Λόγοι να μη χρειαζόμασταν sub και κατά πόσον θα ίσχυαν...

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.067
Reaction score
137.530
Το νοημα του #413 είναι οτι το άριστο φακαλ που κάνει ενα καράβι και βάλε λεφτά, μια χαρά παιζει χαμηλά.
Μια χαρά ήταν κι η γριά πριν πεθάνει.

Απλώς ενσωμάτωσαν σαμπ. Αυτό που δήθεν δε θέλουν τα πιο μικρά και πολύ πιο φτηνά μοντέλα (μια χαρά το θέλουν).

Δυστυχώς όμως, για τα κυβικά του χώρου που θα μπει ένα τέτοιο ηχείο, πάλι ανεπαρκές θα είναι ένα 16-αρι σαμπ. Γιατί δε νομίζω να πάρει κανείς τέτοια ηχεία και να τα βάλει σε διαμέρισμα μικρότερης αξίας από τα ηχεία...
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.702
Reaction score
84.540
Το πρόβλημα με αυτά είναι άλλο: δεν μπορείς να διαχωρίσεις το τμήμα χαμηλών και να το τοποθετήσεις στην βέλτιστη θέση. Η οποία είναι συνηθέστατα διαφορετική από την βέλτιστη θέση των ηχείων.
Αν δίνουν και ένα πριόνι δώρο στη συσκευασία κάτι γίνεται
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.078
Reaction score
7.094
Το πρόβλημα με αυτά είναι άλλο: δεν μπορείς να διαχωρίσεις το τμήμα χαμηλών και να το τοποθετήσεις στην βέλτιστη θέση. Η οποία είναι συνηθέστατα διαφορετική από την βέλτιστη θέση των ηχείων.
Αν δίνουν και ένα πριόνι δώρο στη συσκευασία κάτι γίνεται
Εν τω μεταξύ, είναι χαζή η JM Lab - Focal, και βγάζει και χωριστά sub... γιατί βγάζει sub που λέει πως παίζουν και για μουσική, δεν ξέρω, δεν γνωρίζω.

Το ίδιο και η Sonus Faber... και πολλοί άλλοι.

Το ίδιο και η Martin Logan με τα μεγάλα ηλεκτροστατικά της... για τα λεφτά τα κάνουν όλα μάλλον (λες και χρειάζονται να πουλήσουν και sub, λίγα ζητάνε σκέτα τα μεγάλα ηλεκτροστατικά της :D )
 
Last edited:

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.941
Reaction score
28.801
Παιδιά πάντως ότι παρουσιάζεται ως αντικείμενο πόθου ή ως παράδειγμα για καλύτερα απότελέσματα κι απ' τις δύο σχολές ή κοστίζει όσο ένα σπίτ' ή θέλει να φτάξεις σπίτ' με χώρο ειδικά γι' αυτό. (και κατά προτίμιση στα βουνά.. :biggrin:).
Απορώ που ασχολέιστε τόσο και τσακώνεστε κιόλας δηλαδή.. :whistling:
-
Δημήτρη δεν τσακωνόμαΖτε !
Παραθέτουμε τις απόψεις μας γραπτώς , ......αλλά η άλλη πλευρά δεν έχει επιχειρήματα και βρίζει !
πως βρίζει ;
Θέλει να ακούσω ντε και καλά το αηδόνι μέσα απο sub !
Θέλει να ακούσω ντε και καλά την Αλεξίου μέσα απο sub !
Θέλει να ακούσω ντε και καλά το φλάουτο μέσα απο sub !
Θέλει να ακούσω ντε και καλά τον πιανίστα μέσα απο sub !
Θέλει να ακούσω ντε και καλά το οτιδήποτε μέσα απο sub !

Αυτό δεν είναι για μένα , δεν ακούω τεκνο , δεν το ασπάζομαι το sub με τίποτε .
" Εσύ " , o α ο β που το μπορείς καλά κάνεις .
Αλλά μη μου το επιβάλεις ....και ειδικά με άσκημο τρόπο !
......γιατί γίνομε Σωτηρία Μπέλου του 1980 ...με sub .
-
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.586
Reaction score
57.883
Δεν είναι στις προθέσεις μου να κράζω ο ίδιος ως ερασιτέχνης διάφορους καταξιωμένους επαγγελματίες.... Για να μη στερήσω όμως το ΄΄σκορ και θέαμα΄΄ ...
...
Γενικώς δηλώσεις τύπου ΄΄ έχουν τόσο ικανοποητικές χαμηλές μόνα τους ώστε να μη χρειάζονται sub΄΄ το μόνο που επιτυγχάνουν είναι να δημιουργούν εσφαλμένες εντυπώσεις σε όσους είναι προκατειλημμένοι απέναντι στη χρήση αυτόνομων sub και των αναγκαίων για την ομαλή τους ενσωμάτωση.
Τα subwoofer είναι άχρηστα για να ακούς ΜΟΥΣΙΚΗ.

Ο καλός ήχος σε ποσοστό 90% είναι η ποιότητα και η μαγεία της μεσαίας περιοχής την οποία προφανώς όλοι παραβλέπουν γιατί δεν ξέρουν και δεν μπορούν να την κατανοήσουν η να την …. μετρήσουν, η να την αναπαραγάγουν.

Έτσι έχουμε διάφορα κουτιά (συγγνώμη ηχεία εννοώ) που παίζουν ήχους και συχνότητες αλλά δεν παίζουν ΜΟΥΣΙΚΗ.
Και αν κάποιος νομίζει πως θα ακούσει ΜΟΥΣΙΚΗ επειδή έχει 1-2-3 sub η μετράει και ξαναμετράει το σύστημα του,
με τα ψέμματα, πλανάται πλάνη οικτρά.

Δηλαδή κάποιοι σε αυτό το forum προσπαθούν να πείσουν πως η περιοχή 20-60 Hz είναι ποιό σημαντική απο την περιοχή 200 Hz -2000 ΚHz ! Αλλά δεν μας εξηγούν πως είναι δυνατόν το 90 % των οργάνων και της φωνής να βρίσκονται στην περιοχή συχνοτήτων 200 Hz -2000 KHz (κοιτάζοντας ένα απλό διάγραμμα συχνοτήτων δημοτικού σχολίου) και η περιοχή αυτή να είναι λιγότερο σημαντική απο το ... 5% των οργάνων που κινούνται στις τελευταίες 2 οκτάβες !!

Βέβαια για να καταλάβει κάποιος ποιό σύστημα παίζει ΜΟΥΣΙΚΗ στην πολύ - πολύ κρίσιμη μεσαία περιοχή θέλει κάποια κουλτούρα. Πρέπει να ξέρεις το τίμπρο των οργάνων, τα επίπεδα, τα layers, την έλλειψη comp filtering, να καταλαβαίνει την αλήθεια μιας αναπαραγωγής, να κατανοεί τέλος την έννοια των δυναμικών και του σωστού attack - release, τα οποία παρεπιπτόντως διαλύονται απο τα αρρύθμιστα ως επι το πλείστον subwoofer στα σπίτια όσων οι σειρήνες του υποτιθέμενου τεχνοκρατισμού ξεγέλασαν.
( Και το λέω εγώ αυτό ο ποιο τεχνοκράτης απο όλους )

Η συγκίνηση μετριέται σε ένα σύστημα ?
ΝΑΙ
Για όποιον κλείνει τα μάτια και μπορεί να ακούσει ερμηνείες, μουσική και να κλαίει.

Υπάρχει τελικά υπέροχος ήχος ?
ΝΑΙ
Αυτός που λίγοι τυχεροί απολαμβάνουν είτε γιατί ξέρουν, είτε γιατί κάποιος που ξέρει, τους έστησε το σύστημα.

Πολύ βαρετό απο την μια να έχεις “χαιφιντελίστες” που αγοράζουν ακριβά παιγνίδια χωρίς συνέργεια να ακούγονται αδιάφορα και απο την άλλη δογματικές, υποτιθέμενες τεχνοκρατικές απόψεις για subwoofer και μετρήσεις και συστήματα εξίσου αδιάφορα.

Και όλα αυτά γιατί ? Γιατί στην πραγματικότητα δεν υπάρχει ο παράγοντας που καθορίζει το αποτέλεσμα.

H aκρόαση ΜΟΥΣΙΚΗΣ.

Όλα γίνονται για να ακούμε αυτό που μας συνδέει με το σύμπαν, το σπουδαιότερο δημιούργημα του ανθρώπινου πολιτισμού, τη ΜΟΥΣΙΚΗ, για την οποία περιέργως δεν μιλάει κανένας !

Αν κάποιοι αντί για ΜΟΥΣΙΚΗ ακούνε ήχους τότε ... "Houston, we have a problem "

Και έτσι απομακρύνονται απο το hobby όσοι αγαπάνε την ΜΟΥΣΙΚΗ και μπαίνουν σε ένα forum για να μάθουν.

Τι κρίμα …

*** Το παραπάνω σχόλιο έχει λάβει υπόψην του τις διαφορές των ηχογραφήσεων , των διαφορετικών σχολών, των υπαρχουσών τεχνολογιών, των άχρηστων ανούσιων αντιπαραθέσεων ενεργών - παθητικών συστημάτων ( τα παθητικά παίζουν καλύτερα αλλά κοστίζουν περισσότερο) και τα συναφή.
Καταπίανεται με την μόνη ουσία που μένει μετά απο όλα αυτά.
Φίλε (φίλη) ... ΜΟΥΣΙΚΗ ακούς ? Ξέρεις να ακούς ?
Χαμηλές συχνότητες για την Υψηλότητα της Μουσικής...

chris cats.JPG


Δέντρα που φόρεσαν το χρώμα της σκουριάς
ίνες γυαλιού μέσα στις στάχτες από το χώμα
μας πλημμυρίζει έως και ο ήχος μιας βροχής
γατάκια κρέμονται απ' του ChrisHat το στόμα
...

Προσβλέπω σε τακτικότερη δική σας συμμετοχή με βάσιμα επιχειρήματα στο παρόν νήμα και όχι στιγμιαία περάσματα εν είδει φωτοβολίδας - σαν το γνωστό τραγούδι του Ορφέα Περίδη...

Δεν συγχύζομαι με διάφωνες γνώμες καταξιωμένων επαγγελματιών, ακόμα περισσότερο αφού με όσα διαπιστώνουμε καθημερινά τριγύρω μας παρέχεται αξιόπιστο μέτρο σύγκρισης για το τι θα έπρεπε να μας εξοργίζει...

Μπορώ βεβαίως κάτι να σχολιάσω στη ζέση του ChrisHat... Δεν είμαι μουσικός ειδήμων αλλά σε οποιοδήποτε κανονικό μουσικό κομμάτι ακούω νιώθω αγαλλίαση συλλαμβάνοντας απρόσκοπτα τη ρυθμική αγωγή όπως παρέχεται εκείνη από χαμηλές οκτάβες. Για να μην μακρηγορώ πάνω στη σημασία της ας εξετάσουμε πόσο ΄΄άνευρο΄΄ και αδύναμο θ΄ακουγόταν λ.χ. οποιοδήποτε εμβατήριο χωρίς μετάδοση της ενέργειας στις χαμηλές οκτάβες - όπως άμα παιζόταν από ραδιοφωνάκια τσέπης ή σκέτα ηχεία τηλεοράσεων.

Απ'όσα έχω μελετήσει διαπιστώνεται ακόμα ότι για την πολυπόθητη αντίληψη τονικής ισορροπίας - παράγοντας εκ των ουκ άνευ για μηχανικούς mastering - όσο ψηλότερα ανεβαίνει σε συχνότητα η απόκριση δεδομένου ηχοσυστήματος τόσο χαμηλότερα θα πρέπει παράλληλα να κατεβαίνει χωρίς αισθητές παραμορφώσεις - εξ ου και η αδυναμία των ενσωματωμένων woofer στα περισσότερα main ηχεία της αγοράς - ώστε να επιτυγχάνεται η ομαλή τονικότητα κατά το άκουσμα.

Αντί για κατεβατά και .pdf λέω να βάλω ένα καταπληκτικό album με αναπάντεχες ερμηνείες συνθέσεων του Phillip Glass μπας και πάνε κάτω ενδεχόμενα ΄΄φαρμάκια΄΄ από διάφορες πλευρές...

1694021128271.png

 


Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.169
Reaction score
21.797
-
Δημήτρη δεν τσακωνόμαΖτε !
Παραθέτουμε τις απόψεις μας γραπτώς , ......αλλά η άλλη πλευρά δεν έχει επιχειρήματα και βρίζει !
πως βρίζει ;
Θέλει να ακούσω ντε και καλά το αηδόνι μέσα απο sub !
Θέλει να ακούσω ντε και καλά την Αλεξίου μέσα απο sub !
Θέλει να ακούσω ντε και καλά το φλάουτο μέσα απο sub !
Θέλει να ακούσω ντε και καλά τον πιανίστα μέσα απο sub !
Θέλει να ακούσω ντε και καλά το οτιδήποτε μέσα απο sub !

Αυτό δεν είναι για μένα , δεν ακούω τεκνο , δεν το ασπάζομαι το sub με τίποτε .
" Εσύ " , o α ο β που το μπορείς καλά κάνεις .
Αλλά μη μου το επιβάλεις ....και ειδικά με άσκημο τρόπο !
......γιατί γίνομε Σωτηρία Μπέλου του 1980 ...με sub .
-
Ε πάρε ένα subάκι κι εσύ μωρέεε..
Τι πσυχή έχ΄ένα (ή δύο.. :rolleyes:) sub?
Έχσ' ακούσει αηδόνι βαρύμαγκα? :tongue:

Χωρίς πλάκα αν είχα την οικονομική επιφάνεια να ψωνίσω ηχεία ''τέρατα'' με κόστος σπιτιού ή να σχεδιάσω χώρο με 20+ συσκευές μέσα μάλλον δεν θα έκανα κανένα από τα δύο οπότε ίσως μιλάω εκ του ασφαλούς.. :whistling: (δηλ. δεν έχω το ίδιο μικρόβιο με άλλους)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.702
Reaction score
84.540
Θέλει να ακούσω ντε και καλά το αηδόνι μέσα απο sub !
Θέλει να ακούσω ντε και καλά την Αλεξίου μέσα απο sub !
Θέλει να ακούσω ντε και καλά το φλάουτο μέσα απο sub !
Θέλει να ακούσω ντε και καλά τον πιανίστα μέσα απο sub !
Θέλει να ακούσω ντε και καλά το οτιδήποτε μέσα απο sub !
Να ακούσεις πιάνο, την φωνή του μπάσου, μπάσο κλαρινέτο, φαγκότο και κόντρα φαγκότο, γαλλικό κόρνο, τρομπόνι, τούμπα, άρπα, τσέλο, κοντραμπάσο.
Η μισή συμφωνική ορχήστρα δηλαδή.....και εκκλησιαστικό όργανο.

9E97CCCD-61A4-4D66-9FFF-AA5307FC558E.jpeg
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.586
Reaction score
57.883
Να ακούσεις πιάνο, την φωνή του μπάσου, μπάσο κλαρινέτο, φαγκότο και κόντρα φαγκότο, γαλλικό κόρνο, τρομπόνι, τούμπα, άρπα, τσέλο, κοντραμπάσο.
Η μισή συμφωνική ορχήστρα δηλαδή.....και εκκλησιαστικό όργανο.

View attachment 304818
Συν όποια χωρική πληροφορία συναρτάται με τις πρώτες οκτάβες και θα είναι ανεξάρτητη από το φάσμα των ίδιων των μουσικών οργάνων...
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.702
Reaction score
84.540
Συν όποια χωρική πληροφορία συναρτάται με τις πρώτες οκτάβες και θα είναι ανεξάρτητη από το φάσμα των ίδιων των μουσικών οργάνων...
Άστο αυτό, είναι ψιλά γράμματα....
 

Μηνύματα
4.975
Reaction score
8.826
Θα κανω μια υποθεση εργασιας, θελουμε να κατασκευασουμε εναν χωρο συμμετρικο.
Ας ξεκινησουμε με τον ογκο του χωρου και την συχνοτητα Schroeder. Με βαση τον τυπο
1694021891205.png

μια αυξηση του ογκου θα μετατοπισει την συχνοτητα Schroeder σε χαμηλοτερες συχνοτητες.Δεν εξεταζω το Τ και την μεταβολη του χρονου αντηχησης διοτι οπως και να εχει η αυξηση του ογκου ενος χωρου θα οδηγησει αναποφευκτα στην μειωση της τιμης της συχνοτητας Schroeder. Ειναι προτιμοτερο κατι τετοιο? Ναι διοτι χονδρικα... If the volume of a room is increased,the entire natural frequency distribution shifts to lower frequencies. This tends to increase the natural frequency density at a given frequency and make the transfer function more balanced. Therefore, larger rooms are less problematic than smaller ones with regard to their behavior in the low-frequency range.

τι γινεται ομως με τις επιμερους διαστασεις του χωρου? σε αυτη την περιπτωση θα πρεπει να επιλεξουμε μια ευνοικη αναλογια διαστασεων μεταξυ μηκους,πλατους και υψους διοτι χονδρικα....
A very balanced distribution of the natural frequencies can be achieved with such proportions. As a result, the shape of the room already creates a good basis for a balanced transfer function without unwanted dips and peaks.
Ως ευνοικες αναλογιες θεωρουνται οι ακολουθες
1,00 : 1,14 : 1,39 ή 1,00 : 1,28 : 1,54

Συμπερασματικα θα λεγαμε οτι μπορει κανεις να πετυχει ευνοικοτερες συνθηκες επιλεγοντας καταλληλες διαστασεις και αυξανοντας τον ογκο.
Το μονο που μενει ειναι η επιλογη καταλληλου main monitor που να μπορει σε ικανοποιητικες εντασεις να αποδωσει τις χαμηλες.

Αναγκαια συνθηκη για την μη επιλογη Σαμπ θα ηταν η υπαρξη ενος main monitor που να αποδιδει τις χαμηλοτερες οκταβες ικανοποιητικα σε συνδυασμο με μια ευνοικη επιλογη διαστασεων χωρου.

Επειδη ομως στο σαλονι σας δεν ικανοποιειται κανενα απο τα τρια ......το σαμπ ειναι μονοδρομος
 
Last edited:

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.941
Reaction score
28.801
Άστο αυτό, είναι ψιλά γράμματα....
-
Σωστά !
.......αυτό, είναι ψιλά γράμματα....
τόσο ψιλά γράμματα που μόνο εσύ μπορείς να μου το δώσεις στο πιάτο και να μου πείς ,
" πάρτο ρε άνθρωπε , τόσα χρόνια δεν άκουγες αυτό εδώ ! "
-
Το λοιπόν .
Θέλω να πάρεις όποιο έντεχνο ελληνικό κομμάτι σου αρέσει και να μου αποκόψεις τις συχνότητες 20 με 80 και μόνο αυτές . Να ακούσω το ανάμεσα στο 20 και το 80 .
Ηχογράφησετο και εναπόθεσε το εδώ .
Εύκολο ειναι . Βάλε τα μηχανήματα σου να παίζουν , κλείσε τους δορυφόρους και ηχογράφησε το sub .
-
Ξέρεις τι έχανα τόσα χρόνια , την βαβούρα που συνεχίζει να ακούει κάποιος με sub .
-

-
Αλλά κάντο φιλικά και βάλτο μας εδώ γιατί .....αυτό, είναι ψιλά γράμματα....
-
 

Μηνύματα
684
Reaction score
1.286
View attachment 304783
,,Αυτό το πράγμα, σε αυτό το χώρο, με αυτή τη διάταξη είναι για πέταμα. Το μόνο που θα ακούει κάποιος είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΑ comp filtering.

Αν φτιαχτεί σωστά είναι ένα εργαλείο ηχολήπτη για μιξη Dolby Atmos, καμμία σχέση με το σαλόνι ενός ακροατή που θέλει να απολαύει μουσική. Μάλιστα οι ηχογραφήσεις Dolby Atmos δημιουργούν ένα ύψος και έναν 3D στον ήχο αλλά ο ήχος σαν ήχος είναι εμφανώς κατώτερος απο ένα stereo playback για πολλούς λόγους που δεν είναι του παρόντος.,,



A new listening room was set up at the Fraunhofer Institute for Digital Media Technology IDMT in Ilmenau, which is intended to serve as a reference for the SpatialSound Wave technology developed there. This impressive installation was equipped with 30 Neumann KH 310 A studio monitors, supported by four KH 805 subwoofers.

3D audio promises an intense, immersive listening experience, but with many playback systems, localization outside of the optimal listening position suffers.

The SpatialSound Wave System developed by the IDMT in Ilmenau, on the other hand, achieves breathtaking localization sharpness in almost the entire room. Almost like in a real acoustic environment, you can move freely in the room and approach sound sources; the level ratios change naturally. The main fields of application of SpatialSound Wave are theatres, installations and planetariums. The client list includes the Zurich Opera, the Berlin State Opera and the Zeiss Planetarium in Jena.
Θέλω να πάρεις όποιο έντεχνο ελληνικό κομμάτι σου αρέσει
Αμα δεν του αρέσει κανένα τι κάνει ;
Οι ξυπόλητοι Ινδοί στο βίντεο τι φάση ;🤣🤣
 

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.941
Reaction score
28.801
Αμα δεν του αρέσει κανένα τι κάνει ;
-
Ας βάλει την Φραγκοσυριανή .
Την καραγκούνα .
Το κλαίει η μάνα μου στο μνήμα .
Το βαπόρι απ την Περσία
Τον Εθνικό μας Ύμνο .....έχει επιλογές .
-
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.702
Reaction score
84.540
-
Σωστά !
.......αυτό, είναι ψιλά γράμματα....
τόσο ψιλά γράμματα που μόνο εσύ μπορείς να μου το δώσεις στο πιάτο και να μου πείς ,
" πάρτο ρε άνθρωπε , τόσα χρόνια δεν άκουγες αυτό εδώ ! "
-
Το λοιπόν .
Θέλω να πάρεις όποιο έντεχνο ελληνικό κομμάτι σου αρέσει και να μου αποκόψεις τις συχνότητες 20 με 80 και μόνο αυτές . Να ακούσω το ανάμεσα στο 20 και το 80 .
Ηχογράφησετο και εναπόθεσε το εδώ .
Εύκολο ειναι . Βάλε τα μηχανήματα σου να παίζουν , κλείσε τους δορυφόρους και ηχογράφησε το sub .
-
Ξέρεις τι έχανα τόσα χρόνια , την βαβούρα που συνεχίζει να ακούει κάποιος με sub .
-

-
Αλλά κάντο φιλικά και βάλτο μας εδώ γιατί .....αυτό, είναι ψιλά γράμματα....
-
Εχω ήδη προσπαθήσει αρκετά, σου έβαλα και το διάγραμμα, και δεν καταλαβαίνεις.
Αμφιβάλλω λοιπόν πολύ πως θα καταλάβεις απο εδώ και πέρα, και δεν υπάρχει ούτε μια στο τρισεκατομμύριο για να σου εκτελέσω την παραγγελιά σου.

Εναλλακτικά, ρώτα τον @pstergio πως ακούγεται η κλασική μουσική με και χωρίς το φάσμα 20-80Hz.
Το έχει δει το έργο, σχετικά πρόσφατα.

Για την καραγκούνα δεν ξέρω.... :p
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.067
Reaction score
137.530
αναπάντεχες ερμηνείες συνθέσεων του Phillip Glass
Το Μαντ Ρας είναι εκπληκτικό, μα χωρίς σαμπ μη πάτε να το ακούσετε...


ΥΓ.
Το οπενινγκ υπάρχει και σε βέρσιον

 
Last edited:



Μηνύματα
16.384
Reaction score
19.224
Γέννησε η γάτα ; Μπράβο, ωραία γατάκια έκανε.

Υ.Γ. Πως ακούνε τις χαμηλές σου οι γάτες αφου α) λέτε, λένε, λες (εκτός Ear και εγώ) ότι δεν περνάνε απο διπλό τζάμι αλουμινίου και β) οι γάτες δεν ακούνε χαμηλές. Κατώτερο όριο τα 55 Hz με ήδη κάτω πολλά db απο τα 595 Hz.
Εξάλλου πως θα ακούγανε μέχρι τα 72 KHz ; Δεν μοιάζει πάντως ιδανικό παράδειγμα η γάτα για το επιχείρημα ότι όσο πιο ψηλά τόσο και περισσότερο χαμηλά. :D (εάν και εγώ συμφωνώ, αρκεί να κρατείται πάντα η ισορροπία και στην ποιότητα όχι μόνο στην ποσότητα του παραγόμενου ήχου, όπως λέει ο Κος Χρήστος στο πόστ του).

Edit : strike α). Με ανοιχτή μοιάζει η τζαμαρία. Μόνο το προστατευτικό για έντομα κλπ έχεις κλειστό ;
Αρχίζω να πιστεύω (υποθέτω λογικά) τελικά ότι η ισορροπία είναι το σημαντικότερο και αναλογικά μιλώντας βέβαια πάντα ακόμη και απο την ποιότητα και απο την ποσότητα, και έτσι εξηγούνται οι διάφορες απόψεις και διαφωνίες που διαβάζω (και εδω και παντού στα ξένα forums) της ευχαρίστησης του κόσμου και απο χαμηλότερης ικανότητας συνθήκες ακρόασης και δυνατότητων συστήματων.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.067
Reaction score
137.530
χαιρομαι που δε χρειαζεται να πω κατι
Άσταφτά.
Τέρι, κτηνωδία κανονική.
Φοβερός.. τρόμος.
Τι εννοείς κ. Χρήστο “στα ελληνικά”;
Για τα πανηγύρια λέει, που βαρανε.
Λάιβ στα ελληνικά. Ζωντανή μουσική.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.738
Μηνύματα
2.950.389
Members
38.232
Νεότερο μέλος
aradis
Top