Καλωδιακό παράδοξο.

Μηνύματα
15.463
Reaction score
17.754
@thva Πέρασαν τα χρόνια και ενώ υπάρχει το stereophile και το hi fi news ποτέ δεν είχες την περιέργεια να τα δεις και να βγάλεις μια τάξη μεγέθους πόσο thd έχουν τα ηχεία ; Ή έστω να δεις στα specs των κατασκευαστών ; Τι 7%; Προτιμάς να είσαι στα χαμένα ; Δεν αποφασίζω χωρίς να ακούσω αλλά είπαμε …
Πόσο είναι δηλαδή σε υψηλές εντάσεις φυσικά ; Άσε τι παραμύθια λέει ο κάθε κατασκευαστής ... κάτι ανεξάρτητο μπορείς να βρείς ;

Ή έστω πες μου απο κατασκευαστή ... τι να κάνουμε ; Όχι όμως σε τίποτε ένα και δέκα βάτ.

Όχι δεν διαβάζω περιοδικά. Ότι λίγα ξέρω απο άλλου τα ξέρω. Κακό ε ;
 


Μηνύματα
15.463
Reaction score
17.754
Βαριέμαι να πω. Erin’s audio corner ψάξε
Όχι να μου πείς. Ένα νούμερο είναι. Εγώ πως σου είπα που είμαι και άσχετος και κινδυνεύω να με κοροιδεύουν. Ενός μέτριου ηχείου πες μου. Δεν διαβάζω σου λέω. Είμαι αγράμματος. Εγώ σου είπα 7 % σε υψηλή σχετικά ένταση. Μπορεί να είναι και 3-4 % στην καλύτερη των περιτπώσεων. Πόσο έξω έπεσα χωρίς να ξέρω τίποτε απο αυτά που διαβάζετε αιώνες όλοι ; Πες μου είναι 2 % ή είναι 0.2 %.
 


Μηνύματα
1.009
Reaction score
859
Όχι να μου πείς. Ένα νούμερο είναι. Εγώ πως σου είπα που είμαι και άσχετος και κινδυνεύω να με κοροιδεύουν. Ενός μέτριου ηχείου πες μου. Δεν διαβάζω σου λέω. Είμαι αγράμματος. Εγώ σου είπα 7 % σε υψηλή σχετικά ένταση. Μπορεί να είναι και 3-4 % στην καλύτερη των περιτπώσεων. Πόσο έξω έπεσα χωρίς να ξέρω τίποτε απο αυτά που διαβάζετε αιώνες όλοι ; Πες μου είναι 2 % ή είναι 0.2 %.
Αυτό το ηχείο κοστίζει 5χιλιαδες . Ακόμα και στα πολύ χαμηλά έχει κάτω από 1% στα 86db και στα μεσαία 0.1%. 86db στο 1m

 

Attachments


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.110
Reaction score
134.356
Χαμηλά είναι τα 86 dB για μέτρηση THD.

Ωστόσο αυτές οι μετρήσεις παραμόρφωσης, νομίζω πως είναι πολύ σημαντικές, και θα πρέπει να τις δίνουμε τη δέουσα σημασία στην αγορά ηχείων.