Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
🥰:biggrin:
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.545
Reaction score
98.517
ΣΕΑ και γρήγοροι φορτιστές ή "γρήγοροι" φορτιστές;

 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Ισραήλ



Start up από το Ισραήλ, που φαίνεται να έχει λάβει ήδη χρηματοδότηση από VW & GM, υπόσχεται 30% μεγαλύτερη αποθηκευτική δυνατότητα στις υπάρχουσες μπαταρίες μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης συλλεκτών ενέργειας.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.488
Reaction score
7.873
Μου στέλνει τώρα φίλη μήνυμα και με ρωτάει αν της προτείνω να πάρει ηλεκτρικό:

"Απλά ακούω και διαβάζω πολύ ανάμεικτα για τα ηλεκτρικά και έχω προβληματιστεί να πάρω ένα ηλεκτρικό Volvo ex30 η ένα υβριδικό Peugeot 2008.
πχ στην αντιπροσωπεία της Peugeot και της jeep με αποθάρρυναν από ηλεκτρικό.
Ότι θα βγάλει θέματα και δεν ξέρουμε κόστος, ότι πέφτει η μεταπωλητική αξία κτλ.
Ότι αν πρέπει να αντικατασταθεί η μπαταρία το κόστος είναι τεράστιο κτλ."


Στην αντιπροσωπεία ρε φίλε!!! Λες και μίλησε με ταξιτζή!

Για το οποίο Volvo παρεμπιπτόντως λέει της έδωσαν προσφορά 28.700€ (μετά την επιδότηση). Εγώ της είπα να δει και το Atto αλλά αν η διαφορά στην τιμή δεν είναι σημαντική (που δεν βλέπω να είναι, αν υπάρχει καν) το Volvo έχει καλύτερα specs (μπαταρία/range, επιτάχυνση, τελική κλπ.).
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.238
Reaction score
10.721
Μου στέλνει τώρα φίλη μήνυμα και με ρωτάει αν της προτείνω να πάρει ηλεκτρικό:

"Απλά ακούω και διαβάζω πολύ ανάμεικτα για τα ηλεκτρικά και έχω προβληματιστεί να πάρω ένα ηλεκτρικό Volvo ex30 η ένα υβριδικό Peugeot 2008.
πχ στην αντιπροσωπεία της Peugeot και της jeep με αποθάρρυναν από ηλεκτρικό.
Ότι θα βγάλει θέματα και δεν ξέρουμε κόστος, ότι πέφτει η μεταπωλητική αξία κτλ.
Ότι αν πρέπει να αντικατασταθεί η μπαταρία το κόστος είναι τεράστιο κτλ."


Στην αντιπροσωπεία ρε φίλε!!! Λες και μίλησε με ταξιτζή!

Για το οποίο Volvo παρεμπιπτόντως λέει της έδωσαν προσφορά 28.700€ (μετά την επιδότηση). Εγώ της είπα να δει και το Atto αλλά αν η διαφορά στην τιμή δεν είναι σημαντική (που δεν βλέπω να είναι, αν υπάρχει καν) το Volvo έχει καλύτερα specs (μπαταρία/range, επιτάχυνση, τελική κλπ.).
Η διαφορά κόστους ανάμεσα στα δύο δεν είναι απλά σημαντική, είναι χαοτική.

Το ΕΧ30 είχα κι εγώ στη λίστα, αλλά το βασικό μοντέλο -με μικρή μπαταρία και μεγάλη κατανάλωση- έχει τραγικά μικρή εμβέλεια, δε βγάζει καν τη διαδρομή Χαλκίδα-Αθήνα μετ' επιστροφής που ήταν βασική απαίτηση. Κοστίζει ήδη πολύ ακριβότερα από το Atto 3, 39.192€ έναντι 34.990€. Σε αυτά πρέπει να προστεθούν -απαραίτητα κατά τη γνώμη μου- άλλα 614€ για να ξεφύγουμε από το βασικό χρώμα που είναι ένα επίσης τραγικό μη-μεταλλικό γκρι (αν το ρίξεις στη θάλασσα, είναι ίδιο με λάντζα του Πολεμικού Ναυτικού :biggrin: ).

Επιπλέον, δεν έχει αντλία θερμότητας στη βασική έκδοση. Αναγκαστικά πας στη μεγάλη μπαταρία που ζητάει άλλα... 5.394€, για τη δικίνητη έκδοση πάντα.
Αν θες ηλιοροφή και κάμερες 360 που το Atto έχει στάνταρ, φτάνεις στα... 52.061€! Τι λέτε ρε, για ένα καρουλάκι που -άσε τον πολύ μικρό χώρο αποσκευών, μπορεί να μην ενδιαφέρει- είναι στενάχωρο και σαν καμπίνα επιβατών; :roflmao:

Το Atto 3 έχει αυτή τη στιγμή μοναδικό ανταγωνιστή σε value for money το ομόσταυλο Dolphin και τα χαρίσματά του δε σταματάνε στην τιμή!
 
Last edited:



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Απόλυτα βέβαιο, μου το απάντησαν γραπτά.
Το άλλο απαράδεκτο που κάνει το EX30 είναι να μην παρέχει προετοιμασία μπαταρίας αν υπολογίσει ότι θα φτάσεις στο επόμενο φορτιστή με SoC μικρότερο του 20%. Αυτή τη χαζομάρα δεν την καταλαβαίνω. Και τους ρώτησα στο international group που απαντά η Volvo, αλλά δεν πήρα απάντηση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.798
Reaction score
136.695
Μη το παιδεύεις τζάμπα.

Το Βολβο είναι κακό κινέζικο.
Χειρότερο από τα ευρωπαϊκά.
Το Μπιντ είναι τοπ κινέζικο.
Καλύτερο από τα ευρωπαϊκά.

Η Μπιντ, ξέρει.

Ακόμα και το σοφτγουερ στο Μπιντ, ένα δύο χαζά έχει, κι ελάχιστο λαγκ, κατά βάση είναι άριστο. Οκ, με Τέσλα δε συγκρίνεται κανένας, αλλά τουλάχιστον δουλεύει σωστά, κι υποστηρίζει άριστα ΟΤΑ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Πως τους γλεντάει έτσι η Renault. Αντλία ακόμα και στο R5 των 25k. Και με δύο οθόνες μάλιστα, Google Software που δουλεύει, μαμάτο user interface, responsive, ΟΤΑ κ.α.

Ο Luca de Meo το έχει καταλάβει πολύ σωστά το θέμα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Από ότι ακούγεται η Leapmotor θα ξεκινήσει παραγωγή στην Ιταλία. Τώρα αν θα είναι σε εργοστάσιο της Stellantis ή σε δικό της θα φανεί. Άλλο ένα θέμα πιθανότατα για την πενθήμερη επίσκεψη της Μελόνι στην Κίνα. Αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι ότι η Stellantis δεν μπορεί να φτιάξει φθηνά και αξιόλογα ηλεκτρικά κα έφερε Κινέζο στην Ευρώπη να πάρει μέρος από τα κέρδη για αρχή, και τεχνολογία - τεχνογνωσία αργότερα.

Πάντως αυτό που λέει ο τύπος στο video παίζει. Και άλλοι δυτικοί δημοσιογράφοι έχουν πάει στην Κίνα να δουν την αγορά, και το μεγαλύτερο πράγμα που τους έκανε εντύπωση είναι ότι πάνω από το 95% των ηλεκτρικών οχημάτων πωλείται κάτω από $30.000. Πέρα από την κρατική υποστήριξη, που ποιος δεν κάνει κακά τα ψέματα (το Inflation Reduction Act στην Αμερική τι διαφορετικό κάνει δηλαδή. Άσε που οι μελέτες λένε πως θα ξεπεράσει τα 800δις δολάρια μέχρι το 2030), οι Κινέζοι κινούνται πολύ έξυπνα. Το φθηνότερο κόστος εργατών είναι δικαιολογία, άκουγα τον Munro να τα λέει ο ίδιος σε πρόσφατη συνέντευξη του. Η ανθρώπινη παρέμβαση στην γραμμή παραγωγής έχει πέσει κάτω από 15%. Και αν οι δυτικοί δεν μπορούν να έχουν αυτό το ποσοστό είναι επειδή δεν κινούνται γρήγορα. Οι Κινέζοι κινούνται πολύ γρήγορα σε αυτά, και επίσης δουλεύουν πολύ γρήγορα.
Το σύνολο των πρώτων υλών και εξαρτημάτων είναι πολύ κοντά στα εργοστάσια. Στην Ευρώπη και στην Αμερική πολλά έρχονται από Κίνα. Ο Μunro τα λέει όχι εγώ. Αν δεν ξέρει αυτός τότε ποιoς. Άσε που είναι και σε μια ηλικία που στα @@ του όλα, τα λέει έξω από τα δόντια. Καλεί τους πελάτες του, τις Αμερικανικες και όχι μόνο αυτοκινητοβιομηχανίες, να τους δείξει πως να κατασκευάζουν καλά και φθηνά, και οι Αμερικάνοι του λένε "δεν μας ενδιαφέρει τα φέρνουμε από Κίνα". Και όταν καλούν εκείνοι (οι Κινέζοι) τον Μunro στην Κίνα για τον ίδιο λόγο, είναι σε μια αίθουσα με τουλάχιστον 500 άτομα να έχουν τεράστιο ενδιαφέρον. Έχει βρεθεί και σε χώρους με πάνω από 1000 άτομα. Τι περιμένεις να γίνει δηλαδή μετά από αυτό. "Το παλούκι θα σου γυρίσει πίσω", λέει.

Έβλεπα τις προάλλες ένα ντοκιμαντέρ της DW για το γνωστό θέμα. Αυτοκινητοβιομηχανία Κίνας vs Δύσης. Υπάρχουν πολλά, και από Αμερική. Και έλεγαν ακριβώς τι ίδιο πράγμα. Συγκέντρωση παραγωγής για μείωση κόστους. Έφερε και ως παράδειγμα τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Το 48% των ηλεκτρικών ποδηλάτων που πωλούνται παγκοσμίως κατασκευάζονται σε μία συγκεκριμένη πόλη της Κίνας. Και το 100% των εξαρτημάτων που χρειάζονται οι κατασκευαστές, πάλι, στην ίδια πόλη.

Από την άλλη ο Luca de Meo τα έχει δει αυτά προσωπικά, καθώς έχει πάει κάμποσες φορές. Και λέει ότι οι Κινέζοι έχουν γίνει εξαιρετικοί στην κατασκευή οχημάτων. Τα ίδια λέει και ο Munro. Έλεγε ο De Meo πως γνώρισε έναν νέο άνθρωπο, που τρέχει εταιρεία που κατασκευάζει smartphones, να του δείχνει ένα εξαιρετικό όχημα επιδόσεων Taycan που θα το πουλάει $25.000. Aν είναι δυνατόν. Τα βλέπει αυτά που λες ο De Meo, και σου λέει και εμείς. Έχει μαζέψει όλη την παραγωγή εξαρτημάτων του R5 εντός ακτίνας 300km από την γραμμή παραγωγής του R5. Και είμαι βέβαιος πως το ίδιο θα κάνει και για τα επόμενα ηλεκτρικά της η Ampere. Γιατί η Ampere είναι υπεύθυνη για τα BEVs της Renault. Απλά η Renault ως μαμά βάζει το σήμα. H Renault δεν ασχολείται με τα ηλεκτρικά. Τρέχει τα θερμικά πλέον, και με την Geely τους κινητήρες. Πρόσφατα μπήκε και η Αramco στην παρέα (η μεγαλύτερη πετρελαϊκή στον κόσμο), με 10%.
 


Μηνύματα
16.525
Reaction score
23.421
άααααλλος ένας μλκς
240 χλμ απόσταση (2 ωρίτσες είπε το παλικάρι με βενζίνη , δηλαδή με μέσες 150 συν την κίνηση)
και έφτασε λεει με 12% στον βασιλόπουλο της Τρίπολης δηλαδή στα 80χλμ
τα εύκολα συμπεράσματα , ξεκίνησε με άδεια μπαταρία ενώ ξέρει οτι το δίκτυο είναι περιορισμένο, δεγμτ
με καμιά 10αρια 60+ φορτιστές στην Καλαμάτα δεν έκανε ένα τσικ ρε παιδί μου να μην αγχώνεσαι δεγμτ
βγαίνει στην Τρίπολη και αντί να πάει σε 300άρη φορτιστή πάει στον 22αρι του Βασιλόπουλου δε γμτ ούτε αυτό
δώστε του το πρωτάθλημα και ένα κανονικό αυτοκίνητο αφού δεν ξέρει να το χρησιμοποιήσει.
το αν δουλεύει ή όχι ο φορτιστής πάντως είναι κάτι που φαίνεται στην εφαρμογή πλοήγησης του αυτοκινήτου αν δεν θες ούτε αυτό να κάνεις δεν φταίει κανένας.
διόρθωση ΚΑΙ 150άρδιες στην Καλαμάτα , απ τη φάτσα φαίνεται οτι πρόκειται για μλκ δεν θέλει προσπάθεια.
 

Μηνύματα
791
Reaction score
1.178
άααααλλος ένας μλκς
240 χλμ απόσταση (2 ωρίτσες είπε το παλικάρι με βενζίνη , δηλαδή με μέσες 150 συν την κίνηση)
και έφτασε λεει με 12% στον βασιλόπουλο της Τρίπολης δηλαδή στα 80χλμ
τα εύκολα συμπεράσματα , ξεκίνησε με άδεια μπαταρία ενώ ξέρει οτι το δίκτυο είναι περιορισμένο, δεγμτ
με καμιά 10αρια 60+ φορτιστές στην Καλαμάτα δεν έκανε ένα τσικ ρε παιδί μου να μην αγχώνεσαι δεγμτ
βγαίνει στην Τρίπολη και αντί να πάει σε 300άρη φορτιστή πάει στον 22αρι του Βασιλόπουλου δε γμτ ούτε αυτό
δώστε του το πρωτάθλημα και ένα κανονικό αυτοκίνητο αφού δεν ξέρει να το χρησιμοποιήσει.
το αν δουλεύει ή όχι ο φορτιστής πάντως είναι κάτι που φαίνεται στην εφαρμογή πλοήγησης του αυτοκινήτου αν δεν θες ούτε αυτό να κάνεις δεν φταίει κανένας.
διόρθωση ΚΑΙ 150άρδιες στην Καλαμάτα , απ τη φάτσα φαίνεται οτι πρόκειται για μλκ δεν θέλει προσπάθεια.
Απο οτι φαίνεται απο το κάθισμα του οδηγού, έχει το Cupra born που Χαλάνδρι-Καλαμάτα το βγάζει χωρίς στάση, δεν είναι μ@λ@κ@ς, τριμ@λ@κ@ς είναι.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.542
Reaction score
30.448
Για αυτό λέμε πως πριν ξεκινήσεις κάνεις τα κουμάντα σου, το homework που λένε και στο χωριό μου. Επίσης διαβάζεις τι αγόρασες, τις δυνατότητες του, ενώ πρέπει να υπολογίσεις και τις οποίες παραχωρήσεις πιθανότατα θα πρέπει να κάνεις (ανάλογα τις ανάγκες, τα θέλω, το αμάξι κλπ)

Αν δεν σου ταιριάζει δεν αγοράζεις. Δεν φταίει το προϊόν αλλά η χρήση. Δηλαδή, πως να το πω, δεν αγοράζει ηλεκτρικό κατσαβίδι για να τρυπήσεις μπετό. Δεν κάνει, και δεν φταίει το μηχάνημα.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.545
Μηνύματα
2.943.549
Members
38.195
Νεότερο μέλος
Polatof
Top