Ό,τι θέλει ο ΄΄λαός΄΄...


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.942
Reaction score
137.191
Δεν κρίνουμε τιμές ηχείων εδώ, παρά μόνον τις μετρήσιμες (αντικειμενικές) επιδόσεις τους.

Προφανώς, αυτές δεν αποτελούν μοναδικό κριτήριο αγοράς, αλλά δείχνουν εάν είναι ικανά να επιτελούν τον βασικό στόχο τους, στην αναπαραγωγή μουσικής.

Από κει και πέρα, υπάρχουν κι άλλα επιπρόσθετα κριτήρια αγοράς για τον καθένα, που αφορούν εμφάνιση, μέγεθος, κόστος, κλπ, αλλά το βασικό, είναι να "παίζουν" αξιοπρεπώς, κι αυτό φαίνεται στα σχεδιαγράμματα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.517
Reaction score
57.588
Πάντοτε έβρισκα τα Joseph Audio ελκυστικά στην ακρόαση...Βλέποντας τις μετρητικές επιδόσεις στο παρακάτω μοντέλο ναι μεν δεν φτάνουν το KEF Blade2 Meta αλλά μας δείχνουν ότι μπορείς να βγάλεις τόνωση για ΄άέρινες΄΄ υψηλές χωρίς τις τρέλες που κάνουν τα σύγχρονα B&W...
Joseph Audio Perspective

614Jopefig4.jpg

Fig.4 Joseph Perspective, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with complex sum of nearfield responses plotted below 300Hz.


614Jopefig5.jpg

Fig.5 Joseph Perspective, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.

614Jopefig6.jpg

Fig.6 Joseph Perspective, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 15–5° above axis, reference response, differences in response 5–10° below axis.

614Jopefig7.jpg

Fig.7 Joseph Perspective, spatially averaged, 1/6-octave response in JA's listening room (red); and of Vivid Giya G3 (blue), Rogers BBC LS3/5A (green).
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.517
Reaction score
57.588
Μπα, πριμαντόνα.

Πολύ πριμαριστό για μένα.
Μια ανηφόρα από 300 κύκλους και πάνω.
Αίσχος.

Καμιά σχέση με το KEF Blade2 που είναι χάρακας.
Στη δική μου άποψη η ανηφόρα γίνεται αισθητή από τα 5000 Hz. H δε ομοιομορφία στις off-axis επιτρέπει προσαρμογές με... shelf φίλτρα. Μετά το Blade2 Meta κινδυνεύουμε να τα βλέπουμε όλα... ανισόρροπα.

JBL 4367... 'Άλλες καλοάκουστες...πριμαντόνες .:wink:

422jbl.1

422JBLfig4

Fig.4 JBL 4367 Studio Monitor, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the complex sum of the nearfield responses plotted below 300Hz.


422JBLfig5

Fig.5 JBL 4367 Studio Monitor, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 45–5° off axis, reference response, differences in response 5–45° off axis.

422JBLfig6

Fig.6 JBL 4367 Studio Monitor, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 15–5° above axis, reference response, differences in response 5–10° below axis.

422JBLfig7

Fig.7 JBL 4367 Studio Monitor, spatially averaged, 1/10-octave response in AH's listening room.

422JBLfig9

Fig.9 JBL 4367, Synthesis cumulative spectral-decay plot on tweeter axis at 50" (0.15ms risetime).

Είτε είναι αποδεκτά είτε ο υποφαινόμενος είναι τόσο αποκαρδιωμένος από τη σκαρταδούρα που αναρτήθηκε στα άσωτα ηχεία ώστε να ψάχνει κάτι στρωτό με χαλαρότερα κριτήρια...:D
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.517
Reaction score
57.588
Προσιτό Sonus Faber δέκα χρόνια πριν... Ας μας εξηγήσει κάποιος γιατί οι διάδοχοί του - που φέρνουν σε...Sinus Faber - θα έπαιζαν καλύτερα...
Sonus Faber Venere 2.5


1013SFV25fig4.jpg

Fig.4 Sonus Faber Venere 2.5, anechoic response on listening axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with complex sum of nearfield responses plotted below 300Hz.


1013SFV25fig5.jpg

Fig.5 Sonus Faber Venere 2.5, lateral response family at 50", normalized to response on listening axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.

1013SFV25fig6.jpg

Fig.6 Sonus Faber Venere 2.5, vertical response family at 50", normalized to response on listening axis, from back to front: differences in response 15–5° above axis, reference response, differences in response 5–15° below axis.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.028
Reaction score
30.248
Joseph Audio Perspective
Το έχει το χαμογελάκι του...

JBL 4367... 'Άλλες καλοάκουστες...πριμαντόνες .:wink:
Είτε είναι αποδεκτά είτε ο υποφαινόμενος είναι τόσο αποκαρδιωμένος από τη σκαρταδούρα που αναρτήθηκε στα άσωτα ηχεία ώστε να ψάχνει κάτι στρωτό με χαλαρότερα κριτήρια...:D
Νταξ, αλλά στην περιοχή τιμών παίζει το ευρωπαϊκό τρίο νιούμαν, άνταμ, τζένελεκ σαφώς καλύτερα.
 

Μηνύματα
3.927
Reaction score
6.196
Το έχει το χαμογελάκι του...


Νταξ, αλλά στην περιοχή τιμών παίζει το ευρωπαϊκό τρίο νιούμαν, άνταμ, τζένελεκ σαφώς καλύτερα.
Όχι απαραίτητα και αναλόγως την χρήση και το χώρο θα έλεγα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.517
Reaction score
57.588
Το έχει το χαμογελάκι του...
Πρόσεχε όμως τις off-axis στο Joseph...Στη ζώνη 300-5000 Hz εμφανίζεται στις οριζοντιωμένες καθοδικό σκαλοπατάκι κάτι που σημαίνει ότι σε τυπικά σαλόνια και κανονικές αποστάσεις ακρόασης το ΄΄μειδίαμα΄΄της on-axis θα τείνει να γίνεται λιγότερο αντιληπτό...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.942
Reaction score
137.191
Κάτι που δεν ισχύει για τα ανωτέρω JBL, τα οποία πάνω από τον 1 χιλιοκυκλο έχουν φορτώσει ενέργεια προς κάθε κατεύθυνση.

Αλλά είναι τόσο ομοιόμορφη η off axis (κέντημα λέμε), που φτιάχνει πανέμορφα με χαλαρό EQ.

Εμένα μ'αρεσουν αυτά τα JBL. Δείχνουν ωραιότατους λοβούς, και ακούν σωστά σε οποιαδήποτε διόρθωση.
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.517
Reaction score
57.588
Απίστευτο και όμως αληθινό... Η παρακάτω ψευδοανηχοϊκή και το σετ οριζόντιων off-axis ανήκουν σε σύγχρονο μοντέλο... Klipsch


Fig.2 Klipsch The Nines, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield woofer (blue) and port (blue) responses and their complex sum (black), respectively plotted below 300Hz, 630Hz, and 300Hz.



Fig.4 Klipsch The Nines, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.

Μένουν ως μετριασμένο κατάλοιπο της μεγάλης των Klipsch σχολής οι κατακόρυφες off-axis :


Fig.5 Klipsch The Nines, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 45–5° above axis, reference response, differences in response 5–45° below axis.

Klipsch The Nines integrated loudspeaker system
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.942
Reaction score
137.191
Απίστευτο και όμως αληθινό... Η παρακάτω ψευδοανηχοϊκή και το σετ οριζόντιων off-axis ανήκουν σε σύγχρονο μοντέλο... Klipsch
Μια χαρά ξέρουν να φτιάχνουν αξιόλογα ηχεία.

Τα nines είναι εξέλιξη των fives, που και κείνα ήταν αξιόλογα ηχεία, με αξιοπρεπέστατες μετρήσεις.

Τα nines είναι ακόμα καλύτερα, και δείχνουν τις σοβαρές δυνατότητες της φίρμας στους κυματοδηγούς και στο κρος.


ΥΓ. Για όσους δε γνωρίζουν, πρόκειται για ενεργά ηχεία με 8" μιντγούφερ, και αν θυμάμαι καλά έχουν και είσοδο για πικάπ, με phono stage.

Fig.2 Klipsch The Nines, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield woofer (blue) and port (blue) responses and their complex sum (black), respectively plotted below 300Hz, 630Hz, and 300Hz.
Το πορτ είναι η κόκκινη γραμμή. Ένα μικρό λάθος του κειμένου.
Βγάζει κάποιους σημαντικούς παρασιτικούς θορύβους στα 600 Hz, θέλει επιπρόσθετη ηχοαπορρόφηση. Η χαμηλή συχνότητα συντονισμού (35-40 Hz) σημαίνει πως μπορεί να σφραγιστεί η οπή εάν χρησιμοποιηθεί σαμπ, και να κλείσει το θέμα στα 600.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.641
Μηνύματα
2.947.335
Members
38.216
Νεότερο μέλος
milisios
Top