Εγκατάσταση νέου router, βοήθεια!

Μηνύματα
1.206
Reaction score
2.770
Κανονικά είναι υποχρεωμένοι!!!
Τι σημαίνει καλά κανουν; Να δώσουν σωστές οδηγίες, δεν ζητάω κατι παράλογο ούτε να μου στήσουν το δίκτυο
Δυστηχώς το support τους για τους οικιακούς πελάτες σταματάει στον εξοπλισμό τους. Όλες οι εταιρίες αυτό κάνουν.
Σε εταιρικό πελατολόγιο ειναι πιο ευέλελικτοι μέν αλλά και εκεί μην περιμένεις παπάδες.

Μετά σου πετάνε θα στείλω τεχνικό με χρέωση αφού έχεις αλλάξει εξοπλισμό και τέλος.
 

Μηνύματα
2.823
Reaction score
4.226
Έχετε όλοι περάσει στο ντούκου κάτι που γράφτηκε πριν...

Η cosmote (που έχω) πχ δίνει κωδικούς voip οι οποίοι πρέπει να μπουν αμμεσα στον εξοπλισμο ειδαλως αν περασει ώρα ή γινει restart ο εξοπλισμός αλλάζουν

Μήπως οι κωδικοί σου έχουν λήξει και παιδεύεσαι τόσες μέρες τσάμπα?
 

Μηνύματα
8.314
Reaction score
3.592
Δυστηχώς το support τους για τους οικιακούς πελάτες σταματάει στον εξοπλισμό τους. Όλες οι εταιρίες αυτό κάνουν.
Σε εταιρικό πελατολόγιο ειναι πιο ευέλελικτοι μέν αλλά και εκεί μην περιμένεις παπάδες.

Μετά σου πετάνε θα στείλω τεχνικό με χρέωση αφού έχεις αλλάξει εξοπλισμό και τέλος.
Οταν σας τα έλεγα εγώ κάποιοι γελούσαν .

Παραμπιπτόντως ούτε σε εταιρικούς πελάτες η Vodafone υποχρεoύται να στείλει δικό της τεχνικό για να ρυθμίσει εξοπλισμό ιδιοκτησίας πελάτη. Ούτε με πληρωμή, εκτός εάν δοθεί ειδική άδεια π.χ. σε περίπτωση πολυεθνικής.
Ωστόσο, στις πολυεθνικές συνήθως μπαίνουν οι ξένοι μηχανικοί και ρυθμίζουν τον εξοπλισμό ιδιοκτησίας πελάτη και προφανώς και τους firewalls /SDWAN, όπου εφαρμόζεται . Τις οδηγίες τις στέλνει o Πάροχος.
Δυστυχώς το management περνάει centrally όλο και πιο συχνά στους μηχανικούς υποστήριξης της πολυεθνικής και εδώ σταδιακά μειώνεται το προσωπικό της τοπικής εταιρείας, ένα μεγάλο θέμα προς άλλη συζήτηση όχι εδώ προφανώς
 
Last edited:

Μηνύματα
1.591
Reaction score
1.290
Έχετε όλοι περάσει στο ντούκου κάτι που γράφτηκε πριν...

Η cosmote (που έχω) πχ δίνει κωδικούς voip οι οποίοι πρέπει να μπουν αμμεσα στον εξοπλισμο ειδαλως αν περασει ώρα ή γινει restart ο εξοπλισμός αλλάζουν

Μήπως οι κωδικοί σου έχουν λήξει και παιδεύεσαι τόσες μέρες τσάμπα?
Αυτό ρώτησα τη Vodafone. Αν υπάρχει πιθανότητα να έχουν αλλάξει οι κωδικοί. Αλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Δεν είχε όρεξη να απαντήσει. Ήταν πάντα τραγική εταιρεία τώρα είναι...
Θα ξανά καλέσω αύριο μήπως πετύχω άλλο υπάλληλο λίγο πιο άνθρωπο η γνωστη
 

Μηνύματα
3.550
Reaction score
11.742
Το λαμπακι του net ειναι αναμμενο ναι. όταν το έβαλα πάνω στο ont απευθειας το λαμπακι αναβοσβηνε συνεχώς.
Τωρα μίλησα με unifi λενε οτι εχω κανει ειναι σωστα. Δεν ξερω αν καταλαβαν τι συσκευη θελω να συνδεσω γιατι συνεχως μου ελεγαν πως ειναι συσκευη τηλεφωνου ενω επεμενα πως ειναι voip gateway.
Όσον αφορα το διαφορετικο subnet για to vlan μου ειπαν πως προς το παρον δεν υπαρχει τροπος να ειναι στο ιδιο vlan αλλα θα διορθωθει με update καποια στιγμη
@Artemios Εχει chat η grandstream και το ελυσες; ; Όλοι έχετε τετοια ματζαφλαρια; Εγω απεφευγα να αλλαξω ρουτερ τοσα χρονια για να μη μπλεξω. Τωρα που δινουν κωδικους το θεωρησα ευκολοτερο και λεω παμε... Αλλα επεσα αποτομα στα βαθια
Εγώ το πήρα για να μη χάσω το νούμερο του σταθερού τηλεφώνου….. χαζομάρες ….. παίρνει που και που η αδελφή της γυναίκας μου όταν δεν απαντάει στο κινητό της !! Τζάμπα ένα μαραφέτι ακόμα.
το πρόβλημα το έλυσε ο τεχνικός της :

IMG_5998.jpeg


παραπάνω δεν ξέρω για να βοηθήσω

Ήδη αυτά που λέτε μου ακούγονται σα Κλιγκον ….. κινέζικα ξέρω :laugh: :roflmao: :laugh:
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.534
Reaction score
8.178
καλά κάνουν και δεν ασχολούνται.
Θα σε βοηθήσει ο billpeppas ;)
Μακάρι να είναι Αθήνα το παλικάρι και θα πάω να του το φτιάξω δωρεάν εγώ.
Όχι για χάρη σου που είσαι ότι να ναι, αλλά επειδή προτείνα το μηχάνημα στο παλικάρι.

Εσύ συνέχισε να γράφεις ότι σου κατέβει.
 


Μηνύματα
7.677
Reaction score
12.654
Οι τεχνικοί υποστήριξης της VF έχουν συγκεκριμένες εντολές.
Καλά κάνουν και δεν δίνουν οδηγίες για custom λύσεις.
Διαχειρίζονται τη γραμμή και τον εξοπλισμό συμπεριλαμβανομένου και του CPE τους.
Όποιος χάνει χρόνο με κάθε μη υποστηριζομενη από το προϊόν απαίτηση retail πελάτη θα ψάχνει για δουλειά.
Για τα business /corporate προϊόντα ο εταιρικός πελάτης έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει δικό του managed router κατόπιν συμφωνίας που δεν αποτελεί μέρος της σύμβασης. Τότε μιλάμε για unmanaged service.
Ναι, δεν αντιλέγω. Μόνο που για τόσο απλά πράγματα:

Αυτό ρώτησα τη Vodafone. Αν υπάρχει πιθανότητα να έχουν αλλάξει οι κωδικοί. Αλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Δεν είχε όρεξη να απαντήσει. Ήταν πάντα τραγική εταιρεία τώρα είναι...
Θα ξανά καλέσω αύριο μήπως πετύχω άλλο υπάλληλο λίγο πιο άνθρωπο η γνωστη
Δεν μπορούν να δώσουν μια σαφή απάντηση, κυρίως επειδή δεν έχουν το γνωστικό πεδίο. Και μη μου λες για συγκεκριμένες εντολές. Έχω εργαστεί σε τηλεφωνικό κέντρο και ξέρω τόσο τις εντολές που δίνονται, την εκπαίδευση που (δεν) παρέχεται, όπως και το τί κάνουν οι υπάλληλοι για να διώξουν το αγγούρι απο τον πωπούλη τους.
Αυτή που το έχει τερματίσει πάντως, είναι η Nova. Η πεμπτουσία της ασχετοσύνης, ακόμα και στο τεχνικό τμήμα ( και δεν αναφέρομαι στο πρωτοβάθμιο, αυτοί είναι απλά μαϊντανοί ).

καλά κάνουν και δεν ασχολούνται.
Θα σε βοηθήσει ο billpeppas ;)
Γιατί τόσο μένος προς τον @billpeppas?
 

Μηνύματα
8.314
Reaction score
3.592
Γιατί τόσο μένος προς τον @billpeppas?
Εκείνος μου την είπε, , εγώ απλώς έγραψα ποια είναι η πολιτική της VF η επίσημη γραμμή της εταιρείας σε θέματα υποστήριξης πελατών.
Δεν χρειάζεται να γράψω περισσότερα.

Καλή επιτυχία και καλό ΣΚ
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.117
Μηνύματα
3.043.026
Members
38.535
Νεότερο μέλος
Manosahead
Top