Build Your Dreams (BYD)





MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.658
Reaction score
11.712
το τσατ μου τα έβγαλε λετζιτ πάντως... γι αυτό χάρηκα :biggrin:
Η τάση στα ηλεκτρικά οχήματα είναι συνεχείς μικρές βελτιώσεις υλικολογισμικού πάνω στην ίδια πλατφόρμα, όσο αυτή χρησιμοποιείται από τα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας μιας εταιρείας.

Πριν λίγες μέρες παρουσιάστηκε στο κινέζικο motor show του Chengdu το ανανεωμένο Seal στην υβριδική του έκδοση, με διάφορες βελτιώσεις που ραφινάρουν κι άλλο το αυτοκίνητο, περιλαμβανομένης της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης DiSus-C.
Το φέρνουν επίσης στην έκδοση ADAS DiPilot 300 με την προσθήκη ισχυρότερου επεξεργαστή, καμερών υψηλής ευκρίνειας και LIDAR στην οροφή. Αυτό είναι το μεσαίο επίπεδο του νέου συστήματος ADAS της BYD με την εμπορική ονομασία God's Eye (το ανανεωμένο Atto 3 θα εξοπλιστεί με την εισαγωγική έκδοση DiPilot 100 που δε διαθέτει LIDAR).
Υπάρχουν και αισθητικές παρεμβάσεις, όχι όμως στο βαθμό που δείχνουν οι ψηφιακές απεικονίσεις που παρέθεσες, όπως έγραψε κι ο Αλέξης.
 
Last edited:


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.471
Reaction score
83.742
σήμερα πηγαίναμε γήπεδο με τη γυναίκα κ μου το πέταξε για αυτοκίνητο…δεν ασχολούμαι καθόλου με μηχανοκίνητα…ΚΑΘΟΛΟΥ ομως…κ είπα να το παίξω άντρας με αυτά που έχει πάρει το μάτι μου για ηλεκτρικό…
Το γωγουλινι είναι αρνητικό….θα δουμε

ΥΓ διάβασα κ για ένα υβριδικό της byd …με 1.5 λίτρο τα 100…αλλά μου τη σπάει το νούμερο τελικής όταν βλέπω 180…δηλαδή κάπου Ώπα
 


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.471
Reaction score
83.742
😁🤣🤪

Όχι, μη..
Πάρε BYD, αλλά φουλ ηλεκτρικό
δεν σέλω....
σέλω τέσλα...αλλά με άλλο κώλο...δεν μπορώ να βλέπω αυτό το πράμα που έφτιαξαν από πίσω :headbang: :biggrin:
 



daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.471
Reaction score
83.742
Με τη λογική ότι είναι λίγα ας πούμε; :)
Με τη λογική ότι τα πραγματικά είναι λιγότερα κ δεν μου δημιουργούν αίσθημα ασφάλειας σε μια προσπέραση
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.821
Reaction score
144.839
Με τη λογική ότι τα πραγματικά είναι λιγότερα
Τουλάχιστον στα Τέσλα δεν ισχύει αυτό.
Η ακρίβεια της ταχύτητας που δείχνουν, είναι επιπέδου GPS (χωρίς να είναι με χρήση GPS).
Νομίζω πως πολλά EV πλέον, δουλεύουν με πολύ μεγάλη ακρίβεια στις ενδείξεις, διότι έχουν βελτιωθεί πολύ οι αισθητήρες που χρησιμοποιούνται για αυτόν τον λόγο, και το ανάλογο software.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.471
Reaction score
83.742
Άντε να είναι 170. Προσπέραση με 170; 160;

Το νέο ΚΟΚ τον είδες;
Ναι αλλά τον κοκ δεν τον απασχολεί καθόλου εδώ πάνω στην Εγνατία όταν πάνε καρότσα 3-4 Τούρκοι, Βούλγαροι, ρουμάνοι μαζί κλπ…κ μόλις πας να προσπεράσεις τον τελευταίο ξαφνικά ξυπνάει κ παταει γκάζι… για να μην χαθεί με τον προηγούμενο…
Όλα αυτά σε μια ευθεία….στην Εγνατία έτσι.. :biggrin:
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.658
Reaction score
11.712
Άντε να είναι 170. Προσπέραση με 170; 160;

Το νέο ΚΟΚ τον είδες;
Αυτοκινητόδρομος με όριο 120 χλμ/ώρα

171 χλμ/ώρα και άνω:

  • Πρώτη παράβαση → 700€ + 60 ημέρες χωρίς δίπλωμα
  • Δεύτερη παράβαση (υποτροπή) → 1.000€ + 180 ημέρες χωρίς δίπλωμα
  • Τρίτη παράβαση (δεύτερη υποτροπή) → 2.000€ + 1 έτος χωρίς δίπλωμα
  • Τέταρτη παράβαση (τρίτη υποτροπή) → Οριστική αφαίρεση άδειας + δικαστικές συνέπειες βάσει Άρθρου 290Α του Ποινικού Κώδικα.

200+ χλμ/ώρα (Ειδική κατηγορία):
  • Πρώτη παράβαση → 2.000€ + 1 έτος χωρίς δίπλωμα
  • Δεύτερη παράβαση (υποτροπή) → 4.000€ + 2 έτη χωρίς δίπλωμα
  • Τρίτη παράβαση (δεύτερη υποτροπή) → 8.000€ + 4 έτη χωρίς δίπλωμα
  • Τέταρτη παράβαση (τρίτη υποτροπή) → Οριστική αφαίρεση άδειας + δικαστικές συνέπειες βάσει Άρθρου 290Α του Ποινικού Κώδικα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.821
Reaction score
144.839
Στην πράξη δεν "χρειάζεται" να πιάνεις 180 πουθενά.

Αυτό που χρειάζεται για ασφαλείς και γρήγορες προσπεράσεις, είναι μια πολύ γρήγορη ρεπρίζ, ιδίως στο φάσμα 80-120, όπου το model Y LR λόγου χάριν, βρίσκεται στα 2,6".

1000016989.jpg



To "τίναγμα" των Τέσλα στα 80 και 100, είναι απίστευτο..

Φτάνει και περισσεύει, είναι επιδόσεις επιπέδου supercar..

1000016987.jpg
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.821
Reaction score
144.839
Ναι αλλά το τεσλα την δίνει την 200αρα του… :biggrin:
Και παραπάνω, αλλά δε "χρειάζεται". 😎

Το Τέσλα που έχω, έχει επιδόσεις σουπερκαρ, κι αυτό είναι δεδομένο και αναμφισβήτητο. Η μόνη χρησιμότητα αυτών των επιδόσεων, είναι για μια ασφαλέστερη προσπέραση, ιδίως σε επαρχιακούς δρόμους και σε καμιά ανηφόρα, για νταλίκες κλπ που πάνε με 50-80, ε, τις περνάς δυό δυό για πλάκα, με επιτάχυνση που δε θα μπορούσαμε ούτε να διανοηθούμε ότι θα είχαμε διαθέσιμη πριν 10 χρόνια, πόσο μάλλον σε ένα οικογενειακό "σουβ" με άφθονους χώρους πορτ παγκαζ..

Όλα τα EV, δεν είναι "έτσι", σα τα Τέσλα.
Λόγου χάριν, το ID.3 Pro 58 kWh που επίσης έχω, κάνει το 80-120 σε 5".
Ικανοποιητικός είναι και αυτός ο χρόνος, πολύ καλύτερος από άφθονα αξιοπρεπή ICE, αλλά καμία σχέση με το Τέσλα.
Καμία εντελώς. 😎

Διπλάσιος χρόνος! 😁🤪🤣😁🤪😁🤣
 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.106
Μηνύματα
3.041.330
Members
38.531
Νεότερο μέλος
NIK DRAGON
Top