- Μηνύματα
- 16.471
- Reaction score
- 19.386
Για να φτιάξιες την απόκριση πρέπει να έχεις ...ανταπόκριση.
Τι ασεβής άνθρωπος που είσαι. Με ανατριχιάζεις . Κανένας σεβασμός στο authority. Πρός τα που βαδίζει ο κόσμος αναρωτιέμαι, είς την αναρχίαν ? χα χα.παντως ρε παιδια για να ευθυμισουμε και λιγο, ετσι και εμπαινε εδω μεσα ο αμιρ ιγκογνιτο και παρουσιαζε απλα το ηχοσυστημα του,
Equipment:
- Mark Levinson amplifiers and DAC.
- Revel Salon 2 Speakers
- Berkeley Alpha USB->AES/EBU converter
- Windows 10, silent, custom PC music server
- Roon Music Management
- Tidal Music Streaming
δικαναλο με δυο παθητικα μονιτορακια, χωρις σαμπ, με ενισχυση κλας μπεεε και AES/EBU μετατροπεις........ ειχε να ακουσει τον πατο του.
ποιος ξερει αραγε τι ρτ60 εχει το γατι, σαν του μιχαλακη?
εβαλε και tidal streaming το ψωνιο, ε ναι το σποτιφαι εχει γρεζι.
Όπως τα λες είναι.Αν και καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς όταν γράφεις (και ξαναγράφεις, και ξαναγράφεις) το παραπάνω, παρόλα αυτά πιστεύω πως με τον τρόπο που το γράφεις είναι παρεξηγήσιμο και δημιουργεί αχρείαστες αντιδράσεις. Ειδικά για όσους δεν ξέρουν (ή δεν έχουν εμπεδώσει, ή απλώς δεν καταλαβαίνουν) τα όσα έχουν ειπωθεί ξανά και ξανά εδώ. Και οκ, θα μου πεις "μα τα έχουμε εξηγήσει!". Ε, όλα τα έχετε εξηγήσει, αλλά μιας και τα ξαναλέμε...
Η Στατιστική? Είναι επιστήμη?Συγγνώμη βρε παιδιά. Εγω όντως δεν ασχολούμαι. Αλλά υπάρχει και η λογική.
Απο τα λίγα που καταλαβαίνω, οι άνθρωποι της Χαρμαν , καλά να είναι, πήραν υποκειμενικές κρίσεις και προσπάθησαν να τις μεταφράσουν (συν και κάποια γνώση κάθαρα επιστημονική) σε αντικειμενικά κριτήρια ...τα οποία εαν τα ακολουθήσουν θα έχουν καλή πιθανότητα να κατσκευάσουν ενα ηχείο ώστε να αναπαραχθεί ο ήχος στον χώρο μας "καλύτερα" ΑΛΛΑ βάση της αρχικής παραδοχής και υπόθεσης τους που είναι η προτίμηση.
Αυτό επστημονικά είναι αντίθετη διαδικασία.
Οπότε πως γινεται να λέτε ότι είναι αντικειμενική αυτή η διαδικάσια (για να μην πω επιστημονική και πηδάτε χα χα). ή να το πω αλλιώς ότι οι ακροάσεις δεν παίζουν ρόλο. Αφου σε αυτές βασίστηκαν για να κάνουν το "ανάστροφο" extrapolation μοντέλο αυτό..
Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος αυτο το παράδοξο ?
Για κάνε @symos εσυ μια προσπάθεια. Καλοπροαίρετα το λέω. Δεν ξέρω όμως εαν καταλαβαίνετε τι λέω.
Θα το κάνω δόκτωρ! Πάντως, ως προς τις χαμηλές δεν αναφερομαι σε παθητική φροντίδα αλλά σε αυτό που λέτε τόσο καιρό, ανεξάρτητες πηγές χαμηλών = subs.Νομίζω πως πρέπει να τα ξανασυζητήσουμε στο θρεντ σου.
Ξεκινώντας από το γεγονός πως (παθητική) φροντίδα χώρου για τα 20-100Hz δεν υπάρχει.
Άρα μάλλον πάω για το driverack pa2 και όταν έρθει η ώρα για subs θα δω τι θα κάνω με τον μισό δρόμο.Για να το κάνεις 2,5 δρόμων , θέλεις ουσιαστικά τρίδρομο κροςς.
Αυτά όλα που λές είναι επιμέρους κλάδοι άλλων επιστημών (τουλάχιστον στη εποχή μου, δεν ξέρω τώρα), αλλά ναι οι επιστήμες των οποιών κλάδοι είναι αυτοί που ανέφερες .... είναι επιστήμες.Η Στατιστική? Είναι επιστήμη?
Η Κοινωνιολογία?
Τα Οικονομικά?
Όχι.Απο τα λίγα που καταλαβαίνω, οι άνθρωποι της Χαρμαν , καλά να είναι, πήραν υποκειμενικές κρίσεις και προσπάθησαν να τις μεταφράσουν (συν και κάποια γνώση κάθαρα επιστημονική) σε αντικειμενικά κριτήρια ...τα οποία εαν τα ακολουθήσουν θα έχουν καλή πιθανότητα να κατσκευάσουν ενα ηχείο ώστε να αναπαραχθεί ο ήχος στον χώρο μας "καλύτερα" ΑΛΛΑ βάση της αρχικής παραδοχής και υπόθεσης τους που είναι η προτίμηση.
Μάλιστα. Πάντως δεν διεκδικώ καμιά γνώση ή αυθεντία στο θέμα. Τα σχόλια μου είναι όπως βλέπεις γενικά.Όχι.
Ο
Χι.
Οι επιστήμονες () στην χαρμαν, ενάντια σε ότι πίστευαν όλοι, ανακάλυψαν με αντικειμενικό τρόπο (διπλές τυφλές δοκιμές) πως η προτίμηση όλων, συμβαδίζει με το αντικειμενικά (μετρήσιμα) καλύτερο, ξεκινώντας από την ομαλή απόκριση πλάτους.
Η ομαλότητα στην απόκριση πλάτους, είναι πλέον αποδεδειγμένα και αδιαμφισβήτητα, η σημαντικότερη παράμετρος, καθώς εκεί εμφανίζει η ανθρώπινη ακοή την μεγαλύτερη ευαισθησία.
Ταυτόχρονα, καθορίστηκε η ουδος ακοής, οι γραμμές των φον, και αποδείχθηκε τι ακριβώς σημαίνει ισορροπία στο ακουστο φάσμα.
Έθεσαν σε αμφισβήτηση κάθε κοινή παραδοχή, η οποία δεν είχε επαληθευτεί με αντικειμενικό τρόπο (διπλή τυφλή δοκιμή), όπως πχ τις ανίερες παραμορφώσεις, καθορίζοντας με τις πλέον εμπεριστατωμενες μελέτες, πως η ανθρώπινη ακοή δύναται να αντιληφθεί παραμόρφωση μόνον μεγαλύτερη του 10% στους 20 κύκλους, βαίνοντας μειούμενη η τιμή όσο ανεβαίνουμε στο φάσμα, για να φτάσει 0.1% στους 20 χιλιοκυκλους (αυτό δε σε αφορά προσωπικά, είναι μόνο για νέους σε ηλικία ακροατές).
Η επιστήμη της ψυχοακουστικής, αντιθέτως με ότι νομίζουν μερικοί, δεν ασχολείται με το χαβά της πθωλής κανενός. Ασχολείται όμως μεθοδικά και εμπεριστατωμενα, με την αντιληπτότητα του ήχου από τον άνθρωπο, καταγράφοντας με ακρίβεια τις δυνατότητες της ακοής, και τις δυνατότητες της αντίληψης στον ήχο, με εκπαίδευση κιόλας σε αυτό το αντικείμενο, εκπαίδευση σοβαρή, όχι ακροάσεις καβλωδιων.
Ακόμα ακόμα και η απόδειξη της ύπαρξης του πλασιμπο στον ήχο, είναι ένα δεδομένο που μας χάρισαν αυτοί οι άνθρωποι, παλεύοντας στα χωράφια της ψυχοακουστικής.
Σε οποιονδήποτε χομπιστα του ήχου, το χαρμαν τιμ, και ο μπάρμπα τουλ αυτοπροσώπως, έχουν χαρίσει ένα πολύ σοβαρό ανάγνωσμα, εύκολο και καλογραμμένο, που σου ανοίγει κυριολεκτικά τα μάτια.
Διάβασε μόνο τον τίτλο, είναι πραγματικά στο επίκεντρο της κάθε τέτοιας συζήτησης:
"Sound Reproduction: The Acoustics and Psychoacoustics of Loudspeakers and Rooms"
Θεωρώ πως αν δεν έχεις περάσει μια καλή ανάγνωση το ανωτέρω σύγγραμμα, όσο επιστήμων κι αν είσαι σε οποιονδήποτε τομέα, πάνω στο χόμπι του οικιακού ήχου θα είσαι ένας αγράμματος τσομπανης, ένας έρμος γιδοβοσκός που μόλις κατέβηκε απ'τα βουνά, ξύλο απελεκητο, βόδι όρθιο.
Ειλικρινά δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας, εάν δεν ξεσκονισεις το ανωτέρω. Απλώς δε ξέρεις τι λες. Νομίζεις πως επικοινωνείς, αλλά όχι, δεν είναι έτσι.
Ο Αρτσιμάγκο, λίγο που διάβαζα πολυ παλιά, μην σου πω όταν είχε πρωτοαρχίσει, ήταν σωστός και τον κατανοούσα και η ανάλυση του πάντα ισορροπημένη.Βρήκα την πρόσφατη online στατιστική ανάλυση που έγραφα πριν, για την αντιληπτότητα της παραμόρφωσης.
Εκανα λάθος στους συμμετέχοντες, ήταν 67, πολύ λιγότεροι από όσο θυμόμουν, αλλά και πάλι αρκετοί.
Αυτό που δεν ήξερα, ήταν πως ο archimago, με πολύ δυνατό και εμπεριστατωμένο blog με μετρήσεις συσκευών, αναλύσεις ψυχοακουστικής, φίλος του multichannel και του immersive audio δεν είναι κάποιος μηχανικός ήχου / audio engineer ή ηλεκτρολόγος μηχανολόγος. Είναι γιατρός.
Καλό διάβασμα (έχει και part 1 +part 3)
BLIND TEST RESULTS Part II: "Is high Harmonic Distortion in music audible?" Respondent Results
A blog for audiophiles about more objective topics. Measurements of audio gear. Reasonable, realistic, no snakeoil assessment of sound, and equipment.archimago.blogspot.com
Απολύτως σχετιζόμενο με την συζήτηση. Διαβάστε λίγο, μην τα ξύνετε όλη μέρα, θα ματώσουν.
Ναι, όντως.Ο Αρτσιμάγκο, λίγο που διάβαζα πολυ παλιά, μην σου πω όταν είχε πρωτοαρχίσει, ήταν σωστός και τον κατανοούσα και η ανάλυση του πάντα ισορροπημένη.
Δεν το διάβασα , αυτό ούτε ξέρω πως έχει "εξελιχθεί" ο άνθρωπος. Είδα τα archives του και όντως καλά θυμόμουν τον διαβαζα απο την αρχή εντελώς. 2012. Αυτό και κάτι ωραία ριβιους απο κάποια archive του ΤΝΤ.Ναι, όντως.
Ισορροπημένα και τα βιντεακια και το κείμενο.
Άρτος και θεάματα.
MUSINGS: Meditations on the limitations of hearing & listening.
A blog for audiophiles about more objective topics. Measurements of audio gear. Reasonable, realistic, no snakeoil assessment of sound, and equipment.archimago.blogspot.com
Υποχρεωτικά:Δεν το έχω διαβάσει το βιβλίο του,
δεν έχω άλλο τρόπο απο ακρόαση να καταλάβω εαν κάτι είναι για μένα
Ποιό βίντεο ? Α, τα βίντεο τα βαριέμαι ακόμα περισσότερο. χα χα.Επειδή :
Υποχρεωτικά:
ΥΓ.
Δες τα βίντεο τουλάχιστον, καταλάβαμε ότι βαριέσαι το διάβασμα.
Κρίνοντας από τα απανωτά σεντόνια, είμαι ολίγον τι δύσπιστος...Τι να πω δεν ξέρω, εγω δεν πίνω καθόλου.