- Μηνύματα
- 22.271
- Reaction score
- 15.543
τι ψαχνεις, συγκεκριμενα ;Thanks. Δεν είναι αυτό που ψάχνω αλλά thanks. Θα επανέλθω όταν πέσουν οι τόνοι. Τώρα μας απασχολεί το κόστος των ηχείων του Τζο.
τι ψαχνεις, συγκεκριμενα ;Thanks. Δεν είναι αυτό που ψάχνω αλλά thanks. Θα επανέλθω όταν πέσουν οι τόνοι. Τώρα μας απασχολεί το κόστος των ηχείων του Τζο.
Την προτροπή για ομοίους δορυφόρους σε όμοιες αποστάσεις ακρόασης, την έχω ανεβάσει και από paper του Τουλ.Thanks. Δεν είναι αυτό που ψάχνω αλλά thanks. Θα επανέλθω όταν πέσουν οι τόνοι. Τώρα μας απασχολεί το κόστος των ηχείων του Τζο.
Θα χωρούσαν τα ντατς, αλλά δεν δίνω τα λεφτά που ζητάνε.
Ακριβώς επειδή είναι βιοτεχνιούλα δεν τα πλησιάζω.
Ζήτα προσφορά. Βιοτεχνιούλα ειναι αυτοι. Κοψοχρονια θα τα παρεις.
Κάτι τέτοιο ψάχνω. Αλλά βρίσκω αλλά πραματα. Π.χ προτεινόμενα συστήματα από genelec που δεν εχουν πάντα ίδια ηχεια μπρος πίσω και πότε πάνω κάτω.Την προτροπή για ομοίους δορυφόρους σε όμοιες αποστάσεις ακρόασης, την έχω ανεβάσει και από paper του Τουλ.
Δε ξέρω αν αυτό ψάχνεις, μάλλον ο μπουτχιας πιο εύκολα θα στο βρει, το είχε σχολιάσει και ο ίδιος.
Μην με βάλετε να ψάχνω, αλλά επειδή εχω πάντα δίκιο σε ο,τι εχω διαβάσει και δεν ξεχνώ, σας διαβεβαιώ πως ο Τουλ αποδέχεται τα διαφορετικού μεγέθους ηχεία με ίδιο ηχητικό χαρακτήρα.Την προτροπή για ομοίους δορυφόρους σε όμοιες αποστάσεις ακρόασης, την έχω ανεβάσει και από paper του Τουλ.
Δε ξέρω αν αυτό ψάχνεις, μάλλον ο μπουτχιας πιο εύκολα θα στο βρει, το είχε σχολιάσει και ο ίδιος.
Οριστε αλλη μια απόδειξη πως σβήνουν ποστ που δεν τους αρέσουν. Και μάλιστα τα προ-διαγράφουν, πριν καν τα γράψουμε μας τα εχουν σβήσειπροδιαγράφω
Και στο δικάναλο;Μην με βάλετε να ψάχνω, αλλά επειδή εχω πάντα δίκιο σε ο,τι εχω διαβάσει και δεν ξεχνώ, σας διαβεβαιώ πως ο Τουλ αποδέχεται τα διαφορετικού μεγέθους ηχεία με ίδιο ηχητικό χαρακτήρα.
Και τα έχω ανεβάσει κιόλας.
Τελικα εισαι μπλακμπερντικός ή νορθγουωρντικός?Πάντως αν βρείτε κάπου προδιαγραφή για ίδια ηχεια παντού, να μου τη στείλετε. Θα τη στείλω στο blackbird c για να μου πουλήσουν τα χρεπια τα σαραουντ τους. Ε, σόρρυ, δεν κρατηθηκα!
Συγκεκριμένα λάθη κατά τη διαχείριση μπορούν να γίνουν ανεξάρτητα από το αντίτιμο δεδομένου setup...Γι αυτό και ο ίδιος το λογαριάζω ως δευτερεύον στοιχείο...Σωστά.
Μόνο που η διαχείριση ενός σεταπ, συμπεριλαμβάνει υποχρεωτικά και το κόστος του, κάτι στο οποίο έχεις κι εσύ αναφερθεί κατ'επαναληψιν, καθώς έχεις τονίσει πως βρίσκεις το κόστος του τρινοβ υπερβολικό για όσα θα μπορούσε να σου προσφέρει, οπότε ανακαλύπτεις άλλους τρόπους διαχείρισης.
Από την άλλη, τα δεδομένα που θα κληθείς να διαχειριστείς στο στήσιμο ενός σεταπ, όσον αφορά την υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής, τα απαρίθμησα αρκετά αναλυτικά, και παρακαλώ συμπληρώστε αν κάτι ξέχασα:
Και τώρα μπορεί ο καθένας να κάνει την αυτοκριτική του, με βάση τα ποσά που ξόδεψε, και τι κατάφερε σε σχέση με τα ανωτέρω δεδομένα.
Τι σετάπ έστησε, 2.Χ ή 5.Χ ή immersive 3D, και τι έχει σωστά και τι λάθος.
Απλό είναι.
Επόμενο ερώτημα στον Κ.Κεφάλα : Κατά την προκαταρκτική μελέτη για μελλοντική 5.1 σύνθεση στο setup των Yamaha-Dynaudio ελήφθησαν αποκρίσεις πλάτους σε όλα τα δυνατά 2.1 υποσύνολα που προέκυπταν με την πεντάδα δορυφόρων και το sub array...Σε καθεμία από τις αποκρίσεις για τα αντίστοιχα ζεύγη δεν θα μετείχε είτε το κεντρικό,είτε ένας τουλάχιστον εκ των μπροστινών δορυφόρων είτε ένας τουλάχιστον από τους πισινούς δορυφόρους...εσυ οταν φτιαξεις immersive setup να κανεις ρυθμιση....
"SMPTE recommends aligning monitoring systems to 83 dBc at a –20 dBFS input level at the listening position, implying a peak level of 103 dB SPL by an individual monitor."
.....νομιζω απανταει και στα κοκκινα γραμματα....
και ασε τους αλλους να κανουν και 78dbc αφου δεν μπορουν τα σεταπια τους...
ο Χ.Χ ειπε καλα τα b&w;
.......θαχει βγαλει αφρους ο αυτιας αν το διαβασε...
υγ. μην βαζεις κοκκινα.....σε σκουρο φοντο τα διαβαζεις δυσκολα, πορτοκαλι θαναι καλυτερα.
Άλλοι προδιαγράφουν και άλλοι...προγράφουν.προδιαγράφω
Ο ίδιος το είχα υποστηρίξει παλαιότερα με επιχείρημα τη μείωση στο φόρτο της εμπλεκόμενης κεντρικής επεξεργασίας για τη διαχείριση πολυκαναλικού σήματος, χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση από κείμενα του Dr.Toole και - οποία σύμπτωσις - σε νηματική ενότητα σχετική με ... ΚΗ310Την προτροπή για ομοίους δορυφόρους σε όμοιες αποστάσεις ακρόασης, την έχω ανεβάσει και από paper του Τουλ.
Δε ξέρω αν αυτό ψάχνεις, μάλλον ο μπουτχιας πιο εύκολα θα στο βρει, το είχε σχολιάσει και ο ίδιος.
Πολυκάναλο ρεΚαι στο δικάναλο;
Αυτό βρήκα πρόχειρα:Πάντως αν βρείτε κάπου προδιαγραφή για ίδια ηχεια παντού, να μου τη στείλετε. Θα τη στείλω στο blackbird c για να μου πουλήσουν τα χρεπια τα σαραουντ τους. Ε, σόρρυ, δεν κρατηθηκα!
Διότι πρέπει να πάρει Gethard μια και καλή...Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί ο ear δεν έχει αγοράσει 3 μεγάλα Κλάιν Μάιν να τα βγάλει φωτό να σταματήσει η γκρίνια στο φόρουμ. Μετά ας τα πουλήσει διότι είναι απολύτως άριστα και αυτά που έχει.
Επόμενο ερώτημα στον Κ.Κεφάλα : Κατά την προκαταρκτική μελέτη για μελλοντική 5.1 σύνθεση στο setup των Yamaha-Dynaudio ελήφθησαν αποκρίσεις πλάτους σε όλα τα δυνατά 2.1 υποσύνολα που προέκυπταν με την πεντάδα δορυφόρων και το sub array...Σε καθεμία από τις αποκρίσεις για τα αντίστοιχα ζεύγη δεν θα μετείχε είτε το κεντρικό,είτε ένας τουλάχιστον εκ των μπροστινών δορυφόρων είτε ένας τουλάχιστον από τους πισινούς δορυφόρους...
Έχω λογαριάσει πως όσο επικεντρωμένη και να ήταν η πληροφορία δεδομένης πολυκαναλικής παραγωγής προς τα μπροστινά κανάλια,όταν θα κληθούν να παίζουν όλα μαζί ταυτόχρονα η παρεχόμενη ενέργεια από όλους τους δορυφόρους μαζί θα έχει κατά τι ανώτερο λόγο προς το σταθερό ποσό ενέργειας που θα εκπέμπεται από το sub array.
Λογαριάζεται ακόμα ότι αυτό θα μεταφράζεται σε περαιτέρω εξισορρόπηση ανάμεσα στα τμήματα της καμπύλης κάτω και άνω από την κομβική ζώνη μεταξύ 200-300 Hz...Ευσταθεί όλη αυτή η θεώρηση ή όχι;