- Μηνύματα
- 16.702
- Reaction score
- 23.679
τι κατανομή βάρους ρε γιαν; με 9 κιλα ποδήλατο με τα παγούρια, κομπουτες κλπ και 80 κιλά αναβάτη στο φρενάρισμα του ποδηλάτου είναι 80 κιλά μπροστά και 9 πίσω στην καλύτερη
Το θεωρώ υπερβολικό αυτό που λες , μιάς και δεν υπάρχει τόσο μεγάλη μεταφορά μάζας , κατά το φρενάρισμα .τι κατανομή βάρους ρε γιαν; με 9 κιλα ποδήλατο με τα παγούρια, κομπουτες κλπ και 80 κιλά αναβάτη στο φρενάρισμα του ποδηλάτου είναι 80 κιλά μπροστά και 9 πίσω στην καλύτερη
καμία υπερβολή, στο έντονο φρενάρισμα αν δεν καθίσεις πολύ πίσω στη σέλα (χαμηλώνεις κορμό και σπρώχνεις το σώμα όσο πιο πίσω γίνεται , διαφορετικά η τούμπα είναι δεδομένη) το ποδήλατο σηκώνεται έντο, να μπλοκάρεις τροχό μπροστά πρέπει να γλιστράει πολύ, κακό οδόστρωμα , βροχή κλπ αλλιώς με τα λάστιχα που συζητάμε δεν γίνεται.Το θεωρώ υπερβολικό αυτό που λες , μιάς και δεν υπάρχει τόσο μεγάλη μεταφορά μάζας , κατά το φρενάρισμα .
Οπως και νάχει το 160 μπρος πίσω το θεωρώ υπερβολή σε σχέση με το 160 μπρος 140 πίσω.
Αλλά εσείς ξεύρετε καλύτερα.
Ανάρτηση εμπρός υπάρχει ή είναι σκέτο πηρούνι ?
θυμάμαι που λες έναν αγώνα φέτος στη μαλακάσα που ήμανε μέσα στο πελοτόν και κάποια στιγμή με καμιά 60αρια χαω κάπου χάζεψα και έπρεπε να φρενάρω λίγο πιο απότομα , σηκώθηκε 5εκ ο πίσω τροχός , χεστήκανε και οι απο πίσω , άκουσα και κάποια διακριτικά μπινελίκια - σόρρυ παιδιά σόρρυ - καθώς το να βλέπεις τις πιθανότητες να εμπλακείς σε πολύνεκρο να πηγαίνουν από το 20% στο 95% σε μισό δευτερόλεπτο δεν είναι πάντα εύκολο να το διαχειριστείς.Στα πολλά χλμ/ω είναι πολύ δύσκολο να φας έντο,
Αμα πας για μαουντεν και το 160 λιγο ειναι, θελεις μεταλλο για την θερμοτητα που παραγεταιΤο θεωρώ υπερβολικό αυτό που λες , μιάς και δεν υπάρχει τόσο μεγάλη μεταφορά μάζας , κατά το φρενάρισμα .
Οπως και νάχει το 160 μπρος πίσω το θεωρώ υπερβολή σε σχέση με το 160 μπρος 140 πίσω.
Αλλά εσείς ξεύρετε καλύτερα.
Ανάρτηση εμπρός υπάρχει ή είναι σκέτο πηρούνι ?
Τώρα τι συγκρίνουμε εδώ κύριε Μάρκου, μήλα με πορτοκάλια?Στις μηχανές έχουμε πολλαπλάσια παραγώμενη θερμότητα.
Ακριβώς, 180mm έχω μπροστά και 160mm πίσω, είμαι και μέγα κουλάδι στο χώμα.Αμα πας για μαουντεν και το 160 λιγο ειναι, θελεις μεταλλο για την θερμοτητα που παραγεται
Βρε τι 200 mm και 180 mm ; Εσείς χρειάζεστε σαν τα αεροπλάνα κάθισμα εκτίναξης με αυτά που διαβάζω ότι κάνετε.Τώρα τι συγκρίνουμε εδώ κύριε Μάρκου, μήλα με πορτοκάλια?
Ακριβώς, 180mm έχω μπροστά και 160mm πίσω, είμαι και μέγα κουλάδι στο χώμα.
Όσοι φίλοι τρέχουν αγώνες έχουν τουλάχιστον 200mm/180mm με κάποιους να έχουν 4πιστονες δαγκάνες.
Οι δίσκοι όμως στα ποδήλατα είναι πολύ λεπτοί (για το βάρος), ούτε 2 χιλιοστά (1.8 συνήθως), οπότε πολύ εύκολα μπορεί να υπερθερμανθούν σε κατάβαση με συνεχώς φρενάρισμα. Στα MTB συνηθισμένες διάμετροι είναι 180 χιλιοστά (για XC) αλλά για downhill 200 με 220.Στις μηχανές έχουμε πολλαπλάσια παραγώμενη θερμότητα.
Εξαρτάται, εγώ δυο φορές χύμα (με ψιλομπλοκάρισμα μπροστινού) αλλά με μικρή ταχύτητα (που και πάλι μου έκανε κάτι ωραία γδαρσίματα στην άσφαλτο). Μια με το road (όταν το πήρα, 2017) και τη δεύτερη πριν 2 μήνες με το ΜΤΒ.Στις στροφές δηλαδή και άραγες τι γίνεται με τα φρένα, και την μετατόπιση μάζας εάν χρειαστεί να φρενάρεις απότομα με τόσο μεγάλες ταχύτητες ;
Δεν τολμώ καν να ρωτήσω. Όλοι στο νοσοκομείο ;
Δεν φρενάρεις υπό κλίση σε στροφή, το ίδιο ισχύει σε όλα τα οχήματα ισορροπίας. (εξαιρείται η νέα τεχνολογία στις μότο cornering abs 6 αξόνων) Συνήθως όλο αυτό συμβαίνει σε ασφαλές περιβάλλον, δεν πάμε παντού με τη ταυτότητα στο στόμα.Στις στροφές δηλαδή και άραγες τι γίνεται με τα φρένα, και την μετατόπιση μάζας εάν χρειαστεί να φρενάρεις απότομα με τόσο μεγάλες ταχύτητες ;
Δεν τολμώ καν να ρωτήσω. Όλοι στο νοσοκομείο ;