συμφωνώ απολύτως,Περίπου.
Η Porsche π.χ. βγάζει δέκα+ διαφορετικές εκδόσεις της 911, από τη "βασική" μέχρι την οριακά road legal GT3 RS, ακόμη και την on-off road Dakar. Κάποτε έβγαζε την GT3 ως πιο track focused έκδοση της 911, σήμερα βγάζει 3 εκδόσεις της GT3 ανάμεσα στις υπόλοιπες 10+. Ο χρόνος στο Ring είναι σημαντικό εργαλείο marketing, με την Porsche να αγωνίζεται κάθε φορά να καταρρίψει το χρόνο που πέτυχαν οι ανταγωνιστές της. Μία το ρεκόρ της κατηγορίας το έχει η Porsche, μια η Ferrari, μία η McLaren, μία η Lamborghini, μία η Mercedes, μετά ξανά η Porsche και πάει λέγοντας.
Στην πορεία για αυτό το μαρκετινίστικο αγώνα, έχουν βγει οι πλέον ακραίες εκδόσεις των άλλοτε ακραίων εκδόσεων, για την κατάρριψη του ρεκόρ και ανάδειξη της εκάστοτε εταιρείας σε βασιλιά του Ring, οι οποίες εκδόσεις είναι χειρότερες για χρήση στο δρόμο από ότι οι προηγούμενες - αργότερες.
Ακόμη και το Fiesta ST, όταν "εξελίχθηκε στο Ring" έγινε πιο ξερό και θορυβώδες από το προηγούμενο χωρίς να έχει απαραίτητα οφέλη στη χρήση στο δρόμο.
Όλα τα αυτοκίνητα εξελίσσονται ΚΑΙ στην πίστα, εκτός από το δρόμο. Είναι απαραίτητο βήμα για το στήσιμό τους από το εργοστάσιο. Όταν όμως εξελίσσονται στο ring αυτό πάει πακέτο με ένα χρόνο στόχο στο γύρο στο ring, και αυτό σημαίνει ότι θα κυριαρχήσει η στόχευση των χρόνων στην πίστα έναντι άλλων στοιχείων που είναι επίσης απαραίτητα για ένα αυτοκίνητο δρόμου όπως το ST ή το JCW, με μόνο "όφελος" το μειωμένο χρόνο στην πίστα, κάτι το οποίο είναι ασήμαντο στο 99% της χρήσης του αυτοκινήτου. Επειδή κανείς δεν αγοράζει ένα ST για να το πηγαίνει στην πίστα, το αγοράζει για να το χαίρεται στην καθημερινότητά του, και να μπορεί, μία στο τόσο, να το χαρεί και στην πίστα. Αν ο στόχος είναι η πίστα και οι εκεί συγκινήσεις, ένα αυτοκίνητο δρόμου δεν είναι η σωστή και λογική (ούτε καν η απαραίτητα πιο οικονομική) λύση.
το κυνήγι του χρόνου στην πίστα οδηγεί σε στησίματα όχι φιλικά για το δρόμο ή το μέσο οδηγό,
αλλά παρόλα αυτά,
δύο αυτοκίνητα για καθημερινή χρήση και ίδιων επιδόσεων, το πιο αργό στην πίστα είναι κατά κανόνα αυτό με το χειρότερο κράτημα στις στροφές,
εκεί μας ενδιαφέρει ο χρόνος και όχι το κυνήγι των δευτερολέπτων