Ενεργά εναντίον παθητικών ηχείων




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.129
Reaction score
31.051
Ναι, αλλά δεν έχει "χαρακτήρα".
Ξέρεις πόσα λεφτά πληρώνει ο κόσμος για να αγοράσει "χαρακτήρα";

Χαχαχαχαχαχαχα
Οκ. Επειδή έχω απορίες αν θες κάνε μου/μας λιανά τι λέει η Trinnov για unique sound signature, γιατί ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω τι γίνεται.
Από τι μια λέμε ότι δεν έχει και από την άλλη έχουμε την Trinnov να μας λέει για μοναδική ηχητική υπογραφή ηχείου.

Δεν κάνω πλάκα, σοβαρά ρωτάω.

Screenshot_20201121_111830_com.hsv.freeadblockerbrowser.jpg

ωραιο πραμα το Genelec, και το Neumann βεβαια, πανω κατω ιδια τα βλεπω! Ανετα επαιρνα 2 χ 8361 με 2 σαμπ και τελος
Άνετα όμως. Και τα 8351 για LCR και τα 8341 για all around. Μη σου πω 8341 full setup.
 

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.933
Reaction score
4.771
ωραιο πραμα το Genelec, και το Neumann βεβαια, πανω κατω ιδια τα βλεπω! Ανετα επαιρνα 2 χ 8361 με 2 σαμπ και τελος
15 χιλιαρικάκια, σαφώς λιγότερα απο τα μπιενταμπλεγιου του Κώστα! :smoke:
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.694
Reaction score
138.719
έχουμε την Trinnov να μας λέει για μοναδική ηχητική υπογραφή ηχείου.
Ναι, ισχύει.
Είναι μικρές κατασκευαστικές λεπτομέρειες, όπως ας πούμε ο ιδιοσυντονισμός ενός μεταλλικού Τουίτερ, που ισοσταθμισμένο σε μια στάθμη μπορεί να μετράει άψογα, αλλά δε παύει να ακούγεται σε άλλες στάθμες.

Ταυτόχρονα, το πώς συμπιέζει κάθε μεγάφωνο και κατ'επέκτασιν κάθε ηχείο σε διαφοροποιήσεις στάθμης, είναι μια ακόμα πολύ σημαντική παράμετρος, που επίσης μετριέται, μα δεν έχει ασχοληθεί καθόλου με αυτήν ο Αμίρ. Αυτή πιθανώς να είναι η αιτία του μεγαλύτερου ποσοστού διακριτού με ακρόαση χαρακτήρα σε σοβαρά ηχεία.

Τυπικά βέβαια ο χαρακτήρας ενός ηχείου προέρχεται από σημαντικές τονικές αλλοιώσεις, και όπως επίσης σωστά λέει η τρινοβ, είναι στο χέρι του καλιμπράτορα να τις διατηρήσει αυτές, ώστε να παραμείνει αυτός ο χαρακτήρας του ηχείου, αν και εφόσον αυτό είναι επιθυμητό.

Φυσικά, όταν μιλάμε για σοβαρά μόνιτορ, η έννοια του χαρακτήρα συνεχίζει μεν να υφίσταται, αλλά σε τόσο μικρό βαθμό, που παύει να έχει οποιαδήποτε αξία.

ΥΓ. Καλά κάνεις και διαβάζεις τα κείμενα της τρινοβ, δίνουν πολλά, έχουν τρομερά κεφάλια εκεί μέσα, πραγματικά το κατέχουν το σπορ.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.694
Reaction score
138.719
Πέραν των ηχείων μεγάλων τονικων αλλοιώσεων (έντονου χαρακτήρα, χρωματισμένων ηχείων), με διαγράμματα απόκρισης για μήνυση, αυτά που λέει ο ντιμιφουτ (δικαίως) πως είναι ντροπή να κυκλοφορούν τη σήμερον ημέρα, τα περισσότερα καλά ηχεία πλέον δείχνουν να μετράνε άριστα, και αυτά ισοσταθμιζονται εύκολα στο επιθυμητό ταργκετ κερβ και αποτελούν σοβαρή βάση για υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής σεταπ.

Εμπειρικά θα τολμούσα να πω ότι οι όποιες αντιληπτές διαφορές παραμένουν μεταξύ αυτών των "αξιοπρεπέστατων" ηχείων, κυρίως αποτυπώνουν την διαφορετική συμπίεση που αυτά επιφέρουν στις διαφοροποιήσεις στάθμης.

Πρόκειται δηλαδή για αντιληπτή διαφοροποίηση δυναμικού εύρους.

Για να δώσω να καταλάβεις τι εννοώ, ένα ευαίσθητο ηχείο κόρνας, που μετράει εξαίσια στο φάσμα, είτε ον αξις είτε οφ αξις, θα ακούγεται πιο δυναμικό, πιο επιθετικό, πιο ΡΑ, πιο λάιβ, πιο τσαμπουκαλεμένο να πω, από ένα άλλο όμοιας απόκρισης μα χαμηλής ευαισθησίας.

Η διαφοροποίηση αυτή μεταξύ τους, σχετίζεται και με το κάθε μεγάφωνο ξεχωριστα, με τον κάθε δρόμο ξεχωριστά, και με τις διαφοροποιήσεις που έχουν μεταξύ τους αυτοί οι δρόμοι σε κάθε υλοποίηση, οπότε ο πιο τσαμπουκαλεμένος χαρακτήρας μπορεί να ισχύει σε τμήματα του φάσματος, με οποιαδήποτε μίξη.

Στην ανωτέρω δυναμική συμπίεση των μεγαφώνων, έρχεται να προστεθεί η αναπόφευκτη δυναμική συμπίεση ισχύος των ενισχυτικων βαθμίδων, και είναι αδύνατο πρακτικά αυτή να μην υπάρχει.

Δηλαδή, για την μικρότερη το δυνατόν δυναμική συμπίεση, χρειαζόμαστε ηχεία μεγάλης ευαισθησίας και ενισχυτικά στάδια χαμηλής ισχύος.

Κι αυτά ναι, κάνουν τη μεγαλύτερη αντιληπτή διαφορά στις ακροάσεις, και δίνουν το χαρακτηριστικό άκουσμα του σετάπ, ακόμα κι όταν οι μετρήσεις απόκρισης ον αξις και οφ αξις είναι άριστες σε κάθε περίπτωση.

Όλα είναι δυναμικό εύρος.


ΥΓ. Σύμφωνα με τις δικές μου εμπειρικές παρατηρήσεις, τολμώ να πω ότι ανάμεσα στα σωστά φτιαγμένα ηχεία (δε μιλάω για ηλίθιες κόρνες) η JBL παρέα με την Genelec δίνουν την λιγότερη δυναμική συμπίεση που έχω ακούσει, με εξαίρεση τα γκετχαρντ που είναι φακ εβριθινγκ, ενάδερ στορι.
Βεβαίως κρατάω μεγάλο καλάθι για τα Westlake audio, καθώς αυτά έχουν εντρυφήσει σε αυτόν τον τομέα, παρουσιάζοντας white paper περί δυναμικής συμπίεσης όταν κανείς δεν ήξερε τι φρούτο είναι αυτό.
Τα μεγάλα westlake έχουν ευαισθησία στο δγιάολο, πρόσληψη ισχύος στον αντίχριστο, μάξιμουμ εσπιελ στον Άδη.
Δγιαόλια σκέτα. :gotcha:
 
Last edited:

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
Πείτε μας τώρα πως πρέπει να ακούμε και σε σταθερή και συγκεκριμένη θερμοκρασία... να τα πουλήσω όλα και να πάρω ηχειάκι Bluetooth να μην ξανασχοληθώ :p :p :biggrin: :roflmao:
καλα, δεν ειδες το τεστ που εκανε και ποσο αλλαζει ολη η καμπυλη αναλογα την θερμοκρασια :roflmao:

στο ψυγειο τοχε :laugh:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.725
Reaction score
58.479
Αγαπητέ Bhutia. Αν εξαιρέσουμε τις live ηχογραφήσεις ο όρος εννιαία δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα αλλά μόνο στην οντότητα που λέγεται master-ας. Αν τώρα κάποιοι αρέσκονται στην αναπαραγωγή του τεχνητού σαν αυτό να έχει συμβεί πραγματικά ε αυτό με ξεπερνά.
Τότε σε ξεπερνάνε οι ίδιες οι Αρχές της ηχητικής αναπαραγωγής και της υψηλής πιστότητας...Όχι τίποτ'άλλο,δεν είναι και κατάλληλες οι περιστάσεις για ενασχόληση με άλλα χόμπι που ΄΄συμβαίνουν΄΄ στην πραγματικότητα όπως το...ψάρεμα.

Κάτι θα γινόταν όμως με ανάγνωση βιβλίων ή συλλογή γραμματοσήμων...Καθότι όποιο setup δεν μπορεί να πλάσει ενιαία οντότητα εκεί όπου θα είναι εγκατεστημένο ισοδυναμεί με...δραματόσημο.
...
ΥΓ. Σύμφωνα με τις δικές μου εμπειρικές παρατηρήσεις, τολμώ να πω ότι ανάμεσα στα σωστά φτιαγμένα ηχεία (δε μιλάω για ηλίθιες κόρνες) η JBL παρέα με την Genelec δίνουν την λιγότερη δυναμική συμπίεση που έχω ακούσει, με εξαίρεση τα γκετχαρντ που είναι φακ εβριθινγκ, ενάδερ στορι.
Βεβαίως κρατάω μεγάλο καλάθι για τα Westlake audio, καθώς αυτά έχουν εντρυφήσει σε αυτόν τον τομέα, παρουσιάζοντας white paper περί δυναμικής συμπίεσης όταν κανείς δεν ήξερε τι φρούτο είναι αυτό.
Τα μεγάλα westlake έχουν ευαισθησία στο δγιάολο, πρόσληψη ισχύος στον αντίχριστο, μάξιμουμ εσπιελ στον Άδη.
Δγιαόλια σκέτα. :gotcha:
Καλά κάνεις και δεν μιλάς,καθότι οι ηλίθιες - πλην τίμιες - κόρνες έχουν ένα εγγενές χαρακτηριστικό που κανένας επεξεργαστής δεν μπορεί να σου φτιάξει : Καταιγιστική γρηγοράδα στην απόσβεση των ερεθισμάτων εκφραζόμενη ακόμα καλύτερα στις χαμηλές προς μέσες στάθμες που οι κανονικοί χρήστες συνηθίζουν ν'ακούνε...Ηχεία σαν τα περιβόητα Klipschorn δεν άφησαν εποχή με καριέρα δεκαετιών χάρη στην...τονική τους ισορροπία.Φαντάσου λοιπόν άμα κάποιος χρήστης παρουσιάσει προσεχώς μια επίδοση setup διακρινόμενη από ταχύτητα ala Klipschorn που να μην παραβλάπτεται από τον χώρο στις χαμηλές οκτάβες συνδυασμένη κιόλας με τονική ισορροπία σαν χαραγμένη σε μνημεία...No small challenge.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.159
Reaction score
85.727
Καταραμένη εβδομάδα ε;

Σας λυπάμαι :p

Και έρχεται και το Stereophile και βγαζει μηχάνημα της χρονιάς εναν NAD, με classD του Putzeys, και Dirac.

Μαύρος Νοέμβριος για χρυσαυτιάδες :gotcha:

:lolsign:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.725
Reaction score
58.479
Καταραμένη εβδομάδα ε;

Σας λυπάμαι :p

Και έρχεται και το Stereophile και βγαζει μηχάνημα της χρονιάς εναν NAD, με classD του Putzeys, και Dirac.

Μαύρος Νοέμβριος για χρυσαυτιάδες :gotcha:

:lolsign:
Δικαναλική...επίταξη πάνω σε...κλινικά ακροάματα. :wink:
"... Devices like the M33 bring order to the chaos. It takes this complicated ecosystem and makes it simpler than ever...."
Ακόμα και στο Stereophile περί (ακροαματικού) οικοσυστήματος γίνεται λόγος κατά τα άλλα...
 




Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
μετα απο αυτο τι περιμενες ....και τα υπογλωσσια δεν κανουν κατι...:lolsign:

 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.113
Μηνύματα
2.962.661
Members
38.277
Νεότερο μέλος
ParloseT
Top