- Μηνύματα
- 414
- Reaction score
- 891
Ρε μήπως η φύση θέλει να μας πει κάτι για τα μπάσα;
Ναι.Ρε μήπως η φύση θέλει να μας πει κάτι για τα μπάσα;
Δηλαδή Κώστα κατω από 40 χερτζ δεν ακούγονται , απλά τα αισθάνεσαι μόνο?Ναι.
Λέει "πάρτε κι άλλα σαμπ".
Ρωτήστε τον τερματογκαζι. Αυτός, ξέρει.
Με λίγα λόγια δηλαδή ακούγονται ,εαν σε καταλαβαίνω ,φυσικά το συστημα πρέπει να είναι ικανο να κάνει σωστή αναπαραγωγή....?Τα 40hz δεν πάνε πουθενά μονάχα τους
Κουβαλάνε και αρμονικές αλλά ανάλογα την πηγή έχουν και άλλα συνοδά (πχ το χτύπημα της μεμβράνης στο τύμπανο πριν αυτό διεγερθεί και παράξει τον μπάσο ήχο) οπότε το αυτί σου και ο εγκέφαλος θα τα αντιληφθούν από τη συνοδεία τους σε χαμηλότερη στάθμη. Βέβαια μόλις δυναμώσεις και αν κατεβαίνεις τόσο χαμηλά θα αντιληφθείς την πραγματικότητα
Ευχαριστώ πολύ.Δεν ακούγονται αλλά γίνονται αντιληπτά εμμέσως θεωρώντας ο εγκέφαλος ότι υπάρχουν.
Αν δυναμώσεις όμως και δεν τα ακούσεις τότε κάτι σε χαλάει
Κανόνισε να έχεις την αντιμετώπιση του Λέανδρου. Φιλαράκια είστε; Αυτός σε έβαλε να το ποστάρεις;Welcome back, μια ιδέα για τις αντανακλασεις στο ταβάνι, θα διορθώσεις πιο πολύ τις καμπύλες και δεν θα χαλάσεις την διακόσμηση θα είναι σετακι με του δαπέδου
View attachment 166450
Ωχ, άντε πάλι στο δημοτικό! (Μη με παρεξηγήσεις, αστειεύομαι)Εγώ μεταξύ των καμπυλών Μπρούελ και των καμπυλών Φλέτσερ, μπερδεύτηκα τελείως.
Τελικά αν θέλουμε να ακούμε "flat" κατά Μπρούελ (Τουλ) σε reference στάθμη, ποιά θα πρέπει να είναι η καμπύλη μας;
Αυτή που βλέπουμε στο διάγραμμα; Δηλαδή 87db στα 20Hz;
Ή 118db στα 20Hz ώστε να ακούμε στα 80phon;
Δεν έχω δει όμως ποτέ να ποστάρει κανείς τέτοια καμπύλη (σαν τη Φλέτσερ εννοώ) για το σύστημά του και δεν καταλαβαίνω πώς σχετίζονται οι δύο καμπύλες μεταξύ τους.
Κάτι μου λέει ότι έχει να κάνει με αυτό που αναφέρουν κάποιοι κατά καιρούς ότι η καμπύλη Φλέτσερ "έχει ληφθεί υπόψιν κατά το mastering" αλλά δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι σημαίνει αυτό. Ή μάλλον, ΟΥΤΕ αυτό
ο Τερμαγκάζης μαζεύει sub και ο Γιάνννης σωλήνες...Ναι.
Λέει "πάρτε κι άλλα σαμπ".
Ρωτήστε τον τερματογκαζι. Αυτός, ξέρει.
Αυτό να το λάβω σαν αστείο ή σαν απειλή, εάν είναι το πρώτο χα χα εάν είναι το δεύτερο μάλλον σε λάθος άνθρωπο απευθύνεσαι και πάψε να κανείς τον προστάτη του ΝΚ σε αυτό το νήμα, έχει στόμα και μου απάντησε.Κανόνισε να έχεις την αντιμετώπιση του Λέανδρου. Φιλαράκια είστε; Αυτός σε έβαλε να το ποστάρεις;
Εννοείται δεν παρεξηγώ φίλε μου, είμαι σίγουρος πως τα παραπάνω έχουν εξηγηθεί άπειρες φορές στο παρελθόν.Ωχ, άντε πάλι στο δημοτικό! (Μη με παρεξηγήσεις, αστειεύομαι)
Αν πεις πως θέλω να παίζω από 20Hz-20KHz και μάλιστα σε στάθμες, δυστυχώς τα πράγματα είναι τόσο δύσκολα...Μπα, απλώς δε παραμορφώνουν τα σαμπ σου.
Σύμφωνα με τις καμπύλες Φλέτσερ:
View attachment 166457
Τα 30 χερτζ αρχίζεις να τα αντιλαμβάνεσαι (σε θάλαμο νεκρικής σιγής) στα 60 ντεσιμπέλ, δηλαδή πες απολύτως μίνιμουμ στα 70 ντεσιμπέλ θα αντιληφθείς ήχο στο δωμάτιο, με ήρεμα ξεκούραστα αυτιά και ησυχία στο περιβάλλον..
Αντιστοίχως, τα 20 χερτζ στα 75 σε θάλαμο, δηλαδή πες μίνιμουμ 85 στο δωμάτιο.
Δες τι στάθμη μετράει στο rew το μικρόφωνο στη θέση ακρόασης.
Γι'αυτό λέω, δώσε μάστορα καμπύλη στο μπάσο.
ΥΓ. Τα 40 Φον (κόκκινη γραμμή), είναι μια λογική μίνιμουμ στάθμη για να ακούς καθαρά όλες τις συχνότητες στο δωμάτιο. Δες τις αναγκαίες μίνιμουμ στάθμες ανά συχνότητα. 100 ντεσιμπέλ θέλει στα 20 χερτζ, για ίδια αντιληπτή στάθμη με τα 40 ντεσιμπέλ στον 1 χιλιοκυκλο..
Είμαστε εκ γενετής κουφοί στο μπάσο.
Χρειάζεσαι λογισμικό ισοστάθμισης.
ε ας το σβήσει λίγο με τη ζωγραφική των windows και ας το ξανανεβάσει μπαααααα....Χρειάζεσαι λογισμικό ισοστάθμισης.
Υπάρχουν περιοχές που εχεις διαφορά στάθμης 4-5db μεταξύ των καναλιών. Αυτό δεν ειναι αποδεκτό, τραβάει την εικόνα προς το ενα ηχείο.
Επισης υποψιάζομαι πως εχεις το κρος αρκετά πάνω απο τα 80Hz.
Ακόμα πιο επιτακτική είναι η ανάγκη για δεύτερο σαμπ.Χρειάζεσαι λογισμικό ισοστάθμισης.
Αυτά αρκούν.Σε κάθε post που διαβάζω εδώ και πάνω από ένα χρόνο, οι απαντήσεις για αυτά τα ερωτήματα είναι του στυλ:
"χωρίς σαμπ δεν γίνεται δουλειά, μην τα ξαναλέμε"
"αν δεν έχεις τουλάχιστον Χ db στη θέση ακρόασης δεν ακούς, τα'χουμε ξαναπεί"