Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Δεν υπάρχει καμία άλλη επιλογή, θα βαρανε υποχρεωτικά "μαζί", λόγω τρινοβ, με άψογη κρουστική στην mlp.

Ο χρονισμός στην mlp δεν παίζει καθόλου, ασχέτως ακρίβειας τοποθέτησης.

Πρακτικά, δεν μπορεί να υλοποιηθεί τυπικό plane wave με τρινοβ, διότι θα πρέπει να καθυστερούν τα ακριανά, που δε γίνεται, γιατί ακόμα κι ευθεία να ήταν ο τοίχος, θα καθυστερούσε τα κεντρικά για να παίζουν συγχρονισμένα όλα προς τη θέση ακρόασης.

Στο plane wave array, όλα τα σαμπ παίζουν συγχρονισμένα μεταξύ τους, αλλά όχι ως προς τη θέση ακρόασης.

Βέβαια, με τόσο μεγάλο μήκος κύματος εκεί κάτω, αυτά δεν έχουν σημαντική αξία στην 1η οκτάβα, αλλά πιθανώς έχουν στην 3η.
Δεν κατάλαβα ακριβώς τι γράφεις αλλά μάλλον λέμε το ίδιο.

Για δημιουργία plane wave θέλεις

-σαμπς που να βαρανε ταυτόχρονα,
-να υπάρχει ακριβώς πίσω τους ενιαία επιφάνεια ομοιόμορφης ανακλασης,
-συμμετρικες πλαϊνές επιφάνειες,
-σαμπς τοποθετημένα συμμετρικα έτσι ώστε το πολύγωνο που σχηματίζουν να έχει κέντρο επιφάνειας που να συμπίπτει με το κέντρο επιφάνειας του ενιαίου τοίχου.
Το waveforming προϋποθέτει και σαμπς πίσω.
Η ακύρωση του plane wave προϋποθέτει σαμπς πίσω.

Στην περίπτωση του Κώστα υποστηρίζω ότι το plane wave ακυρώνεται καλύτερα με απαρροφηση γιατί:

- μπορεί
- πιο φθηνό
- πιο οικολογικό, χωρίς ρεύμα και καλωδια
- ακυρώνει και αρμονικες

Μπορεί να μη δουλέψει αλλά σε κάθε περίπτωση αξίζει να το δοκιμάσει πριν ξοδευτεί.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Στα χρόνια που πέρασαν, δοκίμασα πολλές θέσεις στα σαμπ, συμπεριλαμβανομένων των Νιούμαν μπροστά υπερυψωμένα στη μεσότητα της "φαγωμενης εμπρός γωνίας":

2678.jpg


Και μπροστά καθισμένα στο δάπεδο

2676.jpg


Αλλά και μπροστά πεσμένα οριζόντια, με ανύψωση και χωρίς, να φωτογραφία με ανύψωση και οριζόντια:

1084.jpg


Και το τελευταίο, έμοιαζε πολύ με plane wave array, είχε πολύ καλό αποτέλεσμα, αλλά σχετικά μειωμένο efficiency.

Αυτή η διάταξη ήταν σα να είχα 4 σαμπ μπροστά στη σειρά, μόνο με τα Νιούμαν. Στη φωτογραφία αυτή, φαίνονται κι άλλα 2 σαμπ βέβαια.. Πολύ καλό αποτέλεσμα, πολύ ωραία περιγραφή.

ΥΓ. Τα μαγκνεπαν είχαν μπει εκεί χάριν φωτογράφισης και βγήκαν. 😂😁
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Αφορμή βεβαίως για όλες τις σκέψεις αυτές μέσα στο μυαλό μου, ήταν (προφανώς) αυτό:

1000008647.png


Και βεβαίως η πρώτη σκέψη μου ήταν να υλοποιήσω το "Α", το οποίο γίνεται πανεύκολα, θα φέρω μπροστά τα τζενελεκ ανάμεσα σε front και wide front, μια χαρά χωράνε, τα μέτρησα, πρόκειται για μικρή μετακίνηση, ενώ πίσω τα Νιούμαν σχεδόν ήδη είναι έτσι, θέλουν πραγματικά μόνον μερικούς πόντους μετακίνηση για να είναι επακριβώς στο 1/4 κάθε διάστασης.

Κατά βάση, τα μπροστινά μου σαμπ είναι κατά το "d" ενώ τα πίσω είναι μεταξύ d και α, πιο κοντά στο a.

Άμα δεν έβλεπα αυτό το pdf, ειλικρινά δε θα πήγαινε το μυαλό μου να βάλω εκεί τα τζενελεκ, ανάμεσα σε front και wide front.
Ούτε για πλάκα δε θα το σκεφτόμουν.

Φέρνοντας έτσι τα σαμπ, κατά το "α", θα έρθουν λίγο πιο "κοντά" μου και θα απομακρυνθούν λίγο από τα τοιχωματικα όρια, πράγμα που εκ πρώτης σημαίνει περισσότερη άμεση, που είναι σημαντικό. Μένει να μετρήσω τυχόν ακυρώσεις.

Το άλλο αφήγημα, είναι από d να πάω σε c, και επί της ευκαιρίας, να δούμε και την πιθανότητα waveforming.

To c μια χαρά το στήνω, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Ίσως καλύτερα να είναι μπροστά μου τα σαμπ, όπως είχα τότε τα Νιούμαν, και βολεύονται και τα τζενελεκ μπροστά.

Από c για να μετατραπεί σε waveforming, θέλει τουλάχιστον +1 σαμπ, πράγμα που δεν είναι και τόσο σπουδαία δουλειά, εκεί που φτάσαμε, μια τρίχα μας έμεινε που λένε.

Είναι πολύ σπουδαίο το waveforming, ασυζητητί, δε ξέρω όμως εάν είναι όντως εφικτό να γίνει στο χώρο μου, οπότε ξεκινάμε με ερωτήσεις στους τρινοβαδες και βλέποντας και κάνοντας.

Νομίζω προς ώρας θα ήθελα να κάνω μια δοκιμή το Α, διότι είμαι ήδη τόσο κοντά, που πραγματικά δεν είναι σπουδαία δουλειά.

Απλώς βαριέμαι μικρόφωνα και διαδικασίες...

Τι τα θέλω και κάθομαι και τα διαβάζω και τα ξαναδιαβάζω και τα κοιτάω και τα ξανακοιτάω αυτά τα ρημάδια τα pdf, δε ξέρω. Ασταδγιάλα...


ΥΓ. Νταποστ; το "α" δε το έκανες ακόμα προσομοίωση στο rew; 😎
Γιααα δες. Έχουν δίκιο αυτοί;
 


Μηνύματα
6.860
Reaction score
5.399
Πάνω στο σαλόνι δεν έχει με τι να ασχοληθείς όσον αφορά το hifi;

Μήπως να έστηνες Sonos Arc + Era300+ Sub για την tv;

Αλλά τι λέω, εκείνο δυο ώρες θα σου πάρει και τέλος, δεν κάνει για χόμπι.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Αφορμή βεβαίως για όλες τις σκέψεις αυτές μέσα στο μυαλό μου, ήταν (προφανώς) αυτό:

View attachment 311195

Και βεβαίως η πρώτη σκέψη μου ήταν να υλοποιήσω το "Α", το οποίο γίνεται πανεύκολα, θα φέρω μπροστά τα τζενελεκ ανάμεσα σε front και wide front, μια χαρά χωράνε, τα μέτρησα, πρόκειται για μικρή μετακίνηση, ενώ πίσω τα Νιούμαν σχεδόν ήδη είναι έτσι, θέλουν πραγματικά μόνον μερικούς πόντους μετακίνηση για να είναι επακριβώς στο 1/4 κάθε διάστασης.

Κατά βάση, τα μπροστινά μου σαμπ είναι κατά το "d" ενώ τα πίσω είναι μεταξύ d και α, πιο κοντά στο a.

Άμα δεν έβλεπα αυτό το pdf, ειλικρινά δε θα πήγαινε το μυαλό μου να βάλω εκεί τα τζενελεκ, ανάμεσα σε front και wide front.
Ούτε για πλάκα δε θα το σκεφτόμουν.

Φέρνοντας έτσι τα σαμπ, κατά το "α", θα έρθουν λίγο πιο "κοντά" μου και θα απομακρυνθούν λίγο από τα τοιχωματικα όρια, πράγμα που εκ πρώτης σημαίνει περισσότερη άμεση, που είναι σημαντικό. Μένει να μετρήσω τυχόν ακυρώσεις.

Το άλλο αφήγημα, είναι από d να πάω σε c, και επί της ευκαιρίας, να δούμε και την πιθανότητα waveforming.

To c μια χαρά το στήνω, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Ίσως καλύτερα να είναι μπροστά μου τα σαμπ, όπως είχα τότε τα Νιούμαν, και βολεύονται και τα τζενελεκ μπροστά.

Από c για να μετατραπεί σε waveforming, θέλει τουλάχιστον +1 σαμπ, πράγμα που δεν είναι και τόσο σπουδαία δουλειά, εκεί που φτάσαμε, μια τρίχα μας έμεινε που λένε.

Είναι πολύ σπουδαίο το waveforming, ασυζητητί, δε ξέρω όμως εάν είναι όντως εφικτό να γίνει στο χώρο μου, οπότε ξεκινάμε με ερωτήσεις στους τρινοβαδες και βλέποντας και κάνοντας.

Νομίζω προς ώρας θα ήθελα να κάνω μια δοκιμή το Α, διότι είμαι ήδη τόσο κοντά, που πραγματικά δεν είναι σπουδαία δουλειά.

Απλώς βαριέμαι μικρόφωνα και διαδικασίες...

Τι τα θέλω και κάθομαι και τα διαβάζω και τα ξαναδιαβάζω και τα κοιτάω και τα ξανακοιτάω αυτά τα ρημάδια τα pdf, δε ξέρω. Ασταδγιάλα...


ΥΓ. Νταποστ; το "α" δε το έκανες ακόμα προσομοίωση στο rew; 😎
Γιααα δες. Έχουν δίκιο αυτοί;
Μπερδεύτηκα ή μπερδεύτηκες τελείως.

Το σωστό, το πρόστυχο το waveforming γίνεται με plane wave. Που σημαίνει επίπεδο κύμα, κάθετο στο δάπεδο, που ξεκινά από τον εμπρός τοίχο και έρχεται προς τον ακροατή.

Τιν τα παραπάνω σχήματα που έχουν τα σάμπς στο πάτωμα; κλασσικά εικονογραφημένα;

Μη με ξενερουα… θα πάω στο διπλανό νήμα της έκθεσης να γράψω για το ποσο μάρεσαν τα χαρμπεθ στην έκθεση.
 
Last edited:



Μηνύματα
3.924
Reaction score
6.191
Μπερδεύτηκα ή μπερδεύτηκες τελείως.

Το σωστό, το πρόστυχο το waveforming γίνεται με plane wave. Που σημαίνει επίπεδο κύμα, κάθετο στο δάπεδο, που ξεκινά από τον εμπρός τοίχο και έρχεται προς τον ακροατή.

Τιν τα παραπάνω σχήματα που έχουν τα σάμπς στο πάτωμα; κλασσικά εικονογραφημένα;

Μη με ξενερουα… θα πάω στο διπλανό νήμα της έκθεσης να γράψω για το ποσο μάρεσαν τα χαρμπεθ στην έκθεση.
Φήμες θέλουν να προσπαθησες να ρίξεις και άλλο έξοχο μέλος του Φόρουμ στην ακολασία των χαρμπεθ.
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Τιν τα παραπάνω σχήματα που έχουν τα σάμπς στο πάτωμα; κλασσικά εικονογραφημένα;
Τα εν λόγω σχήματα, δεν έχουν καμία σχέση με plane wave array, double bass array, ή οτιδήποτε άλλο array.

Είναι οι προτιμότερες θέσεις τοποθέτησης 4 σαμπ, αυτές που δίνουν τα βέλτιστα αποτελέσματα στους περισσότερους χώρους.

Η α, λένε πως δίνει την πιο φλατ απόκριση, γι'αυτό λέω να την υλοποιήσω.

Η c είναι παραπλήσια της d που έχω, και με διαφοροποίηση στον αριθμό των σαμπ και με ανύψωση, υπό όρους, μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον τρινοβ για waveforming, ως εξέλιξη του double bass array, με υποστήριξη για ασύμμετρη τοποθέτηση σε κάθε τοίχο, αλλά και για ανόμοιο αριθμό σαμπ εμπρός και πίσω, πχ 4-2, μάλιστα τα 4 μπροστά, σε τραπέζιο είναι καλύτερα από τετράγωνο:

1000009328.png
 

Μηνύματα
824
Reaction score
1.329
Ιμμερσίβιο
Immersive more like impressive να εχεις τετοιο σετ απ για ταινιες και μουσικη αυτο ειναι ολοκληρο στουντιο χαχα
Δεν ειχα καταλαβει π ειχε τετοιο χωρο η αληθεια ειναι
Και οι ταινες με τα στουντιο μονιτορ εχουν καλο ηχο η ειναι πολυ revealing? εγω περιμενα θα εχει κανενα απλο ταπεινο πολυκαναλο με ενα AV receiver και ετσι βλεπει τις ταινιες του οπως οι περισσοτεροι με home theater που εχω δει
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.538
Reaction score
2.109
Τα εν λόγω σχήματα, δεν έχουν καμία σχέση με plane wave array, double bass array, ή οτιδήποτε άλλο array.

Είναι οι προτιμότερες θέσεις τοποθέτησης 4 σαμπ, αυτές που δίνουν τα βέλτιστα αποτελέσματα στους περισσότερους χώρους.
Η α, λένε πως δίνει την πιο φλατ απόκριση,
Είναι οι θέσεις 4 σαμπ που δίνουν τα βέλτιστα αποτελέσματα (θεωρητικά σε όλους τους ορθογώνιους χώρους ΑΝ είναι απόλυτα συμμετρικοί από κάθε άποψη),
ΟΤΑΝ ΤΑ ΣΑΜΠ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΧΩΡΙΣ DELAYS ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.
Και τότε η α όντως δίνει την πιο φλατ απόκριση
.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.668
Reaction score
21.480
Immersive more like impressive να εχεις τετοιο σετ απ για ταινιες και μουσικη αυτο ειναι ολοκληρο στουντιο χαχα
Δεν ειχα καταλαβει π ειχε τετοιο χωρο η αληθεια ειναι
Και οι ταινες με τα στουντιο μονιτορ εχουν καλο ηχο η ειναι πολυ revealing? εγω περιμενα θα εχει κανενα απλο ταπεινο πολυκαναλο με ενα AV receiver και ετσι βλεπει τις ταινιες του οπως οι περισσοτεροι με home theater που εχω δει
Δες εδώ.:)

Edit: Κι αν ψάξεις στο thread, υπάρχουν κι άλλα παρόμοια posts.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Τα εν λόγω σχήματα, δεν έχουν καμία σχέση με plane wave array, double bass array, ή οτιδήποτε άλλο array.
Α, μπράβο. Νόμιζα ότι μιλούσαμε για τέτοια πράματα.

Είναι οι προτιμότερες θέσεις τοποθέτησης 4 σαμπ, αυτές που δίνουν τα βέλτιστα αποτελέσματα στους περισσότερους χώρους.

Η α, λένε πως δίνει την πιο φλατ απόκριση, γι'αυτό λέω να την υλοποιήσω.

Η c είναι παραπλήσια της d που έχω,
Όλες αυτές οι διατάξεις είναι παρόμοιες. Τα κλασσικά εικονογραφημένα του Τούλ. Καλή απόκριση συχνοτήτων σε όλο το δωμάτιο αλλά όχι βέλτιστη κρουστική. Δε θα έμπαινα στον κόπο για αλλαγές και δοκιμές.

και με διαφοροποίηση στον αριθμό των σαμπ και με ανύψωση, υπό όρους, μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον τρινοβ για waveforming, ως εξέλιξη του double bass array, με υποστήριξη για ασύμμετρη τοποθέτηση σε κάθε τοίχο, αλλά και για ανόμοιο αριθμό σαμπ εμπρός και πίσω, πχ 4-2, μάλιστα τα 4 μπροστά, σε τραπέζιο είναι καλύτερα από τετράγωνο:

View attachment 311236
Τώρα μιλάμε για κάτι τελείως διαφορετικό! Source - to -sink. Υποχρεωτικά ανύψωση, υποχρεωτικά ακύρωση στον πίσω τοίχο, συμμετρίες, κλπ.

Άλλο ζώο σε σχέση με τα κλασσικά εικονογραφημένα του Τούλ.

Για αυτό το ζώο μιλάει η Τρίνοβ με το waveforming.

To τραπέζιο είναι ισοδύναμο με το ορθογώνιο παραλληλόγραμμο. (Και τα δύο έχουν ίδιο κέντρο επιφανειας και συμμετρία ως προς Χ και Υ.)

Ta δύο (ή ένα) σαμπς στο πίσω τοίχο είναι σοβαρός συμβιβασμός. Πιο σοβαρός από ανόμοια ηχεία στο πολυκάναλο ;-)
Δύο σαμπς πίσω δε σχηματίζουν επίπεδο. Θέλει τουλάχιστον τρία.
Θα δουλέψει με τρίνοβ; Πιθανόν αρκετά καλά, αλλά ξεκινάς λάθος.
Σα να βάζεις τον τρίνοβ να διορθώσει ρεντέκο, μπουαχαχα.

Κάνε ότι θέλεις, μεγάλο παιδί είσαι. (Βάλε 4 μπροστά και έξτρα απορρόφηση πίσω αντί για σαμπς, λέμεεεε.)
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407

Ερώτηση bonus - κατανόησης κειμένου:
Τί πλεονέκτημα έχει το #3 (6 σαμπς) σε σχέση με το #1 (4 σαμπς) και γιατί;

1. Έχει μεγαλύτερο max spl
2. Έχει μικρότερες παραμορφώσεις
3. Έχει καλύτερο seat-to-seat consistency γενικά
4. Έχει καλύτερο seat-to-seat consistency σε κάποιες συχνότητες
5. Έχει ομαλότερη απόκριση συχνοτήτων
6. Έχει καλύτερη κρουστική απόκριση

Μόνο μία είναι η σωστή απάντηση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Ta δύο (ή ένα) σαμπς στο πίσω τοίχο είναι σοβαρός συμβιβασμός.
Όχι κατά την τρινοβ (για 2). 😎

Μάλιστα η τρινοβ υποστηρίζει πως εάν έχεις 6 σαμπ, είναι μάλλον καλύτερο το αποτέλεσμα με 4 εμπρός και 2 πίσω, παρά με 3 σε κάθε τοίχο. Το όμοιο για μεγαλύτερο αριθμό σαμπ. Πιο πολλά μπροστά.

Είναι εντελώς διαφορετικός ο τρόπος που δουλεύει το waveforming από το DBA, καθώς στο τρινόβειο σύμπαν είναι εφικτή η ενεργή απορρόφηση και από τους 2 τοίχους, αλλά παροχή χρήσιμης ενέργειας μόνον από τον εμπρόσθιο.

Προφανώς ισχύει αυτό:

Δεν παρακολουθείς Trinnov νομίζω
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.566
Μηνύματα
2.944.476
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Alex Nik
Top