Ποδήλατο

Μηνύματα
76
Reaction score
119
Ένα ποδήλατο που συναρμολογήσαμε εδώ στον Νεστωρα την προηγούμενη εβδομαδα και ενα παλιότερα με Ultegra 12S όλα ομαλά και εντυπωσιακά……αθόρυβη λειτουργία άμεση σχεδόν απόκριση ,αίσθηση ανωτερης ποιότητας κατά τις δοκιμές , έμεινα εντυπωσιασμενος από την shimano αν και χρηστης 12s RED τα τελευταία 4 χρόνια, γενικά τίποτα από αυτά που περιγράφεις…..🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.281
Reaction score
20.943
Σήμερα το πρωί που έπινα καφέ με τα πόδια ψηλά θυμήθκα ότι είχα αντιμετωπίσει το ίδγιο (όχι τόσο έντονο) πρόβλημα και με της αλλαγές ταχυτήτων στο R8050 ντεραγιέ, έκανα το ίδιο και στο R8150 και σαξές!!
Οι ταχύτητες αλλάζουν απόλυτα και crispy όπως τις ξέρω και γνωρίζω.
Συμπέρασμα, όταν θα ξανά έχω τέτοιου είδους προβλήματα θα σηκώνω τα πόδια να κατεβαίνει το αίμα στο κεφάλι, λειτουργεί το μυαλόμ καλύτερα :roflmao:
Άρα δεν έφταιγε το BMC! :biggrin:

Και τώρα, πες μας τι έκανες κι έλυσες το πρόβλημα!
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.727
Reaction score
45.755
Άρα δεν έφταιγε το BMC! :biggrin:

Και τώρα, πες μας τι έκανες κι έλυσες το πρόβλημα!
Τι να φταίει το πλαίσιο καλέ με τις ταχύτητες, με το πλαίσιο έχω απογοητευτεί με το σύστημα σύσφιξης στο παλουκόσελο.
Όσο αφορά τη λύση του προβλήματος, η γνώση αυτή πληρώνεται. Και φυσικά δεν αναφέρομαι στα λεφτά :biggrin:
Πάντως το θέμα αυτό το άφησα πίσω, γαζώνουν οι αλλαγές ταχυτήτων
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.727
Reaction score
45.755
Ναι αλλά γαζώνουν επειδή έκανα μόντα, δεν το ξεμάτιασα και του πέρασε ο πονοκέφαλος :lolsign:

Το πρόβλημα έχει να κάνει καθαρά με το συνδυασμό DA κασέτας με το 8150 ντεραγιέ. Και στη προηγούμενη γενιά αντιμετώπισα το ίδιο θέμα γιατί είχα επιλέξει το ίδιο set up.
Αν η κασέτα είναι ultegra δεν υπάρχει κανένα θέμα.
 

Μηνύματα
15.823
Reaction score
22.188
Και εγώ da έχω με 8150 δεν έχω διαπιστώσει κάτι σε σχέση με την Ultegra που είχε αρχικά
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.727
Reaction score
45.755
Βάλε αυτά τα ροδάκια παλικάριμ και ξανά έλα από δω να μας ξανά πεις αν παρατηρείς καμιά διαφορά ;)

Και εξηγούμε, θα έχεις ακούσει ότι τα συστήματα DA έχουν καλύτερες αλλαγές, όλοι το έχουμε ακούσει, γιατί όμως?
Γιατί υπάρχουν διάφορες και στα ντεραγιέ, κυρίως στα Jockey wheels.
Έχουν 2 βασικές διαφορές πρώτη και βασικότερη είναι το πάχος τους, είναι πιο λεπτά από τα ultegra και ακολουθούν ακριβώς το βήμα της DA κασέτας, επίσης έχουν διαφορά στα ρουλεμάν, τα ρουλεμάν τους έχουν σχεδόν μηδενικό τζόγο ώστε κατά τη μετόπιση να ανεβάζουν και να κατεβάζουν τη αλυσίδα απόλυτα χωρίς το τζόγο που θα χάλαγε το κάθετο άξονα.
Τα παραπάν ροδάκια τα είχα πρόχειρα και είναι για 11άρια συστήματα, επειδή ήταν πιο λεπτά από τα αντίστοιχα ultegra έπεσαν ταμάμ μέσα στη λεπτότερη 12άρα αλυσίδα κερδίζοντας και από εκεί το όποιο τζόγο. Θα κάνς μία άλλη ρύθμιση μέσω του micro Adjust και με ευχαριστείς αργότερα. :)
 

Μηνύματα
14.256
Reaction score
16.067
Τα κατάφερες τελικά βρε θηρίο ; Βρήκες λύση ; Μπράβο. Ευχάριστα νέα.

Μια ευχάριστα , μια δυσάρεστα πολύ drama βρε παιδί μου το ποδήλατο. Το να διαβάζεις το νήμα είναι πιο αγνωνιώδες με αυτά τα ups and downs του απο το να βλέπεις ταινία. 😍
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.727
Reaction score
45.755
ΘΒ δεν αφήνω τίποτα στη τύχη του αλλα ούτε και συμβιβάζομαι, όπχιος έχει κάνει πετάλι μαζίμ ξέρει πόσο απαιτητικός είμαι από το ποδήλατο που πατάω, άλλωστε σε αυτά τα πράματα η λεπτομέρεια είναι που κάνει τη διαφορά ;)
Αποδίδεις πολύ καλύτερα σε ένα σύστημα που δεν υπάρχουν κενά από πάτημα σε πάτημα, επίσης έχει να κάνει και με λόγους ασφάλειας, φαντάς να είσαι σε σπρίντ και πάνω στη αλλαγή ταχύτητας να φας χάσιμο από τη περιστροφή του δισκοβραχίονα, σκάς με τα μούτρα πάνω στο τιμόνι χαλαρά και έπειτα ξαπλώνεις τανάσκηλα...
 

Μηνύματα
14.256
Reaction score
16.067
ΘΒ δεν αφήνω τίποτα στη τύχη του αλλα ούτε και συμβιβάζομαι, όπχιος έχει κάνει πετάλι μαζίμ ξέρει πόσο απαιτητικός είμαι από το ποδήλατο που πατάω, άλλωστε σε αυτά τα πράματα η λεπτομέρεια είναι που κάνει τη διαφορά ;)
Αποδίδεις πολύ καλύτερα σε ένα σύστημα που δεν υπάρχουν κενά από πάτημα σε πάτημα, επίσης έχει να κάνει και με λόγους ασφάλειας, φαντάς να είσαι σε σπρίντ και πάνω στη αλλαγή ταχύτητας να φας χάσιμο από τη περιστροφή του δισκοβραχίονα, σκάς με τα μούτρα πάνω στο τιμόνι χαλαρά και έπειτα ξαπλώνεις τανάσκηλα...
Εννοείται, αυτό το καταλαβαίνω μέχρι και εγώ. Δεν νομίζω ότι είναι απαίτηση αυτό, αυτό είναι εντελώς σούπερ νορμάλ να το έχεις διασφαλίσει. Πλάκα κάνουμε ;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.441
Μηνύματα
2.904.267
Members
38.044
Νεότερο μέλος
πλιακος Αργύρης
Top