Ακούω λάθος αλλά μου αρέσει


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.249
Reaction score
137.888
Εδω λετε στον κοσμο να αγορασει Κραουν. Το γρεζι θα ακουτε?
Απορίας άξιον είναι που σε ένα τυφλό τεστ χαϊεντάδες προτίμησαν τους μπερινγκερ (υποδεέστερους των κραουν κατά κοινή ομολογία) από γνωστούς χάι εντ ενισχυτές.

Μάλλον η έλλειψη της δυνατότητας του να βλέπουν τα μηχανήματα που έπαιζαν, οδήγησε σε αδυναμία αντίληψης του γρεζιού.

Ασφαλές συμπέρασμα λοιπόν, είναι ότι το γρέζι οφείλεται στην όραση. :p

Ιδίως το μι-κρο-σκο-πι-κό. :D
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.983
Reaction score
11.435
Εγώ να πω την αμαρτία μου, τόσα χρόνια τώρα με αυτό το μαραφέτι το ντιρακ, γρέζι δεν έχω ακούσει. Εντάξει, σίγουρα δε σημαίνει κάτι αυτό, σίγουρα ψιλο-κουφός είμαι ένεκα ηλικίας αλλά γρέζι καθόλου, τίποτα. Δεν το δοκιμάζει και κανένας ακόμη να μας πει, free trial υπάρχει.

Να πω και κάτι ακόμη: το έχω εγκαταστήσει και σε δύο φίλους, του συναφιού και γνωστούς σας. Να πω την αλήθεια, δε νομίζω ότι τρελάθηκαν. Δεν είμαι καν σίγουρος αν το αγόρασαν τελικά, μάλλον όχι. Επίσης ξέρω από άλλους φίλους που το δοκίμασαν ότι επίσης δεν τους άρεσε. Δεν είμαι σίγουρος που οφείλεται αυτή η διαφορετική αντίδραση, δε θέλω να κατακρίνω κανέναν. Απλά με παραξενεύει γιατί ειλικρινώς εγώ δεν ακούω κάτι "κακό" μόνο "καλά".
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Εδω λετε στον κοσμο να αγορασει Κραουν. Το γρεζι θα ακουτε?
Πάνω στην ώρα που αναρωτιόμουν δύο πράγματα:

Πρώτον,να ρίξω τη ΄΄βόμβα΄΄ ότι έστησα στο σπίτι των γονέων μου για δικό τους λογαριασμό ένα απλό συστηματάκι αποτελούμενο από παθητικά ηχεία οδηγούμενα με Crown XLS 2502 (Drivecore 2) και το αποτέλεσμα άρεσε ακολουθώντας απλώς αυστηρή διαρρύθμιση ηχείων & θέσης ακρόασης με προσήλωση στους γνωστούς κανόνες και άνευ έτερης επέμβασης (η δική μου εκδοχή ενός αρεστού λάθους) ;

Και δεύτερον,να δοθεί -μετά από τόσο ΄΄συστημική΄΄ επίκληση προσφάτως- μια απάντηση στο ερώτημα κατά πόσον η αντίληψη ΄΄γρεζιού΄΄ κατά την ακροαματική πράξη έχει πραγματική και όχι φανταστική σημασία και αν ναι,τότε σε ποιόν ακριβώς τομέα αφορά εκείνη;

 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
[

Έχεις να πεις κάτι για τους ενισχυτές μου;:smg:
ούτε καν!
Οι δικοί σου είναι όμορφα και σεμνά τοποθετημένοι προς τα δεξιά. :drinks:

Εγώ μιλάω για ενεργά ηχεία που έχουν μια λεντάρα φάτσα κάρτα να σε κοιτάει λες και είναι το μάτι ενος ντισέπτικον.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.249
Reaction score
137.888
απλώς αυστηρή διαρρύθμιση ηχείων & θέσης ακρόασης
By the book, ωραιότατα.8-)

Δοκίμασες κάποια ισοσταθμιση χώρου (πχ το ντιρακ, ναι, αυτό με το γρέζι) ή δεν είναι εφικτό στην συγκεκριμένη συνδεσμολογία;
[DOUBLEPOST=1490883537][/DOUBLEPOST]
Εγώ μιλάω για ενεργά ηχεία που έχουν μια λεντάρα φάτσα κάρτα να σε κοιτάει λες και είναι το μάτι ενος ντισέπτικον.
Θα ανεβάσω αγγελία για χάρη σου:

Πωλούνται τεμάχια 5x5mm μαύρης αδιαφανούς μονωτικής ταινίας, τιμαί λογικαί, πληροφορίαι με πι-εμ-αι. :p:D
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
Απορίας άξιον είναι που σε ένα τυφλό τεστ χαϊεντάδες προτίμησαν τους μπερινγκερ (υποδεέστερους των κραουν κατά κοινή ομολογία) από γνωστούς χάι εντ ενισχυτές.

Μάλλον η έλλειψη της δυνατότητας του να βλέπουν τα μηχανήματα που έπαιζαν, οδήγησε σε αδυναμία αντίληψης του γρεζιού.

Ασφαλές συμπέρασμα λοιπόν, είναι ότι το γρέζι οφείλεται στην όραση. :p

Ιδίως το μι-κρο-σκο-πι-κό. :D
Σε τιμάει βέβαια που δεν πόσταρες το test γιατί είχαν βάλει έναν ενισχυτή 70W (YBA) να κουνήσει τα ATC.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.249
Reaction score
137.888
Σε τιμάει βέβαια που δεν πόσταρες το test γιατί είχαν βάλει έναν ενισχυτή 70W (YBA) να κουνήσει τα ATC.
Για τα οποία ATC έτερος φίλος χαϊεντάς ήθελε να αγοράσει ενισχυτή 30 βατ για να τα οδηγήσει, αυτόν τον ακριβό της λαξμαν, και με τιμάει το γεγονός ότι προσπάθησα να του εξηγήσω τι εστί επαρκής οδήγηση, κι όχι ότι είναι κακό ενισχυτικό ο λαξμαν. ;)
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
Για τα οποία ATC έτερος φίλος χαϊεντάς ήθελε να αγοράσει ενισχυτή 30 βατ για να τα οδηγήσει, αυτόν τον ακριβό της λαξμαν, και με τιμάει το γεγονός ότι προσπάθησα να του εξηγήσω τι εστί επαρκής οδήγηση, κι όχι ότι είναι κακό ενισχυτικό ο λαξμαν. ;)
Εσύ καλώς έπραξες αλλά και εγώ καλώς πράττω που θεωρώ το τεστ άστοχο, αν όχι πονηρό
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.853
Reaction score
10.749
Ακουσα πολύ γρέζι, μηχανουργείο σας λέω, αλλά εντάξει είμαι και χρυσαυτιας. :gotcha::gotcha:

Αφού μου την δίνει στα νεύρα το μαραφέτι που έχω στην πρίζα για να μοιράζω το internet, αφήστε που άκουγα τις παλιές τηλεοράσεις όταν ήταν αναμμένες, βγάζαν μια πολύ υψηλή συχνότητα.
Εχω κάνει και ένα κάρο ακουογράμματα. Κανονικά όμως, σε θάλαμο νοσοκομείου, όχι αυτά τα μούφα που κάνουν οι ΩΡΛ στα Ιατρεία, μισή ώρα το ένα. Η ετυμηγορία ήταν -3db στα 20Κhz, στα υπόλοιπα το τερμάτιζα, ήμουν και 15 χρονών.

Τώρα ζήτημα να ακούω τα μισά από ότι άκουγα.
Το θέμα με τον ήχο είναι ότι ακούς ότι θέλεις.
Θυμάμαι τον γιατρό να μου βάζει ένα ήχο και να περιμένει να κάνω νόημα αν ακούω.
-Ναι
- Τι ναι, δεν έβαλα ήχο, κουράστηκες μου λεγε,
ξανάβαζε σε κανονική ένταση και μετά ξεκινούσε να χαμηλώνει για να δει μέχρι που έφτανα.


Έτσι και το γρέζι
ο καθένας ακούει σύμφωνα με τους μύθους που έχει φτιάξει μέσα στο κεφάλι του.
Αν περάσεις από ανιχνευτή ψεύδους τον Πάρη και τον κάθε Πάρη για το αν ακούει γρέζι, θα βγει ότι λέει αλήθεια. Ακούει ο άνθρωπος εγώ τον πιστεύω,
τα αυτιά του δεν πιστεύω,
φυσικά ούτε τα δικά μου αυτιά πιστεύω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.249
Reaction score
137.888
θεωρώ το τεστ άστοχο, αν όχι πονηρό
Δεν βλέπω το λόγο να το θεωρείς άστοχο, διότι χρησιμοποιήθηκαν και οι δύο ενισχυτές εντός του εύρους ισχύος του μικρότερου, σε χαμηλή στάθμη και όμοια μεταξύ τους, με χαλαρό πρόγραμμα ακρόασης, ήπιου δυναμικού εύρους.

Πονηρό ναι, βλέπω κι εγώ το λόγο, μάλλον θέλουν να πουλήσουν Μπέρια! ;)

Τες πα, όλα καλά, όλα ανθηρά. :)

Ασχέτως πάντως οποιασδήποτε ορθότητας τέστ, είναι γεγονός πως ο Μπέρι ήταν προτιμότερη επιλογή από τον yba για τα ATC, κάτι που αποδείχθηκε επαρκώς και στην πράξη, ενώ εγώ θα ήμουν βέβαιος επ'αυτου και χωρίς την ανάγκη οποιασδήποτε "ακρόασης". ;)

Οπότε το ερώτημα που γεννάται, είναι πως θα σε αντιμετωπίσουν καλέ μου λύκε οι γνώστες του γρεζιού, όταν τους πεις ότι αντί του ακριβού yba, θα παίξει καλύτερα ο φτηνός Μπέρι, για τους εξής αντικειμενικούς λόγους. Εκτιμώ πως θα εισπράξεις ειρωνεία και υποτιμητικά σχόλια για το πόσο μεγάλη την έχεις (την αγάπη για τη μουσική, δηλαδή την τσέπη)8-)
 
Last edited:

m1ts0s

News poster
Editor
Μηνύματα
2.332
Reaction score
3.636
Έχω μετρήσεις, όλα προβλεπε ότι τα ηχεία του λαπτοπ μου είναι τα ακριβεστερα ηχεία στον πλανήτη, αλλά δεν μου επιτρεπεται να τα Ανεβάσω εμπιστευτειτε με.
[DOUBLEPOST=1490886211][/DOUBLEPOST]Α και ΚΑΡΑΟΚΕ!!111!!
 

Μηνύματα
33
Reaction score
48
Πολύ περιορισμένο το ρεπερτόριό σου. Δυστυχώς για σένα, δεν ισχύει αυτό. Υπάρχουν πολλών ειδών άνθρωποι.
Υπάρχουν δισεκατομμύρια άνθρωποι και κατηγοριοποιούνται αναλόγως. Π.χ. Άντρες, Γυναίκες. Οι λέξεις "λογιστής" και "ονειροπόλος" είναι σχηματικές, δεν εννοώ το επάγγελμα του λογιστή. Νομίζω ότι όλοι το κατάλαβαν, λίγη φαντασία χρειάζεται και θα πιάσεις κι εσύ τον παραλληλισμό.

Δε ξέρω ποιος έδωσε τέτοιο ορισμό στη λαμπάτη ενίσχυση. Η λάμπα σα στοιχείο κατασκευαστικό, δεν δικαιολογεί συμπεράσματα. Υπάρχουν καλές, μέτριες και κακές υλοποιήσεις. Υπάρχουν μετρήσεις για αυτή τη δουλειά. Αυτή η παιδιάστικη κατηγοριοποίηση του να βγαίνουν "όλα τα λαμπάτα" δεξερωγωτι, δείχνει απλώς άγνοια, το οποίο είναι χαριτωμένο.
Νομίζω οι καρικατούρες της Μόνας Λίζας εκ μέρους σου αφορούσαν συλλήβδην τις λαμπάτες υλοποιήσεις. Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος. Κατά συνέπεια η γενίκευσή μου απαντούσε ακριβώς σε αυτή τη δική σου γενίκευση. Εκ των υστέρων δηλώνεις ότι υπάρχουν κακές, μέτριες και καλές λαμπάτες υλοποιήσεις. Θετική εξέλιξη. Συμφωνώ απολύτως με τη δεύτερη τοποθέτηση. Το αν με δέρνει άγνοια άσε άλλοι να το κρίνουν, εσύ δε με ξέρεις και δεν πρόκειται να με μάθεις.

Αυτού του είδους τα επιχειρήματα, παρακαλώ κρατάτε τα εκεί που έχουν πέραση. 8-)
Στα επιχειρήματα απαντάμε με επιχειρήματα κι όχι με περιστροφές τύπου "Αυτά τα επιχειρήματα παρακαλώ κρατάτε τα εκεί που έχουν πέραση". Ο χώρος είναι Δημόσιος και όλα τα επιχειρήματα είναι ελεύθερα και χρήσιμα, όσο υπάρχει ελευθερία του λόγου. Αν ψάχνεις έδαφος για φιγούρες, αποκλειστικότητες και χειροκροτητές θα τα βρεις αλλού.

Ή μήπως η μύτη σου ηλεκτρική σκούπα; Ή μήπως το πουλί σου, κολώνα της ΔΕΗ; :p:D
Κράτα τα πρώτα. Η μύτη μου είναι μύτη και το αυτί μου είναι αυτί. Μόνο εσύ δεν έχεις καμία απόκλιση στην αντίληψη της ακουστικής πιστότητας. Σε λίγο θα διατείνεσαι ότι είσαι και αθάνατος εκτός από παντογνώστης.

Ένας "απλός φίλος της μουσικής" δεν ασχολείται με λάμπες και παπαρούνες, ακούει τη μουσική του από το λάπτοπ, από ένα av ενισχυτή της σειράς, δεν ασχολείται με το γρεζι.
Η ταπεινότητά μου δε μου επιτρέπει να δηλώνω τίποτα περισσότερο από "απλός φίλος της μουσικής" εξοχότατε. Εσύ μπορείς να στολίζεσαι με όσα κοσμητικά επίθετα επιθυμείς. Ο χώρος είναι ελεύθερος για κάθε λογής λογικές ακροβασίες.
Όσον αφορά την εσφαλμένη πεποίθησή σου για το μέσο από το οποίο ακούω μουσική, η αλήθεια είναι κάπου στο άλλο άκρο, την κρατάω για μένα και δεν σε ενδιαφέρει, πίστεψέ με. Βρίσκεσαι αλλού και το σέβομαι. Καλό θα ήταν να σεβόσουν κι εσύ τις επιλογές των άλλων. Δεν κινδυνεύεις από αυτές.

Όχι μόνο, και για να ενισχύσω την θεωρία σου, θα πω ότι η αναπαραγωγή της μουσικής είναι υψηλότερη τέχνη από την πρωτότυπη.
Η αναπαραγωγή της μουσικής μπορεί υπό όρους να θεωρηθεί τέχνη. Και μια αρχιτεκτονική κατασκευή μπορεί να θεωρηθεί τέχνη εφόσον είναι άρτια αισθητικά. Τέχνη δεν παράγει το μηχάνημα, ούτε το κτίριο, αλλά ο άνθρωπος που παράγει το μηχάνημα που παράγει τη μουσική. Υπό αυτή την οπτική (και όχι βεβαίως την ορθόδοξη κατηγοριοποίηση των καταγεγραμμένων τεχνών) και υπό τον όρο της αισθητικής αρτιότητας μπορεί να θεωρηθεί τέχνη. Αυτό είπα και ο νοών νοείτω.

Πιο σημαντικό, έχω ακούσει ελέφαντα να κλάνει.
Ουδέν σχόλιο.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.983
Reaction score
11.435
"Ένα επιχείρημα είναι μια σειρά από δηλώσεις που χρησιμοποιούνται συνήθως για να πειστεί κάποιος κάτι ή να παρουσιαστούν οι λόγοι για την αποδοχή ενός συμπεράσματος."

"Η δομή ορισμένων επιχειρημάτων μπορεί επίσης να καθορίζεται σε τυπική γλώσσα, και τυπικά ορισμένα «επιχειρήματα» μπορεί να δημιουργηθούν ανεξάρτητα από τα επιχειρήματα σε φυσική γλώσσα, όπως στα μαθηματικά, τη λογική, και την επιστήμη των υπολογιστών."
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
By the book, ωραιότατα.8-)
Δοκίμασες κάποια ισοσταθμιση χώρου (πχ το ντιρακ, ναι, αυτό με το γρέζι) ή δεν είναι εφικτό στην συγκεκριμένη συνδεσμολογία;
Εδώ οι γονείς μου δεν είχαν διάθεση καν για υποβαθύφωνα ή ισοστάθμιση μέσω Foobar,πόσο μάλλον για Dirac,μικρόφωνο και βελτιστοποίηση σε περιορισμένο εύρος θέσεων ακρόασης -καθότι δεν κάθονται για πολύ στην ίδια θέση.Είπαμε,λάθη που όμως αρέσουν...
Σε τιμάει βέβαια που δεν πόσταρες το test γιατί είχαν βάλει έναν ενισχυτή 70W (YBA) να κουνήσει τα ATC.
Εσύ καλώς έπραξες αλλά και εγώ καλώς πράττω που θεωρώ το τεστ άστοχο, αν όχι πονηρό
Πρώτον,ο Behringer Α500 δεν έχει τοπολογία Class-D αλλά ΑΒ και μάλιστα με κλασσικό ΄΄βαρύ΄΄ τροφοδοτικό.

Δεύτερον,εντός αποδεκτών ορίων παραμόρφωσης για τελικό με ημιαγωγούς και χωρίς γεφύρωση -όπως ακριβώς χρησιμοποιήθηκε στο πείραμα- αποδίδει αυτός ισχύ περί τα 100 Watt.Για ανώτερες τιμές χωρίς γεφύρωση,περνάμε σε...λυχνιακά μεγέθη παραμορφώσεων,με διαφορετική κατά κανόνα κατανομή αρμονικών.

Τρίτον,τα 70 Watt του συγκεκριμένου αντίπαλου YBA τελικού υποστηρίζονταν από ισχυρή τροφοδοσία και αντιστοιχούσαν σε κορυφώσεις με στάθμη κατώτερη κατά 2 περίπου dB σε σύγκριση με την αντίστοιχη ωφέλιμη τιμή του Α500,οπότε ήταν απολύτως εφικτή η εξίσωση στις στάθμες αναπαραγωγής χωρίς χαώδεις αποκλίσεις ως προς τις ικανότητες οδήγησης και την ωφέλιμη ζώνη ισχύος ανάμεσα στους δύο ενισχυτές.

Τέταρτον,το πείραμα δεν αφορούσε αποκλειστικώς στους δύο τελικούς,αλλά στην ολική σύνθεση και τον τρόπο στησίματος (αφιερωμένο ρακ για τις ΄΄ευγενείς΄΄ έναντι...καρεκλάτου σωριάσματος για τις ΄΄παρακατιανές΄΄ συσκευές) ως προς σύνολο πηγής-προ-τελικού και κρατώντας κοινό το ζεύγος ηχείων (ATC με αξιοπιστία υπεράνω πάσης υποψίας).
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
Εδώ οι γονείς μου δεν είχαν διάθεση καν για υποβαθύφωνα ή ισοστάθμιση μέσω Foobar,πόσο μάλλον για Dirac,μικρόφωνο και βελτιστοποίηση σε περιορισμένο εύρος θέσεων ακρόασης -καθότι δεν κάθονται για πολύ στην ίδια θέση.Είπαμε,λάθη που όμως αρέσουν...


Πρώτον,ο Behringer Α500 δεν έχει τοπολογία Class-D αλλά ΑΒ και μάλιστα με κλασσικό ΄΄βαρύ΄΄ τροφοδοτικό.

Δεύτερον,εντός αποδεκτών ορίων παραμόρφωσης για τελικό με ημιαγωγούς και χωρίς γεφύρωση -όπως ακριβώς χρησιμοποιήθηκε στο πείραμα- αποδίδει αυτός ισχύ περί τα 100 Watt.Για ανώτερες τιμές χωρίς γεφύρωση,περνάμε σε...λυχνιακά μεγέθη παραμορφώσεων,με διαφορετική κατά κανόνα κατανομή αρμονικών.

Τρίτον,τα 70 Watt του συγκεκριμένου αντίπαλου YBA τελικού υποστηρίζονταν από ισχυρή τροφοδοσία και αντιστοιχούσαν σε κορυφώσεις με στάθμη κατώτερη κατά 2 περίπου dB σε σύγκριση με την αντίστοιχη ωφέλιμη τιμή του Α500,οπότε ήταν απολύτως εφικτή η εξίσωση στις στάθμες αναπαραγωγής χωρίς χαώδεις αποκλίσεις ως προς τις ικανότητες οδήγησης και την ωφέλιμη ζώνη ισχύος ανάμεσα στους δύο ενισχυτές.

Τέταρτον,το πείραμα δεν αφορούσε αποκλειστικώς στους δύο τελικούς,αλλά στην ολική σύνθεση και τον τρόπο στησίματος (αφιερωμένο ρακ για τις ΄΄ευγενείς΄΄ έναντι...καρεκλάτου σωριάσματος για τις ΄΄παρακατιανές΄΄ συσκευές) ως προς σύνολο πηγής-προ-τελικού και κρατώντας κοινό το ζεύγος ηχείων (ATC με αξιοπιστία υπεράνω πάσης υποψίας).

Και πάλι, δεν λέει κάτι αυτό. Έχεις τα ATC και έχεις 2 ενισχυτές που είναι ανεπαρκείς για να τα οδηγήσουν.

Τι σοβαρό συμπέρασμα μπορεί να βγει από αυτό?

Να, αυτό βγήκε:



Βγήκε (κατά τη γνώμη μου) όχι "Δεν καταλαβαίνω την διαφορά" αλλά "δεν καταλαβαίνω", αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.249
Reaction score
137.888
Νομίζω οι καρικατούρες της Μόνας Λίζας εκ μέρους σου αφορούσαν συλλήβδην τις λαμπάτες υλοποιήσεις. Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος.
Κάνεις λάθος. Αφορούσαν προηγούμενο ποστ, που δήλωνε ο ακροατής μεγάλες παραμορφώσεις εκ μέρους των ενισχυτών, οι οποίες όμως δεν ήταν για τον ίδιο (υποκειμενικά) τόσο καταστροφικές όσο αντικειμενικά ήταν.

Κατά συνέπεια η γενίκευσή μου απαντούσε ακριβώς σε αυτή τη δική σου γενίκευση.
Κατά συνέπεια κακώς έπραξες.

Εκ των υστέρων δηλώνεις ότι υπάρχουν κακές, μέτριες και καλές λαμπάτες υλοποιήσεις. Θετική εξέλιξη. Συμφωνώ απολύτως με τη δεύτερη τοποθέτηση
Όχι εκ των υστέρων. Αυτά τα υποστηρίζω σταθερά, εδώ και μία δεκαετία γεμάτη. Οπότε, συμφωνούμε γενικώς.

Το αν με δέρνει άγνοια άσε άλλοι να το κρίνουν, εσύ δε με ξέρεις και δεν πρόκειται να με μάθεις
Δεν απευθύνθηκα σε σένα προσωπικά, αλλά σε όποιον κατηγοριοποιεί ως "τέλειους" πχ όλους τους ενισχυτές επειδή έχουν λάμπες, χωρίς να ξέρει ότι υπάρχουν καλές, μέτριες και άθλιες υλοποιήσεις λυχνίας. Αν είσαι σε αυτή την κατηγορία, ή όχι, εσύ ξέρεις. Η τοποθέτησή μου δεν αλλάζει όμως.

Στα επιχειρήματα απαντάμε με επιχειρήματα κι όχι με περιστροφές τύπου "Αυτά τα επιχειρήματα παρακαλώ κρατάτε τα εκεί που έχουν πέραση".
Ακριβώς. Κι όταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα, πέφτει το γνωστό : "το άκουσες για να έχεις άποψη;", το οποίο δεν είναι επιχείρημα, διότι, ως γνωστόν, μπορείς να έχεις σαφέστατα τεκμηριωμένη άποψη για κάτι, χωρίς να χρειάζεται να το ακούσεις.

Αντιθέτως, δεν θεωρώ ως επιχείρημα την υποκειμενική εκτίμηση κανενός από τυχαίες ακροάσεις, σε τυχαίες συνθήκες χώρου, με τυχαίους συνδυασμούς μηχανημάτων, σε τυχαίες στάθμες ακρόασης, με τυχαίου δυναμικού εύρους πρόγραμμα, με τυχαία τοποθέτηση των ηχείων, χωρίς επιβεβαίωση με μετρήσεις και χωρίς ισοστάθμιση χώρου.

Ταυτόχρονα δεν θεωρώ ως επιχείρημα την υποκειμενική εκτίμηση κανενός από τυχαίους συνδυασμούς μηχανημάτων, όπου με απόλυτη αυθαιρεσία αποδίδουν το οποιοδήποτε ηχητικό χαρακτηριστικό στο ένα (το υπό δοκιμή) εκ του συνόλου των προς ακρόαση μηχανημάτων.

Δηλαδή στο ίδιο ριβιού που διαβάζω τις ακουστικές εκτιμήσεις κάποιου, οι οποίες αφορούν πχ υποστηρικτές καλωδίων, μπορώ να αντιγράψω τα πάντα όλα και όπου γράφει "υποστηρικτές καλωδίων" να βάζω την κεφαλή που χρησιμοποιήθηκε, το βραχίονα που χρησιμοποιήθηκε, το πλατό που χρησιμοποιήθηκε, το καλώδιο σύνδεσης του πικάπ που χρησιμοποιήθηκε, το φόνο στειτζ που χρησιμοποιήθηκε, τον προ που χρησιμοποιήθηκε, τον τελικό που χρησιμοποιήθηκε, το ηχείο που χρησιμοποιήθηκε, διάφορα άλλα μικροαξεσουάρ που χρησιμοποιήθηκαν, το χώρο ακρόασης που χρησιμοποιήθηκε ή υλικά διάχυσης που χρησιμοποιήθηκαν στο χώρο ακρόασης, η θέση ηχείων που χρησιμοποιήθηκε, η απόσταση ακρόασης που χρησιμοποιήθηκε, το toe-in των ηχείων που χρησιμοποιήθηκε, το ταργκετ κερβ της ισοσταθμισης χώρου που χρησιμοποιήθηκε, κλπ κλπ κλπ (μπορώ να γράφω 3 βδομάδες).

Αλλά όχι. Ο ριβιουερ ξέρει ότι τα μεσαία βγαίνουν έτσι μόνο λόγω του φόνο στειτζ. Ξεκόβει από το άκουσμα όλα τα υπόλοιπα με ένα μαγικό τρόπο, και ξέρει τι λέει, και αποδίδει αυτόν τον όποιο χαρακτηρισμό αποδίδει, στο φόνο στειτζ. Αν τυχόν το ριβιού αφορά ηχείο, τότε το ίδιο χαρακτηριστικό το αποδίδει στο ηχείο. Αν το ριβιού αφορά υποστηρικτή καλωδίων, τότε ναι, ο υποστηρικτής καλωδίων βγάζει τέτοιο ήχο. Τι θες; :p:D:p

Αστειοτητες.

Ιδίως όταν δε συμβαδίζουν με καμία μέτρηση, με κανένα αντικειμενικό γνώρισμα του χώρου ακρόασης και του ήχου, ούτε καν με μία απόκριση στο φάσμα και τι έγινε με τους ιδιοσυντονισμους του χώρου, με τίποτα, τότε είναι ο ορισμός του γελοιοδέστερου της γελοιότητας.

Αντίθετα φίλε μου, μία μέτρηση παραμόρφωσης και δυναμικού εύρους, είναι πάντα εκεί, σταθερή, να σου λέει κάτι. Μια μέτρηση χρόνων αντήχησης στο χώρο, σου εξηγεί τι θα ακούσεις και γιατί θα το ακούσεις. Μια μέτρηση απόκρισης, σου εξηγεί που έχεις τόνωση και που πτώση, δηλαδή σου εξηγεί χρωματισμούς. Μια μέτρηση στεπ ρισπονς σου εξηγεί αν είναι σε φάση οι μονάδες ή αν υπάρχουν ασυνέχειες φάσης, και καταλαβαίνεις τι θα βγάλει στην εικόνα, στο βάθος, στην εστίαση. Μια μέτρηση μέγιστης στάθμης και θορύβου ηρεμίας σου εξηγεί το διαθέσιμο δυναμικό εύρος. Μια μέτρηση ισχύος σου εξηγεί τις αδυναμίες οδήγησης του φορτίου. Μια μέτρηση μεταβολής της αντίστασης του φορτίου στο φάσμα, σου εξηγεί πόσο νταμπινκ φακτορ χρειάζεσαι. Κλπ κλπ κλπ

Ξεκάθαρα πράγματα, στοιχειοθετημένα, εμπεριστατωμένα, πραγματικά επιχειρήματα.

Αυτά.8-)

Στα υπόλοιπα που έγραψες δεν απαντώ, είναι στα πλαίσια ψυχανάλυσης, εδώ είναι οντιο βίντεο φόρουμ.:p
[DOUBLEPOST=1490890520][/DOUBLEPOST]
τα αυτιά του δεν πιστεύω,
φυσικά ούτε τα δικά μου αυτιά πιστεύω.
Αυτό ακριβώς.

Αυτό λέω εδώ και 15 χρόνια.

Όταν το πρωτοειπα, ήταν σαν να γκρέμιζα το σύμπαν.

Τώρα ακούγεται πιο λογικό, ακούγεται από πολύ κόσμο, όχι μόνο από μένα.

Τώρα βλέπετε πιο εύκολα μελέτες ψυχοακουστικής, που εξηγούν τι αρέσει και γιατί αρέσει αυτό που αρέσει.

Τώρα η μαύρη μαγεία και το γρέζι δεν περνάνε εύκολα.

Ευτυχώς θα έλεγα. Αρκετά...
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Θα αρκούσε ίσως διάγραμμα αποσβεννύμενων φασμάτων για τα ηχεία του συστήματος...
Από σύστημα των 799 ευρώ τα ζητάς αυτά??:roflmao:
Θες να δεις την καμπύλη κλανιάς του ελέφαντα πως αποσβένει?
Δημοσιεύσεις επίσημων στοιχείων αναφέρονται εφ' όσον η εταιρία κρίνει σκόπιμο.
Διάβασε το επίσημο link του προϊόντος - η εταιρία δεν αναφέρει ψεύτικα στοιχεία!

Αλλά προφανώς κάνουμε κουβέντα χάβαλο - όποτε γουστάρει ο κάθε καμμένος το γυρνάει τούμπα.

Πράξη:
799 euro/4800Watts = 0,17 euro per watt.
Άντε τώρα πλήρωσε στον μπρούνο τα Mola Mola στα 15.000, να σου δώσει PHD ανάλυση...
(τουλάχιστον θα ευχαριστηθείς διάβασμα)
ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑRAOKE! :D
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.834
Μηνύματα
2.953.467
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top