- Μηνύματα
- 2.118
- Reaction score
- 3.628
Δοκιμασες αυτο που σου προτεινα με τη γεννητρια;
Οι συνηχητες πως λεγονται στα Αγγλικα;Resonators?
Οι συνηχητες πως λεγονται στα Αγγλικα;Resonators?
Ναι, δοκίμασα. Η τεχνική αυτή που λες είναι πολύ χρήσιμη, ειδικά για ασύμμετρα δωμάτια. Το δικό μου είναι πολύ προβλέψιμο και δεν πολυ-χρειάζεται. Δηλ. ότι στον πίσω τοίχο θα γινόταν χαμός στα 40Hz, ήταν προβλέψιμο.Δοκιμασες αυτο που σου προτεινα με τη γεννητρια;
Οι συνηχητες πως λεγονται στα Αγγλικα;Resonators?
Εγώ είμαι απλός άνρθωπος. Κάνω απλά πράγματα και τα γράφω. Εσύ είσαι σιγανοπαπαδιά που για να γράψεις κάτι πρέπει να το δημοσιεύσεις στο AES πρώτα. Τί treatment που έχεις βάλει, τί ωραίες μετρήσεις, τίποτα δε βλέπει το φως το φόρουμ.Ξερεις, να μου λεει: "μπα δεν υπαρχει περιπτωση" κι εγω να σκεφτομαι: "ρε λες να τον παραγγειλλει πριν τα Χριστουγεννα ή θα το αφησει για την ανοιξη"
Post automatically merged:
Παντως μου αρεσει που στο σχεδιακι σου, εχεις βαλει χαμογελαστη φατσουλα στη μεση.
Ο, χο, χο, ...νομιζεις... ι, χι, χι!
θα το μετανιώσει...ρε λες να τον παραγγειλλει πριν τα Χριστουγεννα ή θα το αφησει για την ανοιξη
Το ξερει...θα το μετανιώσει...
Εγω?Εσύ είσαι σιγανοπαπαδιά που για να γράψεις κάτι πρέπει να το δημοσιεύσεις στο AES πρώτα. Τί treatment που έχεις βάλει, τί ωραίες μετρήσεις, τίποτα δε βλέπει το φως το φόρουμ.
Α, χα, χα, γελανε και οι τοιχοι... (οι τρυπιοι)Κάνω απλά πράγματα
Ας τα σάπχια.Εγω?
Τιποτα δεν εχω κανει.
2.3μ. Πρόχειρα μπήκαν αλλά μάλλον εκεί θα μείνουν. Η διάσταση που θα καθορίσει όλες τις αποστάσεις ηχείων είναι η μπρος-πίσω διάσταση του δωματίου που είναι 4.05μ. 2.3μ τρίγωνο μπροστά καλό μου φαίνεται. Ίσως πρέπει να μαζευτεί λίγο, να πάει 2μ.αποσταση LR ;
Δύο, ίσα-ίσα να πάρω μία μυρωδιά περιέλιξης. Και ναι, δεν είναι ίδια με τα μπροστά ;-)Να'τη η αγία τριάδα μπροστά.
Τα υπόλοιπα δορυφορίδια; Μπήκαν;
ευγε χερ ντοκτορΟποιοδήποτε υλικό με επίπεδη επιφάνεια (είτε συνολικά είτε τμηματικά) το οποίο δεν κάνει διάχυση, όταν τοποθετείται στην πρώτη αντανάκλαση θα λειτουργήσει στην προσπίπτουσα ηχητική δέσμη σαν "καθρέπτης", κατευθυντικά, δίνοντας μεγάλη ενέργεια σε συγκεκριμένη πορεία, αποπροσανατολίζοντας τον ακροατή από την πηγή (το ηχείο). Αν όμως αυτό το υλικό που θα τοποθετηθεί στην πρώτη αντανάκλαση λειτουργεί ως διαχυτής, τότε αντί να αντανακλά δέσμη μεγάλης ενέργειας σαν καθρέπτης - κατευθυντικά, δίνει μικρής ενέργειας άπειρες δέσμες προς όλες τις κατευθύνσεις. Η ηχητική αυτή ενέργεια, εννοείται πως δεν διαφοροποιείται από την αρχική, διότι αποτελεί απλή αντανάκλαση, και εκεί που δε δουλεύει ο διαχυτής απλά δε "διαχέει" προς όλες τις κατευθύνσεις, αλλά αρχίζει να περιορίζεται το εύρος διάχυσης και "διασποράς" του ήχου. Με κανένα τρόπο δεν "αλλοιώνει" τον ήχο, ιδίως όταν μιλάμε για ισοφασικούς διαχυτές. Μα για όνομα... ούτε παράγει ήχο το ίδιο, ούτε κάνει επιλεκτική απορρόφηση στο φάσμα (το δεύτερο αν θέλετε το συζητάμε περαιτέρω, αλλά δεν αξίζει τον κόπο).
Δευτερο ευγε μρε συ κωστα καλως εισαι"Μεγάλη κουβέντα... (το "σταθερό" αρ-τι-σίξτι στο ακουστό φάσμα)
Και για τους συνήθεις ύποπτους, ναι, το "έχω ακούσει" (και δε μιλώ για χώρους στούντιο ηχογραφήσεων).
Τι είναι αυτά τα panel?