Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.502
Reaction score
29.090
🥰:biggrin:
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.843
Reaction score
95.861
ΣΕΑ και γρήγοροι φορτιστές ή "γρήγοροι" φορτιστές;

 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.502
Reaction score
29.090
Ισραήλ



Start up από το Ισραήλ, που φαίνεται να έχει λάβει ήδη χρηματοδότηση από VW & GM, υπόσχεται 30% μεγαλύτερη αποθηκευτική δυνατότητα στις υπάρχουσες μπαταρίες μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης συλλεκτών ενέργειας.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.228
Reaction score
7.247
Μου στέλνει τώρα φίλη μήνυμα και με ρωτάει αν της προτείνω να πάρει ηλεκτρικό:

"Απλά ακούω και διαβάζω πολύ ανάμεικτα για τα ηλεκτρικά και έχω προβληματιστεί να πάρω ένα ηλεκτρικό Volvo ex30 η ένα υβριδικό Peugeot 2008.
πχ στην αντιπροσωπεία της Peugeot και της jeep με αποθάρρυναν από ηλεκτρικό.
Ότι θα βγάλει θέματα και δεν ξέρουμε κόστος, ότι πέφτει η μεταπωλητική αξία κτλ.
Ότι αν πρέπει να αντικατασταθεί η μπαταρία το κόστος είναι τεράστιο κτλ."


Στην αντιπροσωπεία ρε φίλε!!! Λες και μίλησε με ταξιτζή!

Για το οποίο Volvo παρεμπιπτόντως λέει της έδωσαν προσφορά 28.700€ (μετά την επιδότηση). Εγώ της είπα να δει και το Atto αλλά αν η διαφορά στην τιμή δεν είναι σημαντική (που δεν βλέπω να είναι, αν υπάρχει καν) το Volvo έχει καλύτερα specs (μπαταρία/range, επιτάχυνση, τελική κλπ.).
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.713
Reaction score
9.411
Μου στέλνει τώρα φίλη μήνυμα και με ρωτάει αν της προτείνω να πάρει ηλεκτρικό:

"Απλά ακούω και διαβάζω πολύ ανάμεικτα για τα ηλεκτρικά και έχω προβληματιστεί να πάρω ένα ηλεκτρικό Volvo ex30 η ένα υβριδικό Peugeot 2008.
πχ στην αντιπροσωπεία της Peugeot και της jeep με αποθάρρυναν από ηλεκτρικό.
Ότι θα βγάλει θέματα και δεν ξέρουμε κόστος, ότι πέφτει η μεταπωλητική αξία κτλ.
Ότι αν πρέπει να αντικατασταθεί η μπαταρία το κόστος είναι τεράστιο κτλ."


Στην αντιπροσωπεία ρε φίλε!!! Λες και μίλησε με ταξιτζή!

Για το οποίο Volvo παρεμπιπτόντως λέει της έδωσαν προσφορά 28.700€ (μετά την επιδότηση). Εγώ της είπα να δει και το Atto αλλά αν η διαφορά στην τιμή δεν είναι σημαντική (που δεν βλέπω να είναι, αν υπάρχει καν) το Volvo έχει καλύτερα specs (μπαταρία/range, επιτάχυνση, τελική κλπ.).
Η διαφορά κόστους ανάμεσα στα δύο δεν είναι απλά σημαντική, είναι χαοτική.

Το ΕΧ30 είχα κι εγώ στη λίστα, αλλά το βασικό μοντέλο -με μικρή μπαταρία και μεγάλη κατανάλωση- έχει τραγικά μικρή εμβέλεια, δε βγάζει καν τη διαδρομή Χαλκίδα-Αθήνα μετ' επιστροφής που ήταν βασική απαίτηση. Κοστίζει ήδη πολύ ακριβότερα από το Atto 3, 39.192€ έναντι 34.990€. Σε αυτά πρέπει να προστεθούν -απαραίτητα κατά τη γνώμη μου- άλλα 614€ για να ξεφύγουμε από το βασικό χρώμα που είναι ένα επίσης τραγικό μη-μεταλλικό γκρι (αν το ρίξεις στη θάλασσα, είναι ίδιο με λάντζα του Πολεμικού Ναυτικού :biggrin: ).

Επιπλέον, δεν έχει αντλία θερμότητας στη βασική έκδοση. Αναγκαστικά πας στη μεγάλη μπαταρία που ζητάει άλλα... 5.394€, για τη δικίνητη έκδοση πάντα.
Αν θες ηλιοροφή και κάμερες 360 που το Atto έχει στάνταρ, φτάνεις στα... 52.061€! Τι λέτε ρε, για ένα καρουλάκι που -άσε τον πολύ μικρό χώρο αποσκευών, μπορεί να μην ενδιαφέρει- είναι στενάχωρο και σαν καμπίνα επιβατών; :roflmao:

Το Atto 3 έχει αυτή τη στιγμή μοναδικό ανταγωνιστή σε value for money το ομόσταυλο Dolphin και τα χαρίσματά του δε σταματάνε στην τιμή!
 
Last edited:



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.502
Reaction score
29.090
Απόλυτα βέβαιο, μου το απάντησαν γραπτά.
Το άλλο απαράδεκτο που κάνει το EX30 είναι να μην παρέχει προετοιμασία μπαταρίας αν υπολογίσει ότι θα φτάσεις στο επόμενο φορτιστή με SoC μικρότερο του 20%. Αυτή τη χαζομάρα δεν την καταλαβαίνω. Και τους ρώτησα στο international group που απαντά η Volvo, αλλά δεν πήρα απάντηση.
 


Staff online

  • spylab
    Shalom
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.335
Μηνύματα
2.897.970
Members
38.029
Νεότερο μέλος
nikpeg
Top