Ό,τι θέλει ο ΄΄λαός΄΄...


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.239
Δεν κρίνουμε τιμές ηχείων εδώ, παρά μόνον τις μετρήσιμες (αντικειμενικές) επιδόσεις τους.

Προφανώς, αυτές δεν αποτελούν μοναδικό κριτήριο αγοράς, αλλά δείχνουν εάν είναι ικανά να επιτελούν τον βασικό στόχο τους, στην αναπαραγωγή μουσικής.

Από κει και πέρα, υπάρχουν κι άλλα επιπρόσθετα κριτήρια αγοράς για τον καθένα, που αφορούν εμφάνιση, μέγεθος, κόστος, κλπ, αλλά το βασικό, είναι να "παίζουν" αξιοπρεπώς, κι αυτό φαίνεται στα σχεδιαγράμματα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.526
Reaction score
57.618
Πάντοτε έβρισκα τα Joseph Audio ελκυστικά στην ακρόαση...Βλέποντας τις μετρητικές επιδόσεις στο παρακάτω μοντέλο ναι μεν δεν φτάνουν το KEF Blade2 Meta αλλά μας δείχνουν ότι μπορείς να βγάλεις τόνωση για ΄άέρινες΄΄ υψηλές χωρίς τις τρέλες που κάνουν τα σύγχρονα B&W...
Joseph Audio Perspective

614Jopefig4.jpg

Fig.4 Joseph Perspective, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with complex sum of nearfield responses plotted below 300Hz.


614Jopefig5.jpg

Fig.5 Joseph Perspective, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.

614Jopefig6.jpg

Fig.6 Joseph Perspective, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 15–5° above axis, reference response, differences in response 5–10° below axis.

614Jopefig7.jpg

Fig.7 Joseph Perspective, spatially averaged, 1/6-octave response in JA's listening room (red); and of Vivid Giya G3 (blue), Rogers BBC LS3/5A (green).
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.526
Reaction score
57.618
Μπα, πριμαντόνα.

Πολύ πριμαριστό για μένα.
Μια ανηφόρα από 300 κύκλους και πάνω.
Αίσχος.

Καμιά σχέση με το KEF Blade2 που είναι χάρακας.
Στη δική μου άποψη η ανηφόρα γίνεται αισθητή από τα 5000 Hz. H δε ομοιομορφία στις off-axis επιτρέπει προσαρμογές με... shelf φίλτρα. Μετά το Blade2 Meta κινδυνεύουμε να τα βλέπουμε όλα... ανισόρροπα.

JBL 4367... 'Άλλες καλοάκουστες...πριμαντόνες .:wink:

422jbl.1

422JBLfig4

Fig.4 JBL 4367 Studio Monitor, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the complex sum of the nearfield responses plotted below 300Hz.


422JBLfig5

Fig.5 JBL 4367 Studio Monitor, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 45–5° off axis, reference response, differences in response 5–45° off axis.

422JBLfig6

Fig.6 JBL 4367 Studio Monitor, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 15–5° above axis, reference response, differences in response 5–10° below axis.

422JBLfig7

Fig.7 JBL 4367 Studio Monitor, spatially averaged, 1/10-octave response in AH's listening room.

422JBLfig9

Fig.9 JBL 4367, Synthesis cumulative spectral-decay plot on tweeter axis at 50" (0.15ms risetime).

Είτε είναι αποδεκτά είτε ο υποφαινόμενος είναι τόσο αποκαρδιωμένος από τη σκαρταδούρα που αναρτήθηκε στα άσωτα ηχεία ώστε να ψάχνει κάτι στρωτό με χαλαρότερα κριτήρια...:D
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.526
Reaction score
57.618
Προσιτό Sonus Faber δέκα χρόνια πριν... Ας μας εξηγήσει κάποιος γιατί οι διάδοχοί του - που φέρνουν σε...Sinus Faber - θα έπαιζαν καλύτερα...
Sonus Faber Venere 2.5


1013SFV25fig4.jpg

Fig.4 Sonus Faber Venere 2.5, anechoic response on listening axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with complex sum of nearfield responses plotted below 300Hz.


1013SFV25fig5.jpg

Fig.5 Sonus Faber Venere 2.5, lateral response family at 50", normalized to response on listening axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.

1013SFV25fig6.jpg

Fig.6 Sonus Faber Venere 2.5, vertical response family at 50", normalized to response on listening axis, from back to front: differences in response 15–5° above axis, reference response, differences in response 5–15° below axis.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.029
Reaction score
30.251
Joseph Audio Perspective
Το έχει το χαμογελάκι του...

JBL 4367... 'Άλλες καλοάκουστες...πριμαντόνες .:wink:
Είτε είναι αποδεκτά είτε ο υποφαινόμενος είναι τόσο αποκαρδιωμένος από τη σκαρταδούρα που αναρτήθηκε στα άσωτα ηχεία ώστε να ψάχνει κάτι στρωτό με χαλαρότερα κριτήρια...:D
Νταξ, αλλά στην περιοχή τιμών παίζει το ευρωπαϊκό τρίο νιούμαν, άνταμ, τζένελεκ σαφώς καλύτερα.
 

Μηνύματα
3.927
Reaction score
6.196
Το έχει το χαμογελάκι του...


Νταξ, αλλά στην περιοχή τιμών παίζει το ευρωπαϊκό τρίο νιούμαν, άνταμ, τζένελεκ σαφώς καλύτερα.
Όχι απαραίτητα και αναλόγως την χρήση και το χώρο θα έλεγα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.526
Reaction score
57.618
Το έχει το χαμογελάκι του...
Πρόσεχε όμως τις off-axis στο Joseph...Στη ζώνη 300-5000 Hz εμφανίζεται στις οριζοντιωμένες καθοδικό σκαλοπατάκι κάτι που σημαίνει ότι σε τυπικά σαλόνια και κανονικές αποστάσεις ακρόασης το ΄΄μειδίαμα΄΄της on-axis θα τείνει να γίνεται λιγότερο αντιληπτό...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.239
Κάτι που δεν ισχύει για τα ανωτέρω JBL, τα οποία πάνω από τον 1 χιλιοκυκλο έχουν φορτώσει ενέργεια προς κάθε κατεύθυνση.

Αλλά είναι τόσο ομοιόμορφη η off axis (κέντημα λέμε), που φτιάχνει πανέμορφα με χαλαρό EQ.

Εμένα μ'αρεσουν αυτά τα JBL. Δείχνουν ωραιότατους λοβούς, και ακούν σωστά σε οποιαδήποτε διόρθωση.
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.526
Reaction score
57.618
Απίστευτο και όμως αληθινό... Η παρακάτω ψευδοανηχοϊκή και το σετ οριζόντιων off-axis ανήκουν σε σύγχρονο μοντέλο... Klipsch


Fig.2 Klipsch The Nines, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield woofer (blue) and port (blue) responses and their complex sum (black), respectively plotted below 300Hz, 630Hz, and 300Hz.



Fig.4 Klipsch The Nines, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.

Μένουν ως μετριασμένο κατάλοιπο της μεγάλης των Klipsch σχολής οι κατακόρυφες off-axis :


Fig.5 Klipsch The Nines, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 45–5° above axis, reference response, differences in response 5–45° below axis.

Klipsch The Nines integrated loudspeaker system
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.239
Απίστευτο και όμως αληθινό... Η παρακάτω ψευδοανηχοϊκή και το σετ οριζόντιων off-axis ανήκουν σε σύγχρονο μοντέλο... Klipsch
Μια χαρά ξέρουν να φτιάχνουν αξιόλογα ηχεία.

Τα nines είναι εξέλιξη των fives, που και κείνα ήταν αξιόλογα ηχεία, με αξιοπρεπέστατες μετρήσεις.

Τα nines είναι ακόμα καλύτερα, και δείχνουν τις σοβαρές δυνατότητες της φίρμας στους κυματοδηγούς και στο κρος.


ΥΓ. Για όσους δε γνωρίζουν, πρόκειται για ενεργά ηχεία με 8" μιντγούφερ, και αν θυμάμαι καλά έχουν και είσοδο για πικάπ, με phono stage.

Fig.2 Klipsch The Nines, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield woofer (blue) and port (blue) responses and their complex sum (black), respectively plotted below 300Hz, 630Hz, and 300Hz.
Το πορτ είναι η κόκκινη γραμμή. Ένα μικρό λάθος του κειμένου.
Βγάζει κάποιους σημαντικούς παρασιτικούς θορύβους στα 600 Hz, θέλει επιπρόσθετη ηχοαπορρόφηση. Η χαμηλή συχνότητα συντονισμού (35-40 Hz) σημαίνει πως μπορεί να σφραγιστεί η οπή εάν χρησιμοποιηθεί σαμπ, και να κλείσει το θέμα στα 600.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.526
Reaction score
57.618
...
Το πορτ είναι η κόκκινη γραμμή. Ένα μικρό λάθος του κειμένου.
Βγάζει κάποιους σημαντικούς παρασιτικούς θορύβους στα 600 Hz, θέλει επιπρόσθετη ηχοαπορρόφηση. Η χαμηλή συχνότητα συντονισμού (35-40 Hz) σημαίνει πως μπορεί να σφραγιστεί η οπή εάν χρησιμοποιηθεί σαμπ, και να κλείσει το θέμα στα 600.
O δαίμων του... copy/paste φροντίζει για όποιον μπλέκει με Klipsch ακόμα και αν δεν είναι άσωτο μοντέλο , με κάποιον τρόπο να στραβοπατά...:roflmao:

JBL 4329P ενεργό lifestyle μοντέλο
1733314680128.png




Fig.2 JBL 4329P, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield woofer (blue) and port (red) responses and their complex sum (black), respectively plotted below 300Hz, 1kHz, and 300Hz.



Fig.3 JBL 4329P, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.


Fig.4 JBL 4329P, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 45–5° above axis, reference response, differences in response 5–45° below axis.

Στα μετρητικά του δεδομένα υπάρχουν μεν ψεγάδια αλλά με 4Κ για το ζεύγος και την προσφερόμενη ευελιξια... A Force to Be Reckoned with...
 

Μηνύματα
159
Reaction score
446
Μιας και αναφέρατε τα κουτιά και μια σύγκριση παρακάτω:

Απίστευτο και όμως αληθινό... Η παρακάτω ψευδοανηχοϊκή και το σετ οριζόντιων off-axis ανήκουν σε σύγχρονο μοντέλο... Klipsch



Παραθέτω την ψευδοανηχοική από τα MoFi SourcePoint 10, on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield responses of the woofer (blue), and ports (red), and their complex sum (black), respectively plotted below 300Hz, 400Hz, and 300Hz με μετρήσεις παρόμοιες - λίγο καλύτερες σε σχέση με τα Klipsch
1733316448407.png


Fig.2 Klipsch The Nines, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield woofer (blue) and port (blue) responses and their complex sum (black), respectively plotted below 300Hz, 630Hz, and 300Hz.



Fig.4 Klipsch The Nines, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.

Ομοίως παρακάτω MoFi SourcePoint 10, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 60–5° off axis, reference response, differences in response 5–60° off axis.
1733316911533.png


Μένουν ως μετριασμένο κατάλοιπο της μεγάλης των Klipsch σχολής οι κατακόρυφες off-axis :


Fig.5 Klipsch The Nines, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 45–5° above axis, reference response, differences in response 5–45° below axis.

Τέλος οι vertical MoFi SourcePoint 10, family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 45–5° above axis, reference response, differences in response 5–45° below axis. μάλλον καλύτερες
1733317051397.png


Klipsch The Nines integrated loudspeaker system
1733317205204.png
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.703
Reaction score
27.660
Port που φτάνει στα 1000hz θέλει κλωτσές.
Δεν νοείται , με την καμία να φτάνει το reflex τόσο ψηλά.
Μόνο θόρυβο παράγει .
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.526
Reaction score
57.618
Port που φτάνει στα 1000hz θέλει κλωτσές.
Δεν νοείται , με την καμία να φτάνει το reflex τόσο ψηλά.
Μόνο θόρυβο παράγει .
Καλή η παρατήρηση αλλά δεν θα με προβλημάτιζε τόσο ένα χαρακτηριστικό που ταπεινώνεται άνετα με φραγή των port και υψιπερατό κροσάρισμα. Δεν γίνεται ν'απορριφθεί ένα κατά τ'άλλα αποδεκτό ηχείο αποκλειστικά γι αυτό...
Μιας και αναφέρατε τα κουτιά και μια σύγκριση παρακάτω:
1733317205204.png
Αναρτήσεις όπως οι ανωτέρω όχι μόνο ενισχύουν το λόγο ύπαρξης του νήματος αλλά δίνουν ευκαιρία για επαγωγική σύζευξη με το ΄΄αδελφό΄΄ νήμα που περιέχει τα άσωτα μοντέλα. Θ'αναφέρω μετά την παράθεση των μετρητικών διαγραμμάτων τι εννοώ... Το μόνο που μπορώ να σχολιάσω για τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι ότι τα βρίσκω άκρως ενδιαφέροντα γι ακροάσεις , βολικά για πολυκαναλικά setup με την παρεχόμενη ευελιξία για οριζόντια τοποθέτηση και βέβαια το σκεπτικό και η πορεία έγκριτων σχεδιαστών όπως ο Andrew Jones υπερτερούν ενάντια σε οποιαδήποτε πιθανή εντύπωση περί ανηφορικής τροχιάς στο μεγαλύτερο μοντέλο.

MoFi Sourcepoint 8

Fig.3 MoFi SourcePoint 8, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield woofer (blue) and port (red) responses and their complex sum (black), respectively plotted below 300Hz, 400Hz, and 300Hz.



Fig.4 MoFi SourcePoint 8, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.


Fig.5 MoFi SourcePoint 8, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 45–5° above axis, reference response, differences in response 5–45° below axis.

Το μεγαλύτερο MoFi Sourcepoint 10
123MoFi10fig3


Fig.3 MoFi SourcePoint 10, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the nearfield responses of the woofer (blue), and ports (red), and their complex sum (black), respectively plotted below 300Hz, 400Hz, and 300Hz.
123MoFi10fig4

Fig.4 MoFi SourcePoint 10, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 60–5° off axis, reference response, differences in response 5–60° off axis.

123MoFi10fig5


Fig.5 MoFi SourcePoint 10, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 45–5° above axis, reference response, differences in response 5–45° below axis.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.526
Reaction score
57.618
Πάμε τώρα στη σύνδεση με το σχόλιο περί BBC dip από το νήμα των ΄΄ασώτων΄΄... Στην εισαγωγή από το review του Sourcepoint 10 o Andrew Jones εξηγεί κρίσιμες παραμέτρους πάνω στη σχεδίαση του συγκεκριμένου μοντέλου...
Παραδέχομαι ότι αυτά τα MoFi ανήκουν στα λιγοστά ηχεία που με τις ιδιότητές τους με παρακίνησαν να διαβάσω κείμενα review ...
Μεταξύ άλλων αναφέρει ένα εγγενές πρόβλημα που προκύπτει κατά το συνδυασμό μεγάλου mid-woofer με το συνοδό tweeter με το γεγονός ότι γύρω από τη συνήθη ζώνη κρος στις υψηλομεσαίες οκτάβες η πολική απόκριση στο mid-woofer τείνει να στενεύει ακόμα περισσότερο όσο θα μεγαλώνει η διάσταση στο μεγάφωνο ενώ το tweeter θα εμφανίζει ευρύτερη πολική απόκριση στο κάτω άκρο όπου ξεκινά η δική του εκπομπή. Χωρίς λήψη κάποιας μέριμνας αυτό θα σήμαινε υποχώρηση στις off-axis αποκρίσεις του midwoofer με παράλληλη τόνωση στις αντίστοιχες του tweeter.

Επειδή υπό κανονικές συνθήκες οι αποστάσεις ακρόασης είναι τέτοιες ώστε να υπερισχύει κατά την αντιληπτή τονική συμπεριφορά η έμμεση ηχητική ενέργεια, η προαναφερθείσα συνθήκη συνεπαγόταν ότι ένα συμβατικό δίδρομο ηχείο με midwoofer 8ιντσο και άνω είχε μια εγγενή ροπή ν'ακούγεται με έντονη ΄΄λαμπρότητα΄΄ , δηλαδή τόνωση ενέργειας στη ζώνη 1500-4000 Hz όπου το ακουστικό μας σύστημα διακρίνεται από αυξημένη ευαισθησία.

Ως μέτρο αντιστάθμισης αρκετά παλαιότερα ηχεία προδιαγεγραμμένα κιόλας με πρωτόκολλα απόκρισης του BBC εφάρμοζαν πάνω στην on-axis απόκριση μια ΄΄διακριτική΄΄ υποχώρηση τάξης 2-3 dB με επίκεντρο τα 2000Hz χονδρικά για την εν λόγω ζώνη. Τέτοια επέμβαση έχει νόημα για μεγάφωνα με αξιοσημείωτο περιορισμό διασποράς στη συγκεκριμένη ζώνη αλλά μικρότερη βαρύτητα για τα τωρινά δημοφιλή midwoofer που έχουν διάσταση έως 7 ίντσες και περιορισμό διασποράς σε μικρότερο βαθμό γύρω από τις συνήθεις ζώνες κρος με τα tweeter - τα οποία κιόλας σύμφωνα με τις σύγχρονες σχεδιαστικές επιταγές θα έπρεπε να φορτίζονται με κυματοδηγούς ώστε να ελεγχόταν η διασπορά πάνω στο δικό τους κάτω όριο απόκρισης.

Αρκετές σύγχρονες υλοποιήσεις μπορεί κάλλιστα να την έχουν υιοθετήσει για λόγους άσχετους προς τη σχεδιαστική επίγνωση της αυθεντικής της σημασίας...
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.646
Μηνύματα
2.947.594
Members
38.216
Νεότερο μέλος
milisios
Top