Tesla


Μηνύματα
7.433
Reaction score
1.510
Πάντως θα έσπαγε όλη τη λογική για μείωση κόστους - κοστίζει πολύ περισσότερο να παράγεις 2 ειδών φωτιστικά σώματα σε σχέση με το να παράγεις 1.

Δεν είναι τυχαίο ότι εταιρείες που έφτιαχναν ΤΑ ΠΑΝΤΑ οι ίδιες (π.χ. η Lamborghini έφτιαχνε κινητήρες και κιβώτια η ίδια για ετήσια παραγωγή στην καλύτερη της τάξης των λίγων εκατοντάδων οχημάτων) φωτιστικά σώματα έπαιρναν από το εμπόριο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.349
Reaction score
30.193
Μπορεί να μην είναι ίδια με μοντέλα που υπάρχουν, αλλά να είναι ίδια με μοντέλα που έρχονται.
 

TGD

Μηνύματα
8.519
Reaction score
8.521

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.808
Reaction score
10.681
Το σίγουρο είναι ότι αν το αυτόματο φρενάρισμα το έκανε ένα Skoda δεν θα το μαθαίναμε ποτέ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.415
Reaction score
135.405
Το σίγουρο είναι ότι το Σκόντα δε θα έβγαινε ολική, γιατί απλώς θα καβαλουσε ένα πεζό. 😁

Θα γλυτωνε και το αουντι.
 

Μηνύματα
1.327
Reaction score
2.320
καιδεμελετε, λέω να νοικίασω (αν βρω) ένα τεσλάκι δανία σουηδία για 2000χλμ, για να φορτίσω σε supercharger πως συνδέω τρόπο πληρωμής με αυτοκίνητο;
θέλει απλικέσιο;
Πρόσεξε μόνο μην σε σκίσουν πάλι με 1ε την κιλοβατώρα σαν την Ιταλία
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.202
Reaction score
10.606
Εάν το όχημα έκανε όντως τον ελιγμό -και δεν πρόκειται απλά για ένα... παλιομοδίτικο χειρισμό οδηγού σε εγρήγορση- τότε μιλάμε για σημαντική εξέλιξη! Γιατί το φρενάρισμα ανάγκης υπάρχει ως δυνατότητα σε πολλά -και φθηνότερα- οχήματα, έστω ως εξτρά.

Ένα δισταγμό που έχω με το FSD της Tesla, είναι ότι βασίζεται εξολοκλήρου στο εξελιγμένο λογισμικό και την υψηλή υπολογιστική ισχύ, κάνοντας περικοπές στους αισθητήρες για λόγους κόστους: βασίζεται πλέον αποκλειστικά σε κάμερες υψηλής ευκρίνειας, ενώ άλλοι κατασκευαστές χρησιμοποιούν επίσης αισθητήρες υπερήχων, μικροκυματικά ραντάρ και -πρόσφατα- LIDAR. Όταν μιλάμε για τη ζωή τη δική μας, της οικογένειάς μας ή και τρίτων ανθρώπων που τυχόν βρεθούν στο διάβα μας, νομίζω ότι επιβάλλεται να χρησιμοποιούνται συστήματα που λειτουργούν συμπληρωματικά και εφεδρικά το ένα στο άλλο.
Υπάρχουν βίντεο όπως αυτό (που είναι δυο χρονών παλιό, με ότι μπορεί αυτό να σημαίνει), το οποίο δείχνει αποτυχία αποφυγής ατυχήματος σε πολύ εύκολο σενάριο (το πεζό παιδί στέκεται από την αρχή στη μέση του δρόμου) και ομολογουμένως προβληματίζουν...
 
Last edited:

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.202
Reaction score
10.606
Το σίγουρο είναι ότι αν το αυτόματο φρενάρισμα το έκανε ένα Skoda δεν θα το μαθαίναμε ποτέ.
Εμένα μου έτυχε αυτόματο φρενάρισμα με το Puma (το έχει εξτρά σε πακέτο ασφάλειας που περιλαμβάνει και αυτόματο παρκάρισμα) λίγο καιρό αφότου το είχα αγοράσει, με μηχανάκι που πέρασε "στεγνά" STOP μπροστά μου. Είναι πολύ πιθανό να είχα τρακάρει, αν το όχημα δεν ήταν εξοπλισμένο με το σύστημα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.349
Reaction score
30.193
Μόνο η Tesla θα μπορούσε να απαντήσει τι πραγματικά έγινε. Πολλές αναφορές πάντως δεξιά αριστερά λένε πως ο συνοδηγός είπε ότι το τιμόνι το έστριψε η σύζυγος που οδηγούσε. Το autopilot δεν έκανε τίποτα.
 


TGD

Μηνύματα
8.519
Reaction score
8.521
Επίσης την ώρα που σταματά το Τέσλα ο πεζός είναι πίσω του. Νομίζω ότι θα τον είχε πατήσει χωρίς τον ελιγμό.
Οπότε ο πεζός τη γλύτωσε. Το Τέσλα πάει για ολική και πληρώνει και το άουδι.
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.475
Reaction score
33.869
Ο αυτόματος πιλότος της Tesla μόλις σκότωσε ένα ελάφι -Το συγκλονιστικό βίντεο

Ποσα πια, μικρα αθωα ελαφια, πρεπει να σκοτωθουν στον βωμο του FSD?

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.415
Reaction score
135.405
Ψητό στα κάρβουνα παρακαλώ.
Ένα δισταγμό που έχω με το FSD της Tesla, είναι ότι βασίζεται εξολοκλήρου στο εξελιγμένο λογισμικό και την υψηλή υπολογιστική ισχύ, κάνοντας περικοπές στους αισθητήρες για λόγους κόστους: βασίζεται πλέον αποκλειστικά σε κάμερες υψηλής ευκρίνειας, ενώ άλλοι κατασκευαστές χρησιμοποιούν επίσης αισθητήρες υπερήχων, μικροκυματικά ραντάρ και -πρόσφατα- LIDAR.
Πολλοί τα λέγανε αυτά, αλλά δικαιώθηκε η επιλογή της Τέσλα με τα αποτελέσματα των δοκιμών στα κρας τεστ, όπου έβγαλε καλύτερες επιδόσεις από όλους τους άλλους κατασκευαστές, κι ας είχαν lidar αυτοί.

Ο παράγοντας "άνθρωπος" είναι το πρόβλημα, όχι οι μηχανές..

 
Last edited:






Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.259
Μηνύματα
2.934.538
Members
38.166
Νεότερο μέλος
giannis600
Top