- Μηνύματα
- 54.852
- Reaction score
- 136.889
Η διαφορά κόστους ανάμεσα στα δύο δεν είναι απλά σημαντική, είναι χαοτική.Μου στέλνει τώρα φίλη μήνυμα και με ρωτάει αν της προτείνω να πάρει ηλεκτρικό:
"Απλά ακούω και διαβάζω πολύ ανάμεικτα για τα ηλεκτρικά και έχω προβληματιστεί να πάρω ένα ηλεκτρικό Volvo ex30 η ένα υβριδικό Peugeot 2008.
πχ στην αντιπροσωπεία της Peugeot και της jeep με αποθάρρυναν από ηλεκτρικό.
Ότι θα βγάλει θέματα και δεν ξέρουμε κόστος, ότι πέφτει η μεταπωλητική αξία κτλ.
Ότι αν πρέπει να αντικατασταθεί η μπαταρία το κόστος είναι τεράστιο κτλ."
Στην αντιπροσωπεία ρε φίλε!!! Λες και μίλησε με ταξιτζή!
Για το οποίο Volvo παρεμπιπτόντως λέει της έδωσαν προσφορά 28.700€ (μετά την επιδότηση). Εγώ της είπα να δει και το Atto αλλά αν η διαφορά στην τιμή δεν είναι σημαντική (που δεν βλέπω να είναι, αν υπάρχει καν) το Volvo έχει καλύτερα specs (μπαταρία/range, επιτάχυνση, τελική κλπ.).
δεν έχει αντλία θερμότητας στη βασική έκδοση.
Απόλυτα βέβαιο, μου το απάντησαν γραπτά.
Τόσα λεφτά χωρίς αντλία;
Πάνε καλά;
Σοκ. Απαράδεκτοι._
Το άλλο απαράδεκτο που κάνει το EX30 είναι να μην παρέχει προετοιμασία μπαταρίας αν υπολογίσει ότι θα φτάσεις στο επόμενο φορτιστή με SoC μικρότερο του 20%. Αυτή τη χαζομάρα δεν την καταλαβαίνω. Και τους ρώτησα στο international group που απαντά η Volvo, αλλά δεν πήρα απάντηση.Απόλυτα βέβαιο, μου το απάντησαν γραπτά.
Από ότι ακούγεται η Leapmotor θα ξεκινήσει παραγωγή στην Ιταλία. Τώρα αν θα είναι σε εργοστάσιο της Stellantis ή σε δικό της θα φανεί. Άλλο ένα θέμα πιθανότατα για την πενθήμερη επίσκεψη της Μελόνι στην Κίνα. Αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι ότι η Stellantis δεν μπορεί να φτιάξει φθηνά και αξιόλογα ηλεκτρικά κα έφερε Κινέζο στην Ευρώπη να πάρει μέρος από τα κέρδη για αρχή, και τεχνολογία - τεχνογνωσία αργότερα.
Απο οτι φαίνεται απο το κάθισμα του οδηγού, έχει το Cupra born που Χαλάνδρι-Καλαμάτα το βγάζει χωρίς στάση, δεν είναι μ@λ@κ@ς, τριμ@λ@κ@ς είναι.άααααλλος ένας μλκς
240 χλμ απόσταση (2 ωρίτσες είπε το παλικάρι με βενζίνη , δηλαδή με μέσες 150 συν την κίνηση)
και έφτασε λεει με 12% στον βασιλόπουλο της Τρίπολης δηλαδή στα 80χλμ
τα εύκολα συμπεράσματα , ξεκίνησε με άδεια μπαταρία ενώ ξέρει οτι το δίκτυο είναι περιορισμένο, δεγμτ
με καμιά 10αρια 60+ φορτιστές στην Καλαμάτα δεν έκανε ένα τσικ ρε παιδί μου να μην αγχώνεσαι δεγμτ
βγαίνει στην Τρίπολη και αντί να πάει σε 300άρη φορτιστή πάει στον 22αρι του Βασιλόπουλου δε γμτ ούτε αυτό
δώστε του το πρωτάθλημα και ένα κανονικό αυτοκίνητο αφού δεν ξέρει να το χρησιμοποιήσει.
το αν δουλεύει ή όχι ο φορτιστής πάντως είναι κάτι που φαίνεται στην εφαρμογή πλοήγησης του αυτοκινήτου αν δεν θες ούτε αυτό να κάνεις δεν φταίει κανένας.
διόρθωση ΚΑΙ 150άρδιες στην Καλαμάτα , απ τη φάτσα φαίνεται οτι πρόκειται για μλκ δεν θέλει προσπάθεια.