Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί


Μηνύματα
16.299
Reaction score
19.096
@alexis

Δεν είναι ότι θα δουλεύουν για ψίχουλα. Πάει αυτό το στάδιο. Δεν θα δουλευόυν καθόλου. Εδω και καιρό δεν δουλεύουν. Ποιός θα καταλάβει την απουσία τους ? Η νέα γενιά με τι ρεφερενς ? Και πάλι εάν εννοείς τους καλλιτέχνες. Οι άλλοι δεν τους νοιάζει. Εκτός οτι θα βγάλουν , ε , θα αλλάξουν δουλειά. Η μουσική δημιουργία δεν είναι μόνο εμπόριο, είναι ανάγκη. Είναι δηλαδή (και ήταν πάντα) αλλά όλο και κάτι "ξεφευγε". Τώρα .... θα γίνει (γίνεται ήδη εδω και χρόνια) της πόπης.....
Οσο κοστίζουν οι δίσκοι dolby atmos.

Αγοράζουμε ότι κυκλοφορεί σε dolby atmos μουσική, τα έχουμε πληρώσει όλα.
Δεν λέω εσύ βρε κουβαρντά. :D Ο κόσμος. Ο κόσμος (οι νέοι) τίποτε. Άρα όλα γίνονται για τους λόγους που λέω παραπάνω σε Αλέξη.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.631
Reaction score
30.530
Απάντηση σε αυτό ε΄χω δώσει (όχι εγω δηλαδή ο καθηγητής που πόσταρα). Είτε οι εταιρίες αυτές θα μεταμορφωθούν σε στύλ Νετφλιξ, να πληρώνουν απο τα έσοδα τους παραγωγές καλές και ακριβές, πράγμα δύσκολο εαν δουμε πλεόν και την εξέλιξη και την καμπή στην ποιότητα μέχρι και του Νετφλιξ (που είναι και για ταινίες κιόλας που έχει χρήμα και όχι για τραγουδάκια του κάθε πικραμένου φτωχού νεου καλλιτεχνη μουσικής) ή οι ίδιοι οι καλλιτέχνες θα κάνουν κοινες πλατφορμες (ήδη έχουν ξεκινήσει) να διαθέτουν την μουσική τους σε ότι αντιτιμο θεωρούν ότι τους επιτρέπει να συνεχίσουν αξιοπρεπως και σε ενα επίπεδι Α την δημιουργία τους ή απο ειδικά σαίτ δικά τους διάθεσης κατά μονάδες.Για αυτό βγάζουν και βινύλια σε λίγες κόπιες οι κακομοίρηδες, μπας και βγάλουν κάτι και όχι για τους λόγους που έχετε αφιερώσεις χιλιάδες πόστ εδω , λέγοντας όλοι σας άλλες θεωρίες περι ποιότητα και τζάμπα τσακώνεστε χα χα.

Ή μάλλον θα παίζουν όλα μαζί συγχρόνως. Το στριμινγκ οπως είναι, ειναι κατστροφη για την νεα δημιουργία. Στα παλιά βασίζονται και για αυτό έχουν σκάσει να γίνουν όλα τα στερεο μιξ σε atmos και για αυτό σου το έγραψα παραπάνω.

Αυτά είναι γνωστά τoίς πάση χα χα. Αλλά όλοι κάνουν την στρουθοκάμηλο. Γιατί ? , έξυπνος είσαι την δουλεια την ξέρεις fill in the blanks for yourself.
Το streaming δεν φταίει σε τίποτα. Αυτό που άλλαξε είναι η φιλοσοφία των labels. Και αυτό πιάνει όλη την γκάμα όχι μόνο το streaming. Από βινύλιο, CD, αρχεία, πολυκάναλο τα πάντα. Αν δείς το βίντεο τεσσάρων και κάτι ωρών που ανέβασα θα ακούσεις κάποια στιγμή τον Greg Penny που είναι σχεδόν 40 χρόνια πίσω από κονσόλες να λέει ότι όσο θυμάται τον εαυτό του ποτέ τα labels δεν ήταν τόσο πολύ "all for the money". Κανείς δεν πληρώνει οπότε ότι βγάζει η κονσόλα πάει παντού. (Άσχετο, ήταν ο πρώτος που μίξαρε Dolby Atmos track........ το 2014. Eίναι το ROCKET MAN του Elton John.)

Αλλά ναι, η παλιά δισκοθήκη η οποία μετράει περίπου 20.000.000 σύμφωνα με τον Sheps, είναι υλικό για Atmos. Οπότε θα γίνει της επανέκδοσης. 🙂
Δεν είναι ότι θα δουλεύουν για ψίχουλα. Πάει αυτό το στάδιο. Δεν θα δουλευόυν καθόλου. Εδω και καιρό δεν δουλεύουν. Ποιός θα καταλάβει την απουσία τους ? Η νέα γενιά με τι ρεφερενς ? Και πάλι εάν εννοείς τους καλλιτέχνες. Οι άλλοι δεν τους νοιάζει. Εκτός οτι θα βγάλουν , ε , θα αλλάξουν δουλειά. Η μουσική δημιουργία δεν είναι μόνο εμπόριο, είναι ανάγκη. Είναι δηλαδή (και ήταν πάντα) αλλά όλο και κάτι "ξεφευγε". Τώρα .... θα γίνει (γίνεται ήδη εδω και χρόνια) της πόπης....
Μια χαρά δουλεύουν Atmos, όπως λέει ο ίδιος ο μαστεράς στο βίντεο που δουλεύει Atmos στα Capitol Studios. Υπάρχει και πίεση από τους καλλιτέχνες καθως όπως λένε οι ίδιοι, αν δεν έχεις Atmos μουσική δεν βγαίνεις πρώτη σελίδα στο Apple Music. Δεν ξέρω αν είναι έτσι, αλλά για να το λένε κάτι συμβαίνει. Όλη η ιστορία έχει κάνει μπαμ γιατί μπήκε στο παιχνίδι η Apple με το 1 δις ενεργές συσκευές παγκοσμίως. Και όλοι ξέρουν πως η πολυκάναλη μουσική κατά 90% θα καταναλωθεί σε ακουστικά. Είναι όμως the next big think στην μουσική και μάλλον ήρθε η ώρα. Από την άλλη σχεδόν κανένα μαστεράς δεν θέλει να μιξάρει για χάρη των ακουστικών και μίας binaural εκδοχής γιατί το Atmos είναι ένα adaptable playback system και όχι ένα binaural file. Που και αυτό λάθος είναι καθώς δεν υπάρχει binaural αναπαραγωγή ούτε ακρόαση. Υπάρχει μόνο binaural εγγραφή μέσω των ειδικών μικροφώνων. Τα λέει o Sheps στο βίντεο.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.299
Reaction score
19.096
Το streaming δεν φταίει σε τίποτα. Αυτό που άλλαξε είναι η φιλοσοφία των labels. Και αυτό πιάνει όλη την γκάμα όχι μόνο το streaming. Από βινύλιο, CD, αρχεία, πολυκάναλο τα πάντα. Αν δείς το βίντεο τεσσάρων και κάτι ωρών που ανέβασα θα ακούσεις κάποια στιγμή τον Greg Penny που είναι σχεδόν 40 χρόνια πίσω από κονσόλες να λέει ότι όσο θυμάται τον εαυτό του ποτέ τα labels δεν ήταν το πολύ "all for the money". Κανείς δεν πληρώνει οπότε ότι βγάζει η κονσόλα πάει παντού. (Άσχετο, ήταν ο πρώτος που μίξαρε Dolby Atmos track........ το 2014. Eίναι το ROCKET MAN του Elton John.)

Αλλά ναι, η παλιά δισκοθήκη η οποία μετράει περίπου 20.000.000 σύμφωνα με τον Sheps, είναι υλικό για Atmos. Οπότε θα γίνει της επανέκδοσης. 🙂
Όχι το streaming σαν streaming (τεχνολογία). Οι εταιρίες streaming και οι σκοποί τους και στάση τους. Δες το βίντεο του καθηγητή μουσικολόγου που πόσταρα κάπου κάποτε χα χα. Δεν θυμάμαι που. Μην ακούς ανθρώπους της δουλειάς ή μηχανικούς. Δεν θα πουν την αλήθεια. (εαν και δεν κατάλαβα τι εννοείς με αυτό που μου λές). Εαν κατάλαβα καλά, ναι τα labels όσο και να τα βρίζαμε , επένδυαν τα κέρδη τους ξανά στην παραγωγή και σε νέες μπάντες γιατί ξέρανε την δουλειά (και) της πώλησης αλλά και την "δουλειά". Στο τέλος το χέσανε αλλά πάλι όχι στις επενδύσεις αλλά στο ποιός διάλεγε ποιές μπάντες θα προωθήσει και τις είχανε δέσει χειροπόδαρα στα συμβόλαια. Οι εταιρίες στριμινγκ δεν λειτουργούν έτσι, βασίζονται αλλού, βασικά πουθενά, δεν ξέρουν τι τους γίνεται, είναι ερασιτέχνες, δεν ενδιάφέρονται για την μουσική ή για τους μουσικούς. Εαν δεν εξελιχθούν σε αυτό που σου είπα, δεν υπάρχει μέλλον. ¨ασε που μπορεί να γίνουν και άλλα σενάρια. Και να αυξήσουν τος συνδρομές δεν σημαίνει τίποτε. Το θέμα είναι να καταλάβουν, όπως κατάλαβε κάποια στιγμή κάποτε το Νετφλιξ ότι πρέπει να χρηματοδοτήσουν νέες δουλειές. Άσε που δεν υπάρχει ελπίδα να αφήσεις το μέλλον της επιλογής στο ποιόν θα υποστηρίξουν οικονομικά απο αυτούς (τους καλλιτέχνες). Οι άνθρωποι δεν την ξέρουν την δουλειά. Είναι nerds, μέτοιχοι, ψάξε να δεις σε ποιούς ανήκουν.

Εαν το σκεφτείς είναι. γελοίο. Ανεβάζουν δουλειές καλλιτεχνων παλιων και νέων πληρώνοντας τιποτε ή ψίχουλα και μας κάνουν την χάρη τι ? να στριμάρουμε περιεχόμενο μόνο (πάλι λόγω τεχνολογικής εξέλιξης) και παιρνουν μια συνδρομή. Αυτό δεν είναι τίποτε, σκέψου το.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.299
Reaction score
19.096
Το streaming δεν φταίει σε τίποτα. Αυτό που άλλαξε είναι η φιλοσοφία των labels. Και αυτό πιάνει όλη την γκάμα όχι μόνο το streaming. Από βινύλιο, CD, αρχεία, πολυκάναλο τα πάντα. Αν δείς το βίντεο τεσσάρων και κάτι ωρών που ανέβασα θα ακούσεις κάποια στιγμή τον Greg Penny που είναι σχεδόν 40 χρόνια πίσω από κονσόλες να λέει ότι όσο θυμάται τον εαυτό του ποτέ τα labels δεν ήταν τόσο πολύ "all for the money". Κανείς δεν πληρώνει οπότε ότι βγάζει η κονσόλα πάει παντού. (Άσχετο, ήταν ο πρώτος που μίξαρε Dolby Atmos track........ το 2014. Eίναι το ROCKET MAN του Elton John.)

Αλλά ναι, η παλιά δισκοθήκη η οποία μετράει περίπου 20.000.000 σύμφωνα με τον Sheps, είναι υλικό για Atmos. Οπότε θα γίνει της επανέκδοσης. 🙂

Μια χαρά δουλεύουν Atmos, όπως λέει ο ίδιος ο μαστεράς στο βίντεο που δουλεύει Atmos στα Capitol Studios. Υπάρχει και πίεση από τους καλλιτέχνες καθως όπως λένε οι ίδιοι, αν δεν έχεις Atmos μουσική δεν βγαίνεις πρώτη σελίδα στο Apple Music. Δεν ξέρω αν είναι έτσι, αλλά για να το λένε κάτι συμβαίνει. Όλη η ιστορία έχει κάνει μπαμ γιατί μπήκε στο παιχνίδι η Apple με το 1 δις ενεργές συσκευές παγκοσμίως. Και όλοι ξέρουν πως η πολυκάναλη μουσική κατά 90% θα καταναλωθεί σε ακουστικά. Είναι όμως the next big think στην μουσική και μάλλον ήρθε η ώρα. Από την άλλη σχεδόν κανένα μαστεράς δεν θέλει να μιξάρει για χάρη των ακουστικών και μίας binaural εκδοχής γιατί το Atmos είναι ένα adaptable playback system και όχι ένα binaural file. Που και αυτό λάθος είναι καθώς δεν υπάρχει binaural αναπαραγωγή ούτε ακρόαση. Υπάρχει μόνο binaural εγγραφή μέσω των ειδικών μικροφώνων. Τα λέει o Sheps στο βίντεο.
Το βλεπεις μόνο τεχνικά. Εγω δεν μιλάω για αυτά αλλά το μέλλον της δημιουργίας στην μουσική. Στο είπα αυτοί θα βγάλουν και εαν δεν βγάλουν θα αλλάξουν δουλειά. Η Apple εαν κάνει τα ίδια με αυτά που σου λέω πάλι δεν αλλάζει τίποτε. Υπα΄ρχει όμως περίπτωση να "επενδυσει" απο ότι ακουω. Μην ακούς μηχανικούς, αυτοί βγάλουν δεν βγάλουν εμενα και κανέναν , δεν με ενδιαφέρει, εν αναγκη, να πανε να κάνουν άλλη δουλειά. Δεν είναι αυτόι οι δημιουργοι, οι καλλιτέχνες είναι.

Δεν συνεννοούμαστε.. ΟΚ άστο. Εγω είμαι απαισιόδοξος. Εσυ να συνεχίσεις να είσαι αισιόδοξος (no joke).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.933
Reaction score
137.172
η παλιά δισκοθήκη η οποία μετράει περίπου 20.000.000 σύμφωνα με τον Sheps, είναι υλικό για Atmos. Οπότε θα γίνει της επανέκδοσης. 🙂
Αυτό περιμένουμε.

Επιτέλους να γίνει μια σωστή δουλειά στο παλιό υλικό, σύμφωνα με τις δυνατότητες των νέων ιμερσιβ φορμά.

Δειλά δειλά, κάτι γίνεται, είναι να κάνει ένα μπαμ και να γεμίσει το σύμπαν.

Προσωπικά εκτιμώ ότι δεν είναι ακόμα έτοιμοι οι μαστεραδες, ούτε τα στούντιο που δουλεύουν. Δεν έχουν καθόλου εμπειρία οι περισσότεροι, ούτε το ξέρουν το σπορ.

Φυσικά οι υπεύθυνοι από τα εργαστήρια της dolby, προς ώρας τρέχουν να εξυπηρετήσουν και να βοηθήσουν όποιον ξεκινάει. Αλλά ως πότε θα τρέχουν; κι αντε τρέχουν για τον έναν, άμα ζητήσουν βοήθεια 5,5 χιλιάδες στουντιαδες ταυτόχρονα σε ποιον θα πάνε;

Οι λίγοι οι παλιοί στο σπορ, σα τους 4 στο βίντεο (ο Γάλλος είναι νεοπας), είναι προφανώς ενθουσιασμένοι με τις νέες δυνατότητες και το εντυπωσιακό αποτέλεσμα, αλλά ακόμα κι αυτοί ψάχνονται ακόμα, τους λείπουν εργαλεία, δεν έχουν στημένο σοβαρό σεταπ οι περισσότεροι, δεν έχουν καμία δυνατότητα επαλήθευσης του αποτελέσματος του μάστερ που κάνουν σε οικιακά σεταπ ή σε άλλα σοβαρά σεταπ, δηλαδή δεν έχουν πληθώρα μόνιτορ και αυτό είναι θέμα.

Προφανώς θέλει λεφτά.

Η apple είναι η ουσιαστική αιτία της αισιοδοξίας μας προς αυτή την κατεύθυνση.


Υπάρχει και πίεση από τους καλλιτέχνες καθως όπως λένε οι ίδιοι, αν δεν έχεις Atmos μουσική δεν βγαίνεις πρώτη σελίδα στο Apple Music.
Οι καλλιτέχνες ξυπνάνε σιγά σιγά.

Είναι μερικοί βλαμμένοι, όπως οι κραφτγουερκ, που θέλουν να δώσουν συγκεκριμένο εντελώς αποτέλεσμα στον ακροατή τους, και το παλεύουν γερά, είναι και κάτι άλλοι που απλώς κυνηγάνε το διαφορετικό.

Είναι όμως και σοβαροί καλλιτέχνες, που εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του φορμά, για να μας μεταφέρουν στο χώρο ηχογραφησης.

Το πακέτο του Έρικ Κλάπτον ανήκει στο τελευταίο.
Κατά βάση φυσικά όργανα, όλοι μέσα σε ένα ωραίο χώρο να παίζουν τις μουσικές τους, πολλά μικροφωνα ολοβερ, και από το άτμος ηχογραφημένο υλικό, τους ακούς όπως τους βλέπεις, είναι πάνσωστα φτιαγμένο.

Το παραπάνω πλούσιο ιμερσιβ μουσικό έργο, αν μετά το ακούσεις στην δικάναλη μίξη του, η οποία είναι βεβαίως διαθέσιμη στο πακέτο του Blue ray, είναι πλέον ένα τίποτα, ένα μηδενικό.

Σκέτη τη δικάναλη αν την ακούσεις πρώτη, είναι επιπέδου unplugged, ίσως λίγο καλύτερη. Δηλαδή είναι μια χαρά ηχογραφηση. Αλλά, αν ακούσεις πρώτα το ιμερσιβ, κλαφτα χαραμπαλε.

Υπ'οψιν πως συνοδεύεται από εικόνα, εξαιρετικής ποιότητας μάλιστα. Το βίντεο των μουσικών που παίζουν τα κομμάτια, ενώνεται άριστα με τον ιμερσιβ ήχο, και πραγματικά έχεις immersion, μπαίνεις μέσα στην μουσική, τη βλέπεις και την ακούς, όλες οι αισθήσεις στο φουλ.

Αφού βιώσεις το ανωτέρω, μετά κλείσε την εικόνα κι ας το να παιζ δικάναλα. Πάρε περίστροφο, τίναξε τα μυαλά σου. Κατάντια.😜
 
Last edited:

Μηνύματα
16.299
Reaction score
19.096
Μακάρι να πάνε όλα καλά.

Και να μην γεμίσουμε μόνο αβαντ γκαρντ πιτσιρικάδες (και πάλι καλά). :D

Μια άλλη ελπίδα είναι οι μεγάλες ορχήστρες που ηχογραφούν οι ίδιες. (μέσα στον χώρο των αίθουσων τους και έχουν και τα δικαιώματα και τα πουλάνε οι ίδιοι).
Αυτό περιμένουμε.

Επιτέλους να γίνει μια σωστή δουλειά στο παλιό υλικό, σύμφωνα με τις δυνατότητες των νέων ιμερσιβ φορμά.

Δειλά δειλά, κάτι γίνεται, είναι να κάνει ένα μπαμ και να γεμίσει το σύμπαν.

Προσωπικά εκτιμώ ότι δεν είναι ακόμα έτοιμοι οι μαστεραδες, ούτε τα στούντιο που δουλεύουν. Δεν έχουν καθόλου εμπειρία οι περισσότεροι, ούτε το ξέρουν το σπορ.

Φυσικά οι υπεύθυνοι από τα εργαστήρια της dolby, προς ώρας τρέχουν να εξυπηρετήσουν και να βοηθήσουν όποιον ξεκινάει. Αλλά ως πότε θα τρέχουν; κι αντε τρέχουν για τον έναν, άμα ζητήσουν βοήθεια 5,5 χιλιάδες στουντιαδες ταυτόχρονα σε ποιον θα πάνε;

Οι λίγοι οι παλιοί στο σπορ, σα τους 4 στο βίντεο (ο Γάλλος είναι νεοπας), είναι προφανώς ενθουσιασμένοι με τις νέες δυνατότητες και το εντυπωσιακό αποτέλεσμα, αλλά ακόμα κι αυτοί ψάχνονται ακόμα, τους λείπουν εργαλεία, δεν έχουν στημένο σοβαρό σεταπ οι περισσότεροι, δεν έχουν καμία δυνατότητα επαλήθευσης του αποτελέσματος του μάστερ που κάνουν σε οικιακά σεταπ ή σε άλλα σοβαρά σεταπ, δηλαδή δεν έχουν πληθώρα μόνιτορ και αυτό είναι θέμα.

Προφανώς θέλει λεφτά.

Η apple είναι η ουσιαστική αιτία της αισιοδοξίας μας προς αυτή την κατεύθυνση.




Οι καλλιτέχνες ξυπνάνε σιγά σιγά.

Είναι μερικοί βλαμμένοι, όπως οι κραφτγουερκ, που θέλουν να δώσουν συγκεκριμένο εντελώς αποτέλεσμα στον ακροατή τους, και το παλεύουν γερά, είναι και κάτι άλλοι που απλώς κυνηγάνε το διαφορετικό.

Είναι όμως και σοβαροί καλλιτέχνες, που εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του φορμά, για να μας μεταφέρουν στο χώρο ηχογραφησης.

Το πακέτο του Έρικ Κλάπτον ανήκει στο τελευταίο.
Κατά βάση φυσικά όργανα, όλοι μέσα σε ένα ωραίο χώρο να παίζουν τις μουσικές τους, πολλά μικροφωνα ολοβερ, και από το άτμος ηχογραφημένο υλικό, τους ακούς όπως τους βλέπεις, είναι πάνσωστα φτιαγμένο.

Το παραπάνω πλούσιο ιμερσιβ μουσικό έργο, αν μετά το ακούσεις στην δικάναλη μίξη του, η οποία είναι βεβαίως διαθέσιμη στο πακέτο του Blue ray, είναι πλέον ένα τίποτα, ένα μηδενικό.

Σκέτη τη δικάναλη αν την ακούσεις πρώτη, είναι επιπέδου unplugged, ίσως λίγο καλύτερη. Δηλαδή είναι μια χαρά ηχογραφηση. Αλλά, αν ακούσεις πρώτα το ιμερσιβ, κλαφτα χαραμπαλε.

Υπ'οψιν πως συνοδεύεται από εικόνα, εξαιρετικής ποιότητας μάλιστα. Το βίντεο των μουσικών που παίζουν τα κομμάτια, ενώνεται άριστα με τον ιμερσιβ ήχο, και πραγματικά έχεις immersion, μπαίνεις μέσα στην μουσική, τη βλέπεις και την ακούς, όλες οι αισθήσεις στο φουλ.

Αφού βιώσεις το ανωτέρω, μετά κλείσε την εικόνα κι ας το να παιζ δικάναλα. Πάρε περίστροφο, τίναξε τα μυαλά σου. Κατάντια.
Όλα ατά που λες δεν σημαίνουν, ούτε θα οδηγήσουν κατ' ανάγκη εκεί που λές , υπνοείς ή φαντάζεσαι ή ελπίζεις. Αντίθετα θα πέσει τόσο πολύ η αξία της καλλιτεχνικής δημιουργίας που θα παρακλάνε για διάθεση του έργου τους (τίποτε δευτεροι καλλιτέχνες κιόλας). Δεν ξέρεις απο πωλήσεις (και ούτε αυτοί). Δεν θα πετύχουν. Θα έχουν αντίθετο αποτέλεσμα.

Η μόνη ελπίδα είναι να κάνουν αυτό που είπα παραπα΄νω. Να επενδύσουν οι ίδιοι. Να γίνουν (αναλάβουν τον ρόλο ) σαν τις παλιές labels. Και ούτε αυτό φτάνει. Πρέπει να το κάνουν πιο πολλές εταιρίες στιμινγκ που πρω΄τα απο όλα δεν υπάρχουν καν.

Οι εταιρίες κάνουν το παπί για πολλούς λόγους που μπορώ να σκεφτώ απο εμεπιρία (χωρίς να ξέρω τον χώρο αυτό καθαυτόν) αλλά κυρίως επειδή θα πουλήσουν μια απο τα ίδια τα παλιά. Δεν ενδιαφέρονται και αυτοί. Εκτός εαν έχουν άλλους σκοπους (και μάλλον μπορεί να έχουν) για το πως θα εξελιχθεί όλο αυτό και περιμένουν την κατάλληλη στιγμη. Αλλα εάν ηταν έτσι θα το είχαν κάνει ήδη μετα απο τόσα χρόνια. Θα δουμε.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.933
Reaction score
137.172
Όλα ατά που λες δεν σημαίνουν, ούτε θα οδηγήσουν κατ' ανάγκη εκεί που λές , υπνοείς ή φαντάζεσαι ή ελπίζεις.
Δεν είχα σχεδόν καμία "ελπίδα" όταν έστηνα το ιμέρσιβ πως θα άκουγα ηχογράφηση σωστά φτιαγμένη φουλ atmos σε kraftwerk, Moby, Philip glass, miles Davis, Yello, Eric Clapton και pink Floyd.

Τα ανωτέρω είναι πολύ αγαπημένα μου.

Ε λοιπόν όλα αυτά τα έχω και τα έχω ακούσει σε dolby atmos, μαζί με πολλά ακόμα.

Δεν "ελπίζω", απλώς περιμένω. 😎

Και δε περιμένω με σταυρωμένα χέρια, κρατώντας την αναπνοή μου. Παίζει atmos σε όλες τις ταινίες, έχει εδραιωθεί το πρότυπο, παίζει άτμος και νετφλιξ και Disney. Και Tidal.

Έχει πλέον πολύ υλικό, και κάθε μέρα προστίθενται κι άλλα. Το μπαμ περιμένω.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.591
Reaction score
84.227
Να σας πω εγώ τι θα γίνει:

Πάλι τα ίδια, όλα αυτά που σε κάποιους φαίνονται αδιανόητα θα γίνουν κοινώς αποδεκτά μερικά χρόνια μετά από τότε που τα πρωτογράψαμε, όπως έχει ήδη συμβεί σε πολλά διαφορετικά θέματα (βλ. σαμπς, χρήση dsp software πχ Dirac κτλ κτλ), αν και στην αρχή τα ξόρκιζαν οι “αμόλυντοι”. :tongue:

Τώρα όλοι σχεδόν έχουν καταλάβει πως οι αμόλυντοι έγραφαν μπούρδες :gotcha: και είχαν αγκυλώσεις του παρελθόντος. Πάρα πολλά μέλη έχουν ήδη εφαρμόσει τα πολλαπλά σαμπς, αν και μας κατηγορούσαν πως τρομάζουμε τον κόσμο.
Σύντομα λοιπόν, στα επόμενα 2-3 χρόνια οι Atmos τίτλοι στην μουσική (νέες παραγωγές και remixes) θα είναι πολλοί περισσότεροι από όσους μπορούμε ρεαλιστικά να ακούσουμε στη διάρκεια της ζωής μας.

Αυτό θα γίνει.

Φυσικά οι περισσότεροι θα συνεχίσουν να ακούνε δικαναλομονοκάναλα απο μικρές ηχομπάρες και ακουστικά κινητών, ή στο αυτοκίνητο. Αλλά όσοι έχουν home cinema θα έχουν την ευκαιρία να αγοράσουν ή να στριμάρουν immersive και να αλλάξουν επίπεδο. Και ίσως σκεφτούν να βελτιώσουν το σύστημα τους για μεγαλύτερη απόλαυση.

Θα είναι και κάποιοι ελάχιστοι γραφικοί αρτηριοσκληρωτικοί μεσήλικες που θα ακούν ακόμα δικάναλο βινύλιο με φιδοκαλώδια, και θα γράφουν για την εμπειρία τους που την έχουν μεγάλη. :laugh:
 

Μηνύματα
16.299
Reaction score
19.096
Δεν είχα σχεδόν καμία "ελπίδα" όταν έστηνα το ιμέρσιβ πως θα άκουγα ηχογράφηση σωστά φτιαγμένη φουλ atmos σε kraftwerk, Moby, Philip glass, miles Davis, Yello, Eric Clapton και pink Floyd.

Τα ανωτέρω είναι πολύ αγαπημένα μου.

Ε λοιπόν όλα αυτά τα έχω και τα έχω ακούσει σε dolby atmos, μαζί με πολλά ακόμα.

Δεν "ελπίζω", απλώς περιμένω. 😎

Και δε περιμένω με σταυρωμένα χέρια, κρατώντας την αναπνοή μου. Παίζει atmos σε όλες τις ταινίες, έχει εδραιωθεί το πρότυπο, παίζει άτμος και νετφλιξ και Disney. Και Tidal.

Έχει πλέον πολύ υλικό, και κάθε μέρα προστίθενται κι άλλα. Το μπαμ περιμένω.
Όπως είπα και στον Αλέξη, δεν μιλάω για αυτά που λες, αλλά για τον ρόλο αυτών των services στην καλλιτεχνική δημιουργία. Δεν ξέρω γιατί δεν με καταλαβαίνετε, απλά είναι. Μάλλον είστε πολύ μέσα στο όλο technical thing. Δεν είναι το θέμα εαν θα συνεχίσουν να έχουν ψιλοδουλειά ή χοντροδουλειά οι μηχανικοί ήχου, οι μαστεράδες ή εαν θα πουληθούν πολυκάναλα ή Atmos. Η αναπαραργωγή δεν αντικαθιστά, ούτε είναι η κινησιουργός αιτία της δημιουργίας ενός καλλιτέχνη. Είναι η ανάγκη του και το χρήμα (τουλάχιστον σε βαθμό να ζει αρχικά και μετά όπυ βγάλει σε καλύτερες ή χειρότερες ημέρς για αυτόν). Το μόνο που θα ήταν θετικό σε αυτήν την ιστορία είναι να μιξάρουν οι ίδιοι την μουσική τους (που όντως πολλοι διαλέγουν και με καλύτερα αποτελέσματα γιατί ξέρουν το δημιούργημα τους απλώς τους έλειπε η όρεξη , γνώση , χρόνος). Δηλαδή, πρόσεξε τώρα, τους έχουνε βάλει να κάνουν και αυτήν ακόμη την δουλειά της μίξης, τώρα τελευταία τους βάζουν και την προώθηση ακόμη (μέχρι και στο τικ τοκ). Και μετά με ψίχουλα (απο ότι μαθαίνω απο τους ίδιους) τους διανέμουν την μουσική τους τζάμπα σχεδόν μέσω πλατφορμών. Τι διαφορά έχουν οι steramimng services απο το skroutz που διαθετει προιόντα (και καλύτερα δηλαδή) και τους κάνετε θεούς ? Τι προσφέρουν στον καλλιτέχνη ? Τη ευκαιρία να βγούν πιο πολλοί που λες ? Και γιατί να τους πληρώσουν όταν θα είναι πιο πολλοί (εως άπειροι) ? Εδω δεν τους πληρώνανε μέχρι τώρα που είναι και πιο λίγοι άρα λιγότερος ανατγωνισμός. Και ποιός είπε ότι ο καλός ο καλλιτέχνης και ο πραγματικός έχει όρεξη να ασχολείται με όλα αυτά , να πλασάρει τον ευατό του στο τικ τοκ πηδώντας απο μπαλκόνι π.χ. ? Και εαν πες το κάνει ποιός χρόνος ή όρεξη, θα του μείνει για δημιουργία ? Και τι θα είναι αυτός που θα το κάνει πλέον ? Καλλιτέχνης ή διασκεδαστής ?

Και πολλά άλλα..... φτάνει έχουμε και δουλειές , δεν μας πληρώνουν για συμβούλους χα χα. Άσε που τα ξέρουνε, αλλά δεν νοιάζεται κανένας. Όλο μαγκιά και εξυπνάδες και αποπροσανατολισμό είναι όλοι.

Υπάρχει βέβαια όπως λές η ελπίδα αυτοί που στήνουν συστημα για ταινίες κυρίως να "αναβιώσουν" και την μουσική αλλά πάλι αυτό δεν σημαίνει ότι οι καλλιτέχνες θα "λαβουν γνώση" (κανά λεφτό εννοώ).
 


Μηνύματα
4.972
Reaction score
8.819
θα το μελετησω αυριο :)
Σε αυτό το επεισόδιο, ο mastering engineer και ιδιοκτητης του Skyline Tonfabrik, Kai Blankenberg, είναι καλεσμένος στον καναπέ του στούντιο. Στο podcast μας εξηγεί πώς η ροή εργασίας διαφέρει από τα στερεοφωνικά κομμάτια και ποια τεχνολογία ή συστήματα χρειάζονται για αυτό. Ρίχνουμε επίσης μια ματιά στο μέλλον του Dolby Atmos Music και συζητάμε εάν και πού θα καθιερωθεί μακροπρόθεσμα.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.631
Reaction score
30.530
Το βλεπεις μόνο τεχνικά. Εγω δεν μιλάω για αυτά αλλά το μέλλον της δημιουργίας στην μουσική. Στο είπα αυτοί θα βγάλουν και εαν δεν βγάλουν θα αλλάξουν δουλειά. Η Apple εαν κάνει τα ίδια με αυτά που σου λέω πάλι δεν αλλάζει τίποτε. Υπα΄ρχει όμως περίπτωση να "επενδυσει" απο ότι ακουω. Μην ακούς μηχανικούς, αυτοί βγάλουν δεν βγάλουν εμενα και κανέναν , δεν με ενδιαφέρει, εν αναγκη, να πανε να κάνουν άλλη δουλειά. Δεν είναι αυτόι οι δημιουργοι, οι καλλιτέχνες είναι.

Δεν συνεννοούμαστε.. ΟΚ άστο. Εγω είμαι απαισιόδοξος. Εσυ να συνεχίσεις να είσαι αισιόδοξος (no joke).
Η Apple έχει αρχίσει να αγοράζει ολόκληρους καταλόγους. Οπότε στο μέλλον δεν θα μου κάνει έκπληξη να την δω έξω ως label.

Οι καλλιτέχνες κάνουν άλλη δουλειά και οι μαστεράδες του Atmos άλλη. Διαφορετικά πράγματα. Ο πρώτος δημιουργεί υλικό και ο δεύτερος περιμένει το υλικό για να το φταίξει και να το δώσει στον καταναλωτή.

Μια χαρά είναι όλα. εγώ πάντα αισιόδοξος είμαι. Το αντίθετο δεν έχει νόημα. 🙂
 
Last edited:



Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.107
Reaction score
42.093
...αυτο που επαθα με τα καλωδια (που δεν ειχαν διαφορα), το εχω παθει και με το πικαπ ... θες να βρεις κατι καλο και δε βρισκεις... :boast:
(υγ: το εχω παθει και σε σχεση-μη κσεχνιωμαστε)
 

Μηνύματα
16.299
Reaction score
19.096
Η Apple έχει αρχίσει να αγοράζει ολόκληρους καταλόγους. Οπότε στο μέλλον δεν θα μου κάνει έκπληξη να την δω έξω ως label.
Ναι το ξέρω εδω και καιρό για αυτό σου το έγραψα. Αλλά πάλι δεν είμαι αισιόδοξος ότι θα κάνει κάτι διαφορετικό. Απλώς θα προσφέρει αυτές τις υπηρεσίες μέχρι και free εαν δύναται, ώστε να πουλήσει τα προιόντα της και να σταματήσει ενδεχόμενη πτώση πωλήσεων ή να την αυξήσει στο μέλλον.Τα προιόντα τους είναι η κύρια μέριμνα και στόχος, αυτό παράγει, δεν παράγει μουσική. Η μουσική είναι ένα άλλο τζάμπα πρός διάθεση μέσο, για να τα προωθήσει. Δηλαδή με την εργασία των καλλιτεχνών και βασισμένη σε αυτό θα αυξήσει πωλήσεις. Μια απο τα ίδια που σου περιγράφω. Επίσης για να δεσμεύσει τη fan βάση της, όπως συνήθως κάνει.

Η ίδια η αγορά δηλαδή δεν το βλέπει σοβαρά το θέμα, εμείς ή ο κόσμος θα το δει ? Για κορόιδα ψάχνουν, όλοι. χα χα. Κανένας δεν μπορεί να κοροιδέψει κανέναν και όταν γίνεται προσωρινά , έρχεται μια "διόρθωση" και τα παίρνει όλα σβάρνα και καταρρέουν όλοι. Αυτά είναι πολιτικές πωλήσεων παλιές, σου λέω δεν ξέρουν οι άνθρωποι, είναι αγορά μεσσαιωνική που απλώς δεν επανήλθε ποτέ απο τότε. Δε πιάνουν αυτά.

Να δούμε.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.631
Reaction score
30.530
ώστε να πουλήσει τα προιόντα της και να σταματήσει ενδεχόμενη πτώση πωλήσεων ή να την αυξήσει στο μέλλον
To Apple Music είναι διαθέσιμο και για Android. :biggrin:
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.639
Μηνύματα
2.947.297
Members
38.215
Νεότερο μέλος
milisios
Top