Ποδήλατο

Μηνύματα
86
Reaction score
133
Ένα ποδήλατο που συναρμολογήσαμε εδώ στον Νεστωρα την προηγούμενη εβδομαδα και ενα παλιότερα με Ultegra 12S όλα ομαλά και εντυπωσιακά……αθόρυβη λειτουργία άμεση σχεδόν απόκριση ,αίσθηση ανωτερης ποιότητας κατά τις δοκιμές , έμεινα εντυπωσιασμενος από την shimano αν και χρηστης 12s RED τα τελευταία 4 χρόνια, γενικά τίποτα από αυτά που περιγράφεις…..🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.763
Reaction score
21.601
Σήμερα το πρωί που έπινα καφέ με τα πόδια ψηλά θυμήθκα ότι είχα αντιμετωπίσει το ίδγιο (όχι τόσο έντονο) πρόβλημα και με της αλλαγές ταχυτήτων στο R8050 ντεραγιέ, έκανα το ίδιο και στο R8150 και σαξές!!
Οι ταχύτητες αλλάζουν απόλυτα και crispy όπως τις ξέρω και γνωρίζω.
Συμπέρασμα, όταν θα ξανά έχω τέτοιου είδους προβλήματα θα σηκώνω τα πόδια να κατεβαίνει το αίμα στο κεφάλι, λειτουργεί το μυαλόμ καλύτερα :roflmao:
Άρα δεν έφταιγε το BMC! :biggrin:

Και τώρα, πες μας τι έκανες κι έλυσες το πρόβλημα!
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.946
Reaction score
48.754
Άρα δεν έφταιγε το BMC! :biggrin:

Και τώρα, πες μας τι έκανες κι έλυσες το πρόβλημα!
Τι να φταίει το πλαίσιο καλέ με τις ταχύτητες, με το πλαίσιο έχω απογοητευτεί με το σύστημα σύσφιξης στο παλουκόσελο.
Όσο αφορά τη λύση του προβλήματος, η γνώση αυτή πληρώνεται. Και φυσικά δεν αναφέρομαι στα λεφτά :biggrin:
Πάντως το θέμα αυτό το άφησα πίσω, γαζώνουν οι αλλαγές ταχυτήτων
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.946
Reaction score
48.754
Ναι αλλά γαζώνουν επειδή έκανα μόντα, δεν το ξεμάτιασα και του πέρασε ο πονοκέφαλος :lolsign:

Το πρόβλημα έχει να κάνει καθαρά με το συνδυασμό DA κασέτας με το 8150 ντεραγιέ. Και στη προηγούμενη γενιά αντιμετώπισα το ίδιο θέμα γιατί είχα επιλέξει το ίδιο set up.
Αν η κασέτα είναι ultegra δεν υπάρχει κανένα θέμα.
 

Μηνύματα
16.695
Reaction score
23.675
Και εγώ da έχω με 8150 δεν έχω διαπιστώσει κάτι σε σχέση με την Ultegra που είχε αρχικά
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.946
Reaction score
48.754
Βάλε αυτά τα ροδάκια παλικάριμ και ξανά έλα από δω να μας ξανά πεις αν παρατηρείς καμιά διαφορά ;)

Και εξηγούμε, θα έχεις ακούσει ότι τα συστήματα DA έχουν καλύτερες αλλαγές, όλοι το έχουμε ακούσει, γιατί όμως?
Γιατί υπάρχουν διάφορες και στα ντεραγιέ, κυρίως στα Jockey wheels.
Έχουν 2 βασικές διαφορές πρώτη και βασικότερη είναι το πάχος τους, είναι πιο λεπτά από τα ultegra και ακολουθούν ακριβώς το βήμα της DA κασέτας, επίσης έχουν διαφορά στα ρουλεμάν, τα ρουλεμάν τους έχουν σχεδόν μηδενικό τζόγο ώστε κατά τη μετόπιση να ανεβάζουν και να κατεβάζουν τη αλυσίδα απόλυτα χωρίς το τζόγο που θα χάλαγε το κάθετο άξονα.
Τα παραπάν ροδάκια τα είχα πρόχειρα και είναι για 11άρια συστήματα, επειδή ήταν πιο λεπτά από τα αντίστοιχα ultegra έπεσαν ταμάμ μέσα στη λεπτότερη 12άρα αλυσίδα κερδίζοντας και από εκεί το όποιο τζόγο. Θα κάνς μία άλλη ρύθμιση μέσω του micro Adjust και με ευχαριστείς αργότερα. :)
 

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
Τα κατάφερες τελικά βρε θηρίο ; Βρήκες λύση ; Μπράβο. Ευχάριστα νέα.

Μια ευχάριστα , μια δυσάρεστα πολύ drama βρε παιδί μου το ποδήλατο. Το να διαβάζεις το νήμα είναι πιο αγνωνιώδες με αυτά τα ups and downs του απο το να βλέπεις ταινία. 😍
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.946
Reaction score
48.754
ΘΒ δεν αφήνω τίποτα στη τύχη του αλλα ούτε και συμβιβάζομαι, όπχιος έχει κάνει πετάλι μαζίμ ξέρει πόσο απαιτητικός είμαι από το ποδήλατο που πατάω, άλλωστε σε αυτά τα πράματα η λεπτομέρεια είναι που κάνει τη διαφορά ;)
Αποδίδεις πολύ καλύτερα σε ένα σύστημα που δεν υπάρχουν κενά από πάτημα σε πάτημα, επίσης έχει να κάνει και με λόγους ασφάλειας, φαντάς να είσαι σε σπρίντ και πάνω στη αλλαγή ταχύτητας να φας χάσιμο από τη περιστροφή του δισκοβραχίονα, σκάς με τα μούτρα πάνω στο τιμόνι χαλαρά και έπειτα ξαπλώνεις τανάσκηλα...
 

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
ΘΒ δεν αφήνω τίποτα στη τύχη του αλλα ούτε και συμβιβάζομαι, όπχιος έχει κάνει πετάλι μαζίμ ξέρει πόσο απαιτητικός είμαι από το ποδήλατο που πατάω, άλλωστε σε αυτά τα πράματα η λεπτομέρεια είναι που κάνει τη διαφορά ;)
Αποδίδεις πολύ καλύτερα σε ένα σύστημα που δεν υπάρχουν κενά από πάτημα σε πάτημα, επίσης έχει να κάνει και με λόγους ασφάλειας, φαντάς να είσαι σε σπρίντ και πάνω στη αλλαγή ταχύτητας να φας χάσιμο από τη περιστροφή του δισκοβραχίονα, σκάς με τα μούτρα πάνω στο τιμόνι χαλαρά και έπειτα ξαπλώνεις τανάσκηλα...
Εννοείται, αυτό το καταλαβαίνω μέχρι και εγώ. Δεν νομίζω ότι είναι απαίτηση αυτό, αυτό είναι εντελώς σούπερ νορμάλ να το έχεις διασφαλίσει. Πλάκα κάνουμε ;
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.946
Reaction score
48.754
Ας περάσουμε στο θέμα δισκόφρενα στη κούρσα, ως γνωστόν ήμουν πολύ επιφυλακτικός και συζητήθηκε. Η επιλογή που έκανα ήταν ultegra δαγκάνες 8170, risen τακάκια και δίσκοι Campagnolo AFS 03, έχοντας πολύ κακή εμπειρία από τους iceTech της shimano η επιλογή της campagnolo με δικαίωσε, συνεργάζονται άψογα σε τριβή με τα τακάκια της shimano, δεν αντιμετώπισα κανένα θέμα με θερμοκρασίες όσο και να τους πίεσα, δεν στραβώσαν ντίπ, ήταν out of the box ίσιοι και παραμένουν.
Πάμε τώρα στο θέμα απόδοσης, οι νέες μανέτες έχουν λίγο καλύτερη εργονομία από αυτή της προηγούμενης γενιάς, αυτό βοηθάει στο να έχεις σωστότερο grip και αίσθηση, στα ελεγχόμενα φρένα η απόδοση είναι σωστή και δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα σε απόδοση σε σχέση με τα rim που είχα, στα λίγο πχιο έντονα φρένα επίσης είναι το ίδιο.
Το πρόβλημα ξενικά στα φρένα πανικού, και εδώ έχουμε πρόβλημα...
Είναι απότομα και μπλοκάρουν τροχούς, σε αυτό ίσως φταίω και εγώ επειδή σε αυτή τη κατάσταση έχω συνηθίσει το αρχικό πιάσιμο να είναι δυνατό στις μανέτες λόγο rim όλα αυτά τα χρόνια. Σήμερα κυνηγούσα ένα θκόμ χρόνο, λόγο κακής εκτίμησης έπεσα σε φρένα πανικού για να μη κοπανήσω πάνω σε ένα αμάξι, αν δεν άφηνα τα φρένα θα είχα σκάσει πάνω στο αμάξι...
Συμπεριφέρονται απότομα με αποτέλεσμα να απογειώνεται ο πίσω τροχός χάνοντας πολύτιμη επιβράδυνση. Ο μπροστά δίσκος είναι 160mm και αντίστοιχα ο πίσω 140mm, άρα πιέζοντας σε αυτή τη κατάσταση τη δύναμη που έχω συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια το μπροστά σύστημα είναι αρκετά πιο δυνατό και αλλάζει τη κατανομή βάρους. Σε κατάσταση πανικού δεν λειτουργεί ο αναβάτης, συνήθως λειτουργεί το υποσυνείδητο με τις πληροφορίες που έχει συλλέξει και αυτό είναι αρκετά δύσκολο να αλλάξει (πρέπει όμως)
Μη τα πολυλογώ, άφησα τα φρένα και βρήκα δίοδο διαφυγής, τη επομένη φορά όμως θα είμαι το ίδιο τυχερός, εδώ σε θέλω...

Edit.
Παρόλα αυτά κατέβασα το προσωπικό χρόνο :biggrin:
 
Last edited:


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.946
Reaction score
48.754
Θα δείξει κρόκ, πρώτη φορά πάντως ένιωσα να μπλοκάρω για μεγάλη απόσταση το πίσω τροχό, ήταν πολύ περίεργο το συναίσθημα. Του γ@μησα τα ματάκια το ελαστικό...
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.946
Reaction score
48.754
Η pro έβγαλε τη αγαπημένη μου σέλα σε εκδοση superlight, εχω ήδη τη απλή steαlth team με τα carbon rail και ειναι μια εξαιρετικά επιθετική σελα που απευθύνεται σε κ@λοτρυπήδες που έχουν γράψει χιλιόμετρα, η φαρδιά μύτη σε συνδυασμό με τη συνολική ακαμψία ταιριάζουν απόλυτα στα θκάμ γούστα.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.763
Reaction score
21.601
Ρε παιδιά, για δώστε μου τα φώτα σας:

Έχω το heart rate monitor της Garmin, το οποίο έχει περιέλθει σε μια κατάσταση στην οποία αναμένω από μέρα σε μέρα να καταστεί μη λειτουργικό.

Θεωρητικά, οποιοσδήποτε άλλος τέτοιος αισθητήρας ο οποίος συνδέεται σε συσκευές με το πρότυπο ΑΝΤ+, θα συνεργάζεται με το Garmin 540, σωστά; Εάν ναι, ποιες προτάσεις υπάρχουν για αντικατάσταση του φθαρμένου αισθητήρα; Π.χ. κάτι σε Polar, αλλά ποιος; Θα παρακαλούσα, στις απαντήσεις σας, να συμπεριλάβετε και συνδέσμους (links) για αγορά από διαδικτυακά καταστήματα. Σας ευχαριστώ!
 
Last edited:

Μηνύματα
16.695
Reaction score
23.675
Ο polar που πήρε η Χρηστους φυσικά και είναι συμβατός και έχει καλά και φθηνά λουράκια (που επιπλέον ταιριάζουν και σε garmin hrm)
Αν είναι μόνο για ποδήλατο δεν θες κάτι παραπάνω.
Για τρέξιμο περιπλέκεται η κατάσταση γιατί η garmin στα ακριβά μοντέλα προσφέρει και εξειδικευμένα metrics κατακόρυφη ταλάντωση, χρόνο επαφής κλπ
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.763
Reaction score
21.601
Μόνο για ποδήλατο το θέλω. Ποιο Polar πήρε;

Υ.Γ.: το κωμικοτραγικό της υπόθεσης είναι ότι το πρόβλημα δεν το έχει του λουρί, αλλά ο αισθητήρας!
 



bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.946
Reaction score
48.754
Να γνωρίζεις επίσης ότι υπάρχει διαφορά στη ζώνη από H9 σε H10.
Η ζώνη του Η10 είναι πολύ ανώτερη σε ελαστικότητα, κούμπωμα και έχει σιλικόνη εσωτερικά ώστε να μένει στη θέση της χωρίς να τη σφίγγεις πολύ
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.836
Μηνύματα
2.953.589
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top