Αρωμα hi-end απο Θεσσαλονικη.


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.936
Reaction score
30.874
Οι περισσότερες ταινίες έχουν εξαιρετικό ήχο, απίστευτη διαύγεια και πληροφορία, και συνάμα εξαιρετική απόδοση σε σημεία με μουσική!

Βρε νετφλιξ πες, το μπλακλιστ που είναι σειρά, κι έχει φανταστικό ήχο, έχει σημεία που παίζει μια μικρή ορχήστρα και λες τύφλα να έχουν τα cd, τι να πω, κλάσεις ανώτερος ήχος.
Netflix, Apple TV+ κ.α. κάνουν πολυκάναλο stream με Trinnov decoders. ;)

Οπότε δεν μιλάμε απλά για ένα καλό calibration software. Υπάρχει γνώση και δουλειά από πίσω.

- - - - - - -

Απο την άλλη τώρα Atmos μπαίνει και σε 2m ύψος. Απλά θέλει ηχεία με μεγάλη γωνία διασποράς και όσο ανεβαίνεις αυτή η γωνία πρέπει να μικραίνει.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Περνάμε τώρα και στις μελέτες του...Δρ.Φλούδα .Τί αναφέρεται από τον ίδιο και όχι μέσω...Ethan Winer για τις πλευρικές ανακλάσεις ;

“Most reflections arrive from directions different from the direct sound, and perceptions vary considerably. Two ears and a brain have advantages over a microphone and an analyzer. The fact that the perceived spectrum is the result of a central (brain) summation of the slightly different spectra at the two ears attenuates the potential coloration from lateral reflections significantly [34]. If there are many reflections, from many directions, the coloration may disappear altogether [35], a conclusion to which we can all attest through our experiences listening in the elaborate comb filters called concert halls. Blauert summarizes: “Clearly, then, the auditory system possesses the ability, in binaural hearing, to disregard certain linear distortions of the ear input signals in forming the timbre of the auditory event.”

“It was in this room [Dr. Toole’s Reference IEC room at National Research Council] that experience was gained in understanding the role of first reflections from the side walls. The drapes were on tracks, permitting them to easily be brought forward toward the listening area so listeners could compare impressions with natural and attenuated lateral reflections (see Figures 4.10a and 8.8). In stereo listening, the effect would be considered by most as being subtle, but to the extent that there was a preference in terms of sound and imaging quality, the votes favored having the side walls left in a reflective state. In mono listening, the voting definitely favored having the side walls reflective."

"See the discussions in Chapter 8, and Figures 8.1 and 8.2, which show that attenuating first reflections seriously compromises the diffusivity of the sound field and the sense of ASW/image broadening. One of the problems with both music and movies is that sounds that in real life occupy substantial space—multiple musicians or crowds of people, for example—end up being delivered through a single loudspeaker—a tiny, highly localizable source. The precision of the localization is the problem. Most of what we hear in movies and television is monophonic, delivered by the center channel, so a certain amount of locally added room sound may be beneficial; this is definitely a case where a personal opinion is permitted."


Πόσο εξωφρενικό μπορεί να είναι το ότι ο Dr. Floyd Toole εγκαλείται από ακροαματικόφιλους επειδή...λαμβάνει εμμέσως το μέρος τους;

Διότι το πόρισμα είναι ότι αρκετοί ακροατές σε τυπικούς οικιακούς χώρους θα εκτιμούσαν ευνοϊκώς την ύπαρξη κτενωτού φίλτρου σε αυτό που ακούνε.Δεν έχει σημασία άμα κάτι τέτοιο θα οφειλόταν σε άγνοια για το τι ακούνε,ή ακροαματική αμβλύτητα και έλλειψη τριβής με το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ως μη ηχητικοί μηχανικοί .Η προτίμηση καταγράφεται και οφείλει να ληφθεί υπόψιν ως μη αμφισβητήσιμο δεδομένο.Είτε θα το εγκρίναμε οι ίδιοι είτε όχι.

Ας παρατηρηθεί επίσης ότι το φαινόμενο εντείνεται καθώς μειώνεται το πλήθος στα κανάλια αναπαραγωγής...
Μιστερ Μπουτια,καλημερα κατ,αρχην!Ελπιζω να σκεπαστηκες καλα με την χοντρη σου κουβερτουλα! :p

Η απαντηση μου προς τον Toole,ειναι οτι σε αυτο το θεμα ειναι λαθος!

Περιληπτικα:οταν αφαιρω τα πλαινα ηχοαπορροφητικα,η στεροφωνικη εικονα γινεται πολυ λιγοτερο αντιληπτη,η θεση των οργανων στο χωρο θολωνει,τα οργανα "ακουγονται" πολυ μεγαλυτερα και δημιουργειται και το προβλημα του κτενωτου φιλτρου-δηλαδη παραμορφωση συγκεμριμενου συχνοτικου φασματος!

Ξερεις πως θα ηταν το διαγραμμα ανακλασεων μου με αυτες;(IR).Θα εβλεπες ενα τεραστιο καρφι 3db κατω απο τον κυριαρχο ηχο ελαχιστα ms και αλλο ενα γυρω στα 8db στα 6ms περιπου-απο την αντιθετη κατευθυνση του ηχειου παρακαλω!!


Μετα απο αυτο το αποτελεσμα,νομιζεις οτι θα ειχα σωστη στεροφωνια;Ή νομιζεις οτι ολα τα στουντιο του κοσμου και τα σωστα μελετημενα listening rooms-που πρεπει να εχουν ενα διαγραμμα ανακλασεων οπως αυτο που αναφερει η GIK στο σαιτ της-ακουνε λαθος;

Aν ο Toole και οι απαιδαγωγητοι μουσικα ακροατες του στα τεστ,αρεσκονται στο αντιθετο,καθολου δε με ενδιαφερει!

Μετα απο αυτο-να διαβαζουν οι πρωταρηδες του χωρου Toole?Βεβαιως!Αλλα οταν δεν εχουν τις καταλληλες γνωσεις και ευφυια-εμπειρια να αναγνωριζουν τα πιθανα λαθη των μεθοδων του και οποιουδηποτε αλλου επιστημονα,καλα θα κανουν να παραμενουν ανοιχτομυαλοι και οχι φανατισμενοι...:drinks:
 


Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.260
Περιληπτικα:οταν αφαιρω τα πλαινα ηχοαπορροφητικα,η στεροφωνικη εικονα γινεται πολυ λιγοτερο αντιληπτη,η θεση των οργανων στο χωρο θολωνει,τα οργανα "ακουγονται" πολυ μεγαλυτερα και δημιουργειται και το προβλημα του κτενωτου φιλτρου-δηλαδη παραμορφωση συγκεμριμενου συχνοτικου φασματος!

Ξερεις πως θα ηταν το διαγραμμα ανακλασεων μου με αυτες;(IR).Θα εβλεπες ενα τεραστιο καρφι 3db κατω απο τον κυριαρχο ηχο ελαχιστα ms και αλλο ενα γυρω στα 8db στα 6ms περιπου-απο την αντιθετη κατευθυνση του ηχειου παρακαλω!!
Ενδιαφέρον το παράδειγμα του χώρου σου. Έχεις δοκιμάσει αντί για απορροφητικά να βάλεις διαχύτες; Ρωτάω γιατί έχοντας ακούσει το αποτέλεσμα της χρήσης τους, λέω ότι συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Με αφαίρεση ενός μέρους της διάχυσης όντως η στερεοφωνική εικόνα χάνει τη περιγραφικότητά της, με την επανατοποθέτησή τους όλα είναι "καρφί" στη θέση τους. Και όπως λέει και ο Λέανδρος ( που εδώ συμφωνώ ), χωρίς να χάσει ο ήχος τη ζωντάνια του, χωρίς τη μουντάδα της απορρόφησης.
 

Μηνύματα
4.345
Reaction score
1.766
Ενδιαφέρον το παράδειγμα του χώρου σου. Έχεις δοκιμάσει αντί για απορροφητικά να βάλεις διαχύτες; Ρωτάω γιατί έχοντας ακούσει το αποτέλεσμα της χρήσης τους, λέω ότι συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Με αφαίρεση ενός μέρους της διάχυσης όντως η στερεοφωνική εικόνα χάνει τη περιγραφικότητά της, με την επανατοποθέτησή τους όλα είναι "καρφί" στη θέση τους. Και όπως λέει και ο Λέανδρος ( που εδώ συμφωνώ ), χωρίς να χάσει ο ήχος τη ζωντάνια του, χωρίς τη μουντάδα της απορρόφησης.
τα είπες όλα
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.676
Reaction score
58.324
Μιστερ Μπουτια,καλημερα κατ,αρχην!Ελπιζω να σκεπαστηκες καλα με την χοντρη σου κουβερτουλα! :p
Η απαντηση μου προς τον Toole,ειναι οτι σε αυτο το θεμα ειναι λαθος!
...
Aν ο Toole και οι απαιδαγωγητοι μουσικα ακροατες του στα τεστ,αρεσκονται στο αντιθετο,καθολου δε με ενδιαφερει!
Γιάνννη,εκεί που βρίσκομαι τους χειμώνες κάνω jogging στην ύπαιθρο με κοντό παντελονάκι και θερμοκρασία που γυροφέρνει τους μηδέν βαθμούς.Απεχθάνομαι τις χοντρές κουβέρτες στο εσωτερικό του σπιτιού.Είμαι βέβαιος πως ούτε αυτό το στοιχείο σ'ενδιαφέρει.

Εφόσον λοιπόν δεν σ'ενδιαφέρουν,αδίκως ανταποκρίνεσαι σε όλα αυτά.Θα όφειλες ν'αποταθείς απευθείας σε διαδικτυακό τόπο όπου θα συμμετείχε ο ίδιος ο Dr.Toole κι να του επιδείκνυες το σφάλμα των μελετών του.Και να είσαι βέβαιος ότι θα έμπαιναν έτσι οι αντιρρήσεις σου σε λινκ εδώ. :D

Θεωρώ όμως παράλογο το ν'αναγάγουμε σε λάθος ένα πειραματικό αποτέλεσμα που προέκυψε ανεξαρτήτως του ερευνητή επειδή οι ίδιοι δεν θα το εγκρίναμε.

Η δε πλάκα είναι ότι σε ανάλογα συμπεράσματα έχει καταλήξει και άλλος έγκριτος ερευνητής σε εργασία κατατεθειμένη στην AES
“Measuring Audible Effects of Time Delays in Listening Rooms, ”Clark, David, AES Convention: 74 (October 1983)

Στη δική του μελέτη εφήρμοσε στην πράξη τέσσερα σενάρια :

1) Προσθήκη δεύτερου ηχείου που έπαιζε το ίδιο μονοφωνικό σήμα με το πρώτο,δημιουργώντας έτσι τεχνητά κτενωτό φίλτρο.

2) Κατοπτρική ανακλαστική επιφάνεια σε κατακόρυφο προσανατολισμό,ευρισκόμενη σε πλευρικό σημείο και απόσταση μεταξύ ακροατή και ηχείου.

3) Την ίδια επιφάνεια με πριν σε όμοια απόσταση αλλά οριζοντίως προσανατολισμένη.

4) Ένα μόνο ηχείο ν'αναπαραγάγει σήμα όπου οι επιπτώσεις του κτενωτού φίλτρου είχαν ενσωματωθεί με ηλεκτρονική μέθοδο ώστε να τις εισέπρατταν απευθείας οι ακροατές.

Το πλάτος σήματος διατηρήθηκε σε σταθερή στάθμη σε όλες τις περιπτώσεις.

Στην πρώτη περίπτωση το ακροαματικό αποτέλεσμα ήταν πολύ αρεστό και προτιμητέο,μολονότι ο συνδυασμός των καναλιών έδινε φαινόμενα κτενωτού φίλτρου

Στη δεύτερη οι εντυπώσεις έκλιναν σε ανεπαίσθητες δυσάρεστες επιπτώσεις ενώ στην τρίτη οι εντυπώσεις των ακροατών κατέληγαν ότι η οριζόντια ανακλαστική επιφάνεια ασκούσε μεγαλύτερη υποβάθμιση.Και στις δύπ περιπτώσεις κρινόταν ότι η ολική διαφοροποίηση δεν ήταν τόσο χαρακτηριστική όσο στην πρώτη περίπτωση.

Η τέταρτη περίπτωση έδινε το πιο δυσάρεστο αποτέλεσμα με μεγάλη διαφορά.Και αυτό οφειλόταν στο ότι όποτε εισπράττουμε κατευθείαν την παραμόρφωση κτενωτού φίλτρου δίχως να προκαλείτο εκείνη από μεσολαβούσες ανακλαστικές επιφάνειες δεν λαμβάνεται παράλληλα το φαινόμενο διεύρυνσης του εικονικού ειδώλου ούτε συνοδεύεται από διάφορα επικαλυπτικά φαινόμενα με ψυχοακουστικό χαρακτήρα.

“Two speaker mono was considered superior to the one speaker, one path mono. A reflection from a vertical surface was barely audible but a horizontal reflector was more audible. An electronic delay comb filter was highly audible and annoying.”

  • A comb filter response can be preferred over flat [frequency response].
  • More lateral sound than a single speaker provides can be preferred.
  • Response notches are almost inaudible if the notches are filled in by reflections within 10 ms.
  • Response notches are annoying if not filled in by reflections.
  • Vertical (wall) reflection notches were subtly audible.
  • Horizontal (desk) reflection notches are more audible.
  • Time responses can look the same and sound different.
  • Frequency responses can look the same and sound different.
  • A single test mic hinders getting directional information relevant to audibility.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.393
Reaction score
138.226
Όλα έχουν μελετηθεί επαρκώς, περιθώρια για προσωπικές απόψεις, πρακτικώς δεν υπάρχουν..

Τα αυτιά είναι φτιαγμένα έτσι ώστε να θέλουν να παίρνουν ανακλάσεις και φυσικά χωρίς να δυσφορούν, ίσα ίσα έρχεται το γνώριμο από την εξελικτική πορεία αίσθημα του χώρου, το οποίο όταν λείπει έρχεται η δυσφορία.

Εν ολίγοις, η παρουσία ήχου από κάθε κατεύθυνση, από πίσω, από τα πλάγια, από πάνω και από εμπρός και φυσικά από κάτω, ερμηνεύεται πάντα ως ευχάριστη για οποιοδήποτε ήχο ακούμε, είτε πρόκειται για ένα τύμπανο, είτε μια καμπάνα εκκλησίας, είτε ο ήχος της βροχής.

Πο
Λυ
Κα
Να
Λο

Ιμερσιβ.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.676
Reaction score
58.324
Όλα έχουν μελετηθεί επαρκώς, περιθώρια για προσωπικές απόψεις, πρακτικώς δεν υπάρχουν..

Τα αυτιά είναι φτιαγμένα έτσι ώστε να θέλουν να παίρνουν ανακλάσεις και φυσικά χωρίς να δυσφορούν, ίσα ίσα έρχεται το γνώριμο από την εξελικτική πορεία αίσθημα του χώρου, το οποίο όταν λείπει έρχεται η δυσφορία.

Εν ολίγοις, η παρουσία ήχου από κάθε κατεύθυνση, από πίσω, από τα πλάγια, από πάνω και από εμπρός και φυσικά από κάτω, ερμηνεύεται πάντα ως ευχάριστη για οποιοδήποτε ήχο ακούμε, είτε πρόκειται για ένα τύμπανο, είτε μια καμπάνα εκκλησίας, είτε ο ήχος της βροχής.

Πο
Λυ
Κα
Να
Λο

Ιμερσιβ.
Εμείς γουστάρουμε...submersive κύριε.Τί ...δεν καταλαβαίνετε;;; :lolsign:
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Ενδιαφέρον το παράδειγμα του χώρου σου. Έχεις δοκιμάσει αντί για απορροφητικά να βάλεις διαχύτες; Ρωτάω γιατί έχοντας ακούσει το αποτέλεσμα της χρήσης τους, λέω ότι συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Με αφαίρεση ενός μέρους της διάχυσης όντως η στερεοφωνική εικόνα χάνει τη περιγραφικότητά της, με την επανατοποθέτησή τους όλα είναι "καρφί" στη θέση τους. Και όπως λέει και ο Λέανδρος ( που εδώ συμφωνώ ), χωρίς να χάσει ο ήχος τη ζωντάνια του, χωρίς τη μουντάδα της απορρόφησης.
Φιλε μου ναυτη,

στην αρχη υπηρχε το χαος!Και μετα το διαβασμα!!

Μαθε για αρχη οτι ο ηχος ταξιδευει περιπου 30εκ/ms.Επισης,φθινει κατα 6db με καθε διπλασιασμο αποστασης (θεωρητικα).Aρα θα εβγαζες συμπερασμα αμεσως απο τα db/ms που ανεφερα πιο πανω...

Μπορεις να μαθεις πολλα πραγματα πανευκολα,διαβαζοντας Ethan Winer (Realtraps) και GIK Acoustics.Επισης να διαβασεις τις πρωτες σελιδες του νηματος μου διοτι αυτα εχουν ερωταπαντηθει πολλες φορες!Αν δεις τις φωτο στο πρωτο ποστ,θα προσεξεις πολλες ξυλοκατασκευες.Αυτες ειναι μια παραλλαγη αυτων και κανουν επιλεκτικη (υπολογισμενα) ανακατευθυνση.Οι συγκεκριμενες κανουν και απορροφηση χαμηλων.Η ευεργετικη τους τοποθετηση,φαινεται και απο το διαγραμμα πρωιμων ανακλασεων που εχω ανεβασει.

Αυτο που λεει ο Λεανδρος συμβαινει ακριβως!Υπο μια πολυ σοβαρη προυποθεση ομως-ο διαχυτης να βρισκεται σε αποσταση τουλαχιστον 2.5 μετρων απο τον ακροατη!Η χρηση τους υπο αυτην την προυποθεση,οντως ειναι επιθυμητη και επιβαλλεται θα ελεγα,ωστε να πετυχουμε ενα χωρο που ακροαστικα-εγκεφαλικα θα ακουγεται μεγαλυτερος!



Αυριο θα ανεβασω αλλες φωτο του χωρου λογω ανακαταταξεων και βελτιωσεων που εγιναν τον τελευταιο καιρο.
Γιάνννη,εκεί που βρίσκομαι τους χειμώνες κάνω jogging στην ύπαιθρο με κοντό παντελονάκι και θερμοκρασία που γυροφέρνει τους μηδέν βαθμούς.Απεχθάνομαι τις χοντρές κουβέρτες στο εσωτερικό του σπιτιού.Είμαι βέβαιος πως ούτε αυτό το στοιχείο σ'ενδιαφέρει.

Εφόσον λοιπόν δεν σ'ενδιαφέρουν,αδίκως ανταποκρίνεσαι σε όλα αυτά.Θα όφειλες ν'αποταθείς απευθείας σε διαδικτυακό τόπο όπου θα συμμετείχε ο ίδιος ο Dr.Toole κι να του επιδείκνυες το σφάλμα των μελετών του.Και να είσαι βέβαιος ότι θα έμπαιναν έτσι οι αντιρρήσεις σου σε λινκ εδώ. :D

Θεωρώ όμως παράλογο το ν'αναγάγουμε σε λάθος ένα πειραματικό αποτέλεσμα που προέκυψε ανεξαρτήτως του ερευνητή επειδή οι ίδιοι δεν θα το εγκρίναμε.

Η δε πλάκα είναι ότι σε ανάλογα συμπεράσματα έχει καταλήξει και άλλος έγκριτος ερευνητής σε εργασία κατατεθειμένη στην AES
“Measuring Audible Effects of Time Delays in Listening Rooms, ”Clark, David, AES Convention: 74 (October 1983)

Στη δική του μελέτη εφήρμοσε στην πράξη τέσσερα σενάρια :

1) Προσθήκη δεύτερου ηχείου που έπαιζε το ίδιο μονοφωνικό σήμα με το πρώτο,δημιουργώντας έτσι τεχνητά κτενωτό φίλτρο.

2) Κατοπτρική ανακλαστική επιφάνεια σε κατακόρυφο προσανατολισμό,ευρισκόμενη σε πλευρικό σημείο και απόσταση μεταξύ ακροατή και ηχείου.

3) Την ίδια επιφάνεια με πριν σε όμοια απόσταση αλλά οριζοντίως προσανατολισμένη.

4) Ένα μόνο ηχείο ν'αναπαραγάγει σήμα όπου οι επιπτώσεις του κτενωτού φίλτρου είχαν ενσωματωθεί με ηλεκτρονική μέθοδο ώστε να τις εισέπρατταν απευθείας οι ακροατές.

Το πλάτος σήματος διατηρήθηκε σε σταθερή στάθμη σε όλες τις περιπτώσεις.

Στην πρώτη περίπτωση το ακροαματικό αποτέλεσμα ήταν πολύ αρεστό και προτιμητέο,μολονότι ο συνδυασμός των καναλιών έδινε φαινόμενα κτενωτού φίλτρου

Στη δεύτερη οι εντυπώσεις έκλιναν σε ανεπαίσθητες δυσάρεστες επιπτώσεις ενώ στην τρίτη οι εντυπώσεις των ακροατών κατέληγαν ότι η οριζόντια ανακλαστική επιφάνεια ασκούσε μεγαλύτερη υποβάθμιση.Και στις δύπ περιπτώσεις κρινόταν ότι η ολική διαφοροποίηση δεν ήταν τόσο χαρακτηριστική όσο στην πρώτη περίπτωση.

Η τέταρτη περίπτωση έδινε το πιο δυσάρεστο αποτέλεσμα με μεγάλη διαφορά.Και αυτό οφειλόταν στο ότι όποτε εισπράττουμε κατευθείαν την παραμόρφωση κτενωτού φίλτρου δίχως να προκαλείτο εκείνη από μεσολαβούσες ανακλαστικές επιφάνειες δεν λαμβάνεται παράλληλα το φαινόμενο διεύρυνσης του εικονικού ειδώλου ούτε συνοδεύεται από διάφορα επικαλυπτικά φαινόμενα με ψυχοακουστικό χαρακτήρα.

“Two speaker mono was considered superior to the one speaker, one path mono. A reflection from a vertical surface was barely audible but a horizontal reflector was more audible. An electronic delay comb filter was highly audible and annoying.”

  • A comb filter response can be preferred over flat [frequency response].
  • More lateral sound than a single speaker provides can be preferred.
  • Response notches are almost inaudible if the notches are filled in by reflections within 10 ms.
  • Response notches are annoying if not filled in by reflections.
  • Vertical (wall) reflection notches were subtly audible.
  • Horizontal (desk) reflection notches are more audible.
  • Time responses can look the same and sound different.
  • Frequency responses can look the same and sound different.
  • A single test mic hinders getting directional information relevant to audibility.
Και παλι θα διαφωνησω με τα αποτελεσματα της παραπανω ερευνας για πολλους λογους!

Ως συνηθως οι ακροατες ειναι ανυπαρκτου ακουστικως μορφωτικου επιπεδου.

Οι διαλογοι πολλων διακεκριμενων προσωπικοτητων στο χωρο μεταξυ των με τον Floyd,εχει γινει πολλες φορες εδω και χρονια σε διαφορα σαιτ.Το αποτελεσμα ειναι παντα ο καθενας να παραμενει με τη γνωμη του,λογω ξεροκεφαλιας του Toole και ακραδαντων επιστημονικων δεδομενων των αντιθετως αποψεως συνομιλητων...
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.393
Reaction score
138.226
Εμείς γουστάρουμε...submersive κύριε.Τί ...δεν καταλαβαίνετε;;; :lolsign:
Δεν καταλαβαίνουμε εμείς ή το μικρόφωνο;:roflmao:

Εμείς καταλαβαίνουμε διαφορετικά τα κτενωτα φίλτρα από άθροισμα ήχων διαφορετικής κατεύθυνσης, ενώ το (μονόκαψο) μικρόφωνο όχι, δε καταλαβαίνει διαφορά. Θέλει άλλο μικρόφωνο, με αφτχιά. :tongue:

Γι'αυτό σε 2 κολλητά ηχεία για χρήση ως ένα κεντρικό, θέλει ξεχαρβαλωμα το ένα Τουίτερ, ενώ ο τοίχος δίπλα στο ηχείο κανέναν δεν ενόχλησε, μόνο η εικόνα γέρνει προς τα κει. Κι αν έχεις τοίχους κι απ' τις 2 πλευρές, απλώς την έχεις ...μεγάλη (την εικόνα). Χωρίς ενοχλήσεις. ;)

Κλόπιράιτ, μπάι Τουλ. :drinks:
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Δεν καταλαβαίνουμε εμείς ή το μικρόφωνο;:roflmao:

Εμείς καταλαβαίνουμε διαφορετικά τα κτενωτα φίλτρα από άθροισμα ήχων διαφορετικής κατεύθυνσης, ενώ το (μονόκαψο) μικρόφωνο όχι, δε καταλαβαίνει διαφορά. Θέλει άλλο μικρόφωνο, με αφτχιά. :tongue:

Γι'αυτό τα κολλητά διπλά ηχεία για κεντρικό θέλουν ξεχαρβαλωμα το ένα Τουίτερ, ενώ ο τοίχος δίπλα στο ηχείο κανέναν δεν ενόχλησε, μόνο η εικόνα γέρνει προς τα κει. Κι αν έχεις τοίχους κι απ' τις 2 πλευρές, απλώς την έχεις ...μεγάλη (την εικόνα). Χωρίς ενοχλήσεις. ;)
Ελα να σου τα κατεβασω(τα ηχοαπορροφητικα)απο τους πλαινους τοιχους,να ακουσεις οτι καταρρεουν τα παντα.Αν δεν εχεις ακουσει σωστα στημενο δικαναλο και το μονο που βασιζεσαι ειναι η θεωρια,μπορω εμπρακτως να σου αποδειξω το αντιθετο! 8-)

Γιανννης!




Ακομα να μου απαντησεις γιατι σου αρεσε το farfield δικαναλο.Ή απλα μπορεις να παραδεχτεις οτι σε καποια πραγματα εισαι λαθος...
 




wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.794
Reaction score
16.556
Πάντως...αν και έχει ξαναγραφεί (και πάνω από 2 φορές....), απλά έτσι θέλω να το πω και γω...:

Ο Γιάνννης πρέπει να ναι και γαμώ τα παιδιά....
Έχει το κολλήματα του;;; ναι, όπως όλοι έχουμε...
Κάνει λάθος με το σύστημα του;; για μένα και πολλούς ακόμα, ναι ...αλλά δεν πα να κάνει! Τουλάχιστον ευχαριστιέται απ΄ότι φαίνεται τον ήχο που έχει αυτή τη στιγμή και τις μουσικές του (που μάλλον βοηθάνε κι αυτές στο να μην τον ενοχλεί κάτι...) οπότε... όλα οκ...

Όποτε περάσω απο Θεσσαλονίκη θα προσπαθήσω να περάσω από το μαγαζί του και να του πω "... καρντάσι, πουλάω κουβέρτες, να φέρω ενα ζευγαράκι απ' το αμάξι;;" !
 


Μηνύματα
116
Reaction score
236
΄΄Παιδιά ενός κατώτερου Θεού΄΄...

Ο Ζαχαρίας Ζαβλακωμένος μεγάλωσε σ'έναν περίγυρο ατόμων που άκουγαν και μιλούσαν πολύ.

Μέσα στον ενθουσιασμό τους για τη διάδοση της νέας διαλέκτου,άρχισαν να σκέφτονται μήπως όσοι αρνούνταν να την υιοθετήσουν ήταν...παιδιά κατώτερου Θεού που αδυνατούσαν να διακρίνουν όσα ολοφάνερα δεδομένα υποστήριζαν την ανωτερότητά της.Και ποια θα ήταν σε αυτή τη νέα τάξη πραγμάτων η κατάληξη ενός χαρακτήρα όπως του Ζαχαρία που δεν συμμορφωνόταν προς διάφορες υποδείξεις;
Απολαυστικό

Not far off reality. Είμαι και γω περίεργος για την κατάληξη του Ζαχαρία. Ελπίζω να χαρεί το ταξίδι του. Προς το παρόν ο ήρωας μας αφηνει τα μηχανήματα του για δυο βδομαδες για αναζητήσεις σε κομφουκιανιστικό και ταοϊστικό προορισμό της Ασίας.

Με τα surrounds τι κάνουμε από ομοιογένεια ;
Το έχω λύσει το προβλημα της ομοιογένειας στα surround γιατί... δεν υπάρχουν surround speakers. Σε ρολο surround έχω τις ανακλάσεις του πίσω τοίχου ξέρω.. βαθιά αιρετικός, αλλά ο χώρος δεν μπορεί να φιλοξενήσει άλλα ηχεια..
 

Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.260
Αυτο που λεει ο Λεανδρος συμβαινει ακριβως!Υπο μια πολυ σοβαρη προυποθεση ομως-ο διαχυτης να βρισκεται σε αποσταση τουλαχιστον 2.5 μετρων απο τον ακροατη!Η χρηση τους υπο αυτην την προυποθεση,οντως ειναι επιθυμητη και επιβαλλεται θα ελεγα,ωστε να πετυχουμε ενα χωρο που ακροαστικα-εγκεφαλικα θα ακουγεται μεγαλυτερος!
Μήπως θέλεις να πεις ότι η συνολική διαδρομή απο το ηχείο μέχρι το αυτί του ακροατή ( έχοντας περάσει και μέσα απο τον διαχύτη ) πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 2.5 μέτρων? Απο όσο έχω διαβάσει τουλάχιστον, στόχος του διαχύτη είναι να εισάγει μια καθυστέρηση στον ανακλώμενο ήχο προκειμένου να περάσει στη ζώνη του reverb και να μην εκλαμβάνεται ως μέρος του κύριου ήχου.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.964
Μηνύματα
2.957.419
Members
38.270
Νεότερο μέλος
Nice_kid
Top