bretsos
Μπάμιας
- Μηνύματα
- 15.249
- Reaction score
- 47.139
Για πες για τη σέλα τώρα, φοβάσαι κοτζαμάν αντρακλας να τη σφίξεις ωρέ;
Για πες για τη σέλα τώρα, φοβάσαι κοτζαμάν αντρακλας να τη σφίξεις ωρέ;
Ωχ , το κάνω και εγώ , αλλά επιεδή μερικά δεν μπορώ να τα μεταφράσω στα Ελληνικά. Έχω ξεχάσει να γράφω και να μιλάω. Για το δεύτερο δεν φταίω εγώ, όλοι μιλάνε για ποδόσφαιρο μόνο. ¨Αμα πάω να πω κάτι άλλο ή πρός θεού κάτι πιο σοβαρό ... πέφτει παγωμάρα και με κοιτάνε όλοι σαν εξωγήινο.Εμένα μου τη σπάει ο άλλος που όταν μιλάει βάζει μέσα στο λόγο και αγγλικές λέξεις, το κάνουν και εδώ πολλοί στο γραπτό λόγο, το συναντάς συνέχεια βλέποντας tv.
Όποιος μου μιλάει έτσι πετώντας στα ξεκούδουνα αγγλικές λέξεις με εκνευρίζει και με πιάνει το βλάχικο, τον αρχίζω στα βλάχικα βρισίδια και στρώνει χαρακτήρα.
Η αλήθεια είναι και όταν την κάνεις με κλίση προς τα εμπρός ... κινδυνεύεις πολυ πιο πολύ να πέσεις. Κάτι θυμαμαι απο 16 χρονών.
Βλέπεις και ποδόσφαιρο και ριάλιτι στην τιβί; Και Γιουροβίζιον;Εγώ πάλι, σε όλα μου είμαι ένας dilettante, με ενδιαφέρουν λίγο πολύ όλα τα ζητήματα αλλά δεν εμβαθύνω ιδιαίτερα!
Εκείνος ο Tom δεν γύρισε ακόμη από διακοπές?Τσάκισα που λες σκέτες 2 μοσχαρίσχιες μπριζολάρες, 1 κιλό το πακέτο, πολύ πολύ μπαγιάτικες (κάνα μήνα τις σβάρνιζα), νομίζω Αργεντινής ήταν (δε θυμάμαι, ειλικρινά), λουκούμια λέμε, μιντιουμ το ψήσιμο, ίσα ίσα να είναι κρατσανιστό επιφανειακά το λίπος, που έλιωνε στο στόμα κι έβγαζε γλύκα.
Θα το ξεπλύνω καλά το στόμα όμως, με κόκκινο δυνατό κρασάκι, γουλιά και συχώριο.
Για πες για τη σέλα τώρα, φοβάσαι κοτζαμάν αντρακλας να τη σφίξεις ωρέ;
Γύρισε, γύρισε. Λέει θα γίνει θαυμάσιο το αποτέλεσμα, πολύ αισιόδοξος είναι, ζήτησε κάποια πράγματα ακόμα, κάποιες διευκρινίσεις, κάνει υπολογισμούς. Από το πού ακριβώς κοιτάνε τα γουφερ, μέχρι κάτι αποστάσεις στο cm (καλά που έχω λέιζερ), κέντρο μεγαφώνου με από δω κι από κει και πάει λέγοντας.Εκείνος ο Tom δεν γύρισε ακόμη από διακοπές?
Με λίγα λόγια σπάνε.Εκείνος ο Tom δεν γύρισε ακόμη από διακοπές?
Με lazer τρίποδες και μία gopro κάνεις πολύ καλή δουλειά bike fit. Επίσης η κλίση της σέλας έχει να κάνει και με τα ιδιαίτερα ανατομικά χαρακτηριστικά του καθενός, ιδιαίτερα στην ανηφόρα... δεν θα ξεχάσω ποτέ την πρώτη φορά που ανέβηκα ανηφόρα με την specialized romin carbon με την σέλα ρυθμισμένη σε απόλυτα οριζόντια θέση. Χρήστο δεν σπάνε τα carbon rails σφίξε κάργα (σε λογικά πλαίσια). Θα σπάσουν μόνο αν υπάρχει ασυμβατότητα με το οβάλ πρότυπο 7Χ9χιλ., είναι κακής κατασκευής οι σιδηρόδρομοι και πιέζουν πολύ σημειακά ή κάθεσαι απότομα και δυνατά μετά από ορθοπέταλο και είσαι σε κάποια κιλά.
Τι είναι ο Tom ; Άνθρωπος (πιστοποημένος εγκαταστάτης) της Τρινόβ ;Γύρισε, γύρισε. Λέει θα γίνει θαυμάσιο το αποτέλεσμα, πολύ αισιόδοξος είναι, ζήτησε κάποια πράγματα ακόμα, κάποιες διευκρινίσεις.
Κάτι μαγειρεύεται.
Χρήστο δεν σπάνε τα carbon rails σφίξε κάργα (σε λογικά πλαίσια). Θα σπάσουν μόνο αν υπάρχει ασυμβατότητα με το οβάλ πρότυπο 7Χ9χιλ., είναι κακής κατασκευής οι σιδηρόδρομοι και πιέζουν πολύ σημειακά ή κάθεσαι απότομα και δυνατά μετά από ορθοπέταλο και είσαι σε κάποια κιλά.
Για πες έτσι ενδεικτικά 1-2 ονόματα από δω μέσα;Εμένα μου τη σπάει ο άλλος που όταν μιλάει βάζει μέσα στο λόγο και αγγλικές λέξεις, το κάνουν και εδώ πολλοί στο γραπτό λόγο, το συναντάς συνέχεια βλέποντας tv.
Αμ πως! Τώρα τελευταία παρακολουθώ First Dates και λέω μήπως ξεκινήσω την εκπομπή που παρακολουθεί και ο Μπρέτσος και συμμετέχει μία συγγενής του αν θυμάμαι καλά την οποία προορίζει για προξενειό (δεν θυμάμαι τίτλο εκπομπής)!Βλέπεις και ποδόσφαιρο και ριάλιτι στην τιβί; Και Γιουροβίζιον;
Για διαστροφή μου μυρίζει το όλο πράγμα..Τώρα το παίζω κηπουρός. Έδωσα πχ δημιουργικό σχήμα σε διάφορα φυτά στον κήπο μου, και στο βραχόκηπο, με μπορντουροψάλιδο και σπαθοσέγα για τα χοντρά. Απ'τον κηπουρό που πληρώνω σε μηνιαία βάση εδώ και χρόνια, καλύτερα τα κάνω. Αμ πως..
Ότι σπάνε, σπάνε, κυρίως όμως στους υπέρβαρους θα το δεις πχιο συχνά.Με λίγα λόγια σπάνε.
Ανθρακονήματα, καινουργιες τεχνολογίες και σαχλαμάρες.
Είναι ο αρχηγός στο team των μηχανικών εκεί στην τρινοβ. Τρινοβάς γέννημα θρέμμα, όχι ποταπός εγκαταστάτης. Πρώτη μούρη λέμε. Γνήσιος, αυτόχθων, ιθαγενής τρινοβάς.Τι είναι ο Tom ; Άνθρωπος (πιστοποημένος εγκαταστάτης) της Τρινόβ ;
Καλά βρε ; Και πιστεύεις ότι σου λέει ότι όλα θα πάνε καλά και αισιοδοξίες ; Τι άλλο θα σου έλεγε αυτός ;Είναι ο αρχηγός στο team των μηχανικών εκεί στην τρινοβ. Πρώτη μούρη λέμε.
He is the master of disaster.
Master και καλό και τίμιο παιδί στην Τρινόβ αλλά και επιστήμονας είναι ο Arnold.He is the master
Να, δες εδώ, ακόμα κι ο Elon συμφωνεί...Με λίγα λόγια σπάνε.
Ανθρακονήματα, καινουργιες τεχνολογίες και σαχλαμάρες.
Έλα μωρέ Χρήστο λεπτομέρειες... στην Ιταλία έσπασα 3 πλευρά και γωνία ωμοπλάτης και το ποδήλατο με μία γρατσουνιά στη μανέτα. Αν είναι να γίνει θα γίνειΞέρω βρε Σάκη και σωστά όλα αυτά που λες, αρκεί μια άτσαλη επιστροφή στη σέλα με όλο το βάρος και άπαξ και σηκωθείς να βρεθείς σαν τον Eduard Prades τανάσκλα
Μπα, δεν είναι τέτοιοι αυτοί ρε, έχουν ακυρώσει πολλά πρότζεκτ, γιατί δε τους έβγαινε το ποίημα με την εγκατάσταση που είδαν. Περνάει από επιτροπή λέμε, κόβεται αν δε πληρεί προϋποθέσεις.Καλά βρε ; Και πιστεύεις ότι σου λέει ότι όλα θα πάνε καλά και αισιοδοξίες ; Τι άλλο θα σου έλεγε αυτός ;
Άλλο μια πτώση να εξελιχθεί από κακή ακτίμηση ή λάθος χειρισμό και άλλο να σπάσει κάτι, δεν το περιμένεις, ούτε σου δίνετε ο χρόνος να το αντιμετωπίσεις.Έλα μωρέ Χρήστο λεπτομέρειες... στην Ιταλία έσπασα 3 πλευρά και γωνία ωμοπλάτης και το ποδήλατο με μία γρατσουνιά στη μανέτα. Αν είναι να γίνει θα γίνει
Με μια γρήγορη ματιά .... Δίκιο έχει και για το oxidizer propellant και την πίεση αλλά και για to brittleness του ατσαλιού αλλά και το μη ασφαλές των πολλών plies (plys) του carbon. Θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ενίσχυση με γραφίνη σε ατομικό επίπεδο αλλά είναι θεο- πανάκριβο. Για τα άλλα που λέει δεν τα ξέρω.Να, δες εδώ, ακόμα κι ο Elon συμφωνεί...
Τι τραβάς και εσύ βρε πσυχούλαΜπα, δεν είναι τέτοιοι αυτοί ρε, έχουν ακυρώσει πολλά πρότζεκτ, γιατί δε τους έβγαινε το ποίημα με την εγκατάσταση που είδαν. Περνάει από επιτροπή λέμε, κόβεται αν δε πληρεί προϋποθέσεις.
Βασικά δε με νοιάζει διόλου τι θα πει οποιοσδήποτε, γιατί μια χαρά θα το κάνω μόνος μου, αν και καλοδεχούμενη κάθε βοήθεια. Ωστόσο, το σημαντικό είναι να ξεκλειδώσουν το ρημαδι το σοφτγουερ στο δικό μου μηχάνημα, να προχωρήσει το waveforming, γιατί προς ώρας δεν είναι ευρέως διαθέσιμο σε όλους τους χρήστες τρινοβ, θα γίνει κατά το τέλος του έτους λένε, μπορεί να πάει και του χρόνου. Μέχρι τότε, θέλει έγκριση, μετά από πρόταση έγκρισης από επίσημο διανομέα τρινοβ, όχι από πιστοποιημένο εγκαταστάτη. Αναφέρεται ρητώς αυτό στην επίσημη σελίδα τους, και ισχύει.
Η πρόταση έγινε, τα δεδομένα τα πήραν, σχεδιαγράμματα, αποστάσεις, μετρήσεις, κλπ, έγκριση πήρε, προχωράμε. Η ουσία είναι αυτή, να προχωρήσει τώρα, κι όχι του χρόνου, τα υπόλοιπα είναι τεχνικές λεπτομέρειες, εν πολλοίς ασήμαντες.
Δίκιο έχει γενικώς.Δίκιο έχει και για το oxidizer propellant και την πίεση αλλά και για to brittleness του ατσαλιού αλλά και το μη ασφαλές των πολλών plies (plys) του carbon.
Ο Σβαρτζενέγκερ;Master και καλό και τίμιο παιδί στην Τρινόβ αλλά και επιστήμονας είναι ο Arnold.
Δες το εδιτ μου πάνω στο πόστ μου για τον Arnold (Γερμανικά το Arnaud)Μπα, δεν είναι τέτοιοι αυτοί ρε, έχουν ακυρώσει πολλά πρότζεκτ, γιατί δε τους έβγαινε το ποίημα με την εγκατάσταση που είδαν. Περνάει από επιτροπή λέμε, κόβεται αν δε πληρεί προϋποθέσεις.
Βασικά δε με νοιάζει διόλου τι θα πει οποιοσδήποτε, γιατί μια χαρά θα το κάνω μόνος μου, αν και καλοδεχούμενη κάθε βοήθεια. Ωστόσο, το σημαντικό είναι να ξεκλειδώσουν το ρημαδι το σοφτγουερ στο δικό μου μηχάνημα, να προχωρήσει το waveforming, γιατί προς ώρας δεν είναι ευρέως διαθέσιμο σε όλους τους χρήστες τρινοβ, θα γίνει κατά το τέλος του έτους λένε, μπορεί να πάει και του χρόνου. Μέχρι τότε, θέλει έγκριση, μετά από πρόταση έγκρισης από επίσημο διανομέα τρινοβ, όχι από πιστοποιημένο εγκαταστάτη. Αναφέρεται ρητώς αυτό στην επίσημη σελίδα τους, και ισχύει.
Η πρόταση έγινε, τα δεδομένα τα πήραν, σχεδιαγράμματα, αποστάσεις, μετρήσεις, κλπ, έγκριση πήρε, προχωράμε. Η ουσία είναι αυτή, να προχωρήσει τώρα, κι όχι του χρόνου, τα υπόλοιπα είναι τεχνικές λεπτομέρειες, εν πολλοίς ασήμαντες.