- Μηνύματα
- 28.553
- Reaction score
- 84.061
Σφαγή γίνεται.Δεν έχει καθόλου χιούμορ μόνο άμα του πας μπύρα σε ποτήρι χωρίς χερούλι.
Φεύγουν τρέχοντας και πανε σε διπλανά μαγαζιά να δανειστούν
Σφαγή γίνεται.Δεν έχει καθόλου χιούμορ μόνο άμα του πας μπύρα σε ποτήρι χωρίς χερούλι.
Χειρότερο από κακιά πεθερά,είναι η κακιά πεθερά που έχει...δίκιο.Δεν έχει καθόλου χιούμορ μόνο άμα του πας μπύρα σε ποτήρι χωρίς χερούλι.
Στα υπόλοιπα, έχει.
Πάνω απ'όλα,ξέρω να...περιμένω.Ξέρεις τι θα πω τώρα, ε;
Με σχεδόν μια ώρα περασμένη από τη στιγμή που το ρώτησες, υποψιάζομαι πως ήθελες να μας μιλήσεις για την αξία της σιωπής...Ξέρεις τι θα πω τώρα, ε;
Η οποία ωχριά μπροστά στην αξία της...υπομονής.Με σχεδόν μια ώρα περασμένη από τη στιγμή που το ρώτησες, υποψιάζομαι πως ήθελες να μας μιλήσεις για την αξία της σιωπής...
Χρειάζονται κάποια ισοσταθμιστικά φίλτρα σε στενές ζώνες πάνω στις πρώτες οκτάβες ξεχωριστά ανά κανάλι για να έλθει ακριβώς στο βέλτιστο δυνατό σημείο για τη συγκεκριμένη διαρρύθμιση...Όπως φαίνεται από την καμπή της μαύρης γραμμής στο spectrogram,υπάρχει ψεγάδι στο Group Delay στη ζώνη γύρω από τα 50 Hz...Αυτό βλέπουμε και στη σχετική παράσταση όπου στην εν λόγω ζώνη το GD λαμβάνει μέγιστη τιμή 30 msec αντί να έμενε κάτω από την ενδεδειγμένη τιμή των 20 msec σε αυτήν ακριβώς τη συχνότητα...Εχει καλη περιγραφη ομως το σαμπ;;
Στη συγκεκριμένη διαρρύθμιση,ο μόνος τρόπος με τον οποίο παύει να υφίσταται όπως έχει επιδειχθεί στα προηγούμενα είναι με τα sub στο κέντρο του δωματίου,τοποθετημένα είτε κάτω είτε πάνω στο κρεβάτι...Όσο χρησιμοποιείται το setup θα πρέπει να ζήσω με αυτό και για τον τερματισμό του σκοπεύω να συνδυάσω sub στο κέντρο μαζί με τοποθετημένα σε γωνίες.Η γνώμη μου είναι πως θα πρέπει να τα ανακατεψεις καλά την τράπουλα, να κόψεις και να ξαναμοιράσεις.
Η τρύπα 130-200Hz είναι σημαντική και αφαιρεί μεγάλο κομμάτι της απόλαυσης.
Αυτό ισχύει για το συγκεκριμένο μόνο δωμάτιο ή έχει γενικότερη εφαρμογή?. Αν π.χ. η θέση ακρόασης ήταν 3μ. από τον πρόσθιο τοίχο και πίσω της είχε άλλο τόσο (ή και περισσότερο) δωμάτιο?με τα sub στο κέντρο του δωματίου
Εκ των πραγμάτων,έχουν πάψει οι γενικεύσεις σε θεωρητικό επίπεδο,εφόσον η πλειοψηφία των δωματίων δεν έχει τέλειο σχήμα.Αυτό ισχύει για το συγκεκριμένο μόνο δωμάτιο ή έχει γενικότερη εφαρμογή?. Αν π.χ. η θέση ακρόασης ήταν 3μ. από τον πρόσθιο τοίχο και πίσω της είχε άλλο τόσο (ή και περισσότερο) δωμάτιο?
Κάπως καλύτερα.να μετριαστεί το χάσμα
Αυτό θα είχε με απόλυτη βεβαιότητα σαφώς αντιληπτά θετικά αποτελέσματα στο φάσμα μεσαίων συχνοτήτων του γουφερ.να επενδυθούν με παχιές στρώσεις από υλικά όπως copopren τα τοιχώματα γύρω από τα main..
Εκτός των sub,χρειάζονται βεβαίως και τέσσαρες ελεύθερες γωνίες,ή δύο επιδαπέδιες και δύο επί οροφής,ή μη κατειλημμένα τέσσερα κέντρα διαστάσεων στο δωμάτιο...Καλημέρα και καλή μας...όρεξη.Η μόνη "γενίκευση" που ισχύει σε κάθε χώρο και άνευ σκέψης για τις πρώτες 2 οκτάβες, είναι πως με 4 σαμπ θα κάνεις δουλειά.
Τα υπόλοιπα είναι όλα υπό διαπραγμάτευση και πολυπαραγοντικά.
Είμαι βέβαιος γι αυτό,εδώ μέχρι και φονταμενταλιστές vegan βάζεις σε ρόλο μουσικού...εικονίσματος.Αυτό θα είχε με απόλυτη βεβαιότητα σαφώς αντιληπτά θετικά αποτελέσματα στο φάσμα μεσαίων συχνοτήτων του γουφερ.
Μόνο και μόνο για αυτό, θα το είχα κάνει.
Στους ~170 κύκλους δε ξέρω, αλλά όλα είναι πιθανά.
Θα μπορούσες να υπερθεματίσεις στο θεωρητικό γιατί; Επίσης τι εννοείς ως "διαχειρίσιμες αποκρίσεις;". Ως προς το FR; Θα φανταζόμουν ότι 2 "παρόμοια" sub από έντασης και έκτασης απόκρισης, δεν θα έδιναν δραματικά διαφορετικά αποτελέσματα στην ίδια θέση...Έχω επίσης διαπιστώσει ότι ρόλο παίζει και η αρχιτεκτονική στην κατασκευή των sub...Σε όλες τις διαθέσιμες εντός αυτού του χώρου θέσεις λ.χ. τα Dynaudio 18S με την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική των μονάδων τους δεν καταφέρνουν να βγάλουν διαχειρίσιμες αποκρίσεις...
Ως διαχειρίσιμες εννοώ αποκρίσεις συχνότητας που δεν θα περιείχαν έντονες μεταπτώσεις,οι οποίες με τη σειρά τους σημαίνουν ελλιπή σύζευξη με τις ιδιότητες του χώρου και τα main.Τέτοιες επίσης θα συνεπάγονταν εφαρμογή πολλών φίλτρων διόρθωσης με απότομες κλίσεις που κρίνονται ανεπιθύμητα,έστω και αν ελέω περίσσειας στην ενέργεια θα προέκυπτε ομαλοποιημένη τελική απόκριση χωρίς αξιόλογα χάσματα...Θα μπορούσες να υπερθεματίσεις στο θεωρητικό γιατί; Επίσης τι εννοείς ως "διαχειρίσιμες αποκρίσεις;". Ως προς το FR; Θα φανταζόμουν ότι 2 "παρόμοια" sub από έντασης και έκτασης απόκρισης, δεν θα έδιναν δραματικά διαφορετικά αποτελέσματα στην ίδια θέση...
Κανένα πρακτικό παράδειγμα δεν θα έβλαπτε.
Σε έναν τυπικά παραλληλόγραμμο χώρο θα ίσχυε το ίδιο?Ως διαχειρίσιμες εννοώ αποκρίσεις συχνότητας που δεν θα περιείχαν έντονες μεταπτώσεις,οι οποίες με τη σειρά τους σημαίνουν ελλιπή σύζευξη με τις ιδιότητες του χώρου και τα main.Τέτοιες επίσης θα συνεπάγονταν εφαρμογή πολλών φίλτρων διόρθωσης με απότομες κλίσεις που κρίνονται ανεπιθύμητα,έστω και αν ελέω περίσσειας στην ενέργεια θα προέκυπτε ομαλοποιημένη τελική απόκριση χωρίς αξιόλογα χάσματα...
Στο συγκεκριμένο χώρο τα 18S εκτιμώ ότι θα λειτουργούσαν ικανοποιητικά μονάχα τοποθετημένα κολλητά σε τοίχο κατά μήκος της καμπίνας τους,σε απέναντι μεταξύ των τοιχώματα και σε μεσοδιαστήματα μήκους ή πλάτους,δηλαδή όχι γωνίες.Ακόμα και στο κέντρο του δωμτίου δεν απέδιδαν όπως θα ήθελα,αφού ήταν πρακτικά αδύνατον να τεθούν τα μεγάφωνά τους αντίκρυ με τα main και να ορίζονταν τα πρώτα σε αντίστροφη πολικότητα σήματος (180deg)...
Γενικώς κατά την προσπάθεια ενσωμάτωσης sub προτεραιότητες του χρήστη πρέπει να είναι κατά σειρά η ομαλότερη δυνατή απόκριση συχνότητας,spectrogram με την πιο ομοιόμορφη πυκνότητα ενέργειας,group delay χωρίς υπέρμετρα αντικανονικές τιμές.Η πλήρης χρονική ευθυγράμμιση με τα main θεωρείται δευτερεύουσα,αφού θα μπορούσε αυτή να διορθωθεί ευκολότερα.