Tesla


Μηνύματα
7.434
Reaction score
1.513
Πάντως θα έσπαγε όλη τη λογική για μείωση κόστους - κοστίζει πολύ περισσότερο να παράγεις 2 ειδών φωτιστικά σώματα σε σχέση με το να παράγεις 1.

Δεν είναι τυχαίο ότι εταιρείες που έφτιαχναν ΤΑ ΠΑΝΤΑ οι ίδιες (π.χ. η Lamborghini έφτιαχνε κινητήρες και κιβώτια η ίδια για ετήσια παραγωγή στην καλύτερη της τάξης των λίγων εκατοντάδων οχημάτων) φωτιστικά σώματα έπαιρναν από το εμπόριο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.362
Reaction score
30.212
Μπορεί να μην είναι ίδια με μοντέλα που υπάρχουν, αλλά να είναι ίδια με μοντέλα που έρχονται.
 

TGD

Μηνύματα
8.524
Reaction score
8.522

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.809
Reaction score
10.681
Το σίγουρο είναι ότι αν το αυτόματο φρενάρισμα το έκανε ένα Skoda δεν θα το μαθαίναμε ποτέ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.449
Reaction score
135.590
Το σίγουρο είναι ότι το Σκόντα δε θα έβγαινε ολική, γιατί απλώς θα καβαλουσε ένα πεζό. 😁

Θα γλυτωνε και το αουντι.
 

Μηνύματα
1.327
Reaction score
2.320
καιδεμελετε, λέω να νοικίασω (αν βρω) ένα τεσλάκι δανία σουηδία για 2000χλμ, για να φορτίσω σε supercharger πως συνδέω τρόπο πληρωμής με αυτοκίνητο;
θέλει απλικέσιο;
Πρόσεξε μόνο μην σε σκίσουν πάλι με 1ε την κιλοβατώρα σαν την Ιταλία
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.207
Reaction score
10.619
Εάν το όχημα έκανε όντως τον ελιγμό -και δεν πρόκειται απλά για ένα... παλιομοδίτικο χειρισμό οδηγού σε εγρήγορση- τότε μιλάμε για σημαντική εξέλιξη! Γιατί το φρενάρισμα ανάγκης υπάρχει ως δυνατότητα σε πολλά -και φθηνότερα- οχήματα, έστω ως εξτρά.

Ένα δισταγμό που έχω με το FSD της Tesla, είναι ότι βασίζεται εξολοκλήρου στο εξελιγμένο λογισμικό και την υψηλή υπολογιστική ισχύ, κάνοντας περικοπές στους αισθητήρες για λόγους κόστους: βασίζεται πλέον αποκλειστικά σε κάμερες υψηλής ευκρίνειας, ενώ άλλοι κατασκευαστές χρησιμοποιούν επίσης αισθητήρες υπερήχων, μικροκυματικά ραντάρ και -πρόσφατα- LIDAR. Όταν μιλάμε για τη ζωή τη δική μας, της οικογένειάς μας ή και τρίτων ανθρώπων που τυχόν βρεθούν στο διάβα μας, νομίζω ότι επιβάλλεται να χρησιμοποιούνται συστήματα που λειτουργούν συμπληρωματικά και εφεδρικά το ένα στο άλλο.
Υπάρχουν βίντεο όπως αυτό (που είναι δυο χρονών παλιό, με ότι μπορεί αυτό να σημαίνει), το οποίο δείχνει αποτυχία αποφυγής ατυχήματος σε πολύ εύκολο σενάριο (το πεζό παιδί στέκεται από την αρχή στη μέση του δρόμου) και ομολογουμένως προβληματίζουν...
 
Last edited:

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.207
Reaction score
10.619
Το σίγουρο είναι ότι αν το αυτόματο φρενάρισμα το έκανε ένα Skoda δεν θα το μαθαίναμε ποτέ.
Εμένα μου έτυχε αυτόματο φρενάρισμα με το Puma (το έχει εξτρά σε πακέτο ασφάλειας που περιλαμβάνει και αυτόματο παρκάρισμα) λίγο καιρό αφότου το είχα αγοράσει, με μηχανάκι που πέρασε "στεγνά" STOP μπροστά μου. Είναι πολύ πιθανό να είχα τρακάρει, αν το όχημα δεν ήταν εξοπλισμένο με το σύστημα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.362
Reaction score
30.212
Μόνο η Tesla θα μπορούσε να απαντήσει τι πραγματικά έγινε. Πολλές αναφορές πάντως δεξιά αριστερά λένε πως ο συνοδηγός είπε ότι το τιμόνι το έστριψε η σύζυγος που οδηγούσε. Το autopilot δεν έκανε τίποτα.
 


TGD

Μηνύματα
8.524
Reaction score
8.522
Επίσης την ώρα που σταματά το Τέσλα ο πεζός είναι πίσω του. Νομίζω ότι θα τον είχε πατήσει χωρίς τον ελιγμό.
Οπότε ο πεζός τη γλύτωσε. Το Τέσλα πάει για ολική και πληρώνει και το άουδι.
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.487
Reaction score
33.914
Ο αυτόματος πιλότος της Tesla μόλις σκότωσε ένα ελάφι -Το συγκλονιστικό βίντεο

Ποσα πια, μικρα αθωα ελαφια, πρεπει να σκοτωθουν στον βωμο του FSD?

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.449
Reaction score
135.590
Ψητό στα κάρβουνα παρακαλώ.
Ένα δισταγμό που έχω με το FSD της Tesla, είναι ότι βασίζεται εξολοκλήρου στο εξελιγμένο λογισμικό και την υψηλή υπολογιστική ισχύ, κάνοντας περικοπές στους αισθητήρες για λόγους κόστους: βασίζεται πλέον αποκλειστικά σε κάμερες υψηλής ευκρίνειας, ενώ άλλοι κατασκευαστές χρησιμοποιούν επίσης αισθητήρες υπερήχων, μικροκυματικά ραντάρ και -πρόσφατα- LIDAR.
Πολλοί τα λέγανε αυτά, αλλά δικαιώθηκε η επιλογή της Τέσλα με τα αποτελέσματα των δοκιμών στα κρας τεστ, όπου έβγαλε καλύτερες επιδόσεις από όλους τους άλλους κατασκευαστές, κι ας είχαν lidar αυτοί.

Ο παράγοντας "άνθρωπος" είναι το πρόβλημα, όχι οι μηχανές..

 
Last edited:








Τελευταια Μηνυματα

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.287
Μηνύματα
2.935.625
Members
38.169
Νεότερο μέλος
Prants
Top