Abessalom
Βαρώνος
- Μηνύματα
- 21.196
- Reaction score
- 35.610
Η συνήθης χρήση του ιχ δεν είναι να σε πηγαίνει από το Α στο Β;
Ναι είναι. Αλλά η χρήση κάθε νέου μηχανήματος έχει και ένα learning curve, το οποίο στα θερμικά έχει ολοκληρωθεί εδώ και δεκαετίες. Στα ηλεκτρικά δεν έχει ξεκινήσει καν.Η συνήθης χρήση του ιχ δεν είναι να σε πηγαίνει από το Α στο Β;
Τώρα τι ακριβώς συζητάς;Η συνήθης χρήση του ιχ δεν είναι να σε πηγαίνει από το Α στο Β;
Τι γίνεται ρε παιδιά;έχω μεγάλη κύστη
Είχε και 25 πόντους σωλήνα. Δεν γεμίζει εύκολα...Αυτό δεν είναι απαραίτητο να σχετίζεται με το «μέγεθος της κύστης», και μάλιστα μπορεί να καταλήξει άσχημα.
Δεν το θυμάμαι.
Αν είσαι τώρα καλά, όλα καλά.
Τι γίνεται ρε παιδιά;
Δεν νομίζω ότι έχει νόημα η αναφορά στις κινέζικες τιμές, δεν θα είναι ποτέ οι ίδιες με της ΕΕ ή των ΗΠΑ, οι δυτικές αγορές έχουν άλλες προδιαγραφές, από μόνη της η προσαρμογή του μοντέλου σε αυτές και η έγκριση τύπου για να μπορέσει να κυκλοφορήσει στην αγορά είναι ακριβές διαδικασίες, αρκετά ακριβές για να αυξήσουν το κόστος του αυτοκινήτου.Τιμή κάτω από 20.000 ευρώ (Κίνα $7.000). Δεν ξέρω βέβαια αν είναι τα ίδια, επειδή το BYD Dolphin των $13.000 στην Κίνα δεν έχει καμία σχέση με το Dolphin που πωλείται στην Ευρώπη. Λένε πως αργότερα θα παράγεται στην Ευρώπη.
Αυτό σημαίνει μέση κατανάλωση 11,1 kWh/100 km.Zeekr 7X. To μεγάλο θα έχει μπαταρία 100kWh και αυτονομία 900χλμ.
Μη ξεχνάς ότι η ενεργειακή πυκνότητα συνεχώς αυξάνεται, το efficiency των κινητήρων συνεχώς μειώνεται, συν ότι η Geely διαθέτει μία από τις καλύτερες μπαταρίες για EVs. Εδώ θα είμαστε να δούμε τι ισχύει από όσα λένε.Αυτό σημαίνει μέση κατανάλωση 11,1 kWh/100 km.
Πολύ αμφιβάλω. Πάρα πολύ. Υπερβολικά πολύ. Σε κατηφόρα μόνον!
Με τόσο βάρος (για 100 kWh) θα είναι κατόρθωμα αν βγάζει 16 kWh/100km μέση κατανάλωση, θα τους βγάλω το καπέλο.
Πολύ πιο πιθανό να έχει 18 μέση κατανάλωση.
Που θα είναι εξαιρετική για τέτοιο βάρος.
Με 16-18 μέση κατανάλωση, σημαίνει αυτονομία 625-550 km.
Τα 900km πραγματικής κι όχι θεωρητικής αυτονομίας, είναι άπιαστο όνειρο θερινής νυκτός, τουλάχιστον με την υπάρχουσα ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών.
Με 20 kWh/100km (λόγω βάρους) για 900km πραγματικής αυτονομίας χρειάζονται 180 kWh μπαταρίας..
Στην πεζή πραγματικότητα, αυτό που έχει πραγματικά τη μεγαλύτερη αξία, είναι το high efficiency, ώστε με σχετικά λογικής χωρητικότητας μπαταρίες (~80kWh) να βγαίνει η μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία.
Οπότε, χρειάζεται το μικρότερο δυνατό βάρος, ο χαμηλότερος συντελεστής αεροδυναμικής, η μικρότερη πρόσθια επιφάνεια, οι μικρότερες το δυνατό ζάντες, και τα πιο στενά ελαστικά (πολύ χαμηλής αντίστασης κύλισης).
Το κυνήγι της μεγάλης μπαταρίας, με την υπάρχουσα ενεργειακή πυκνότητα, είναι λάθος προσέγγιση.
ΥΓ. Εξαιρετικό αυτοκίνητο το ζικρ, αναμφισβήτητα.