- Μηνύματα
- 55.250
- Reaction score
- 137.888
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, μα γιατί;όχιιιιι δε θα το κάψω τόσο.!!
Ένα κουμπί στο τηλεκοντρόλ είναι τα πρισετς, πάνω κάτω πάει. Εύκολακι.
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, μα γιατί;όχιιιιι δε θα το κάψω τόσο.!!
Κάτω από τα 300 Hz περίπου η διάδοση της ηχητικής ενέργειας εντός του χώρου δεν ακολουθεί ακτινικές τροχιές αλλά κατανομή ενέργειας σε σταθεροποιημένα κυματοειδή μοτίβα εξαρτώμενα από το σχήμα και τις διαστάσεις του δωματίου.Αυτό σημαίνει πως η στάθμη ηχητικής πίεσης δεν μεταβάλλεται αποκλειστικά σε συνάρτηση με την απόσταση από την πηγή, αλλά και με τη θέση που θα έχει η κεφαλή ακροατή ή το μικρόφωνο λήψης.Σημαίνει επίσης πως δύο ή περισσότερες ηχητικές πηγές χαμηλών συνδυασμένες μπορούν να οδηγούν σε ισχυρότερη ή ασθενέστερη ολική στάθμη στη ζώνη ευθύνης των χωρίς να λογαριάζαμε αποστάσεις, ανάλογα με τις δικές τους αμοιβαίες θέσεις εντός του χώρου και την αλληλεπίδραση με τη θέση ακρόασης/λήψης. Κάτι τέτοιο συνεπάγεται πως μια βέλτιστη διαρρύθμιση στην απόκριση χαμηλών για το συνδυασμό των επιμέρους sub θ'ακούγεται ομαλότερα ακόμα κι έξω από το δωμάτιο και δεν γίνεται να επιτευχθεί αποκλειστικά με ρυθμίσεις στις επιμέρους στάθμες.Ίδια θα ρυθμιστεί η στάθμη ... αλλά πάλι για ένα σημείο δεν θα ρυθμιστεί ;
Αυτη τη στιγμη, η τωρινη διαρρυθμιση στο σαλονι εχει την θεση του υπολογιστη σε σημειο με εντονα στασιμα (σχεδον στη γωνια) και υπερτονισμενο χαμηλο, (φυσικα τωρα κλεινω το sub οταν ειμαι στον υπολογιστη μεχρι να τελειωσω με το σεταπ και να μεταφερω τον υπολογιστη σε καλυτερη θεση) αλλα στην αρχη, πολλες φορες σε κομματια που με ταραζαν στο μπασο πηγαινα στο sub να δω τι κανει, και αναγκαζομουν να βγαλω την σιτα και να ακουμπησω το γουφερ για να βεβαιωθω οτι οντως δουλευε.Σε αρκετές φάσεις που άκουγα άφθονο μπάσο σηκώθηκα από τη θέση ακρόασης και πήγα μπροστά στα μεγάφωνα των σαμπ να βάλω τα αυτιά μου να δω πόσο μπάσο βγάζουν, και να δω τη διαδρομή που κάνουν.
Απίστευτο κι όμως αληθινό, κάνουν πολύ μικρές διαδρομές και μπροστά στο γουφερ ακούω πολύ μικρότερη στάθμη! Πολλές φορές δε, νόμιζα εκ πρώτης ότι δε δουλεύει το μεγάφωνο που έστησα αυτί..
Είναι να απορείς ώρες ώρες ..
View attachment 278073
Ναι αλλά η σκηνή, κεντρικό είδωλο κλπ καθορίζονται κυρίως απο τις > 200 Hz συχνότητες, οπότε πως γίνεται να μην επηρρεάζονται και να τα ακούει σωστά απο όλες τις θέσεις που λέει παραπάνω ο Ιαρ ; (μόνο με το crossfiring έχεις τέτοια θετικά αποτελέσματα ?)Κάτω από τα 300 Hz περίπου η διάδοση της ηχητικής ενέργειας εντός του χώρου δεν ακολουθεί ακτινικές τροχιές αλλά κατανομή ενέργειας σε σταθεροποιημένα κυματοειδή μοτίβα εξαρτώμενα από το σχήμα και τις διαστάσεις του δωματίου.Αυτό σημαίνει πως η στάθμη ηχητικής πίεσης δεν μεταβάλλεται αποκλειστικά σε συνάρτηση με την απόσταση από την πηγή, αλλά και με τη θέση που θα έχει η κεφαλή ακροατή ή το μικρόφωνο λήψης.Σημαίνει επίσης πως δύο ή περισσότερες ηχητικές πηγές χαμηλών συνδυασμένες μπορούν να οδηγούν σε ισχυρότερη ή ασθενέστερη ολική στάθμη στη ζώνη ευθύνης των χωρίς να λογαριάζαμε αποστάσεις, ανάλογα με τις δικές τους αμοιβαίες θέσεις εντός του χώρου και την αλληλεπίδραση με τη θέση ακρόασης/λήψης. Κάτι τέτοιο συνεπάγεται πως μια βέλτιστη διαρρύθμιση στην απόκριση χαμηλών για το συνδυασμό των επιμέρους sub θ'ακούγεται ομαλότερα ακόμα κι έξω από το δωμάτιο και δεν γίνεται να επιτευχθεί αποκλειστικά με ρυθμίσεις στις επιμέρους στάθμες.
Σε αρκετές φάσεις που άκουγα άφθονο μπάσο σηκώθηκα από τη θέση ακρόασης και πήγα μπροστά στα μεγάφωνα των σαμπ να βάλω τα αυτιά μου να δω πόσο μπάσο βγάζουν, και να δω τη διαδρομή που κάνουν.
Απίστευτο κι όμως αληθινό, κάνουν πολύ μικρές διαδρομές και μπροστά στο γουφερ ακούω πολύ μικρότερη στάθμη! Πολλές φορές δε, νόμιζα εκ πρώτης ότι δε δουλεύει το μεγάφωνο που έστησα αυτί..
Είναι να απορείς ώρες ώρες ..
View attachment 278073
Πείτε λίγο πιο καλά (αναλυτικά) βρε παιδιά να καταλαβαίνω και εγω ο άσχετος για πιο σίγουρα (και να μην προσπαθώ να μαντεύω) τι σχέση έχει αυτό, με αυτά που λέμε.Αυτη τη στιγμη, η τωρινη διαρρυθμιση στο σαλονι εχει την θεση του υπολογιστη σε σημειο με εντονα στασιμα (σχεδον στη γωνια) και υπερτονισμενο χαμηλο, (φυσικα τωρα κλεινω το sub οταν ειμαι στον υπολογιστη μεχρι να τελειωσω με το σεταπ και να μεταφερω τον υπολογιστη σε καλυτερη θεση) αλλα στην αρχη, πολλες φορες σε κομματια που με ταραζαν στο μπασο πηγαινα στο sub να δω τι κανει, και αναγκαζομουν να βγαλω την σιτα και να ακουμπησω το γουφερ για να βεβαιωθω οτι οντως δουλευε.
Εμένα η θέση ακρόασης όχι απλώς δεν είναι σε περιοχή με έντονα στάσιμα, αλλά μάλλον είναι η θέση με το "λιγότερο" μπάσο στο χώρο.Αυτη τη στιγμη, η τωρινη διαρρυθμιση στο σαλονι εχει την θεση του υπολογιστη σε σημειο με εντονα στασιμα (σχεδον στη γωνια) και υπερτονισμενο χαμηλο, (φυσικα τωρα κλεινω το sub οταν ειμαι στον υπολογιστη μεχρι να τελειωσω με το σεταπ και να μεταφερω τον υπολογιστη σε καλυτερη θεση) αλλα στην αρχη, πολλες φορες σε κομματια που με ταραζαν στο μπασο πηγαινα στο sub να δω τι κανει, και αναγκαζομουν να βγαλω την σιτα και να ακουμπησω το γουφερ για να βεβαιωθω οτι οντως δουλευε.
Καταρχάς ο Ear διαθέτει πολυκαναλικό immersive, οπότε η δική του στερεοφωνική ηχόσφαιρα είναι εξ ορισμού προηγμένη από την αρχιτεκτονική του όλου setup.Ναι αλλά η σκηνή, κεντρικό είδωλο κλπ καθορίζονται κυρίως απο τις > 200 Hz συχνότητες, οπότε πως γίνεται να μην επηρρεάζονται και να τα ακούει σωστά απο όλες τις θέσεις που λέει παραπάνω ο Ιαρ ; (μόνο με το crossfiring έχεις τέτοια θετικά αποτελέσματα ?)
Πάει, θα πεθάνουμε και hi fi δεν θα δούμε με αυτές τις τιμές..70 euro, ευχαριστώ
Έτσι και χειρότερα..Δεν είναι όλοι... παυλωμένοι - όπως θα έλεγε και ο 777...
Νάτος..Βάλε κι άλλα.
Τώρα που ανέβηκαν οι γιατροί ''πιάσαμε'' κι εμείς την πενηνταρού ε?50ευρω
Απευθύνεσαι στους ''ξεροψημένους'' αφού..τους λεω αλλα αυτοι εκει....θελουν να παιδευονται.
Πολύ αργά..για να μην παραμιλαμε στον υπνο μας
Πετάς έξω απ' το παιχνίδι τους πιο ωραίους τύπους έτσι..Αν στην άλλη άκρη του δωματίου (που έχω π.χ. την κρεμάστρα) δεν παίζει.... μη σώσει και παίζει
Να μην ρωτάς ''ξεροψημένους'' τότε..όχιιιιι δε θα το κάψω τόσο.!!!
Νάτος..Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, μα γιατί;
Ε, ωραία πάλι πόσο ελευθερία κερδίζεις ; 60-70 εκ. και what gives ;Καταρχάς ο Ear διαθέτει πολυκαναλικό immersive, οπότε η δική του στερεοφωνική ηχόσφαιρα είναι εξ ορισμού προηγμένη από την αρχιτεκτονική του όλου setup.
Η τεχνική του crossfiring εκτελείται ανά ζεύγη ηχείων ευρισκόμενων σε αντικρινές θέσεις ως προς δεδομένο άξονα - στην περίπτωση immersive θα μπορούσε να είναι μέχρι και διαγώνιος.
Η Αρχή Λειτουργίας σε αυτήν την τεχνική προβλέπει κλίση των ηχείων του εκάστοτε ζεύγους προς τα έσω σε γωνίες ανώτερες της ΄΄κανονικής΄΄ 30 μοιρών - συνήθως 45 μοίρες - ούτως ώστε κατά την εκτροπή της κεφαλής ακροατή προς τη μια πλευρά λ.χ. αριστερά - εννοείται εντός εύλογων ορίων - το δεξί ηχείο θα έρχεται μεν πιο απομακρυσμένο από τα αυτιά σε σχέση με το αριστερό, αλλά με εκπομπή που θα προσεγγίζει τότε on-axis προσανατολισμό ως προς εκείνα. Κατ'αυτόν τον τρόπο η μικρή πτώση στάθμης λόγω απομάκρυνσης του δεξιού θ'αντισταθμίζεται σε σημαντικό βαθμό χάρη στον on-axis προσανατολισμό του δεξιού σε συνδυασμό με την ανώτερη γωνία εκτροπής για το αριστερό, παράγοντες που αφορούν τις ανώτερες μεσαίες και υψηλές οκτάβες, δηλαδή τις ζώνες που παίζουν κύριο ρόλο στη στερεοφωνική απεικόνιση.
Δημήτρης λ7λ7λ7...Όλα τα λ7.Πάει, θα πεθάνουμε και hi fi δεν θα δούμε με αυτές τις τιμές..
Έτσι και χειρότερα..
Νάτος..
Τώρα που ανέβηκαν οι γιατροί ''πιάσαμε'' κι εμείς την πενηνταρού ε?
Βαράτε όλοι τον λάό..
Απευθύνεσαι στους ''ξεροψημένους'' αφού..
Πολύ αργά..
Πετάς έξω απ' το παιχνίδι τους πιο ωραίους τύπους έτσι..
Στα πάρτυ-μαζώξεις αυτοί στον απέντι τοίχο δίπλα στην κρεμάστρα είναι τα καλύτερα παιδιά..
Να μην ρωτάς ''ξεροψημένους'' τότε..
Νάτος..
Έχω ήδη επιδείξει πόσο συναφείς μεταξύ των αποκρίσεις μπορούν να επιτευχθούν αρκετά μακριά από το MLP. Γύρω από εκείνο θα πρέπει να είναι πρακτικά και υπό το φιλτράρισμα που εκτελεί το ακουστικό μας σύστημα ισοδύναμες σε κατάλληλα στημένο setup.Ε, ωραία πάλι πόσο ελευθερία κερδίζεις ; 60-70 εκ. και what gives ;
Εσυ δηλαδή και στις χαμηλές που λές, μετράς δηλαδή στην mlp και μετά πας το μικρόφωνο 20 εκ αριστερά και η απόκριση είναι ίδια ; Αυτή λογικά θα είναι σαν να μετράς άλλο ηχείο εντελώς και σε άλλο χώρο. Αγνώριστη.
Από τα 70 περίπου Hz και πάνω, αρχίζει και παίζει διαφορά (σε μένα τουλάχιστον και σε σύστημα αυτή τη στιγμή 2.1 - στο σημείο cross η διαφορά φτάνει στο maximum τα 5db)Αυτό που λέγανε παλιά δηλαδή λόγω του μεγάλου μήκους κυμάτων, δεν υπάρχει διακύμανση και διαφορά στην απόκριση εσυ που κάνεις μετρήσεις το έχεις επιβεβαιώσει στην πράξη ; Ανέβασε (πόσταρε) μία απο ένα σημείο και μετά μετακίνησε το μικρόφωνο αριτερά ή δεξιά όχι 20 εκ, μόλις 5 εκ σου λέω εγώ , να δούμε την διαφορά.
5 db μόνο χα χα . Έχεις καλό χώρο ή τα έχεις μακρυά και σε μικρό τρίγωνο απο τοιχωματικά όρια .... για αυτό.Από τα 70 περίπου Hz και πάνω, αρχίζει και παίζει διαφορά (σε μένα τουλάχιστον και σε σύστημα αυτή τη στιγμή 2.1 - στο σημείο cross η διαφορά φτάνει στο maximum τα 5db)
Βέβαια τα 20 εκ. δεξιά/αριστερά/μπροστά/πάνω αν σκεφτείς πως η θέση ακρόασης είναι 1m από τα ηχεία, γίνονται πιο σημαντικά σαν απόσταση απ΄ότι να απείχα 3m.
Δεν θελω αρκετά μακρυά.... θέλω πολυ κοντά 5-10 εκ.Έχω ήδη επιδείξει πόσο συναφείς μεταξύ των αποκρίσεις μπορούν να επιτευχθούν αρκετά μακριά από το MLP
Να διευκρινίσω καλού κακού... στις χαμηλές συχνότητες μέγιστη διαφορά 5db στις διαφορετικές θέσεις μικροφώνου.5 db μόνο χα χα . Έχεις καλό χώρο ή τα έχεις μακρυά και σε μικρό τρίγωνο απο τοιχωματικά όρια .... για αυτό.
Εξάλλου κάτω απο το σημείο κρός τα ελέγχεις με dsp ή όχι ;
Ναι μωρέ κατάλαβα .... μαγικά, και υποκειμενικα averaging και smoothing και έτσι ακούει το αυτί , ψυχοακουστικά όταν μας συμφέρει και επιστημονικό-μετρητικά όταν δεν μας συμφέρει και πάλι έαν έχει επιτευχθεί κάτι καλό δεν θα οφείλεται στα dsp αλλά στο ότι κάποιος είναι ή τυχερός και έχει καλό χώρο, ή του κάθισε η τοποθέτηση ή έχει παθητική φροντίδα. Σήριαλ, αλλά έχε χάρη που δεν έχω ιδέα και δεν ασχολούμαι αλλά λίγο Μάσκ μου θυμίζει η κατάσταση τόσο σήριαλ που είναι και διαβάζω 1000 γνώμες διαφορετικές για κάθε τι στο Χαι Φαι.Να διευκρινίσω καλού κακού... στις χαμηλές συχνότητες μέγιστη διαφορά 5db στις διαφορετικές θέσεις μικροφώνου.
Στις υψηλές υπάρχουν διάφορα "τερατουργήματα" με στενές τρύπες και κορυφές στο φάσμα! αλλά κατα τη δημιουργία ενός μέσου όρου όλα αυτά "εξομαλύνονται". Εδώ υπάρχει και ένα ακόμη κέρδος από τη χρήση μέσου όρου σαν οδηγό για όποια ρύθμιση dsp... επειδή στο τέλος βλέπεις μια πιο εξομαλυμένη καμπύλη, δε "μπαίνεις στην πρίζα" για χειρουργικές μεγάλες επεμβάσεις... όλες οι επεμβάσεις είναι χαλαρές... το πολύ, αποδείχθηκε όχι καλό, όντως δεν ακούγεται καλά...
Εγώ ; Εγώ δεν απευθύνομαι σε κανέναν, απλώς έχω νεύρα σήμερα.
Έφτασε η πολυπόθητη ώρα να ξεφορτωθείς μονοτελικές λυχνίες με βινύλια και να πάρεις... Sonos.Εγώ ; Εγώ δεν απευθύνομαι σε κανέναν, απλώς έχω νεύρα σήμερα.
Αυτο το Χαι Φαι αρχίζει να μου κάνει κακό. Πρέπει να το κόψω και δεν ασχολήθηκα και καθόλου χα χα.
Φαντάζομαι εσάς που ασχολείστε δεκαετίες. Πως αντέχετε δεν ξέρω. ¨Έχω και τον άλλο τον παραμορφωμένο τον @Ν.Κ. να με λέει σούρα. Σούρα μου φαίνεστε εσείς όλοι. Καταλαβαίνετε άραγε ότι δεν είναι νορμάλ τόσο ενασχόληση ; Το είπε ο καθηγητής ο Μουρτζόπουλος στην έκθεση, δεν σταθηκε κανένας σε αυτό το σημαντικό που είπε .... εάν λέει οι μηχανικοί απαιτούσαμε για υψηλή ποιότητα ο κόσμος να κάνει όλα αυτά, να ασχοληθεί τόσο πολύ, να διαβάσει τόσο πολύ, να ξοδέψει πολύ , να βάλει 100 ηχεία σπίτι του και αλλά τόσα σαμπ και πάλι για ένα αποτέλεσμα που εντάξει δηλαδή τι προσφέρει και παραπάνω απο το μη τόσο τέλειο , ..... άστα βράστα, για αυτό αποτύχαμε.