Ηχεία...άσωτα

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.581
Reaction score
57.872
Wilson Audio Specialties CUB
Wilson Audio Cub Series 2 Bookshelf Speakers; Gloss Grey Pair; Sound Anchor  Stands




Fig.2 Wilson CUB anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30º horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield woofer and port responses and their complex sum
plotted below 300Hz, 1kHz, and 300Hz, respectively.

To ΄΄προπατορικό αμάρτημα΄΄ στις off-axis πάνω από τη ζώνη κρος που κάνει και αυτό το μοντέλο ΄΄βασανιάρικο΄΄ κατά την τοποθέτηση...

Fig.4 Wilson CUB, horizontal response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90º–5º off-axis; reference response; differences in response 5º–90º off-axis.

Οι κατακόρυφες Allou Fun Park και λόγω της D'Appolito αρχιτεκτονικής...

Fig.3 Wilson CUB, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 45º–5º above-axis; reference response; differences in response 5º$45º below-axis

Usher Audio Technology Compass X-719
Usher Audio Technology Compass X-719 loudspeaker | Stereophile.comUsher Audio Technology Compass X-719 loudspeaker | Stereophile.com

Τι κρίμα που οι ομοιότητες με τα Sonus Faber Electa Amator σταματούσαν στην εμφάνιση...


Fig.4 Usher Compass X-719, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30 degrees horizontal window and corrected for microphone response, with the complex sum of the nearfield woofer and port responses, taking into account acoustic phase and distance from the nominal farfield point, plotted below 300Hz.

Τα γνωστά πλέον και ασυγχώρητα αμαρτήματα...

Fig.6 Usher Compass X-719, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90 degrees-5 degrees off-axis, reference response, differences in response 5 degrees-90 degrees off-axis.


Fig.5 Usher Compass X-719, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 45 degrees-5 degrees above axis, reference response, differences in response 5 degrees-45 degrees below axis
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.060
Reaction score
137.515
Περπατώ εις το δάσος των CSD όταν το Harbeth δεν είναι εδώ...Harbeth Harbeth... είσαι εδώ ;;;
Έτσι για ξεκάρφωμα, βρήκες κάνα πιεμσί που να μετράει καλά; 😁😋😜🤪🤣

Ή έστω, κάνα Γουίλσον; 😜🤪🤣😋😁
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.581
Reaction score
57.872
Έτσι για ξεκάρφωμα, βρήκες κάνα πιεμσί που να μετράει καλά; 😁😋😜🤪🤣

Ή έστω, κάνα Γουίλσον; 😜🤪🤣😋😁
Δεν εντοπίζονται δεδομένα για τα μεγάλα PMC... Το Fact Fenestria λ.χ. θα ήταν ενδιαφέρον.

Τα δε παλαιότερα και σύγχρονα πανάκριβα Wilson τηρούν τα προσχήματα αλλά όχι σε βαθμό που να τα αναρτούσα στο ΄΄καλό μέρος΄΄.

Red Rose Music R3... Με τόσο ΄΄ντόρο΄΄ που είχε γίνει γι αυτό είμαστε αδικαιολόγητοι audio people άμα δεν το έχουμε ακουστά...
Red Rose Music R3 Ribbon Bookshelf Speakers

Στην ψευδοανηχοϊκή κυριαρχεί η άποψη του σχεδιαστή, το λεγόμενο...΄director's cut΄΄. :sneaky:

Fig.4 Red Rose R3, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30 degrees horizontal window and corrected for microphone response, with the complex sum of the nearfield woofer and port responses plotted below 300Hz.


Fig.5 Red Rose R3, lateral response family at 50", from back to front: responses 90 degrees-5 degrees off-axis, reference response on tweeter axis, responses 5 degrees-90 degrees off-axis.

Fig.6 Red Rose R3, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90 degrees-5 degrees off-axis, reference response, differences in response 5 degrees-90 degrees off-axis.


Fig.7 Red Rose R3, vertical response family at 50", from back to front: differences in response 45 degrees-5 degrees above tweeter axis, reference response, differences in response 5 degrees-45 degrees below tweeter axis.


Fig.10 Red Rose R3, cumulative spectral-decay plot at 50" (0.15ms risetime).

Ο ΄΄πολύς΄΄Mark Levinson ως κατασκευαστής των ηχείων είχε ξεσπαθώσει ενάντια στις δημοσιευμένες μετρήσεις υποστηρίζοντας ότι η ομάδα του τα έφτιαχνε όλα με το αυτί και υπονοώντας μεταξύ άλλων ότι δεν γίνεται να λογαριάζουμε τις επιδόσεις ηχείων υπό ορθολογικούς όρους αφού τέτοιοι όροι δεν επικρατούσαν στη Μουσική...
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.060
Reaction score
137.515
Ο ΄΄πολύς΄΄Mark Levinson ως κατασκευαστής των ηχείων είχε ξεσπαθώσει ενάντια στις δημοσιευμένες μετρήσεις υποστηρίζοντας ότι η ομάδα του τα έφτιαχνε όλα με το αυτί και υπονοώντας μεταξύ άλλων ότι δεν γίνεται να λογαριάζουμε τις επιδόσεις ηχείων υπό ορθολογικούς όρους αφού τέτοιοι όροι δεν επικρατούσαν στη Μουσική...
Η κλασσική παπάντζα των απανταχού "μικρών" χαλιεντάδων.
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.581
Reaction score
57.872
Τώρα άμα σου πω ότι αυτό που παρατηρώ είναι μια απόκριση συχνότητας διχοτομημένη με το τμήμα έως τα 300 Hz να μη βρίσκεται σε συνοχή αφού εκτείνεται σε... διάφορη στάθμη αναφοράς προς το τμήμα πάνω από τα 400 Hz ελπίζω να μη σε aπογοητεύω... Δεν είναι καλή επίδοση αυτή.
Είχα ''μείνει'' με τον οργαΖμό δημοσιεύσεων άσωτων ηχείων τις τελευταίες ημέρες από τον γκουρού μας μέχρι που είδα αυτό και ''μπήκα.''


Ρουφιάνες διαφημίσεις.. :p


:lolsign:
Μπήκε στον ΄΄μετακαυστήρα΄΄ η εξέλιξη επειδή δεν σκόπευα να πικραίνονται αναγνώστες live σε χρονιάρες μέρες.

Το περιεχόμενο των δύο αδελφών νημάτων είναι κατά βάθος οδυνηρό για τον υποφαινόμενο - εξαιρούνται κάποιες εξωφρενικές περιπτώσεις ασώτων ηχείων που μου έφερναν ασταμάτητα γέλια καθώς τα αναρτούσα - αφού η έρευνα για το άσωτο μου έδειχνε φόρα παρτίδα χαρακτηριστικά τα οποία γοήτευαν κάποτε και τον συντάκτη ενώ η αναδρομή για το δεύτερο με έφερνε αντιμέτωπο με επιλογές που προσπερνούσα στο παρελθόν όταν περί άλλων τύρβαζα.

Σε γενικές γραμμές έστω και αν δεν διαθέτουμε μετρητικά δεδομένα , άμα οι περιγραφές των review συνιστούν προσεκτική τοποθέτηση (για ηχεία με συμβατική μονοπολική αρχιτεκτονική) , παίξιμο με toeing-in γωνίες ή κλίσεις σε κατακόρυφο επίπεδο , προτίμηση σε συγκεκριμένα είδη μουσικής ή στενή εξάρτηση από το ΄΄ταίριασμα΄΄ με τα συνοδά ηλεκτρονικά στο setup τότε καλύτερα ν'αποφεύγεται το δοκίμιο.

Ας σκεφτούμε πώς θα μας φαινόταν άμα όλοι οι κατασκευαστές καταναλωτικών αγαθών ισχυρίζονταν ότι θα μας παρείχαν προϊόντα προβληματικά προκειμένου να βίωνε ο εκάστοτε καταναλωτής ένα ατελείωτο ταξίδι διευθέτησης των ιδιοτήτων τους που θα τον έφερνε υποτίθεται πιο κοντά σ'ένα αίσθημα εσωτερικής πραγμάτωσης... Άσωτα ηχεία εξακολουθούν να κυκλοφορούν ανταποκρινόμενα στην ασωτεία που επικρατεί κατά την ίδια την ενασχόληση με το hi-end. Η διάδοσή τους είναι φαινόμενο τόσο εύλογο όσο λ.χ. η προσήλωση στο εκάστοτε αβανταδόρικο smartphone από μερίδες του κοινού που δεν θα το είχαν ουσιαστική ανάγκη.

Πάμε λοιπόν με δύο ηχεία ΄΄Back to the Future΄΄ αφού συνδυάζουν υποτίθεται ρετρό εμφάνιση με σύγχρονους όρους υλοποίησης...


Wharfedale Heritage Series 90th Anniversary Dovedale
Τίτλος δομημένος όπως τα ονόματα παλαιών ισπανών αριστοκρατών...

1733834983996.png


Σύγχρονη και αποδεκτή η on-axis:


Fig.3 Wharfedale Dovedale, anechoic response with grille on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield responses of the woofer (blue), ports (red), and their complex sum (black), respectively plotted below 300Hz, 500Hz, and 300Hz.


Οι off-axis όμως μας σπρώχνουν πίσω στις εποχές των απαιτητικών τοποθετήσεων και ματσαρισμάτων με άλλα συνοδά...


Fig.4 Wharfedale Dovedale, lateral response family at 50" with grille, normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis on side opposite drive units, reference response, differences in response 5–90° off axis on drive unit side.

Fig.5 Wharfedale Dovedale, vertical response family at 50" with grille, normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 20–5° above axis, reference response, differences in response 5–15° below axis.



Fig.6 Wharfedale Dovedale, spatially averaged, 1/6-octave response in JA's listening room (red) and of the KEF LS50 (blue)

Revival Atalante 5
1733835387428.png

1733835421920.png

1733835319464.png

1733835464650.png

1733835653509.png


Στο δεύτερο οι εναλλακτικές προτάσεις στησίματος, η κατακόρυφη διασπορά και η άνοδος των παραμορφώσεων μαζί με τη στάθμη και παρά το δωδεκάρι woofer με το θόλο για τις μεσαίες το καθιστούν... ατάλαντο όνομα και πράμα. :sneaky:
 
Last edited:

Μηνύματα
183
Reaction score
513
Τώρα άμα σου πω ότι αυτό που παρατηρώ είναι μια απόκριση συχνότητας διχοτομημένη με το τμήμα έως τα 300 Hz να μη βρίσκεται σε συνοχή αφού εκτείνεται σε... διάφορη στάθμη αναφοράς προς το τμήμα πάνω από τα 400 Hz ελπίζω να μη σε aπογοητεύω... Δεν είναι καλή επίδοση αυτή.

Μπήκε στον ΄΄μετακαυστήρα΄΄ η εξέλιξη επειδή δεν σκόπευα να πικραίνονται αναγνώστες live σε χρονιάρες μέρες.

Το περιεχόμενο των δύο αδελφών νημάτων είναι κατά βάθος οδυνηρό για τον υποφαινόμενο - εξαιρούνται κάποιες εξωφρενικές περιπτώσεις ασώτων ηχείων που μου έφερναν ασταμάτητα γέλια καθώς τα αναρτούσα - αφού η έρευνα για το άσωτο μου έδειχνε φόρα παρτίδα χαρακτηριστικά τα οποία γοήτευαν κάποτε και τον συντάκτη ενώ η αναδρομή για το δεύτερο με έφερνε αντιμέτωπο με επιλογές που προσπερνούσα στο παρελθόν όταν περί άλλων τύρβαζα.

Σε γενικές γραμμές έστω και αν δεν διαθέτουμε μετρητικά δεδομένα , άμα οι περιγραφές των review συνιστούν προσεκτική τοποθέτηση (για ηχεία με συμβατική μονοπολική αρχιτεκτονική) , παίξιμο με toeing-in γωνίες ή κλίσεις σε κατακόρυφο επίπεδο , προτίμηση σε συγκεκριμένα είδη μουσικής ή στενή εξάρτηση από το ΄΄ταίριασμα΄΄ με τα συνοδά ηλεκτρονικά στο setup τότε καλύτερα ν'αποφεύγεται το δοκίμιο.

Ας σκεφτούμε πώς θα μας φαινόταν άμα όλοι οι κατασκευαστές καταναλωτικών αγαθών ισχυρίζονταν ότι θα μας παρείχαν προϊόντα προβληματικά προκειμένου να βίωνε ο εκάστοτε καταναλωτής ένα ατελείωτο ταξίδι διευθέτησης των ιδιοτήτων τους που θα τον έφερνε υποτίθεται πιο κοντά σ'ένα αίσθημα εσωτερικής πραγμάτωσης... Άσωτα ηχεία εξακολουθούν να κυκλοφορούν ανταποκρινόμενα στην ασωτεία που επικρατεί κατά την ίδια την ενασχόληση με το hi-end. Η διάδοσή τους είναι φαινόμενο τόσο εύλογο όσο λ.χ. η προσήλωση στο εκάστοτε αβανταδόρικο smartphone από μερίδες του κοινού που δεν θα το είχαν ουσιαστική ανάγκη.

Πάμε λοιπόν με δύο ηχεία ΄΄Back to the Future΄΄ αφού συνδυάζουν υποτίθεται ρετρό εμφάνιση με σύγχρονους όρους υλοποίησης...


Wharfedale Heritage Series 90th Anniversary Dovedale
Τίτλος δομημένος όπως τα ονόματα παλαιών ισπανών αριστοκρατών...

View attachment 352116

Σύγχρονη και αποδεκτή η on-axis:


Fig.3 Wharfedale Dovedale, anechoic response with grille on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield responses of the woofer (blue), ports (red), and their complex sum (black), respectively plotted below 300Hz, 500Hz, and 300Hz.


Οι off-axis όμως μας σπρώχνουν πίσω στις εποχές των απαιτητικών τοποθετήσεων και ματσαρισμάτων με άλλα συνοδά...


Fig.4 Wharfedale Dovedale, lateral response family at 50" with grille, normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis on side opposite drive units, reference response, differences in response 5–90° off axis on drive unit side.

Fig.5 Wharfedale Dovedale, vertical response family at 50" with grille, normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 20–5° above axis, reference response, differences in response 5–15° below axis.



Fig.6 Wharfedale Dovedale, spatially averaged, 1/6-octave response in JA's listening room (red) and of the KEF LS50 (blue)

Revival Atalante 5
View attachment 352118
View attachment 352119
View attachment 352117
View attachment 352120
View attachment 352121

Στο δεύτερο οι εναλλακτικές προτάσεις στησίματος, η κατακόρυφη διασπορά και η άνοδος των παραμορφώσεων μαζί με τη στάθμη και παρά το δωδεκάρι woofer με το θόλο για τις μεσαίες το καθιστούν... ατάλαντο όνομα και πράμα. :sneaky:
Ta Revival τo καλοκαίρι τα είχα συγκρίνει με τα Mofi 10" (τον ενισχυτή μου παραμάσχαλα και ότι ακούσω είπα 🤦‍♀️).
Τα mofi μέσα σε ένα χάος διαφορετικών παραμέτρων που είχε το κάθε studio, έδειξαν πιο ισορροπημένα...σε λίγο καιρό οι μετρήσεις από τον χώρο μου για τα Mofi 10"
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.581
Reaction score
57.872
Οχι άσχημα.
Όχι άσχημα σε χώρο όπου άλλα ηχεία με αποδεκτές off-axis έχουν βγει χωρίς τονώσεις στις υψηλές οκτάβες. Αυτό αποτελεί κατά τη γνώμη μου ενοχοποιητικό στοιχείο. Μολονότι η κατασκευή δείχνει προσεγμένη. Στα 7 χιλιάρικα είναι πολύ ακριβότερο από το Super Linton ελέω καλύτερων μεγαφώνων και υλικών στην κατασκευή. Έχουμε δεχθεί όμως ότι καλά τα ηχεία δεν είναι αποκλειστικά στα υλικά κατασκευής τους.

Όχι άσχημα ως ενιαία υλοποίηση και με πρόσθετο γνώμονα το αντίτιμο θα χαρακτήριζα τα νέα Super Linton.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.551
Reaction score
5.431
.
Τώρα άμα σου πω ότι αυτό που παρατηρώ είναι μια απόκριση συχνότητας διχοτομημένη με το τμήμα έως τα 300 Hz να μη βρίσκεται σε συνοχή αφού εκτείνεται σε... διάφορη στάθμη αναφοράς προς το τμήμα πάνω από τα 400 Hz ελπίζω να μη σε aπογοητεύω... Δεν είναι καλή επίδοση αυτή.

Μπήκε στον ΄΄μετακαυστήρα΄΄ η εξέλιξη επειδή δεν σκόπευα να πικραίνονται αναγνώστες live σε χρονιάρες μέρες.

Το περιεχόμενο των δύο αδελφών νημάτων είναι κατά βάθος οδυνηρό για τον υποφαινόμενο - εξαιρούνται κάποιες εξωφρενικές περιπτώσεις ασώτων ηχείων που μου έφερναν ασταμάτητα γέλια καθώς τα αναρτούσα - αφού η έρευνα για το άσωτο μου έδειχνε φόρα παρτίδα χαρακτηριστικά τα οποία γοήτευαν κάποτε και τον συντάκτη ενώ η αναδρομή για το δεύτερο με έφερνε αντιμέτωπο με επιλογές που προσπερνούσα στο παρελθόν όταν περί άλλων τύρβαζα.

Σε γενικές γραμμές έστω και αν δεν διαθέτουμε μετρητικά δεδομένα , άμα οι περιγραφές των review συνιστούν προσεκτική τοποθέτηση (για ηχεία με συμβατική μονοπολική αρχιτεκτονική) , παίξιμο με toeing-in γωνίες ή κλίσεις σε κατακόρυφο επίπεδο , προτίμηση σε συγκεκριμένα είδη μουσικής ή στενή εξάρτηση από το ΄΄ταίριασμα΄΄ με τα συνοδά ηλεκτρονικά στο setup τότε καλύτερα ν'αποφεύγεται το δοκίμιο.

Ας σκεφτούμε πώς θα μας φαινόταν άμα όλοι οι κατασκευαστές καταναλωτικών αγαθών ισχυρίζονταν ότι θα μας παρείχαν προϊόντα προβληματικά προκειμένου να βίωνε ο εκάστοτε καταναλωτής ένα ατελείωτο ταξίδι διευθέτησης των ιδιοτήτων τους που θα τον έφερνε υποτίθεται πιο κοντά σ'ένα αίσθημα εσωτερικής πραγμάτωσης... Άσωτα ηχεία εξακολουθούν να κυκλοφορούν ανταποκρινόμενα στην ασωτεία που επικρατεί κατά την ίδια την ενασχόληση με το hi-end. Η διάδοσή τους είναι φαινόμενο τόσο εύλογο όσο λ.χ. η προσήλωση στο εκάστοτε αβανταδόρικο smartphone από μερίδες του κοινού που δεν θα το είχαν ουσιαστική ανάγκη.

Πάμε λοιπόν με δύο ηχεία ΄΄Back to the Future΄΄ αφού συνδυάζουν υποτίθεται ρετρό εμφάνιση με σύγχρονους όρους υλοποίησης...


Wharfedale Heritage Series 90th Anniversary Dovedale
Τίτλος δομημένος όπως τα ονόματα παλαιών ισπανών αριστοκρατών...

View attachment 352116

Σύγχρονη και αποδεκτή η on-axis:


Fig.3 Wharfedale Dovedale, anechoic response with grille on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield responses of the woofer (blue), ports (red), and their complex sum (black), respectively plotted below 300Hz, 500Hz, and 300Hz.


Οι off-axis όμως μας σπρώχνουν πίσω στις εποχές των απαιτητικών τοποθετήσεων και ματσαρισμάτων με άλλα συνοδά...


Fig.4 Wharfedale Dovedale, lateral response family at 50" with grille, normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis on side opposite drive units, reference response, differences in response 5–90° off axis on drive unit side.

Fig.5 Wharfedale Dovedale, vertical response family at 50" with grille, normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 20–5° above axis, reference response, differences in re

Revival Atalante 5
View attachment 352118
View attachment 352119
View attachment 352117
View attachment 352120
View attachment 352121

Στο δεύτερο οι εναλλακτικές προτάσεις στησίματος, η κατακόρυφη διασπορά και η άνοδος των παραμορφώσεων μαζί με τη στάθμη και παρά το δωδεκάρι woofer με το θόλο για τις μεσαίες το καθιστούν... ατάλαντο όνομα και πράμα. :sneaky:
Το ανησυχητικό είναι ότι το Atalante 5 ήταν, προ δύο ετών, εκείνο το ηχείο που στην έκθεση hifi (κάπου στην Κηφησίας) άρεσε σε πάρα πολύ κόσμο -και σε εμένα ομολογώ- τουλάχιστον στα ήπια ακούσματα που έπαιζαν στο δωμάτιο (γιατί σε κάποια ροκ παρενθέσεις δεν...). Είμαστε άραγε τόσο αδαείς ή τόσο "κατευθυνόμενοι" από την εικόνα αντί του ήχου;
 

Μηνύματα
2.505
Reaction score
3.789
.

Το ανησυχητικό είναι ότι το Atalante 5 ήταν, προ δύο ετών, εκείνο το ηχείο που στην έκθεση hifi (κάπου στην Κηφησίας) άρεσε σε πάρα πολύ κόσμο -και σε εμένα ομολογώ- τουλάχιστον στα ήπια ακούσματα που έπαιζαν στο δωμάτιο (γιατί σε κάποια ροκ παρενθέσεις δεν...). Είμαστε άραγε τόσο αδαείς ή τόσο "κατευθυνόμενοι" από την εικόνα αντί του ήχου;
1733849306913.png

Έπαιξε και στην φετινή.
 


Μηνύματα
4.969
Reaction score
4.166
Τώρα που είδα το post του bhutia με το Linn Akurate, θυμήθηκα ένα πολύ συμπαθητικό παιδί που είχε έρθει από τη Σκωτία στη Θεσσαλονίκη για να προωθήσει και να εξηγήσει τέλος πάντων, και ούτε λίγο ούτε πολύ, νόμιζε ότι όταν ελλατώνονται οι στροφές στο cd player, αλλάζει και το pitch, και το πίστευε κιόλας! Το δε Akurate, σε απόσταση 5 μέτρων πάσχιζε να παίξει μπάσο. Τί μπάσο να παίξουν δυό 6,5σάρια, το καημένο το μηχανάκι...
Κωστα περα απ το μπασο τι εντυπωση σου εδωσε το ολο συστημα?
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.483
Reaction score
21.844
Δεν θυμάμαι. Με είχε εντυπωσιάσει όμως η μεγάλη διαδρομή των γούφερ, χωρίς να ακούω μπάσο...
 

Μηνύματα
4.969
Reaction score
4.166
Τα ηχεια συνοδευοταν απο πολλους ενισχυτες ξεχωριστα για την καθε μοναδα του ηχειου. Η αξια των ενισχυτων περιπου 40.000 Αν δεν μ απατα η μνημη μου, αυτα που εβαζε να παιξουν ηταν κομματια που δεν ειχαν ιδιαιτερες χαμηλες συχνοτητες. Κυριως φωνες, κιθαρα και τα γνωστα που βαζουν σε χαιντεδακες εκδηλωσεις.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.483
Reaction score
21.844
Δεν αντιλέγω. Μετά το πέρας της εκδήλωσης κι αφού έφυγαν οι περισσότεροι, μπήκε και ένα beat κομμάτι, έτσι στο χαλαρό, δεν θυμάμαι ποιο. Τότε έπεσε το μάτι μου στα δύστυχα τα γούφερ.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.730
Μηνύματα
2.950.240
Members
38.232
Νεότερο μέλος
aradis
Top