christos77
Master of Diffusion
- Μηνύματα
- 6.914
- Reaction score
- 14.692
Για πε για πεΘα σου έλεγα τι ξέρει αλλά..
Για πε για πεΘα σου έλεγα τι ξέρει αλλά..
Το rca "έκατσε" πολύ καλά όταν είχα cd/προενισχυτη Primare .Το ΑΤC έχει πιο μαλακό ήχο από κείνο(ίσως λόγω του AKM)και χρειαζόταν κάτι άλλο για να "έλθει" εκεί που θελω.Αν είχα κρατήσει το Primare είμαι σίγουρος ότι το ακριβότερο Siltech θα ήταν ο,τι πρέπει.Μπορώ να σκεφτώ 2 λόγους:
Πρώτον, αν κατάλαβα καλά η σύγκριση δεν έγινε την ίδια μέρα συγκρίνοντας το ένα XLR με το άλλο, αλλά διαφορετικές μέρες, συγκρίνοντας αμφότερα με το RCA. Ως εκ τούτου, δεν μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα στο γιατί τη μια μέρα το ένα καλώδιο σου ακούστηκε όχι και τόσο καλό και μια άλλη μέρα ένα άλλο καλώδιο σου ακούστηκε καλύτερο.
Δεύτερον, επειδή οι καλωδιοέμπορες δεν είναι και χαζοί, για να κάνουν τα ακριβά τους καλώδια να ακούγονται "διαφορετικά", όλο και κάποιο τρικ θα εφαρμόζουν ώστε να προκαλούν ακουστές διαφορές σε αυτά. Εννοείται πως αυτές οι διαφορές δεν είναι προς τη θετική κατεύθυνση σε σχέση με ένα "απλό", ουδέτερο καλώδιο, αλλά μπορεί να τύχει να έχουν θετικό αντίκτυπο σε δεδομένο σύστημα με συγκεκριμένα προβλήματα. Σε σένα απλώς δεν "έκατσε" το συγκεκριμένο καλώδιο.
Μια και το ψάχνεις, να' χεις υπ'οψιν σου οτι τα καλώδια ρεύματος προενισχυτή και ενισχυτή ΔΕΝ πρέπει να έχουν το ίδιο μήκος (μακρύτερα αυτά του τελικού)
Σιγά μην έγραφε στα σοβαρά ο(αν μιλάς σοβαρά)
Τσου! μα καθόλου Τσου!Γιαυτό και ένα μόνο sub θα δημιουργούσε περισσότερα προβλήματα από αυτά που θα έλυνε.
Εννοεί όποιος δουλεύει με μαύρα κοριτσάκια (και αγοράκια)Τα 10 χιλιάρικα όποιος δουλεύει με μαύρα τα βγάζει σε 3 ημέρες, δεν είναι πολλά
Δεν καταλαβαίνω γιατί να συμβεί αυτόδέχεσαι η κλασική κιθάρα να ακούγεται σαν πιάνο με γιγάντια διάσταση ή όχι;
Όπως έχουμε ξαναπεί (αλλά κόπηκες από απουσίες) η μόνη συμβατή θέση 1 σαμπ είναι στη μεσότητα του εμπρός τοίχου, ανάμεσα στα main, και κολλητά στον εμπρός τοίχο.Σε οτι αφορά τα subs , εγω κατάλαβα ότι δεν γίνεται με ένα sub να έχεις και γρήγορο και σφιχτό χαμηλό .θα το βάλεις στη μέση ή στο πλάι; με πόσα μικρόφωνα θα το ρυθμίσεις, πως θα πάρεις το average response ; με τη ρύθμιση στο time domain τι απόφαση έχεις πάρει;
Γιατί είναι εξαιρετικά δύσκολο να ρυθμίσεις το σύστημα.Δεν καταλαβαίνω γιατί να συμβεί αυτό
Ο νταποστ που χάθηκε ρε παιδιά;Rehdeko
Εδώ έχεις δίκιο.Γιατί είναι εξαιρετικά δύσκολο να ρυθμίσεις το σύστημα.
Ο μπούσουλας για να ξεκινήσει ο καθένας το ταξίδι του, σε ένα post.Όπως έχουμε ξαναπεί (αλλά κόπηκες από απουσίες) η μόνη συμβατή θέση 1 σαμπ είναι στη μεσότητα του εμπρός τοίχου, ανάμεσα στα main, και κολλητά στον εμπρός τοίχο.
Χρειάζεται το σαμπ να ισαπέχει από καθένα δορυφόρο. Με ακρίβεια χιλιοστού.
Δεν χρειάζεται απαραιτήτως το σαμπ να ισαπέχει (σε σχέση με τους δορυφόρους) από την mlp, δηλαδή να έχει όμοια απόσταση ακρόασης, αλλά είναι ένα πολύ πολύ θετικό στοιχείο, και θα πρότεινα να το υλοποιήσεις.
Πειραματισμός τοποθέτησης ως προς το ύψος τοποθέτησης του σαμπ, υπάρχει. Πρέπει να είναι κολλητά στον τοίχο, αλλά δεν είναι απαραίτητο να ακουμπάει στο δάπεδο, οπότε χρειάζεται πειραματισμός στο ύψος τοποθέτησης, με πιθανή καλύτερη θέση στην μεσότητα του ύψους του δωματίου, ή στο 1/4 αυτής.
Χρειάζεται η mlp να έχει αρκετή απόσταση από τον πίσω από αυτήν τοίχο (εκεί χωράει πειραματισμός), και χρειάζεσαι και λίγη τύχη με το χώρο σου.
Χρειάζεται κρος μεταξύ main και σαμπ, όχι απαραιτήτως επακριβώς στους 80 κύκλους (αναλόγως αποτελεσμάτων μπορείς να χρησιμοποιήσεις cross οπουδήποτε στο εύρος 40-100 Hz, και λέμε 100 Hz μόνον εφόσον το σαμπ παίζει φλατ μέχρι 200Hz, πάντα το διπλάσιο θα πρέπει να βγάζει).
Χρειάζεται ο δορυφόρος να μην έχει συντονισμένο bass reflex στο εύρος λειτουργίας του σαμπ, και καλύτερα να είναι σφραγισμένο το κουτί του δορυφόρου.
Για την ανεύρεση της σωστής στάθμης του σαμπ, χρειάζεται τόνος στο σημείο κρος (πχ συνεχής τόνος στους 80 κύκλους).
Ο ίδιος τόνος, χρησιμοποιείται και για την ανεύρεση της φάσης του σαμπ, εφόσον αυτό διαθέτει περιστροφικό διακόπτη ρύθμισης φάσης, οπότε παίζοντας τον τόνο από το σαμπ και 1 δορυφόρο, ψάχνεις να βρεις το σημείο μέγιστης ακύρωσης στην mlp. Μόλις το βρεις, θα αντιστρέψεις πολικότητα στο σαμπ (180° η φάση) και είσαι έτοιμος.
Χρονισμός - συγχρονισμός του σαμπ, γίνεται με τον ένα από τους δύο δορυφόρους, και με τη βοήθεια ενός software που κάνει αυτή τη δουλειά (πχ Dirac).
Για φάση, για τον (συν)χρονισμό, και για το delay, το μικρόφωνο πρέπει να είναι στην mlp, στο 1 κεντρικό σημείο.
Για την ισοσταθμιση πλάτους, η μέτρηση με μικρόφωνο γίνεται στην ευρεία θέση της mlp, σε κύκλο ακτίνας 30-50cm, αποκλειστικά και μόνον με την μέθοδο του κινητού μικροφώνου.
Τα ανωτέρω, εάν είσαι τυχερός στο χώρο σου, υπάρχει περίπτωση να δουλέψουν αξιοπρεπώς για 1 θέση ακρόασης, αλλά όπως καταλαβαίνεις, θα έχεις πολύ περιορισμένες δυνατότητες μετακίνησης από την mlp.
Για ευρύτερη mlp (ομαλό μπάσο σε περισσότερη έκταση του δωματίου) και για πολύ περισσότερες πιθανότητες να είσαι τυχερός (πλέον μειώνεται ο παράγοντας τύχη) χρειάζεται να έχεις 2 σαμπ, για τα οποία οι θέσεις επίσης είναι συγκεκριμένες.
Για να είσαι σίγουρα "τυχερός" (πρακτικά μηδενίζεται ο παράγοντας τύχη, κι έχεις ομαλή απόκριση μπάσου σχεδόν σε όλο το δωμάτιο, κι αυτό ακούγεται πολύ ωραία ακόμα και στην mlp) θες 4 σαμπ, οι θέσεις των οποίων επίσης είναι συγκεκριμένες.
Τα ανωτέρω, ισχύουν για συμμετρικούς χώρους, ιδανικά για ένα τυπικό δωμάτιο. Για ασύμμετρους χώρους, σε σχήμα "Γ" κλπ, χρειάζεται πολύ τύχη και απίστευτα πολύς πειραματισμός τοποθέτησης. Σε κάθε τοποθέτηση καθενός σαμπ ξεχωριστά, χρειάζεται μέτρηση με τη μέθοδο του κινητού μικροφώνου στην mlp για να δεις εάν είναι "καλή θέση". Αυτό, το βλέπεις κυρίως με το σπέκτρο, κι όχι με την απόκριση πλάτους.
Στα πολλαπλά σαμπ, το κρος υποχρεωτικά πρέπει να είναι στους 80 κύκλους, ή χαμηλότερα. Δεν παίζει >80 κύκλους, διότι θα έχει κατευθυντικότητα. Βέβαια, εάν οι δορυφόροι είναι ανεπαρκείς στην 3η οκτάβα, και εάν τα σαμπ έχουν ομαλή απόκριση μέχρι το διπλάσιο της επιθυμητής συχνότητας κρος, δεν έχεις άλλη επιλογή.
Λείπουν μόνον οι αναγκαίες θέσεις των σαμπ.Ο μπούσουλας για να ξεκινήσει ο καθένας το ταξίδι του, σε ένα post.
Σωστά.Το σωστό είναι αυτό που θα ακουστεί πιο φυσικό.
Γλωσσοπλάστη μου ..μονοκούφαρα τερατάκια
Ναι ναι, να παίζουν όπως εσύ. Με 2 ασχημόφατσα ηχεία. Αλλά με 1 τουΐτερ όχι δίματα.Γλωσσοπλάστη μου .
Μα δεν είναι ακόμα κατανοητό, ότι άλλες είναι οι θέσεις που αποδίδουν σωστά τα ηχεία και άλλες τα subs; Αν τα ηχεία είναι πλήρους φάσματος, πάλι χρειάζονται subs.Βρε πάρτε ηχεία να κατεβαίνουν στα 25-30.hz σωστά και είστε κομπλέ. 2 main γκουμούτσες και κλείσατε. Απλότητητα και 100% ταίριασμα όλων των μεγαφώνων χωρίς υπολογισμούς και μετρήσεις καθότι θα έχετε 2.μονοκούφαρα τερατάκια μόνο.
Το μάθαμε και αυτό. Με.2 ηχεία ακόμα και full range δεν γινεται δουλειά.Μα δεν είναι ακόμα κατανοητό, ότι άλλες είναι οι θέσεις που αποδίδουν σωστά τα ηχεία και άλλες τα subs; Αν τα ηχεία είναι πλήρους φάσματος, πάλι χρειάζονται subs.