alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.349
- Reaction score
- 30.193
Βέβαια με τον Elon ποτέ δεν ξερς.Θα μου έκανε τρομερή εντύπωση αν το ανανεωμένο Υ βγει με διαφορετικά φωτιστικά σώματα από το 3.
Βέβαια με τον Elon ποτέ δεν ξερς.Θα μου έκανε τρομερή εντύπωση αν το ανανεωμένο Υ βγει με διαφορετικά φωτιστικά σώματα από το 3.
Το κείμενο λέει μονο για αυτόματο φρενάρισμα. Συνεπως την στραβιτιμονια την έκανε ο οδηγός;Tesla σώζει τη ζωή πεζού (video) - NewsAuto.gr
Τα συστήματα υποβοήθησης που υπάρχουν στα Tesla φαίνεται να λειτουργούν ιδιαίτερα αποδοτικά.www.newsauto.gr
Πρόσεξε μόνο μην σε σκίσουν πάλι με 1ε την κιλοβατώρα σαν την Ιταλίακαιδεμελετε, λέω να νοικίασω (αν βρω) ένα τεσλάκι δανία σουηδία για 2000χλμ, για να φορτίσω σε supercharger πως συνδέω τρόπο πληρωμής με αυτοκίνητο;
θέλει απλικέσιο;
Εάν το όχημα έκανε όντως τον ελιγμό -και δεν πρόκειται απλά για ένα... παλιομοδίτικο χειρισμό οδηγού σε εγρήγορση- τότε μιλάμε για σημαντική εξέλιξη! Γιατί το φρενάρισμα ανάγκης υπάρχει ως δυνατότητα σε πολλά -και φθηνότερα- οχήματα, έστω ως εξτρά.Tesla σώζει τη ζωή πεζού (video) - NewsAuto.gr
Τα συστήματα υποβοήθησης που υπάρχουν στα Tesla φαίνεται να λειτουργούν ιδιαίτερα αποδοτικά.www.newsauto.gr
Εμένα μου έτυχε αυτόματο φρενάρισμα με το Puma (το έχει εξτρά σε πακέτο ασφάλειας που περιλαμβάνει και αυτόματο παρκάρισμα) λίγο καιρό αφότου το είχα αγοράσει, με μηχανάκι που πέρασε "στεγνά" STOP μπροστά μου. Είναι πολύ πιθανό να είχα τρακάρει, αν το όχημα δεν ήταν εξοπλισμένο με το σύστημα.Το σίγουρο είναι ότι αν το αυτόματο φρενάρισμα το έκανε ένα Skoda δεν θα το μαθαίναμε ποτέ.
Πολλοί τα λέγανε αυτά, αλλά δικαιώθηκε η επιλογή της Τέσλα με τα αποτελέσματα των δοκιμών στα κρας τεστ, όπου έβγαλε καλύτερες επιδόσεις από όλους τους άλλους κατασκευαστές, κι ας είχαν lidar αυτοί.Ένα δισταγμό που έχω με το FSD της Tesla, είναι ότι βασίζεται εξολοκλήρου στο εξελιγμένο λογισμικό και την υψηλή υπολογιστική ισχύ, κάνοντας περικοπές στους αισθητήρες για λόγους κόστους: βασίζεται πλέον αποκλειστικά σε κάμερες υψηλής ευκρίνειας, ενώ άλλοι κατασκευαστές χρησιμοποιούν επίσης αισθητήρες υπερήχων, μικροκυματικά ραντάρ και -πρόσφατα- LIDAR.