Ένα απόγευμα στου Κώστα Ear

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.903
Reaction score
127.366
Εικάζω πως οι "ενδιαφέρουσες διαφωνίες" που συζητάμε εδώ, οφείλονται στο ότι δεν έχετε προσέξει κάθε λεπτομέρεια που αναφέρουν στο site της trinnov περί waveforming. 😁😜🤣

Λοιπόν, ας κάνω μια προσπάθεια:

Παράδειγμα από μικρό οικιακό χώρο, μόλις 36τμ, κι όχι από τεράστια αίθουσα, που δεν έβαλαν όμοια array στον εμπρός και πίσω τοίχο, δηλαδή αδύνατο να λειτουργήσει DBA, καθώς έβαλαν ένα line array στον εμπρός τοίχο, κι ένα planar array στον πίσω τοίχο:

Results obtained in a 5.17m x 7m x 3.3m room with a line array of 5 subwoofers at the front and planar array of 4 subwoofers at the rear:

BEFORE:
1718441043704.png


AFTER:
1718441069741.png



Το λοιπόν, η διαφορά είναι χαοτική; Είναι.

Πάμε σε κάτι άλλο, επίσης "τρελό":

Σε τυπική εγκατάσταση 4 σαμπ στο δωμάτιο, στις 4 γωνίες του δωματίου (ή στη μεσότητα των 4 τοίχων, όλα στο δάπεδο), γίνεται να λειτουργήσει DBA; Χαχαχα, όχι, ούτε για πλάκα.

Σε αυτή την τυπική εγκατάσταση 4 σαμπ, γίνεται να λειτουργήσει το σοφτγουερ του waveforming και να δώσει πλεονεκτήματα;

Ναι. 😎

Ε; Τι είπατε; Ποιο DBA; 😁😜🤣

Ποιο planar array; 🤣😜😁

Ποιο line array;🤣😜😁

Ποιο τι; 😜😁🤣

Πάμε σε πίνακα, όπου μας δείχνει το performance του waveforming αναλόγως τοποθέτησης:

1718441375698.png


Βλέπουμε από δω, ότι σε τυπική εγκατάσταση 4 σαμπ, στις 4 γωνίες του δωματίου, το σοφτγουερ του waveforming θα δώσει σαφή και σημαντικά οφέλη σε:

Pressurisation
Decay control
Clarity in low mid frequencies (unmasking)
Κλπ κλπ κλπ, η πρώτη στήλη.

Προφανώς, η 3η στήλη, με planar array, είναι η απολύτως βέλτιστη, με τα απολύτως τοπ αποτελέσματα.

Αλλά σε μικρό οικιακό χώρο, τι προτείνουν; Την 3η στήλη; Το planar array;

Όχι.

Σε μικρό δωμάτιο:

Cylindrical WaveForming significantly reduces standing waves, but over a smaller area compared to planar WaveForming. This is why using WaveForming with a line array of subwoofers rather than a planar array is best suited for smaller listening areas.

Ταυτόχρονα, για μικρά οικιακά σεταπ, η τυπική χρήση 4 σαμπ στις γωνιές του δωματίου, ή στη μεσότητα των τοίχων, συνεχίζει να προτείνεται για χρήση με waveforming:

(Conventional 4 sub setup) is suitable for single or narrow listening areas in Home Cinema, HiFi or professional sound mixing environments.

Τέλος, η χρήση υβριδικών layout, υποστηρίζεται από το waveforming:

Waveforming also supports hybrid layouts

Τα ανωτέρω, δείχνουν ένα πολύ απλό πράμα:

Το σοφτγουερ της τρινοβ που το λένε waveforming δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το DBA.

Είναι διαφορετικά ζώα.

Κάθε συζήτηση περί DBA, μπορεί να είναι ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα, αλλά κατά την εκτίμησή μου, δεν σχετίζεται με το waveforming.

Επίσης, κάθε συζήτηση περί planar array. Είναι απλώς ένα ακόμα "layout" που "μπορεί να" ενσωματωθεί και χρησιμοποιηθεί στο waveforming, είτε στον εμπρός, είτε στον πίσω τοίχο. Το flexibility του waveforming επιτρέπει τη χρήση πολύ μεγάλης ποικιλίας σαμπ layout.

Εκτιμώ πως όταν διατεθεί το software του waveforming σε όλους τους χρήστες trinnov με κάποιο software update, ακόμα κι ο ντιμιφουτ, με 2 σαμπ (ένα εμπρός κι ένα πίσω) θα μπορεί να χρησιμοποιήσει το waveforming για περαιτέρω οφέλη στον ήχο, προφανώς εις βάρος του max SPL.

Δηλαδή, όλοι οι χρήστες trinnov, με οποιοδήποτε σαμπ layout, θα έχουν κέρδος από το σοφτγουερ του waveforming, αλλά πάντα εις βάρος του max SPL.
 
Last edited:


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.631
Reaction score
80.639
Θα πάω να ακούσω τις επόμενες μέρες, έχω και κάτι pure audio Blu-ray να του πάω.
Είμαι σίγουρος πως ήδη παίζει άριστα, θα σας πω.
Ερχεται και καλοκαίρι, χαλαρώνει η δουλειά, μπορεί να μετρήσουμε κιόλας decay/spectro κτλ.
Και μετά, όταν μπει και το waveforming να γίνουν συγκριτικές ακροάσεις-μετρήσεις σε δυο preset, ένα με και ένα χωρίς.

Είναι καλό που η Trinnov επεκτείνει την χρήση του και σε απλούστερα setups, προφανώς με λιγότερο όφελος.

Να θυμόμαστε πάντως πως λόγω χώρου και πολλαπλών σαμπς στου Έαρ το μπάσο ήταν ήδη πολύ ποιοτικό. Και προσωπικά δεν θα έμπαινα στον κόπο να το βελτιώσω.

Για waveforming σε σπίτια όχι υπέρ-σχεδιασμένα σαν του Έαρ, θα σκεφτόμουν αυτά

 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.903
Reaction score
127.366
μπορεί να μετρήσουμε κιόλας decay/spectro κτλ.
Ναι, θα ήταν χρήσιμο αυτό με umic για να υπάρχει ως "αναφορά" για λόγους σύγκρισης για πολύ κόσμο που χρησιμοποιεί Dirac και rew, αν τυχόν έχεις όρεξη να πιάσεις μικρόφωνο και να κάνεις δουλίτσα.

Εγώ δεν έχω. 🤣

Βεβαίως θα δείξω τις μετρήσεις decay που θα βγάλει ο trinnov.

ΥΓ. Πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή τα incognito. 👍
Τα κρεμάς αντί για κάδρα ολόβε! 🤪
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.903
Reaction score
127.366
O Trinnov βγάζει decay τώρα;
Ναι, μόνον μέσω των tabs του waveforming.

1718446523379.png


Αυτά βρίσκονται εκεί που είναι η καρτέλα "bass management", στο "fine tuning":

1718446742193.png


Είναι η καρτέλα "waveforming graphs".

Γίνεται μέτρηση με όλα τα σαμπ να παίζουν ταυτόχρονα, μετά την εφαρμογή ισοσταθμισης και με το waveforming ενεργοποιημένο, ώστε να έχεις graphs με μετρήσεις "before" και "after".

Κάνεις μετρήσεις σε όσες θέσεις θες (και πολύ απομακρυσμένες της mlp) στο "AFTER calibration" με ενεργοποιημένη ισοσταθμιση, bass management και waveforming.

Δηλαδή, χρειάζεται να ξαναστήσεις μικρόφωνο (υποχρεωτικά) για να έχεις τις "after".
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.903
Reaction score
127.366
Η ενεργοποίηση ή όχι του waveforming είναι διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή, στο preset που δουλεύεις.

Όπως το 3D remapping ένα πράμα, ή όπως η αλλαγή του ταργκετ κερβ.

Αν αποεπιλέξεις το waveforming, γίνεται επιτόπου η αυτοματοποιημένη διαδικασία ρύθμισης, που παίρνει μερικά δευτερόλεπτα, και ακούς χωρίς waveforming, με τυπική ισοσταθμιση, 3D remapping, ό,τι είχες.

Εάν επιλέξεις waveforming, σε ήδη στημένο και ισοσταθμισμένο σεταπ, ακολουθείς τα βήματα ενός "οδηγού" για τις αναγκαίες ενέργειες (μετρήσεις), οι οποίες πλέον αφορούν μόνον τα σαμπ (έχουν ήδη γίνει οι μετρήσεις των δορυφόρων, δε χρειάζεται ξανά να εμπλακούν σε επιπρόσθετες μετρήσεις).

Η ουσιαστική διαφοροποίηση που θα δούνε οι χρήστες trinnov με τυπικό layout σε 4 σαμπ, όταν ενεργοποιηθεί το waveforming, θα είναι πως αναλόγως των μετρήσεων, το software του waveforming θα δώσει σήμα σε έκαστο σαμπ για ενεργή ακύρωση συντονισμών των άλλων σαμπ, εφόσον αυτοί οι συντονισμοί "φτάνουν ισχυροί" στη θέση που βρίσκεται αυτό το σαμπ.

Δηλαδή, αντί απλώς να κάνει ισοστάθμιση σε καθένα σαμπ, θα δίνει και δυνατότητα ενεργής ακύρωσης συντονισμών, με συνοδά οφέλη στο decay (και έλεγχο πίεσης, από το σύνολο των διαθέσιμων σαμπ).

Σα να αγοράζεις ενεργές μπασοπαγιδες ένα πράμα.

Αυτή είναι η δικιά μου κατανόηση του θέματος.
Με κάθε επιφύλαξη λοιπόν, μέχρι υλοποίησης.
 
Last edited:

Μηνύματα
13.417
Reaction score
15.448
Ούπς! Λάθος το like που έβαλα στο προηγούμενο ποστ του thva, για 'σενα προοριζόταν :roflmao:
Βρε toulou , δεν εννοούσα αυτό. Γράφω και πολλά και real time όπως βλέπεις. Όχι όπως άλλοι που καθυστερούν δυο ώρες ή δύο ημέρες να απαντήσουν και αφαύ πρώτα ενημερωθούν ή και τις πιο πολλές φορές δεν απαντάνε και καθόλου απο εγωισμό μην τους πούνε άσχετους ή λόγω όντως άγνοιας. Εγω δεν έχω τέτοια προβλήματα ούτε τέτοιου είδους εγωισμού , ούτε πουλάω τίποτε (ή συμφέρον να έχω) για να με απασχολεί μην χαλάσω το "προφίλ" μου.

Επίσης τα κάνω προσαρμογή (και μετατροπή στο μυαλό μου) real time απο άλλες εφαρμογές του waveforming σε άλλους τομείς που αυτό έχει εφαρμογή ώστε να τα μεταφέρω στο χαρτί. Δεν ανακάλυψε η Τρινόβ το waveforming ούτε πρωτη φορά ακούμε για αυτό ή εφαρμόζεται. Πρέπει να είσαι audio κροκάνθρωπος για να πιστεύεις κάτι τέτοιο, πάντως σίγουρα όχι επιστήμονας.

Εννοούσα - αναρωτήθηκα κάπως μπερδεμένα ΟΚ μέσα σε τόσα που σκεφτόμουν παράλληλα και επεξεργαζόμουν στο τι μπορεί να συμβαίνει εντός του χώρου (εκτός απο αυτά που θα δεις στο πόστ μου # 5.657 πιο αναλυτικά) ότι εάν δεχθούμε ότι κάνουν αυτοί της τρινόβ ένα επίπεδο κύμα, αυτό όταν θα ανακλαστεί σε μια επίπεδη επιφάνεια θα παράξει πάλι επίπεδο κύμα. Εάν αυτό το κύμα αφεθεί (ή μέρος του "ξεφύγει") απο πηγή ή πάει όπως λέτε (στην περίπτωση Ear- δωμάτιο) μέρος του πίσω και ξαναγυρίσει .... αυτό θα είναι κυκλικό κύμα που προέκυψε απο την πηγή και κάνοντας τις βόλτες του κιόλας σε πίσω χώρο (ταβάνι, πλαγιοι τοιχοι κλπ) θα γίνει και πολύπλοκο και μετά φυσικά δεν θα μπορεί στην ολοτητά του (αλλά μόνο μερικώς) να ακυρωθεί απο άλλο επίπεδο κύμα που θα στείλουν τα μπροστινά. Μπορεί μόνο στα σημεία που θα τύχει να εφάπτεται κύκλος με επιπεδο. Αυτό ήθελα να πω σαν απάντηση σε αυτά που αναρωτιόσουν συγκεκριμένα και μόνο. Τώρα εάν το πάρει κάποιος και το απομονώσει αλλά και εάν δεν το έγραψα καλά, εντάξει τώρα ... ¨άμα κάθομαι εγώ να γράφω τι λέει ο καθένας και να το αποδομώ, χίλια "λάθη" θα βρώ.

Οσον αφορά την αναφορά μου ότι θέλει και κάποια απόσταση να αναπτυχθεί το κύμα ... το πόστ μου που αναλύει γενικά την αρχή δημιουργίας του μετώπου (πάλι το # 5.657) .... ενισχύει το σκεπτικό μου αυτό. Μόνο που αυτή την φορά μπορείς να το μεταφράσεις με την έννοια ότι χρειάζεται κάποια απόσταση για να μπορέσει να φτιαχτεί το μέτωπο. Αλλά και να ακυρωθούν τα κύματα απο τα οποιά αυτό το μέτωπο θα προκύψει (πίσω τους και πλάγια του). Εάν δεν αναπτυχθούν .. πως θα ακυρωθούν ; και πως θα φτιάξουν το μέτωπο ;

Αυτό εξαρτάται όπως σου είπα και απο την απόσταση των subs μεταξύ των. Για να αλληεπικαλυφθούν τα κύματα ώστε να αναιρεθούν απο μόνα τους στο πλάι αλλά και πίσω απο το μέτωπο, πρέπει να καλυφθεί μια ελάχιστη απόσταση. Αυτή η απόσταση είναι αμέσως αμέσως η απόσταση που θα έχουν τα subs μεταξύ τους. Όσο πιο κοντά θα είναι τόσο το μέτωπο θα δημιουργηθεί σε μικρότερη απόσταση απο τον κώνο που λές και θα είναι και πιο επίπεδο. Όσο πιο μακρυά τόσο περισσότερο χώρο μπροστα τους θα χρειαστούν και τόσο πιο τοξοειδες το "επιπεδο" (λιγότερο επίπεδο) μέτωπο θα είναι. Άπαξ βέβαια το μέτωπο δημιουργηθεί και μετά no problem. Τώρα σε άλλους χώρους θα χρειαστούν άλλες αποστασεις και αριθμός subs για να δημιουργηθεί το επιθυμητό (που μας κάνει την δουλειά) μέτωπο. .

Με λίγα λόγια, αναίρεση στον κώνο δεν πιστεύω να υπαρχει ή ότι ισχύουν τα πράγματα όπως τα περιέγραψες (και για αυτόν τον λόγο). Δεν είμαι σίγουρς βέβαια, αλλά λογικά ισχύουν αυτά που σου λέω.
 
Last edited:

Μηνύματα
13.417
Reaction score
15.448
@toulou

Για να καταλάβεις αυτό το πράγμα της απόστασης των subs σε ενα ηλεκτρονικό μικροσκόπιο ,XRF, XRD ή μια MRI ... τη θέση τους ως subs που εδώ θεωρείται ως (η ) "πηγή", έχουν ακτίνες φωτός ή άλλες ηλεκτρόνια κλπ... και που η απόστασή μεταξύ τους είναι νανόμετρα για να επιτευχθεί το waveforming για να είναι καθαρή η απεικόνιση και ιδίως σε βάθος 3D.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.880
Reaction score
11.194
Ναι, μόνον μέσω των tabs του waveforming.

View attachment 334083

Αυτά βρίσκονται εκεί που είναι η καρτέλα "bass management", στο "fine tuning":

View attachment 334084

Είναι η καρτέλα "waveforming graphs".

Γίνεται μέτρηση με όλα τα σαμπ να παίζουν ταυτόχρονα, μετά την εφαρμογή ισοσταθμισης και με το waveforming ενεργοποιημένο, ώστε να έχεις graphs με μετρήσεις "before" και "after".

Κάνεις μετρήσεις σε όσες θέσεις θες (και πολύ απομακρυσμένες της mlp) στο "AFTER calibration" με ενεργοποιημένη ισοσταθμιση, bass management και waveforming.

Δηλαδή, χρειάζεται να ξαναστήσεις μικρόφωνο (υποχρεωτικά) για να έχεις τις "after".

Χμ, πρέπει να μπει από το χρήστη η απόσταση μπρος-πίσω :)
Να σε δω τι θα βάλεις :)
Ντιμι, εξηγησε σε παρακαλώ στη τρινοβ τι παίζει με το δωμάτιο του ηαρ και πάρε συμβουλή (ή πείσε τον ηαρ να το κάνει).

Με βάση όση πληροφορία έχετε βάλει εδώ, καταλαβαίνω ότι το waveforming ακολουθεί source to sink προσέγγιση, σε όλες τις παραλλαγές της, από την απόλυτη που είναι το dba μέχρι λιγότερο απόλυτες. Και προφανώς κάνει default σε κλασσικη πολυσαμπικη ισοσταθμίση (πρώτη στήλη στο πίνακα) όταν δεν μπορεί να εφαρμόσει source to sink. Λογικό και φανταστικό.

To μοντέλο source to sink έχει τεκμηριωθει σε paper που έχει ανεβάσει ο μπούτχια και είναι ότι καλύτερο υπάρχει στο γνωστό σύμπαν για αναπαραγωγή χαμηλών σε χώρους με τοιχωματικα όρια.

Το waveforming λοιπόν δινέι τη δυνατότητα να υλοποιηθεί ο καλύτερος τρόπος αναπαραγωγης χαμηλών σε συνηθισμένα δωμάτια και αυτό είναι καταπληκτικό και ανεκτίμητο. Επίσης συνδυάζει το source to sink με adhoc ενεργή ακύρωση συντονισμων που υπάρχουν στις συνηθισμένες μη απόλυτες συνθήκες (σε εργαστηριακά τελειο dba κάτι τέτοιο δε χρειάζεται).

Δεν ξέρω αν καταλαβαίνουμε ποσό μεγάλο βήμα για την ανθρωπότητα είναι αυτό.

Πολυ θα το ήθελα.
 
Last edited:


Μηνύματα
13.417
Reaction score
15.448
Ναι, μόνον μέσω των tabs του waveforming.

View attachment 334083

Αυτά βρίσκονται εκεί που είναι η καρτέλα "bass management", στο "fine tuning":

View attachment 334084

Είναι η καρτέλα "waveforming graphs".

Γίνεται μέτρηση με όλα τα σαμπ να παίζουν ταυτόχρονα, μετά την εφαρμογή ισοσταθμισης και με το waveforming ενεργοποιημένο, ώστε να έχεις graphs με μετρήσεις "before" και "after".

Κάνεις μετρήσεις σε όσες θέσεις θες (και πολύ απομακρυσμένες της mlp) στο "AFTER calibration" με ενεργοποιημένη ισοσταθμιση, bass management και waveforming.

Δηλαδή, χρειάζεται να ξαναστήσεις μικρόφωνο (υποχρεωτικά) για να έχεις τις "after".
Το decay η Τρινόβ το βγάζει χρησιμοποιώντας το wavelet (DWT, FWT) που σου έγραψα εδω. Πόστ μου 5. 562 ((ερώτηση μου β)). Ψάξε το στο google να βρείς παραπάνω info ή μάλλον πιο συγκεκριμένες πληροφορίες για την εφαρμογή του στο audio σαν αρχή. Εδώ σου βάζω μόνο την αναφορά της wiki , όχι το τεχνολογικό του κομμάτι αλλά την φυσική του όλου θέματος.

Είναι "πραγματική" as good as it gets τέλος πάντων μέτρηση χαμηλών συχνότητων. Οι άλλες δίνουν κουκουρούκου αποτελέσματα και δεν είναι να τις εμπιστεύεσαι σε καμία περίπτωση.

Είσαι TOP βρε. Πιο πολύ και απο ότι νομίζεις (εάν αυτό είναι δυνατόν ... το να νομίζεις εννοώ χα χα). Βέβαια καλά it goes without saying ότι τις λάμπες μη τρελλαθουμε κιόλας τώρα, δεν τις φτάνεις). :D 😍



 
Last edited:


Μηνύματα
3.215
Reaction score
10.591
Έχω να πω το εξής :

είναι, που είναι δυσνόητο το θέμα , κάνουμε αμάν να καταλάβουμε τον @Bhutia, κάνουμε προσπάθεια να ξεστραβωθούμε με τα δύσκολα που έβαλε ο Κώστας, ας μην μας δυσκολεύουν/μπερδευουν και κάποιοι :whistling: :errwhat:) με σεντόνια πολυλογίας που δεν παίρνουν κανένα 👍 (Αρα δεν συμφωνεί κανείς :thumbsdown:), που ούτε ξέρουμε ποιες γνώσεις πρεσβεύουν , καθότι έχουν απόκρυψη στο προφίλ τους !!!

Ας μη χαλάμε ένα σούπερ εξειδικευμένο θρεντ με αοριστολογίες.

Κώστα, δώσε διαπιστεύσεις :roflmao:😂 για να ξέρουμε τι να διαβάζουμε. (Αυτό για να ακούει η πεθερά )
 


Μηνύματα
13.417
Reaction score
15.448
Έχω να πω το εξής :

είναι, που είναι δυσνόητο το θέμα , κάνουμε αμάν να καταλάβουμε τον @Bhutia, κάνουμε προσπάθεια να ξεστραβωθούμε με τα δύσκολα που έβαλε ο Κώστας, ας μην μας δυσκολεύουν/μπερδευουν και κάποιοι :whistling: :errwhat:) με σεντόνια πολυλογίας που δεν παίρνουν κανένα 👍 (Αρα δεν συμφωνεί κανείς :thumbsdown:), που ούτε ξέρουμε ποιες γνώσεις πρεσβεύουν , καθότι έχουν απόκρυψη στο προφίλ τους !!!

Ας μη χαλάμε ένα σούπερ εξειδικευμένο θρεντ με αοριστολογίες.

Κώστα, δώσε διαπιστεύσεις :roflmao:😂 για να ξέρουμε τι να διαβάζουμε. (Αυτό για να ακούει η πεθερά )
Το ότι δεν παίρνουν κανένα like είναι και δείχνει πόσο σχετικοί είστε όλοι.

Επίσης δείχνει ότι εάν δεν βάλει o @Bhutia ή ο @costas EAR εσείς δεν κάνετε τίποτε αποδεκτό απο μόνοι σας.

Οπότε εγώ προκαλώ - αφού ιδίως τον @Bhutia παραδέχεστε όλοι - να διβασει τα πόστ , να βάλει like ή να κάνει σχόλιο ότι αυτά που λέω δεν ισχύουν.

Ενα αρχικό πόστ μου πάντως εδώ που στην ουσία τα ίδια έλεγα απλώς μετά τα επεκτείνω .... Like o Bhutia του έβαλε.

Κάποια τα οποία αναφέρω βέβαια μπορεί να μην τα ξέρει ούτε αυτός. Επίσης δεν γνωρίζω εάν έχεις ανάλογα διαπιστευτήρια απο τον Bhutia είτε για την επαγγελματική του ιδιότητα είτε για τις γνώσεις επι ποιών θεμάτων. Εγώ δεν ε΄χω και απο ότι ξέρω ούτε οι άλλοι για αυτόν, ούτε αναφέρει τίποτε στο δημόσιο προφίλ του.

Εγώ σας δίνω στοιχεία για να ψάξετε οι ίδιοι και εσείς ούτε να τα αξιολογήσετε μπορείτε απο μόνοι σας. Θα ακολουθήσετε όπως πάντα αφου τα εφαρμόσουν άλλοι.

Αυτά που λές αοριστολογίες είναι η όλη ουσία του εγχειρήματος. Καιι είναι αυτό που με ενδιαφέρει εμένα και μπορώ να προσφέρω στο θέμα. Μέρις του ίσως αλλά σημαντικό μέρος. Ναι απτό κέρδος πέρα της γνώσης δεν έχεις απο αυτό. Δεν είναι για αυτούς που ακολουθούν και βάζουν like χωρίς να ξέρουν που και γιατί βάζουν αλλά ούτε και για αυτούς που μόνο ξέρουν να χειρίζονται εμπειρικά κουμπάκια που τους έχουν πέι κάποιοι άλλοι, -στην προκειμένη η Τρινόβ - χωρίς να ξέρουν τι θέλουν να πετύχουν.

Εγώ π.χ. δεν χρειάζεται να ξέρω την ιδιότητα και γνώσεις ή και το ήθος του καθένα. Την μαντεύω απο αυτά που γράφει. Το μόνο στοιχείο που θα ήθελα εγώ να ξέρω για οποιονδήποτε είναι λίγο η ηλικία του. εάν και αυτήν την μαντεύω αλλά πρώτα αφού την έχω πατήσει.

Ωραίο το πόστ σου, συνεχίζει στα χνάρια του εξίσου άξιου πόστ του Νταλίπη. Και σιγουρα σχετικό (πολύ περισσότερο απο τα δικά μου) που δεν το "βρωμίζει" όπως λές.

Περίμενεν εσύ να μπεί ο Bhutia και μετά να βάλεις ή όχι like ή ότι θες τέλος πάντων. Πάντως απο ότι βλέπω ο Bhuita δεν ασχολείται καθόλου. Και λίγο που ασχολήθηκα με ότι έγαρψα εγω μόνο ασχολήθηκε.
 
Last edited:

Μηνύματα
13.417
Reaction score
15.448
Α, συγγνώμη ασχολήθηκε και με ένα πόστ του toulou που του έβαλε like, που έγραψε κάποια πράγματα που ήταν σε αντίθεση με αυτά που έλεγε ο Dapost (αλλά και εγώ) ... και κακώς του έβαλε (στο πόστ εννοώ). Οπότε κάτσε εσυ να διαλέξεις ποιός έχει ή όχι δίκιο κάντο Ολυμιακός Παναθηναικός το θέμα. :D Εγώ π.χ. είπα και διάλεξα ο Dapost απο την αρχή κιόλας. Δεν το διάλεξα αμέσως κιόλας, επειδή τον ξέρω τον άνθρωπο, ούτε κάν πόστ δεν έχουμε αναταλλάξει, μου φαίνεται και λίγο αχώνευτος χα χα ... αλλά επειδη ξέρω ότι έχει δίκιο. Τον toulou προσωπικά τον χωνεύω πολύ πιο πολύ και έχουμε ανταλλάξει και κάποια πόστ στο παρελθόν. :D toulou και Socco έχω δηλώσει δημόσια την συμπάθεια και εκτιμησή μου για θέματα ακουστικής.
 


Μηνύματα
13.417
Reaction score
15.448
Άσε τα χα χα @costas EAR και βάλε κανά like γιατί εδώ μου την έχουν πέσει άγρια. Εάν και εγω όπως ξέρεις πιστοποίηση παίρνω μόνο απο την Επιρεσία @christos77 αλλά όπως ξέρεις έχουμε λίγα μέλη, όχι συνδρομές και κάθε βοήθεια θα ήταν ευπρόσδεκτη. :D :D

Μην φοβάσαι να βάλεις. Ότι σου λέω ισχύει. Θα το καταλάβεις όταν πείς να διαβάσεις. Μάλιστα μερικά που λέω δεν τα ξέρει και κανένας. Μόνο ο Arnold που τα έχει γράψει και σε εργασίες του. :D

Κατάλαβες ποιός είναι ο Arnold ή όχι ακόμη ; :D 😍

¨Εδιτ : Α, ξέχασα έβαλες ήδη και εσύ μαζί με τον Bhutia στο αρχικό μου (που απλώς μετά επέκτεινα) 😍
 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.034
Μηνύματα
2.885.964
Members
37.978
Νεότερο μέλος
hlias1988
Top