Ηχεία...άσωτα

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.818
Reaction score
136.760
Όλοι αυτοί οι παραδοσιακοί "οντιοφιλ" συνδυασμοί, έχουν προφανώς την δυνατότητα να προσφέρουν λίγο ή πολύ ή εξαιρετικά πολύ απολαυστικές "στιγμές" σε κάποιες επιλεκτικές ηχογραφήσεις, στις οποίες ταιριάζει καπάκι το τρόπον τινά ριμαστερινγκ που κάνουν, με μαγείρεμα του αυθεντικού ηχητικού αρχείου.

Το ξεβρακωμα αυτών των παραδοσιακών συνταγών είναι πολύ πολύ απλό, με οποιαδήποτε 3 τεμάχια νορμάλ μουσικής (πχ Μόμπι, Ξυλουρη, μεγάλη χορωδία ή οτιδήποτε πλούσιο κλασικής μέχρι lord of the rings έως Φίλιπ γκλας) όπου θα πάρουν τα 3 τους, κι εσύ θα τους δώσεις το 3ο το μακρύτερο.

Σε κάθε περίπτωση, είτε σ'αρεσει αυτό που ακούς πολύ ή περισσότερο από πολύ, άμα δεν έχει καλό σπινοραμα, δωστους απλόχερα το 3ο το μακρύτερο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Και δεν είναι μόνο το σπινόραμα. Είναι και η ικανότητα να παίζει απαραμόρφωτα και ομοιογενώς τα δυναμικά περάσματα. Ίσως αυτό να μας αρέσει ακόμα πιο πολύ....
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.225
Και δεν είναι μόνο το σπινόραμα. Είναι και η ικανότητα να παίζει απαραμόρφωτα και ομοιογενώς τα δυναμικά περάσματα. Ίσως αυτό να μας αρέσει ακόμα πιο πολύ....
Ούτε σε αυτό κάνει να σταματήσουμε...Θα έπρεπε κανονικά να διατηρεί την τονικότητα και μεταβατική συμπεριφορά εντός των προδιαγεγραμμένων ορίων SPL ακόμα και ύστερα από ώρες συνεχόμενης λειτουργίας σε στάθμες αναφοράς.Τί να το κάναμε ένα ηχειακό σύστημα που θα συμπεριφερόταν άψογα για κανένα μισάωρο και μετά θα κατρακυλούσε η απόδοση λόγω θερμικών καταπονήσεων; :sneaky:

Στον συγκεκριμένο κιόλας τομέα πολλοί φορείς ΄΄κάνουν την πάπια΄΄ επειδή ανοίγονται εκεί πολλές κονσέρβες με ΄΄σκουλήκια΄΄.
++ Έλα μου ντε που μέσα στο μυαλό μου έχει παραμείνει ένας ενθουσιασμός ++
Πρεπει να τους καταπνίγεις τέτοιους ενθουσιαμούς εν τη γενέσει τους. :D Εξάλλου δες τι λέει αυτός ο ριβιούερ :
Definitely not the classic mellow warm sound .... εδω : https://parttimeaudiophile.com/2013/10/13/athen-2013-horning-and-lamm/

Βέβαια αντίθετα με τον @toulou αυτού του άρεσε και μάλιστα ιδιαίτερα στην κλασική, λέει.

Για να είσαι σίγουρος όμως πάρε αυτά (εδω θα ήθελα εγω να δω μετρήσεις) που είναι, όχι μόνο πραγματικά κάπως κόρνες, αλλά δείχνουν (σπάνιο πράγμα) και καλή υλοποίηση αυτών.

O Part Time Audiophile δεν θεωρείται άξιος εμπιστοσύνης...Σχετικό παράδειγμα έχει δημοσιευτεί στα προηγούμενα...
Γενικώς δεν είναι πολλοί ακροαματικόφιλοι στη blogόσφαιρα αξιόπιστοι και σίγουρα όχι όσοι δεν παραθετουν μετρητικά δεδομένα...

Tannoy System 600 : "Reliable Point Source Accuracy" είναι το slogan...Accuracy όπως...ακύρωση.:lol:
1647169632305.png

Η ομοαξονική αρχιτεκτονική έχει εξασφαλίσει ομοιογένεια μεταξύ on-axis & off-axis...Η υλοποίηση του κρος από την άλλη πλευρά δεν είναι άξια εμπιστοσύνης,αφού η χαρακτηριστική ακύρωση ΄΄κόβει στα δύο΄΄ την απόκριση γύρω από αυτήν ακριβώς τη ζώνη...
1647169663087.png

1647169687517.png

1647169757759.png
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.818
Reaction score
136.760
Και δεν είναι μόνο το σπινόραμα. Είναι και η ικανότητα να παίζει απαραμόρφωτα και ομοιογενώς τα δυναμικά περάσματα. Ίσως αυτό να μας αρέσει ακόμα πιο πολύ....
Ούτε σε αυτό κάνει να σταματήσουμε...Θα έπρεπε κανονικά να διατηρεί την τονικότητα και μεταβατική συμπεριφορά εντός των προδιαγεγραμμένων ορίων SPL ακόμα και ύστερα από ώρες συνεχόμενης λειτουργίας σε στάθμες αναφοράς.
Α, μάλιστα, πολύ ωραία.

Αν αρχίσετε όλοι μαζί να θίγετε την δυναμική συμπίεση, κάτι μου λέει ότι πλησιάζετε την εδώ και αιώνες (τόσο μου φαίνεται) προσέγγιση που κάνω με τα max spl και το άπλετο χεντρουμ.. 😜🤣

Παλιά ρητά:

Την ισχύ πολλοί εμισησαν, την πολλή ισχύ ουδείς.

Τα μπάσα πολλοί εμισησαν, τα πολλά μπάσα ο ντιμιφουτ. 😂🤣😜

Η μανία μου με το δυναμικό εύρος, που έκατσα να κάνω μέχρι και ξεχωριστό θρεντ για να πείσω ότι χρειάζεται πάνω από 125dB να φτάνει το ρημάδι, επιτέλους, τώρα δικαιώνεται (ΠΑΣΟΚ μου θυμισα, συγκινήθηκα τώρα)

🤣😂🤣😜🤣😂🤣😜🤣😂
 

Μηνύματα
1.982
Reaction score
4.674
.Θα έπρεπε κανονικά να διατηρεί την τονικότητα και μεταβατική συμπεριφορά εντός των προδιαγεγραμμένων ορίων SPL ακόμα και ύστερα από ώρες συνεχόμενης λειτουργίας σε στάθμες αναφοράς.Τί να το κάναμε ένα ηχειακό σύστημα που θα συμπεριφερόταν άψογα για κανένα μισάωρο και μετά θα κατρακυλούσε η απόδοση λόγω θερμικών καταπονήσεων; :sneaky:
Θεωρητικα καμια αντιρρηση, αλλα..
Ποσα οικιακα συστηματα αφορουν αυτες οι περiφημες σταθμες αναφορας; Κανενα.
Στην πραγματικοτητα το αντιθετο συμβαινει. Η αποδοση βελτιωνεται συν το χρονω .

Ασε το παραλληλο συμπαν, και ελα στο δικο μας.
Εδω δεν υπαρχουν πολλα συστηματα που θα "συμπεριφερονταν αψογα στο πρωτο μισαωρο".
Το αντιθετο συμβαινει.
 
Last edited:

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
Tannoy System 600 : "Reliable Point Source Accuracy" είναι το slogan...Accuracy όπως...ακύρωση.:lol:
View attachment 244351
Τα είχα. Προσπάθησα να διορθώσω το crossover με διάφορες πατέντες. Ποτέ δεν απέδωσαν όπως ήθελα/έπρεπε. Τα πούλησα για να μη τα σφάξω για πειραματισμούς στο αυτοκίνητο...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.225
Α, μάλιστα, πολύ ωραία.

Αν αρχίσετε όλοι μαζί να θίγετε την δυναμική συμπίεση, κάτι μου λέει ότι πλησιάζετε την εδώ και αιώνες (τόσο μου φαίνεται) προσέγγιση που κάνω με τα max spl και το άπλετο χεντρουμ.. 😜🤣

Παλιά ρητά:

Την ισχύ πολλοί εμισησαν, την πολλή ισχύ ουδείς.

Τα μπάσα πολλοί εμισησαν, τα πολλά μπάσα ο ντιμιφουτ. 😂🤣😜

Η μανία μου με το δυναμικό εύρος, που έκατσα να κάνω μέχρι και ξεχωριστό θρεντ για να πείσω ότι χρειάζεται πάνω από 125dB να φτάνει το ρημάδι, επιτέλους, τώρα δικαιώνεται (ΠΑΣΟΚ μου θυμισα, συγκινήθηκα τώρα)

🤣😂🤣😜🤣😂🤣😜🤣😂
H πληθώρα στη διαθέσιμη ισχύ είναι ένα σκέλος του ζητήματος.Το άλλο σκέλος αφορά στην ικανότητα του ηχειακού συστήματος να διαχειρίζεται την ισχύ χωρίς να υποβαθμιζόταν η ικανότητα αυτή για όσο διαρκεί η ακροαματική διαδικασία...

Παραδείγματος χάριν,τα μεγάφωνα ηχείων διακρίνονται ως ηλεκτρομηχανκοί μετατροπείς από χαμηλή αποδοτικότητα, αφού από την ηλεκτρική ενέργεια που δέχονται ποσοστό τάξης 90-95 % μετατρέπεται σε θερμότητα,κυρίως σε επίπεδο πηνίων φωνής.Εάν εκ της κατασκευής δεν υπάρχει μεγάλη ικανότητα απαγωγής αυτής της θερμότητας στη μέση συνεχόμενη στάθμη που θα έχει ο χρήστης επιλέξει για την ακρόαση,τότε όσο περνά ο χρόνος θα εντείνονται τα φαινόμενα συμπίεσης,επειδή η καταναλισκόμενη ισχύς υπό μορφή θερμότητας θ'αυξάνει τη θερμοκρασία στο πηνίο φωνής με αποτέλεσμα ν'ανέρχεται και η τιμή στην εμπέδηση η οπαία με τη σειρά της θ'απαιτούσε ακόμα ανώτερη παροχή ισχύος για να ελεγχόταν με τον φαύλο κύκλο να εγκαθίσταται...

Ανάλογο φαινόμενο σε μικρότερη κλίμακα υφίσταται και ως προς την ισχύ που θα δέχονταν τα πηνία των (παθητικών) κροσόβερ...Ο συνδυασμός των φαινομένων είναι επίσης επόμενο ν'αλλάζει με απρόβλεπτους τρόπους το ζύγισμα τόσο των ίδιων των μεγαφώνων όσο και διατάξεων για την ενίσχυση χαμηλών στις ζώνες συντονισμού τους.Η όλη κατάσταση ανάγεται σε φαινόμενα δυναμικής συμπίεσης και αυξημένες παραμορφώσεις...Επιπλέον θα επηρεάζονται και οι παράμετροι στο διαχωρισμό συχνοτήτων ανάμεσα στους δρόμους του ηχείου,όπως και η όποια επίδραση θα προβλεπόταν από εκείνες πάνω στην ομοιογένεια δασποράς...

Οι χαοτικές αλληλεπιδράσεις όμως θα συνεχίζονται περαιτέρω,αφού στα επίπεδα συνεχόμενης στάθμης (τάξης 100 dB επί του MLP) που ακούς εσύ ειδικά θα παύει να λειτουργεί με βέλτιστο τρόπο και το ίδιο το ακουστικό μας σύστημα εντός ελάχιστου χρόνου....

Έστω και αν κάποιοι κατασκευαστές παρέχουν μια τιμή για συνεχόμενη διαχείριση ισχύος,τείνουν να μη διευκρινίζουν με ποια σύνθεση δοκιμαστικού σήματος θ'ανταποκρίνεται αυτή.

Ο ΄΄κύκλος της σύγχυσης΄΄ αποκτά έτσι ακόμα ευρύτερη περίμετρο...
Θεωρητικα καμια αντιρρηση, αλλα..
Ποσα οικιακα συστηματα αφορουν αυτες οι περiφημες σταθμες αναφορας; Κανενα.
Στην πραγματικοτητα το αντιθετο συμβαινει. Η αποδοση βελτιωνεται συν το χρονω .

Ασε το παραλληλο συμπαν, και ελα στο δικο μας.
Εδω δεν υπαρχουν πολλα συστηματα που θα "συμπεριφερονταν αψογα στο πρωτο μισαωρο".
Το αντιθετο συμβαινει.
Καλέ μου editor,γνωρίζω πολύ καλά σε ποιο Σύμπαν βρίσκομαι...Οι στάθμες αναφοράς είναι τάξης 75-85 dB,με το άνω όριο ν'αφορά κυρίως σε πολυκαναλικά συστήματα οικιακού κινηματογράφου.Εάν έχουμε υπόνοια ότι το δικό μας σύστημα δεν θ'ανταποκρινόταν επ'αόριστον σύμφωνα με τις προδιαγραφές του σε δεδομένη συνεχόμενη στάθμη,τότε είτε πρέπει να κατεβάζουμε την απαιτούμενη μέγιστη συνεχόμενη στάθμη εφόσον θα έμενε ίδιο το σύστημα,είτε ν'αλλάζαμε σύστημα με πιο στιβαρές συσκευές - κυρίως ηχεία με τους τελικούς τους.

Προσέχω επίσης αρκετά τη διατύπωση των επιχειρημάτων...Ποιο ΄΄πρώτο μισάωρο΄΄ επικαλείσαι από τη στιγμή που ο ίδιος αναφέρθηκα ενδεικτικά σε μισάωρα διαστήματα όπου θα περιοριζόταν ενδεχομένως η βέλτιστη απόδοση ανεξάρτητα από το ξεκίνημα λειτουργίας,σκοπεύοντας ακριβώς να μην ανακατέψω ζητήματα όπως το περιβόητο ΄΄ζέσταμα΄΄ των συσκευών. :sneaky:
 
Last edited:

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
τι θεμα ανοιξες βρε....πρωτη φορα βλεπεις μετρησεις !!!:roflmao:
....και πριν 20 χρονια υπηρχαν !!! ;)

παιρνεις τα χναρια του αλλου :lolsign:
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.724
Reaction score
16.307
Ούτε σε αυτό κάνει να σταματήσουμε...Θα έπρεπε κανονικά να διατηρεί την τονικότητα και μεταβατική συμπεριφορά εντός των προδιαγεγραμμένων ορίων SPL ακόμα και ύστερα από ώρες συνεχόμενης λειτουργίας σε στάθμες αναφοράς.Τί να το κάναμε ένα ηχειακό σύστημα που θα συμπεριφερόταν άψογα για κανένα μισάωρο και μετά θα κατρακυλούσε η απόδοση λόγω θερμικών καταπονήσεων; :sneaky:
Να σε δω μια φορά να είσαι "ευχαριστημένος" και να μην ψάχνεις αρνητικά!!!! :p
Διότι είμαι σχεδόν σίγουρος πως ακόμα και αν ένα σύστημα το πληρεί και αυτό... πάλι κάτι θα έχεις να "ανησυχήσεις"!!!

Μουσικούλα .... (και ας παίξει και μόνο μισή ώρα!!!)
Μακάριοι όσοι μπορούν να το απολαύσουν!!!

 

Μηνύματα
16.118
Reaction score
18.819
Να σε δω μια φορά να είσαι "ευχαριστημένος" και να μην ψάχνεις αρνητικά!!!! :p
Διότι είμαι σχεδόν σίγουρος πως ακόμα και αν ένα σύστημα το πληρεί και αυτό... πάλι κάτι θα έχεις να "ανησυχήσεις"!!!

Μουσικούλα .... (και ας παίξει και μόνο μισή ώρα!!!)
Μακάριοι όσοι μπορούν να το απολαύσουν!!!

Βέβαια εδω βάζεις ωραία μουσικούλα, σε άλλο αγαπημένο νήμα ..... :D
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.225
τι θεμα ανοιξες βρε....πρωτη φορα βλεπεις μετρησεις !!!:roflmao:
....και πριν 20 χρονια υπηρχαν !!! ;)
παιρνεις τα χναρια του αλλου :lolsign:
Δεν παίρνω ούτε χνάρια ούτε...χνώτα άλλων.
Μόνο δεδομένα κι ευρήματα πάνω σε αυτά σχολιάζω...
1647272170279.png


Είναι για όλους μας τραγικό να εκτιμάμε όψιμα την αξία των μετρήσεων...Όσα ηχεία ανήκουν στο παρόν νήμα έχουν κοινό παρονομαστή στις μετρητικές τους επιδόσεις ανωμαλίες με έμφαση από τις μεσαίες οκτάβες και άνω,όπως οι ανωτέρω εικονιζόμενες στο παράδειγμα ΄΄Not good΄΄...Κάθε κατηγορία μοντέλων μπορεί να ΄΄έχει το κοινό της΄΄ εφόσον έχει εμπορική καριέρα....Κατά τη γνώμη μου πάντως ο μέσος χρήστης που θα επιθυμούσε μια ευχάριστη απόδοση σε ποικιλία χώρων και συνθηκών χωρίς διάφορες εξειδικευμένες διατυπώσεις πάνω σε ματσαρίσματα συσκευών και αξεσουάρ θα γλίτωνε από άχρηστες για εκείνον ταλαιπωρίες αποφεύγοντας τα καταδικαστέα σε αυτό το νήμα μοντέλα... Δεν χρειάζεται καν να ήταν παρόντα εδώ όλα τα υποψήφια μοντέλα,αρκεί να έχουν εμπεδωθεί τα ανεπιθύμητα χαρακτηριστικά που προειδοποιούν για μπελάδες από μακριά.
Να σε δω μια φορά να είσαι "ευχαριστημένος" και να μην ψάχνεις αρνητικά!!!! :p
Διότι είμαι σχεδόν σίγουρος πως ακόμα και αν ένα σύστημα το πληρεί και αυτό... πάλι κάτι θα έχεις να "ανησυχήσεις"!!!

Μουσικούλα .... (και ας παίξει και μόνο μισή ώρα!!!)
Μακάριοι όσοι μπορούν να το απολαύσουν!!!

Ουδέποτε ισχυρίστηκα ότι θα ήταν εύκολο...να είμαι ο εαυτός μου. :sneaky:

Στο συγκεκριμένο όμως ζήτημα άμα διάβασες και το μήνυμα που ακολούθησε πρέπει κανονικά να έχεις κατανοήσει ότι δεν θίγονται δευτερεύοντα στοιχεία.Πολύ θα ήθελα να παρέχονταν σαφή μετρητικά δεδομένα πάνω στην ικανότητα δεδομένου ηχείου να διατηρεί την προβλεπόμενη ηλεκτρομηχανική του συμπεριφορά επ'αόριστον ύστερα από ώρες λειτουργίας σε δεδομένη μέση συνεχόμενη στάθμη.και πρόγραμμα με ενεργειακό περιεχόμενο ανταποκρινόμενο σε συγκεκριμένη προδιαγραφή IEC.

Ένας από τους λόγους που δεν ΄΄βολεύει΄΄ κάτι τέτοιο αρκετούς κατασκευαστές είναι ότι τα συνήθη ηχεία φέροντα μονάδες μικρότερων διαστάσεων θα έτειναν να έχουν αρκετά χειρότερες επιδόσεις σε αυτόν τον τομέα σε σχέση με στιβαρότερα μοντέλα έστω και αν οι τυπικές αποκρίσεις έμοιαζαν εκ πρώτης όψεως...Κατόπιν θα έπρεπε να τεθεί και η πολυσυζητημένη ανάγκη υψιπερατού κροσαρίσματος με αυτόνομα sub γι απαλλαγή από τις δύο πρώτες οκτάβες...

Το μόνο βέβαιο είναι ότι ηχεία με ανώμαλες αποκρίσεις μπορεί να χαλάνε ακόμα περισσότερο στη συμπεριφορά τους όσο θα πιέζονταν από τις συνθήκες ακρόασης,αλλά σε καμία περίπτωση να έστρωναν οι αποκρίσεις τους,:wink:
 
Last edited:

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
Δεν παίρνω ούτε χνάρια ούτε...χνώτα άλλων.
Μόνο δεδομένα κι ευρήματα πάνω σε αυτά σχολιάζω...
View attachment 244517

Είναι για όλους μας τραγικό να εκτιμάμε όψιμα την αξία των μετρήσεων...Όσα ηχεία ανήκουν στο παρόν νήμα έχουν κοινό παρονομαστή στις μετρητικές τους επιδόσεις ανωμαλίες με έμφαση από τις μεσαίες οκτάβες και άνω,όπως οι ανωτέρω εικονιζόμενες στο παράδειγμα ΄΄Not good΄΄...Κάθε κατηγορία μοντέλων μπορεί να ΄΄έχει το κοινό της΄΄ εφόσον έχει εμπορική καριέρα....Κατά τη γνώμη μου πάντως ο μέσος χρήστης που θα επιθυμούσε μια ευχάριστη απόδοση σε ποικιλία χώρων και συνθηκών χωρίς διάφορες εξειδικευμένες διατυπώσεις πάνω σε ματσαρίσματα συσκευών και αξεσουάρ θα γλίτωνε από άχρηστες για εκείνον ταλαιπωρίες αποφεύγοντας τα καταδικαστέα σε αυτό το νήμα μοντέλα... Δεν χρειάζεται καν να ήταν παρόντα εδώ όλα τα υποψήφια μοντέλα,αρκεί να έχουν εμπεδωθεί τα ανεπιθύμητα χαρακτηριστικά που προειδοποιούν για μπελάδες από μακριά.
δεν συμφωνω, αλλα δεν εχει σημασια......
.....η αγορα ενος ηχειου δεν ειναι μονο μετρησεις, εχει να κανει με πολλα...
ηχεια που παρουσιαζονται εδω παιζουν καλυτερα απο αλλα καλα σε μετρησεις .........σε καποιες σταθμες π.χ.

θα μπορουσες να βαλεις καποιο λινκ που θεωρεις καλο και να λεει για τις μετρησεις και ποιες θεωρουνται καλες ....
...ενω ετσι στοχοποιεις ηχεια που δεν πρεπει.........ειναι λαθος η προσεγγιση σου κατεμε.

το ματσαρισμα συσκευων κ.λ.π. υπαρχει και θα υπαρχει παντα..
.......π.χ. θα μπορουσε ο αφτιας να ακουσει εκτος απο τρινοφ ; :roflmao:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.225
δεν συμφωνω, αλλα δεν εχει σημασια......
.....η αγορα ενος ηχειου δεν ειναι μονο μετρησεις, εχει να κανει με πολλα...
ηχεια που παρουσιαζονται εδω παιζουν καλυτερα απο αλλα καλα σε μετρησεις .........σε καποιες σταθμες π.χ.

θα μπορουσες να βαλεις καποιο λινκ που θεωρεις καλο και να λεει για τις μετρησεις και ποιες θεωρουνται καλες ....
...ενω ετσι στοχοποιεις ηχεια που δεν πρεπει.........ειναι λαθος η προσεγγιση σου κατεμε.

το ματσαρισμα συσκευων κ.λ.π. υπαρχει και θα υπαρχει παντα..
.......π.χ. θα μπορουσε ο αφτιας να ακουσει εκτος απο τρινοφ ; :roflmao:
Γενικώς δεν είμαι εναντίον της δημιουργικής ασάφειας,αλλά ειδικά εδώ χρειάζεται η βοήθειά σου,δηλαδή να γινόσουν λίγο πιο σαφής για χάρη της συζήτησης...

Με τη διατύπωση "...ηχεια που παρουσιαζονται εδω παιζουν καλυτερα απο αλλα καλα σε μετρησεις .........σε καποιες σταθμες..." θα πρέπει να διευκρινίσεις καταρχάς αν εννοείς το σύνολο των καταδικαστέων μοντέλων ή μόνο κάποια εξ αυτών και φυσικά ν'αναφέρεις τα μέλη του υποσυνόλου στη δεύτερη περίπτωση....Κατόπιν θα πρέπει να οριστεί με ανώτερη σαφήνεια η ιδιότητα που θα τα έκανε πιο ΄΄καλά΄΄ στο παίξιμο,δηλαδή αν εννοείς πιο ευχάριστα ή πιο ορθά με κριτήρια υψηλής πιστότητας.Τρίτο σκέλος,να ξεκαθαριστούν οι επικαλούμενες στάθμες,δηλαδή μέση συνεχόμενη αναφοράς,κατώτερη ή ανώτερη...

Επίσης δεν συλλαμβάνω τη σκοπιμότητα να έθετα ο ίδιος άλλο λινκ για δεδομένα κι ευρήματα των οποίων η σημασία έχει αναλυθεί διεξοδικά τόσο από τον υποφαινόμενο όσο και από εκλεκτά μέλη σε sticky νήματα από το παρόν forum...Όποιος έχει αντίρρηση πάνω σε αυτή τη σημασία,οφείλει να παραθέσει αξιόπιστο λινκ που να υποστηρίζει τις δικές του ενστάσεις,εννοείται εάν κι εφόσον θα έχει γίνει πρώτα πιο συγκεκριμένος πάνω σε αυτές...:wink:

Μέχρι στιγμής μπορώ ν'αποκριθώ μονάχα στο σχόλιο που είχε αρκετή σαφήνεια...Τακτική ματσαρίσματος πάντοτε θα υφίσταται...Το θέμα είναι να πώς να διεξάγεται υπό όρους που θα είχαν ουσιαστικό αντίκρυσμα και ακόμα περισσότερο επαναλήψιμο χαρακτήρα,δηλαδή αν ο χρήστης δεν το επιδίωκε συνειδητά να μην έπρεπε να περνούσε ένα ηχεία - στη συγκεκριμένη ενότητα - από ΄΄χίλια κύματα΄΄ με τα σχετικά έξοδα έως ότου να προέκυπτε συνδυασμός που θα τον ικανοποιούσε κάπως...Έστω όμως και σε τέτοια περίπτωση ηθελημένης ταλαιπωρίας χάριν ΄΄ταξιδιού΄΄,το ΄΄ουσιαστικόν΄΄ του αντικρύσματος έγκειται στο για πόσον καιρό θ'αναμενόταν να κρατήσει τέτοια ικανοποίηση μέχρι να επαναλαμβανόταν ο κύκλος της ενόχλησης...
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Γενικώς δεν είμαι εναντίον της δημιουργικής ασάφειας,αλλά ειδικά εδώ χρειάζεται η βοήθειά σου,δηλαδή να γινόσουν λίγο πιο σαφής για χάρη της συζήτησης...
Δηλαδή πας να πιάσεις σοβαρή συζήτηση με τρολάκια της συμφοράς; Καφέ ήπιες πριν το γράψεις;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.225
Δηλαδή πας να πιάσεις σοβαρή συζήτηση με τρολάκια της συμφοράς; Καφέ ήπιες πριν το γράψεις;
"Sticks and stones may break my bones but words will never hurt me"... :sneaky:

Θεωρώ δευτερεύον στοιχείο τις προθέσεις όσων προβάλλουν αντιρρήσεις,τουλάχιστον πάνω σε νήμα που έχω ο ίδιος ξεκινήσει....Όσα μοντέλα χαρακτηρίζονται ΄΄άσωτα΄΄ πρέπει να παρουσιάζουν μη ανατάξιμες ανωμαλίες σε κάποιον ή περισσότερους από τους εξής τομείς :

- On-axis & off-axis αποκρίσεις,στοιχεία που υποβαθμίζουν τονική συμπεριφορά (δηλαδή χρωματίζουν ανεξίτηλα το αποτέλεσμα),στερεοφωνική απεικόνιση κι ενδεχομένως μεταβατική συμπεριφορά

- Έκτοπους συντονισμούς με αισθητή ενέργεια είτε από δομικά στοιχεία της καμπίνας,είτε από διατάξεις ενίσχυσης χαμηλών,στοιχείο που χρωματίζει την ακροαματική απόδοση,υποβαθμίζοντας κυρίως τη μεταβατική συμπεριφορά.

- Αισθητά ποσοστά αρμονικών παραμορφώσεων κατά την ηλεκτρομηχανική μετατροπή,τα οποία αναλόγως συνθηκών,στάθμης και προγράμματος χρωματίζουν τονικότητα και απόδοση δυναμικών αντιθέσεων.
Ο τελευταίος παράγοντας μαζί με την αντοχή σε θερμικές καταπονήσεις κατά τη διαχείριση παρεχόμενης ισχύος μπορούν να δημιουργούν υπόνοιες ακόμα και για ηχεία με καλά μετρητικά δεδομένα σε άλλους τομείς...Απουσία επαρκών στοιχείων όμως η αμφιβολία θα καταλογίζεται υπέρ των μοντέλων.

The smaller Advent ...Υποσχόμενη on-axis ανηχοϊκή απόκριση,αλλά έντονες διακυμάνσεις off-axis καθώς κι αισθητές ταλαντώσεις στις μεσαίες από δομικά στοιχεία...
1647329992668.png

1647329864523.png

1647329883723.png

1647329900310.png

1647329920020.png
 
Last edited:


Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
Μέχρι στιγμής μπορώ ν'αποκριθώ μονάχα στο σχόλιο που είχε αρκετή σαφήνεια...Τακτική ματσαρίσματος πάντοτε θα υφίσταται...
συμφωνουμε σε κατι .....

😂
 


Μηνύματα
16.118
Reaction score
18.819
Δεν παίρνω ούτε χνάρια ούτε...χνώτα άλλων.
Μόνο δεδομένα κι ευρήματα πάνω σε αυτά σχολιάζω...
View attachment 244517

Είναι για όλους μας τραγικό να εκτιμάμε όψιμα την αξία των μετρήσεων...Όσα ηχεία ανήκουν στο παρόν νήμα έχουν κοινό παρονομαστή στις μετρητικές τους επιδόσεις ανωμαλίες με έμφαση από τις μεσαίες οκτάβες και άνω,όπως οι ανωτέρω εικονιζόμενες στο παράδειγμα ΄΄Not good΄΄...Κάθε κατηγορία μοντέλων μπορεί να ΄΄έχει το κοινό της΄΄ εφόσον έχει εμπορική καριέρα....Κατά τη γνώμη μου πάντως ο μέσος χρήστης που θα επιθυμούσε μια ευχάριστη απόδοση σε ποικιλία χώρων και συνθηκών χωρίς διάφορες εξειδικευμένες διατυπώσεις πάνω σε ματσαρίσματα συσκευών και αξεσουάρ θα γλίτωνε από άχρηστες για εκείνον ταλαιπωρίες αποφεύγοντας τα καταδικαστέα σε αυτό το νήμα μοντέλα... Δεν χρειάζεται καν να ήταν παρόντα εδώ όλα τα υποψήφια μοντέλα,αρκεί να έχουν εμπεδωθεί τα ανεπιθύμητα χαρακτηριστικά που προειδοποιούν για μπελάδες από μακριά.

Ουδέποτε ισχυρίστηκα ότι θα ήταν εύκολο...να είμαι ο εαυτός μου. :sneaky:

Στο συγκεκριμένο όμως ζήτημα άμα διάβασες και το μήνυμα που ακολούθησε πρέπει κανονικά να έχεις κατανοήσει ότι δεν θίγονται δευτερεύοντα στοιχεία.Πολύ θα ήθελα να παρέχονταν σαφή μετρητικά δεδομένα πάνω στην ικανότητα δεδομένου ηχείου να διατηρεί την προβλεπόμενη ηλεκτρομηχανική του συμπεριφορά επ'αόριστον ύστερα από ώρες λειτουργίας σε δεδομένη μέση συνεχόμενη στάθμη.και πρόγραμμα με ενεργειακό περιεχόμενο ανταποκρινόμενο σε συγκεκριμένη προδιαγραφή IEC.

Ένας από τους λόγους που δεν ΄΄βολεύει΄΄ κάτι τέτοιο αρκετούς κατασκευαστές είναι ότι τα συνήθη ηχεία φέροντα μονάδες μικρότερων διαστάσεων θα έτειναν να έχουν αρκετά χειρότερες επιδόσεις σε αυτόν τον τομέα σε σχέση με στιβαρότερα μοντέλα έστω και αν οι τυπικές αποκρίσεις έμοιαζαν εκ πρώτης όψεως...Κατόπιν θα έπρεπε να τεθεί και η πολυσυζητημένη ανάγκη υψιπερατού κροσαρίσματος με αυτόνομα sub γι απαλλαγή από τις δύο πρώτες οκτάβες...

Το μόνο βέβαιο είναι ότι ηχεία με ανώμαλες αποκρίσεις μπορεί να χαλάνε ακόμα περισσότερο στη συμπεριφορά τους όσο θα πιέζονταν από τις συνθήκες ακρόασης,αλλά σε καμία περίπτωση να έστρωναν οι αποκρίσεις τους,:wink:
++ Ένας από τους λόγους που δεν ΄΄βολεύει΄΄ κάτι τέτοιο αρκετούς κατασκευαστές είναι ότι τα συνήθη ηχεία φέροντα μονάδες μικρότερων διαστάσεων θα έτειναν να έχουν αρκετά χειρότερες επιδόσεις σε αυτόν τον τομέα σε σχέση με στιβαρότερα μοντέλα ++

Πάντως νομίζω οτι "στιβαρότερες" μονάδες σε ηχεία δεν οδηγούν σε καλύτερες συμπεριφορές θερμικά. Νομίζω περισσότερες και μικρότερες μονάδες αλλά και με μικρότερους (μέχρι και) μαγνήτες που όμως κάνουν μικρότερη κίνηση αλλά με επιστρώσεις υλικών (όπως π.χ. με κεραμικά υλικά) ή και άλλες μεθόδους που μπορεί να ακολουθούν σχεδιαστές τους, όσον αφορά την απόσβεση κραδασμών απο καμπίνα σε μεγάφωνο και το αντίθετο και πολλά άλλα ......οδηγούν σε πιο σταθερές θερμικά συμπεριφορές συν τω χρόνω παιξίματος. Αντίθετα όλοι θεωρούν καλύτερες τις "στιβαρότερες" κατασκευές μεγαφώνων, και εσυ όπως εχω δεί να αναφέρεσαι και εδω και σε άλλες στιγμές.

Με ποιές "μετρήσεις" είναι δνατόν να το διαπιστώσει αυτό ενας μελλοντικός αγοραστής ? Υπάρχουν ?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.225
++ Ένας από τους λόγους που δεν ΄΄βολεύει΄΄ κάτι τέτοιο αρκετούς κατασκευαστές είναι ότι τα συνήθη ηχεία φέροντα μονάδες μικρότερων διαστάσεων θα έτειναν να έχουν αρκετά χειρότερες επιδόσεις σε αυτόν τον τομέα σε σχέση με στιβαρότερα μοντέλα ++

Πάντως νομίζω οτι "στιβαρότερες" μονάδες σε ηχεία δεν οδηγούν σε καλύτερες συμπεριφορές θερμικά. Νομίζω περισσότερες και μικρότερες μονάδες αλλά και με μικρότερους (μέχρι και) μαγνήτες που όμως κάνουν μικρότερη κίνηση αλλά με επιστρώσεις υλικών (όπως π.χ. με κεραμικά υλικά) ή και άλλες μεθόδους που μπορεί να ακολουθούν σχεδιαστές τους, όσον αφορά την απόσβεση κραδασμών απο καμπίνα σε μεγάφωνο και το αντίθετο και πολλά άλλα ......οδηγούν σε πιο σταθερές θερμικά συμπεριφορές συν τω χρόνω παιξίματος. Αντίθετα όλοι θεωρούν καλύτερες τις "στιβαρότερες" κατασκευές μεγαφώνων, και εσυ όπως εχω δεί να αναφέρεσαι και εδω και σε άλλες στιγμές.

Με ποιές "μετρήσεις" είναι δνατόν να το διαπιστώσει αυτό ενας μελλοντικός αγοραστής ? Υπάρχουν ?
Οι λόγοι για τους οποίους τα ηχεία μεγαλύτερω διαστάσεων θα ήταν προτιμότερα ειδικά ως προς τα μεγέθη καταπονήσεων εξηγούνται στον παρακάτω σύνδεσμο:

Θα μπορούσαν να συσταθούν μετρητικά πρωτόκολλα σχετικά με την ικανότητα στη διαχείριση ισχύος από εξεταζόμενα μοντέλα καθώς και το μέγεθος δυναμικής συμπίεσης που θα επιβαλλόταν σε δεδομένη στάθμη - και δοκιμαστικό σήμα σύμφωνα με το πρωτόκολλο θορύβου IEC 286 που θεωρείται ότι προσομοιώνει τυπικά μουσικά προγράμματα - από το ίδιο το ηχείο πέρα από εκείνη που θα ήταν προβλεπόμενη και ήδη εφηρμοσμένη σε δεδομένη παραγωγή...

Παραδείγματος χάριν,να υπολογιζόταν ο ρυθμός ανόδου σε μεγέθη όπως η θερμοκρασία στα πηνία φωνής μεγαφώνων,η εγγενής τους εμπέδηση και κατ'επέκτασιν οι μεταβολές - κατά κανόνα πτωτικές - που θα μπορούσαν να επιφέρουν στην προδιαγεγραμμένη τιμή αποδοτικότητας του ηχειακού συστήματος ως προς καθιερωμένο πρότυπο για το σήμα εισόδου στο σύστημα.Άλλο πρωτόκολλο θ'αφορούσε στη λήψη τιμών αρμονικής παραμόρφωσης και σύλληψη ενέργειας από έκτοπες ταλαντώσεις ειδικά από τις διατάξεις ενίσχυσης χαμηλών σε όσα μοντέλα δεν θα είχαν σφραγισμένη καμπίνα.

Αλλά οι κατασκευαστές και οι δοκιμαστές ηχείων στην πλειοψηφία τους είναι κάθε άλλο παρά γενναιόδωροι στην παροχή τέτοιων στοιχείων.
συμφωνουμε σε κατι .....

😂
Όπως το αντιλαμβάνεται καθένας...Φανερό όμως είναι ότι δεν γίνεται να υπάρξει πεδίο συμφωνίας ή διαφωνίας σε όσα δεν διατυπώνονται με επαρκή σαφήνεια...Οπότε από εσένα εξαρτάται...
Να συμφωνήσουμε επίσης πως τα ''στιβαρά σώματα'' στoν ήχο αν όχι απαραίτητα, είναι πάντα επιθυμητά ?
❤

Ας δούμε χονδρικά τι θα θέλαμε για εύρωστα ΄΄σώματα΄΄ εικονικών ειδώλων - και όχι...καλοριφέρ...

Θα θέλαμε κυρίαρχη δεύτερη αρμονική κι επιπλέον off-axis απόκριση σε εύρος τάξης λ.χ. 60 μοιρών ως προς τον οριζόντιο άξονα με την ανώτερη δυνατή πιστότητα σε σχέση με την on-axis.Αυτό επειδή θα έπρεπε οι πλευρικές πρώιμες ανακλάσεις να μην έχουν ανοίκεια σύσταση σε σχέση με τον άμεσο ήχο...Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι θα είχαμε επιτύχει ποθητό ματσάρισμα ενός βολικού στην οδήγηση ηχείου με κάποιον τελικό ενισχυτή στον οποίο η δεύτερη αρμονική θα κυριαρχούσε στο φάσμα της δικής του αρμονικής παραμόρφωσης.Εάν το συνδεδεμένο ηχείο διακρινόταν από ανισορροπία μεταξύ on-axis & off-axis απόκρισης πάνω σε μεσαίες και μεσοϋψηλές οκτάβες,αυτή αναμένεται να υποβάθμιζε τα πολυπόθητα σώματα,όπως θα έλεγε μια οικεία φράση ΄΄το χάσαμε το κορμί πατριώτη΄΄.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.558
Μηνύματα
2.944.190
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top