- Μηνύματα
- 2.366
- Reaction score
- 418
Βασικά να σας θυμίσω ότι δεν βρίσκομαι σε αυτό το site σαν απεσταλμένος της ON και δεν την εκπροσωπώ με τα γραφόμενα μου.
Γράφω και μιλάω ως πελάτης και καταναλωτής.
BMW ο πελάτης που ανήκει στην ΟΝ πρέπει να απευθύνεται στην ΟΝ και μόνο.
Η ΟΝ με τη σειρά της έχει υποχρέωση να κυνηγήσει τον ΟΤΕ για την επίλυση του προβλήματος.
Ποτέ δεν έχω στείλει τον πελάτη στον ΟΤΕ για να λύσει το πρόβλημα του. Από την άλλη όμως, του αναφέρω που είναι το πρόβλημα για να ξέρει τι γίνεται.
Αν σήμερα π.χ. πρέπει να μου συνδέσει ο ΟΤΕ 800 πελάτες, όπου είναι υποχρεωμένος σύμφωνα με το RUO και δεν το κάνει, πρέπει να ενημερώσω τον πελάτη γιατί δεν έγινε η σύνδεση του.
Αν μου έδινε τη δυνατότητα ο ΟΤΕ να έμπαινα στα Α/Κ και να έκαναν δικοί μου τεχνικοί τις μικτονομήσεις, θα είχα επιλύσει ένα 80% των προβλημάτων.
Όπως είπε και ο Goergema, το δίκτυο του ΟΤΕ είναι από το 1940.
Οι πάροχοι ξεκίνησαν πριν 5 χρόνια.
Είναι αδύνατον να σκάψεις όλη την Αθήνα και να περάσεις καλώδια σε όλες τις πολυκατοικίες.
Αυτή είναι και η έννοια της απελευθέρωσης της τηλεφωνίας.
Θα φτιάξω εγώ τον κόμβο μου εκεί που έχεις κόμβο και θα μου δώσεις το last mile.
Σου πληρώνω μηνιαίο πάγιο για αυτό το χαλκό και πρέπει να μου παρέχεις εξυπηρέτηση σύμφωνα πάντα με το RUO.
Όλοι οι πάροχοι είναι πελάτες του ΟΤΕ και η εξυπηρέτηση αυτών είναι μηδαμινή.
Κρασιά, ουίσκι και κινητά ακόμα έχουμε κάνει δώρα σε αρκετούς συνάδελφους σου για να έχουμε όσον το δυνατό καλύτερη εξυπηρέτηση.
Το ξέρεις ότι το καταστατικό λέει ότι πρέπει να υπάρχει ένας υπάλληλος του ΟΤΕ αρμόδιος στο Α/Κ που να απαντάει στο τηλέφωνο και να με εξυπηρετεί;
Από τους 60 κόμβους της ΟΝ μόνο 4 με εξυπηρετούν και αυτό επειδή έχω κάνει φιλικές σχέσεις με τους συγκεκριμένους ανθρώπους.
Από τους άλλους μέχρι και βρισιές έχουμε ακούσει που τους «ενοχλούμε».
Το όλο το πρόβλημα λοιπόν ξεκινάει από το ότι μία ιδιωτική εταιρεία χρησιμοποιεί για την διεκπεραίωση των συνδέσεων-βλαβών ένα δημόσιο φορέα.
Πάλι καλά που τον τελευταίο καιρό έχουν μπει νέοι άνθρωποι στον ΟΤΕ και υπάρχει μεράκι από την πλευρά τους να κάνουν δουλειά.
Φταίει πάντα ο ΟΤΕ;
Όχι. Γίνονται λάθη και από εμάς.
Η απότομη αύξηση των πελατών έφερε και κάποια προβλήματα στην επιφάνεια.
Μην νομίζετε όμως ότι δεν κάνουμε κάτι γι αυτό.
Κανείς μας δεν κάνει κέφι να ακούει τις φωνές των υπευθύνων και να κάθεται στη δουλειά μέχρι τις 10 το βράδι.
Το internet έχει πρόβλημα. Δεν είναι τόσο τραγικό όπως το αναφέρεις Georgema, αναφέρομαι στο dial up που είπες.
Κι εγώ από 1.2Mb που κατέβαζα, τώρα παίζω 600Κb. Το μισό μεν αλλά κάνω υπομονή. Μην νομίζεις ότι θα μείνει έτσι. Ήδη αναμένεται η αύξηση του bandwidth.
Οι φίλοι που δεν μπορούν να κλειδώσουν σε αυτές τις ταχύτητες, δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Ο χαλκός τους δεν αντέχει αυτές τις ταχύτητες. Γι αυτό και όλοι οι πάροχοι λένε ΜΕΧΡΙ 10Mb, 12Mb, 16Mb 24Mb κοκ.
Δεν υπάρχει κανένα quality of service στο πρωτόκολλο DSL. Ούτε η British Telecom δεν παρέχει QoS για να μην νομίζεται ότι μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει αυτό.
Και τα 16Mb κατά κάποιο τρόπο, αναγκαστικά τα έβαλε η ΟΝ λόγω ανταγωνισμού βλέπεις.
Από την αρχή ξέραμε ότι οι περισσότεροι χαλκοί στην Αθήνα θα αδυνατούσαν να υποστηρίξουν αυτές τις ταχύτητες.
Για να μην σας κουράζω, σας λέω ότι από την πλευρά μου θα βοηθήσω όσο μπορώ.
Όχι για την ΟΝ και καλά. Επειδή ως καταναλωτής κι εγώ, είμαι υπέρ αυτών.
Γράφω και μιλάω ως πελάτης και καταναλωτής.
BMW ο πελάτης που ανήκει στην ΟΝ πρέπει να απευθύνεται στην ΟΝ και μόνο.
Η ΟΝ με τη σειρά της έχει υποχρέωση να κυνηγήσει τον ΟΤΕ για την επίλυση του προβλήματος.
Ποτέ δεν έχω στείλει τον πελάτη στον ΟΤΕ για να λύσει το πρόβλημα του. Από την άλλη όμως, του αναφέρω που είναι το πρόβλημα για να ξέρει τι γίνεται.
Αν σήμερα π.χ. πρέπει να μου συνδέσει ο ΟΤΕ 800 πελάτες, όπου είναι υποχρεωμένος σύμφωνα με το RUO και δεν το κάνει, πρέπει να ενημερώσω τον πελάτη γιατί δεν έγινε η σύνδεση του.
Αν μου έδινε τη δυνατότητα ο ΟΤΕ να έμπαινα στα Α/Κ και να έκαναν δικοί μου τεχνικοί τις μικτονομήσεις, θα είχα επιλύσει ένα 80% των προβλημάτων.
Όπως είπε και ο Goergema, το δίκτυο του ΟΤΕ είναι από το 1940.
Οι πάροχοι ξεκίνησαν πριν 5 χρόνια.
Είναι αδύνατον να σκάψεις όλη την Αθήνα και να περάσεις καλώδια σε όλες τις πολυκατοικίες.
Αυτή είναι και η έννοια της απελευθέρωσης της τηλεφωνίας.
Θα φτιάξω εγώ τον κόμβο μου εκεί που έχεις κόμβο και θα μου δώσεις το last mile.
Σου πληρώνω μηνιαίο πάγιο για αυτό το χαλκό και πρέπει να μου παρέχεις εξυπηρέτηση σύμφωνα πάντα με το RUO.
Όλοι οι πάροχοι είναι πελάτες του ΟΤΕ και η εξυπηρέτηση αυτών είναι μηδαμινή.
Κρασιά, ουίσκι και κινητά ακόμα έχουμε κάνει δώρα σε αρκετούς συνάδελφους σου για να έχουμε όσον το δυνατό καλύτερη εξυπηρέτηση.
Το ξέρεις ότι το καταστατικό λέει ότι πρέπει να υπάρχει ένας υπάλληλος του ΟΤΕ αρμόδιος στο Α/Κ που να απαντάει στο τηλέφωνο και να με εξυπηρετεί;
Από τους 60 κόμβους της ΟΝ μόνο 4 με εξυπηρετούν και αυτό επειδή έχω κάνει φιλικές σχέσεις με τους συγκεκριμένους ανθρώπους.
Από τους άλλους μέχρι και βρισιές έχουμε ακούσει που τους «ενοχλούμε».
Το όλο το πρόβλημα λοιπόν ξεκινάει από το ότι μία ιδιωτική εταιρεία χρησιμοποιεί για την διεκπεραίωση των συνδέσεων-βλαβών ένα δημόσιο φορέα.
Πάλι καλά που τον τελευταίο καιρό έχουν μπει νέοι άνθρωποι στον ΟΤΕ και υπάρχει μεράκι από την πλευρά τους να κάνουν δουλειά.
Φταίει πάντα ο ΟΤΕ;
Όχι. Γίνονται λάθη και από εμάς.
Η απότομη αύξηση των πελατών έφερε και κάποια προβλήματα στην επιφάνεια.
Μην νομίζετε όμως ότι δεν κάνουμε κάτι γι αυτό.
Κανείς μας δεν κάνει κέφι να ακούει τις φωνές των υπευθύνων και να κάθεται στη δουλειά μέχρι τις 10 το βράδι.
Το internet έχει πρόβλημα. Δεν είναι τόσο τραγικό όπως το αναφέρεις Georgema, αναφέρομαι στο dial up που είπες.
Κι εγώ από 1.2Mb που κατέβαζα, τώρα παίζω 600Κb. Το μισό μεν αλλά κάνω υπομονή. Μην νομίζεις ότι θα μείνει έτσι. Ήδη αναμένεται η αύξηση του bandwidth.
Οι φίλοι που δεν μπορούν να κλειδώσουν σε αυτές τις ταχύτητες, δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Ο χαλκός τους δεν αντέχει αυτές τις ταχύτητες. Γι αυτό και όλοι οι πάροχοι λένε ΜΕΧΡΙ 10Mb, 12Mb, 16Mb 24Mb κοκ.
Δεν υπάρχει κανένα quality of service στο πρωτόκολλο DSL. Ούτε η British Telecom δεν παρέχει QoS για να μην νομίζεται ότι μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει αυτό.
Και τα 16Mb κατά κάποιο τρόπο, αναγκαστικά τα έβαλε η ΟΝ λόγω ανταγωνισμού βλέπεις.
Από την αρχή ξέραμε ότι οι περισσότεροι χαλκοί στην Αθήνα θα αδυνατούσαν να υποστηρίξουν αυτές τις ταχύτητες.
Για να μην σας κουράζω, σας λέω ότι από την πλευρά μου θα βοηθήσω όσο μπορώ.
Όχι για την ΟΝ και καλά. Επειδή ως καταναλωτής κι εγώ, είμαι υπέρ αυτών.