- Μηνύματα
- 15.558
- Reaction score
- 21.761
τι κατανομή βάρους ρε γιαν; με 9 κιλα ποδήλατο με τα παγούρια, κομπουτες κλπ και 80 κιλά αναβάτη στο φρενάρισμα του ποδηλάτου είναι 80 κιλά μπροστά και 9 πίσω στην καλύτερη
Το θεωρώ υπερβολικό αυτό που λες , μιάς και δεν υπάρχει τόσο μεγάλη μεταφορά μάζας , κατά το φρενάρισμα .τι κατανομή βάρους ρε γιαν; με 9 κιλα ποδήλατο με τα παγούρια, κομπουτες κλπ και 80 κιλά αναβάτη στο φρενάρισμα του ποδηλάτου είναι 80 κιλά μπροστά και 9 πίσω στην καλύτερη
καμία υπερβολή, στο έντονο φρενάρισμα αν δεν καθίσεις πολύ πίσω στη σέλα (χαμηλώνεις κορμό και σπρώχνεις το σώμα όσο πιο πίσω γίνεται , διαφορετικά η τούμπα είναι δεδομένη) το ποδήλατο σηκώνεται έντο, να μπλοκάρεις τροχό μπροστά πρέπει να γλιστράει πολύ, κακό οδόστρωμα , βροχή κλπ αλλιώς με τα λάστιχα που συζητάμε δεν γίνεται.Το θεωρώ υπερβολικό αυτό που λες , μιάς και δεν υπάρχει τόσο μεγάλη μεταφορά μάζας , κατά το φρενάρισμα .
Οπως και νάχει το 160 μπρος πίσω το θεωρώ υπερβολή σε σχέση με το 160 μπρος 140 πίσω.
Αλλά εσείς ξεύρετε καλύτερα.
Ανάρτηση εμπρός υπάρχει ή είναι σκέτο πηρούνι ?
θυμάμαι που λες έναν αγώνα φέτος στη μαλακάσα που ήμανε μέσα στο πελοτόν και κάποια στιγμή με καμιά 60αρια χαω κάπου χάζεψα και έπρεπε να φρενάρω λίγο πιο απότομα , σηκώθηκε 5εκ ο πίσω τροχός , χεστήκανε και οι απο πίσω , άκουσα και κάποια διακριτικά μπινελίκια - σόρρυ παιδιά σόρρυ - καθώς το να βλέπεις τις πιθανότητες να εμπλακείς σε πολύνεκρο να πηγαίνουν από το 20% στο 95% σε μισό δευτερόλεπτο δεν είναι πάντα εύκολο να το διαχειριστείς.Στα πολλά χλμ/ω είναι πολύ δύσκολο να φας έντο,