Decembered
Μαϊμού
- Μηνύματα
- 18.080
- Reaction score
- 42.003
νομιζω ... 4 x mono (ambisonic)
αλλα δε θα τα χαλασουμε σε αυτο
αλλα δε θα τα χαλασουμε σε αυτο
Για παραδοσιακά δικαναλικά setup έρχεται αμέσως στο νου το παρακάτω κλασσικό πια CD όπου το vol.1 παρέχει βασικά δοκιμαστικά track ενώ το vol.2 περιέχει το περίφημο υψομετρικό τεστ (track45) :Προφανώς το CD είναι απλώς ένα μέσο, όπως άλλωστε είναι και ένα USΒ stick . Δεν είναι μέσα ηχογράφησης
Είχε πάρει άλλες διαστάσεις εκείνο το θέμα του 2009 .
Σχεδόν κανείς δεν ήξερε ότι ήταν εφικτή η ηχογράφηση της πληροφορίας του ύψους. Μάλιστα πίστευαν ότι ήταν αδύνατο το εγχείρημα, πόσο μάλλον και η αναπαραγωγή της πληροφορίας του ύψους
Και σε μένα θα ακούσεις μια ψευδαίσθηση ύψους και ας μην έχω ηχεία ύψους. Αυτό οφείλεται στις καραμπόλες επειδή όλα μου τα ηχεία είναι omnidirectional.Εγώ πάντως το είχα ακούσει το ύψος που λέτε, το 1981 και το έχω ξαναγράψει πρόσφατα.
Με κείνα τα μαύρα τα κυλινδρικά τα Ρότζερς, πακέτο με το (ένα στο κέντρο, επίσης κυλινδρικό) σαμπ τους.
"Είδα" την μπαγκέτα να ανεβοκατεβαίνει από την μπότα (νταξ, όχι μπαγκέτα εδώ) στα πιατίνια.
Και δεν ήμουν προκατειλημμένος, δεν περίμενα ότι θα το ακούσω αυτό, κανείς δεν με είχε προϊδεάσει.
Ναι. 7η του Μπρούκνερ με τον Μπλομστεντ σε Denon. H αίσθηση είναι ακριβώς αυτή, ότι ακούς την ορχήστρα από πάνω. Και μάλιστα στα πνευστά τα μισά ακούγονται ψηλότερα από τα έγχορδα και τα μισά χαμηλότερα. Μια χαρά κωδικοποιεί χωρική πληροφορία μια ομάδα μικροφώνων. Ειδικά στην κλασική που η ηχοληψία γίνεται από απόσταση.Βγάζετε και να έρχεται από το δάπεδο η ορχήστρα;
Είναι εύκολο να μου στείλεις το συγκεκριμένο link για ακρόαση απο Tidal streaming;Ναι. 7η του Μπρούκνερ με τον Μπλομστεντ σε Denon. H αίσθηση είναι ακριβώς αυτή, ότι ακούς την ορχήστρα από πάνω. Και μάλιστα στα πνευστά τα μισά ακούγονται ψηλότερα από τα έγχορδα και τα μισά χαμηλότερα. Μια χαρά κωδικοποιεί χωρική πληροφορία μια ομάδα μικροφώνων. Ειδικά στην κλασική που η ηχοληψία γίνεται από απόσταση.
Τωρα εξηγείται γιατί στη θέση MLP γλιστράει η πολυθρόναΕμένα μ'αρεσουν τα γεμιστά με κιμά.
Είναι η πρώιμη ψηφιακή ηχογράφηση του '80 στην Δρέσδη. Τα προβλήματα με τα πάμπολλα spot μικρόφωνα είναι ακουστά. Έβαζα πάντα το τρίτο μέρος για δοκιμές, όσο χειρότερα ακούγονταν τόσο καλύτερο για το σύστημα.Είναι εύκολο να μου στείλεις το συγκεκριμένο link για ακρόαση απο Tidal streaming;
Πολύ χρήσιμη πληροφορίαO David Chesky στις αρχές της 10ετίας του '90 (ή περίπου τότε), όταν πρωτοέμπαινε το dvd στην μουσική σαν dvd-audio, πειραματίζονταν με τεχνικές εγγραφής ώστε να δώσει στο stereo μια διάσταση ύψους στο κέντρο της σκηνής. Είχε φέρει τότε και ένα DVD-AUDIO player αν θυμάμαι καλά ήταν CAL, και σε κάτι ηχεία THIEL στο τότε μαγαζί AUDIO HALL στην Θεσσαλονίκη (του Λαμπριανίδη) έκανε επίδειξη αυτής της τεχνικής με δικές του εγγραφές (μάλιστα έχω και ένα dvd-audio δικό του από τότε). Οπότε ο προβληματισμός υπήρχε.
Βασικα αυτό που σου έγραψε ο Μπουτχιας πιο κάτω.Εσύ, από τη δική σου οπτική γωνία, όταν ακούς μία μεγάλη ορχήστρα στο σύστημά σου, τα ακούς όλα τα όργανα και τις φωνές σαν να βρίσκονται όλα σε ένα οριζόντιο επίπεδο παράλληλο με το έδαφος , ή σε διαφορετικά επίπεδα ;
.. δεν εχω αποπση μονο κατοψη, αν και αυτο ειναι περισσοτερο αρκας...παρα αρακας (μιας και πεινασα)Έχετε ύψος σκηνής αγαπητέ μήνα των Χριστουγέννων, ή πρέπει να σκύβει για να μπει ο Γενάρης ;
Υπάρχουν πολλές εγγραφές κλασικής σαν αυτήν που περιγράφεις. Επίσης πολλές όπερες ή μιούζικαλ σε θέατρα που η ορχήστρα είναι σε pit. Και φυσικά η χωρική πληροφορία (και το ύψος) καταγράφεται σε έναν άρτιο ακουστικά χώρο. Μάλιστα μόνο σε αυτόν είναι αρίστης ποιότητας η στερεοφωνική εικόνα και καταγραφή. Τεχνικές που ακολουθούνται κατά την μίξη με rεverb κλπ η ποιότητα της καταγραφής ("χωρικής πληροφορίας") είναι ότι χειρότερο , αφύσικο και ψεύτικο - και καλά να γίνει - και δεν πρέπει (είναι ανάξιο) να αποτελεί θέμα συζήτησης, προσπάθειας ανάλυσης πως γίνεται (ότι γίνεται και για το ύψος ... γίνεται) ή κριτήριο για να βγάλετε οποιοδήποτε συμπέρασμα για αυτό το συγκεκριμένο θέμα και για την αναπαραγωή και για την εγγραφή. Ακόμη και στην καλύτερη περίπτωση καλής αίθουσας στούντιο εγγραφών ... προκύπτει μέσης ποιότητας αποτέλεσμα όσον αφορά το θέμα αυτό.Ναι. 7η του Μπρούκνερ με τον Μπλομστεντ σε Denon. H αίσθηση είναι ακριβώς αυτή, ότι ακούς την ορχήστρα από πάνω. Και μάλιστα στα πνευστά τα μισά ακούγονται ψηλότερα από τα έγχορδα και τα μισά χαμηλότερα. Μια χαρά κωδικοποιεί χωρική πληροφορία μια ομάδα μικροφώνων. Ειδικά στην κλασική που η ηχοληψία γίνεται από απόσταση.
Δεν αντιλέγω σε όσα προηγήθηκαν της τελικής παραγράφου. Πρέπει όμως να τεθεί ένα... κανονιστικό πλαίσιο όπως αναφέρεις κι εσύ συχνά... Σ'ένα δικαναλικό setup με ηχεία συμβατικής αρχιτεκτονικής και πολικής απόκρισης είναι αδύνατον να έρχονταν στην αντίληψη του ακροατή οργανικά είδωλα σα να βρίσκονταν στην οροφή, δηλαδή πάνω από το επίπεδο που θα βρίσκεται η άνω πλευρά του ηχείου κατά τον ίδιο τρόπο που δεν γίνεται να εισπράττουμε ισοδύναμη αίσθηση ύψους στην ηχητική σκηνή συγκρίνοντας λ.χ. το Infinity IRS με QUAD ESL-57 για να έπιανα δύο φημισμένα αλλά τόσο διαφορετικά στην αρχιτεκτονική τους μοντέλα....
Το να αναφέρουμε διάφορες τεχνικές αναλύσεις και tech talk και να "κρυβόμαστε" πίσω απο αυτές, συνοδευόμενες κιόλας μερικές φορές και με διάψευση , άρνηση, η ακόμη και ειρώνεια όσον αφορά το θέμα αυτό είναι καθόλου βοηθητικό και απορεί και κάποιος εύλογα, τι τελικά έχει επιτευχθεί στην πράξη ακόμη και απο έναν κάτοχο πολυκαναλικού συστήματος.