once you've heard a 2905, there's no further room for controversies. Where Kubrick had his black monolith as the Philosopher's Stone, we have the 2905 as the Musician's Stone. Magic time!"
Σκέτο φαρμάκι είσαι. Αλλά γιατί?
Εχω μιλησει ηδη με projecting-art, τους ειχαν τελειωσει, θα εβαζαν παραγγελια αυτες τις μερες και θα εχουν ετοιμοπαραδοτα προς το τελος του μηνα.100 ευρουδάκια κανει, πάρε ενα
Εχω πολλα HiRes αρχεια κλασικής. Της "πόπης" γίινεταιΣτα cd το ξεκαθαρίσαμε ( στα πλαίσια ενος φόρουμ και όχι ενος εργαστηρίου).
Έχουμε peak +16db. Ακόμα και στην κλασική, άσχετα αν εκει παίζει με το volume ο ηχολήπτης. Τα όργανα έχουν +16db αέρα για να ακουστούν σαν όργανα.
Στα υψηλής ανάλυσης που έχουν +50% dynamic range πως τα γράφουν; Γιατί άμα δίνουν αέρα +24db ζήτω που καήκαμε !! Εκτός και αν δεν έχει ακουστό νόημα για παραπάνω από 16 που πολύ αμφιβάλλω. Όλη η φασαρία φια αυτά τα db γίνεται.
Έχεις κατεβάσει τέτοια αρχεία;
Νταξ θερμοσίφωνεςΕχω πολλα HiRes αρχεια κλασικής. Της "πόπης" γίινεται
Η αρχική μεση σταθμη ακουγεται χαμηλότερα υποκειμενικά (δηλαδη δυναμωνεις το volume συγκριτικά με πριν που ακουγες CD quality) αλλα οι κορυφες φτανουν παλι το μεγιστο, και αρα εχεις πολυ μεγαλυτερο εύρος.
Και αυτο το +16 που λες για το CD, οχι δεν το εμπεδωσαμε. Λιγο ειναι, ειναι μεσος όρος που συμπεριλαμβανει και κακές και παλαιοτερες ηχογραφήσεις αλλα και αλλα ειδη. Στις καλές ηχογραφησεις το DRmax μπορεί να ειναι και +21...
http://dr.loudness-war.info/album/view/85625 (HiRes)
http://dr.loudness-war.info/album/view/100849
και +22db
http://dr.loudness-war.info/album/view/113255
και +28
http://dr.loudness-war.info/album/view/70023 (CD!!!! αυτην την ηχογραφηση δεν την ξερω, χαμός!!!)
Και αυτα απο ενα γρήγορο search, δεν ειναι όλα δημοσιευμένα...βάλε και τα extra 6db headroom οπως αναφέρθηκε πριν κατα Harman, +28+6.....
Η πικρή αλήθεια.
Γιατί λες ότι ισχύει;Μπορώ να τα δώσω μέχρι 64W, ο τελικός είναι 120 , εξ ορισμού τα μισά πάνε πάντα χαμένα.
Δεν έχω απορία γιατί ισχύει.Ναι αλλά δεν τα ακούω στην σέντρα του ΟΑΚΑ, τα ακούω σε δωμάτιο.
99 + 6= 105db.
Ναι έπεσε και λίγο μαγείρεμα στα νούμερα. Η απόσταση δεν είναι 2 μέτρα αλλά 2 και κάτι.
Η ευαισθησία μπορεί να είναι ακόμα πιο κάτω.
Άρα για να μέτρησα 105 σημαίνει ότι το σαλόνι μου με κερνάει 10db βαβούρας.
Για να απολαμβάνεις την μουσική και να μην σκέφτεσαι ότι τα κ#λ@μηχανήματα παίζουν στο 100%.Γιατί λες ότι ισχύει;
Γιατί τους λες θερμοσίφωνες; Υπάρχουν και παγάκια! (ICE)β) Να ξοδευτείς για θερμοσίφωνες.
DR21 -0.86 dB -30.80 dB 20:13 02-The Song of the Nightingaleηχογραφησεις το DRmax μπορεί να ειναι και +21...
http://dr.loudness-war.info/album/view/85625 (HiRes)
DR22 -7.31 dB -36.11 dB 1:44 02-Suite No. 1 Op. 64b: Scene
DR28 -0.22 dB -35.51 dB 32:29 01-Piano
Δεν μετράει το ίδιο,αλλά εκφράζεται σε μονάδες dB......
Δεν είπαμε ότι το DR?? δεν μετράει dB;
Τί καταλαβαίνετε εσείς από τα παραπάνω;
Εγώ καταλαβαίνω περίπου ότι:
DR21=~30dB
DR28=~35dB
Bhutia said:...τα δεδομένα της Ψυχοακουστικής υπαγορεύουν ότι η αντιλαμβανόμενη ηχηρότητα ενός σήματος δεν καθορίζεται από τις σύντομες στάθμες κορυφής εντός αυτού,αλλά από την ολική μέση στάθμη,λαμβανόμενη εντός παρατεταμένου χρονικού πλαισίου..H κλίμακα RMS (Root Mean Square) στην ορολογία των ηχητικών παραγωγών αντιπροσωπεύει τη μέση τιμή ηχηρότητας...
...Ούτε εκείνη βέβαια εξασφαλίζει καθοριστική διαβάθμιση της ηχηρότητας:η αντιλαμβανόμενη ακουστότητα σημάτων με όμοια τιμή RMS μπορεί να διακυμαίνεται ανάλογα με την κατανομή ενεργείας στις διαδοχικές οκτάβες του ακουστού φάσματος ,καθώς και την ενεργειακή πυκνότητα δεδομένου μουσικού κομματιού -λ.χ. αργή μπαλάντα ή σκληρό ροκ κομμάτι.
Η ΄΄ημιεπίσημη΄΄ αποτίμηση της Δυναμικής Ζώνης (ο γνωστός δείκτης DR ) που εμφανίζεται σε βάσεις δεδομένων και υπολογιστικά προγράμματα μέτρησης μεταχειρίζεται κλίμακα 20 βαθμίδων γιά την κατάταξη καθεμίας από τις παραγωγές που περιλαμβάνει -τιμές ΄΄1-7΄΄ θεωρούνται κακές,΄΄8-13΄΄ αποδεκτές και ΄΄14-20΄΄ οι καλύτερες.
Αυτοί οι αριθμοί εκφράζουν το λογάριθμο της στάθμης κορυφής προς τη μέση ηχηρότητα της εξεταζομένης ηχογράφησης-μίξης-mastering.Αναφέρονται επίσης το μέσο εύρος του συνολικού άλμπουμ,η τιμή γιά το κομμάτι με το κατώτερο,όπως και γιά το ανώτερο...
Ντου από παντού στα...Xanadu.Για να απολαμβάνεις την μουσική και να μην σκέφτεσαι ότι τα κ#λ@μηχανήματα παίζουν στο 100%.
Αλλά ξέρω που το πας εσύ θέλεις 6db .
Δεν στα δίνω ρε που θα μου ξεφτιλίσεις το καλύτερο στέρεο...
...στην πολυκατοικία
Η εισαγωγική παρτίδα 200 κομματιών είχε κυκλοφορήσει τότε τιμής ένεκεν για τη δεκαπενταετή δραστηριότητα της Audio Spectrum σε τιμή προσφοράς 250 χιλιάδων δραχμών το ζεύγος.Η δε κανονική τιμή καταλόγου τους βρισκόταν σε ύψος 420 χιλιάδων.Εξήχθη και στη Βρετανική αγορά με τιμή λιανικής άνω των 1500 λιρών στερλινών.Ακόμα στροβιλίζεται στο νου η διαφημιστική καταχώρηση της AS στον Ελληνικό ειδικό Τύπο της εποχής με το κείμενο από τη δοκιμή του Alvin Gold για το HFNRR...Πλάκα πλάκα αυτά τα Xanadu τα χρυσοπλήρωναν πριν από σχεδόν 20 χρόνια. Δεν θυμάμαι σε δραχμές ποσα μου είχε πει ο ιδιοκτήτης αλλά τα είχα κάνει αναγωγή σε μηνιάτικα και σε σημερινές τιμές πρέπει να είναι 2000€+.
Μετά όποιοι τα βάζαν σε σαλόνια σαν το δικό μου ,εως 2,5 μέτρα, βούιζε ο τόπος από τα μπάσα (βλ. ποστ #1) αλλά καμάρωναν ότι είναι είναι Hi-fi
"...But until you have actually listened to them driving the Wilson speakers, as Michael and I have done, your opinion is meaningless..."Τέρμα τα ψέμματα. Θα πάρω για τα μάγκ έναν SET λαμπάτο στα 0,05 βατ. Θα είναι πολύ καλά βατ όμως. ($12,995/pair)
Όσο για το σαμπ μου της JBL, θα το οδηγήσω με σοβαρό ενισχυτή, κι ας κοστίζει ακριβά. Είναι τα καλύτερα βατ που βρήκα.
($139,490/pair)
Ζήτω τα καλά βατ!
Πλάκα πλάκα αυτά τα Xanadu τα χρυσοπλήρωναν πριν από σχεδόν 20 χρόνια. Δεν θυμάμαι σε δραχμές ποσα μου είχε πει ο ιδιοκτήτης αλλά τα είχα κάνει αναγωγή σε μηνιάτικα και σε σημερινές τιμές πρέπει να είναι 2000€+.Ντου στα...Xanadu.
Μη κοροϊδεύεις εσύ! Και για να σε ξεπεράσω, θα σου πω ότι την πρώτη φορά πριν πολλά χρόνια που σύνδεσα ηχεία στην έξοδο ήχου του υπολογιστή, το σήμα επιπέδου γραμμής το πέρασα μέσα από έναν προενισχυτή, για να έχω VOLUME CONTROL και μετά κατευθείαν στα ηχεία (BOSE 101), χωρίς ενισχυτή!Τέρμα τα ψέμματα. Θα πάρω για τα μάγκ έναν SET λαμπάτο στα 0,05 βατ. Θα είναι πολύ καλά βατ όμως. ($12,995/pair)
Ζήτω τα καλά βατ!