- Μηνύματα
- 54.762
- Reaction score
- 136.593
Το έχει πάρει ένας (πολύτεκνος) στη δουλειά εδώ και αρκετό καιρό. Την πρώτη φορά που το είδα το κοιτούσα καλά καλά.DFSK
Τα έφερε ο Spanos
Τα 7θέσια suv e5 θα παίζουν μόνα τους μπάλα σαν 1.5cc plugin με τιμές από 34κ
έχει και αμιγώς ηλεκτρικά ακόμη δεν τα έχει φέρει, έχει μόνο σε plugin hybridΤο έχει πάρει ένας (πολύτεκνος) στη δουλειά εδώ και αρκετό καιρό. Την πρώτη φορά που το είδα το κοιτούσα καλά καλά.
Δεν είναι ηλεκτρικά πάντως.
για το συγκεκριμένο e5 σε κάποια test είδα μιλάνε για αυτονομία μπαταρίας 95χιλ και συνολική να αγγίζει τα 1150χιλΤο έχει πάρει ένας (πολύτεκνος) στη δουλειά εδώ και αρκετό καιρό. Την πρώτη φορά που το είδα το κοιτούσα καλά καλά.
Δεν είναι ηλεκτρικά πάντως.
Follow up.Megane e-Tech με 27.800€. Φανταστική τιμή.
Έχουν αφαιρεθεί σχεδόν 20.000€ από επιδότηση συν έκπτωση.
MEGANE E-TECH 100% ELECTRIC - Παρουσίαση - Renault Greece
Ανακαλύψτε το Megane E-Tech 100% electric: σχεδιασμός, σύνδεση openR με Google built-in, αυτονομία και φόρτιση, υπηρεσίες.www.renault.com.gr
Δες μπορεί να καταλάβει κάποιος, ποια είναι τελικά η τιμή και σε ποιο μοντέλο αναφέρεται! Έλεος!Follow up.
Νόμιζα ότι ήταν το μοντέλο με την 60άρα μπαταρία. Αυτό υπήρχε μόνο 2 χρόνια τώρα.
Τα 27.800€ αφορούν την βασική έκδοση με την 40άρα μπαταρία.
MEGANE E-TECH 100% ELECTRIC - Χαρακτηριστικά, τιμές & εξοπλισμός - Renault Greece
Μάθετε για τα χαρακτηριστικά, τον εξοπλισμό και τις τιμές του MEGANE E-TECH 100% ELECTRIC.www.renault.com.gr
Ισχύουν αυτά τα βάρη για τις μπαταρίες του προαναφερθέντος megane e tech;50 kWh μπαταρία θα βγει 400 κιλά μόνο η μπαταρία.
Να ξέρετε.
Όπως τα καταλαβαίνω εγώ.Δες μπορεί να καταλάβει κάποιος, ποια είναι τελικά η τιμή και σε ποιο μοντέλο αναφέρεται! Έλεος!
εγώ γιατί βλέπω το παρακάτω; Λέει μάλιστα ότι μόνο μία έκδοση έρχεται Ελλάδα (με 60KWh)Όπως τα καταλαβαίνω εγώ.
40kWh
27.800€
28.300€
60kWh
28.700€
31.470€
31.800€
31.960€
για 2 εβδομάδες δε θα έκανα απολύτως τίποτα,Καλησπέρα σε όλους,
Ψάχνω μια προσωρινή και οικονομική λύση για τη φόρτιση του αυτοκινήτου στο εξοχικό, όπου πηγαίνω μόνο για δύο εβδομάδες τον χρόνο. Δεν θεωρώ συμφέρουσα τη μόνιμη εγκατάσταση φορτιστή για τόσο λίγο διάστημα.
Σκέφτομαι την επιλογή μιας μονοφασικής βιομηχανικής πρίζας 7kW, η οποία προσφέρει επαρκή ισχύ για την περίπτωσή μου. Ωστόσο, έχω μερικές απορίες:
1. Μπορώ να κάνω αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ για νέα γραμμή χωρίς να χρειαστεί μόνιμη εγκατάσταση φορτιστή; Στις συχνές ερωτήσεις του ΔΕΔΔΗΕ διάβασα ότι:
- «Με τη Μέθοδο 2 (γρήγορη φόρτιση), το ηλεκτρικό όχημα φορτίζεται από το Δίκτυο μέσω καλωδίου φόρτισης με αγωγό ελέγχου και προστασία από ηλεκτροπληξία».
- Αναφέρεται επίσης ότι για τη φόρτιση με τις Μεθόδους 1 και 2 δεν απαιτούνται ειδικές «υποδομές φόρτισης».
2. Αν δεν είναι δυνατή η νέα παροχή, σκέφτομαι να αυξήσω την ισχύ της υπάρχουσας εγκατάστασης, πιθανώς στα 12kW. Ωστόσο, αν το αυτοκίνητο τραβάει 7kW και δύο κλιματιστικά ακόμα 4kW συνολικά, τα περιθώρια είναι πολύ στενά.
Έχει κάποιος εμπειρία με παρόμοια κατάσταση ή γνωρίζει άλλες εναλλακτικές;
535€; Για ποιον λόγο τόσο ακριβό;ο φθηνότερος φορτιστής που θα έπαιρνα θα ήταν αυτός.