- Μηνύματα
- 55.067
- Reaction score
- 137.530
Οι ηχογραφήσεις Dolby Atmos δημιουργούν ένα ύψος και έναν 3D στον ήχο και ο ήχος σαν ήχος είναι εμφανώς ανώτερος από οποιοδήποτε παραδοσιακό stereo playback για πολλούς λόγους που δεν είναι του παρόντος.
Χωρίς σαμπ, δεν ακούγονται σωστά ούτε οι φωνές, ούτε η φλογέρα στο σήμα της ΕΡΤ.
Ούτε τα πουλάκια που κάνουν τσίου.
Στο δάσος, στην ησυχία, τσίου, σαμπ.
Ρόδος. Βρείτε μου ένα δικαναλο σεταπ, λογικής τιμής (ας πούμε μέχρι 5 χιλιάρικα) που να παίζει άριστα ΜΟΥΣΙΚΉ χωρίς σαμπ, ώστε να έρθω εγώ προσωπικά να ακούσω τη ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥ, χωρίς σαμπ, και άμα δεν ακούσω "κάτι" να λείπει στη ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥ, θα σας παραδεχτώ δημοσίως κλπ κλπ κλπ
Υπ'οψιν, ακούω τη ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥ σε στάθμες αναφοράς +15dB, και η ΜΟΥΣΙΚΉ ΜΟΥ ξεκινάει από Moby, μετά παίζω Kraftwerk, μετά κάτι κομμάτια Yello, μετά Z.Z. Top, και διάφορα άλλα, μέχρι να καταλήξω σε kodo και όργανο από Philip glass, αλλά και κάτι ωραία κομμάτια κλασσικής μουσικής που έχω υπ'οψιν.
Θα έχω σε δικό μου στικάκι τη ΜΟΥΣΙΚΉ ΜΟΥ, μισή ωρίτσα θέλω να παίζω σε στάθμες αναφοράς +15dB, δηλαδή, για να είμαι απολύτως σαφής, θέλω στάθμες στο εύρος 100-125 dB, εκεί είναι οι απαιτήσεις μου (ας πούμε κοντά σε στάθμες λάιβ νταμς), και φυσικά, από δεύτερη οκτάβα και κάτω θα είναι αυτές οι στάθμες στη ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥ.
Επαγγελματίες και μη, ιδού η Ρόδος. Δείξτε μου σεταπ δικαναλο χωρίς σαμπ, να παίζει την ιερή ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥ, χωρίς να καεί και χωρίς να μου λείψει τίποτα.
Μέχρι τότε, λίγη ησυχία παρακαλώ.
Τσίου. Ούτε φλογέρα χωρίς σαμπ.
Comb filtering είναι ενάδερ πράμα από τη συμβολή πολλαπλών πηγών ήχου σε ένα ιμερσιβ σεταπ, αν ήταν έτσι, τα πολλά βιολιά σε μια ορχήστρα θα ήταν τίγκα στο Comb filtering. Λέει στη βίκη τι είναι το Comb filtering, κι έχουμε αναφερθεί πολύ σε τεχνικά θέματα εδώ μέσα, ένα search αρκεί.
Ωστόσο, είναι δεδομένο, μετρήσιμο και αποδεδειγμένο το αναπόφευκτο dip στο γνωστό σημείο στις μεσαίες, από ένα παραδοσιακό δικαναλο σεταπ, dip που δεν διορθώνεται ουσιαστικά με κανένα τρόπο με eq, είναι εγγενές μειονέκτημα, που διορθώνεται μόνον με την προσθήκη κεντρικού ηχείου. Τότε ναι, χάνεται και πλέον παίζει σωστά το σεταπ.
Δηλαδή, οποιοδήποτε 2-καναλο σεταπ, έχει αποδειχθεί ότι παίζει λάθος, μέχρι να προστεθεί κεντρικό.
Διότι έχουμε 2 αυτιά, κι όχι 1 μικρόφωνο. Γι'αυτό, το 2-καναλο είναι σφάλμα κατασκευαστικό, και η μίνιμουμ λύση είναι το 3-καναλο.
Αποδεδειγμένα. Δεδομένα.
Μη τα βάζετε με τα δεδομένα..
ΥΓ.
Όποιος τα βάζει με τα αποδεδειγμένα, είναι καταδικασμένος να χάνει, και θα βρει εδώ πέρα εμένα να του τα υπενθυμίζω.
Χωρίς σαμπ, δεν ακούγονται σωστά ούτε οι φωνές, ούτε η φλογέρα στο σήμα της ΕΡΤ.
Ούτε τα πουλάκια που κάνουν τσίου.
Στο δάσος, στην ησυχία, τσίου, σαμπ.
Ρόδος. Βρείτε μου ένα δικαναλο σεταπ, λογικής τιμής (ας πούμε μέχρι 5 χιλιάρικα) που να παίζει άριστα ΜΟΥΣΙΚΉ χωρίς σαμπ, ώστε να έρθω εγώ προσωπικά να ακούσω τη ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥ, χωρίς σαμπ, και άμα δεν ακούσω "κάτι" να λείπει στη ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥ, θα σας παραδεχτώ δημοσίως κλπ κλπ κλπ
Υπ'οψιν, ακούω τη ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥ σε στάθμες αναφοράς +15dB, και η ΜΟΥΣΙΚΉ ΜΟΥ ξεκινάει από Moby, μετά παίζω Kraftwerk, μετά κάτι κομμάτια Yello, μετά Z.Z. Top, και διάφορα άλλα, μέχρι να καταλήξω σε kodo και όργανο από Philip glass, αλλά και κάτι ωραία κομμάτια κλασσικής μουσικής που έχω υπ'οψιν.
Θα έχω σε δικό μου στικάκι τη ΜΟΥΣΙΚΉ ΜΟΥ, μισή ωρίτσα θέλω να παίζω σε στάθμες αναφοράς +15dB, δηλαδή, για να είμαι απολύτως σαφής, θέλω στάθμες στο εύρος 100-125 dB, εκεί είναι οι απαιτήσεις μου (ας πούμε κοντά σε στάθμες λάιβ νταμς), και φυσικά, από δεύτερη οκτάβα και κάτω θα είναι αυτές οι στάθμες στη ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥ.
Επαγγελματίες και μη, ιδού η Ρόδος. Δείξτε μου σεταπ δικαναλο χωρίς σαμπ, να παίζει την ιερή ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥ, χωρίς να καεί και χωρίς να μου λείψει τίποτα.
Μέχρι τότε, λίγη ησυχία παρακαλώ.
Τσίου. Ούτε φλογέρα χωρίς σαμπ.
Comb filtering είναι ενάδερ πράμα από τη συμβολή πολλαπλών πηγών ήχου σε ένα ιμερσιβ σεταπ, αν ήταν έτσι, τα πολλά βιολιά σε μια ορχήστρα θα ήταν τίγκα στο Comb filtering. Λέει στη βίκη τι είναι το Comb filtering, κι έχουμε αναφερθεί πολύ σε τεχνικά θέματα εδώ μέσα, ένα search αρκεί.
Ωστόσο, είναι δεδομένο, μετρήσιμο και αποδεδειγμένο το αναπόφευκτο dip στο γνωστό σημείο στις μεσαίες, από ένα παραδοσιακό δικαναλο σεταπ, dip που δεν διορθώνεται ουσιαστικά με κανένα τρόπο με eq, είναι εγγενές μειονέκτημα, που διορθώνεται μόνον με την προσθήκη κεντρικού ηχείου. Τότε ναι, χάνεται και πλέον παίζει σωστά το σεταπ.
Δηλαδή, οποιοδήποτε 2-καναλο σεταπ, έχει αποδειχθεί ότι παίζει λάθος, μέχρι να προστεθεί κεντρικό.
Διότι έχουμε 2 αυτιά, κι όχι 1 μικρόφωνο. Γι'αυτό, το 2-καναλο είναι σφάλμα κατασκευαστικό, και η μίνιμουμ λύση είναι το 3-καναλο.
Αποδεδειγμένα. Δεδομένα.
Μη τα βάζετε με τα δεδομένα..
ΥΓ.
Όποιος τα βάζει με τα αποδεδειγμένα, είναι καταδικασμένος να χάνει, και θα βρει εδώ πέρα εμένα να του τα υπενθυμίζω.