Ενεργά εναντίον παθητικών ηχείων

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.255
Reaction score
42.506
Bhutia..... :)
μην το παρεις προσωπικα : δεν εξεταζουμε (αμεσα) τι ακους , μας ενδιαφερει πως παιζει... :smoke:
σε ενα πολυκαναλο η αναπαραγωγη της μουσικης ερχεται στα αυτια μας απο παντου και ειναι το ιδανικο διοτι μπορει να επιτευχθει πληρους φασματως ισοσταθμιση και σε μακσιμουμ εζπιελ κτλ κτλ.
ναι σαν να παιζει ενα παρα πολυ καλο δικαναλο (με υπογουφερ βεβαια).
-
εκει που πραγματικα δειχνει τα δοντια του(στη κυριολεξια δαγκωνει-κομματιαζει και φτυνει τα κοκκαλα..αν μεινει τιποτα δηλαδη..) ειναι σε πολυκαναλες ηχογραφισεις..
->συμπερασματα (καθοτι δεν εχει τυχει να ακουσω καποια ιμερσιβ υλοποιηση) -με δικα μου λογια- απο την αναγνωση μεχρι τωρα και παρακολουθηση χρονια του σαιτ..
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.694
Reaction score
138.719
Άρα τους pf τους ακούς τελικά stereo όπως γράφτηκαν παλιά. Σωστά;
Τίποτα από pf δε γράφτηκε ποτέ δικάναλα και χάνει τρομερά όταν ακούγεται δικάναλα.

Μπορεί να έγιναν αρχικά δικαναλα μιξινγκ, μα τα αρχικά κανάλια πάντα ήταν πολλά και τα πολυκαναλα μιξινγκ πραγματικά αναδεικνύουν το περιεχόμενο.
 


Μηνύματα
681
Reaction score
1
Άρα αντιλαμβάνεσαι δικάνσλους ή πολυκάναλους ήχους όπως αυτοί γράφτηκαν. Stereo ή multichannel. Σωστά;
 
Last edited:

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.213
Reaction score
36.182
...........

Προτεινω ν ακουσει οποιος δεν εχει ακουσει κατι σωστο, η να ρωτησει , η να εμπιστευτει καποιον που το κατεχει η να μελετησει το τι ακριβως συμβαινει.
 

Μηνύματα
16.626
Reaction score
19.591
Άρα αντιλαμβάνεσαι δικάνσλους ή πολυκάναλους ήχους όπως αυτοί γράφτηκαν. Stereo ή multichannel. Σωστά;
Πολυ μακρια απο ειδικος ειμαι και συμφωνω με το κο Κωτσιδη να ερωτηθει ειδικος, αλλα οσο μπορω να ξερω η λεξη "γραφτηκαν" ειναι που δημιουργει το προβλημα ενδεχομενως στην συνεννοηση. Μαγνητοφωνηση σε πολλα καναλια αλλα γινεται mixed down στην κονσολα σε δικαναλο ή πολυκαναλο. Μη σας παρω και στο λαιμο μου ...
 


Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Like I said ....... υπάρχουν πολλές τεχνικές upmixing με διαφορετικά αποτελέσματα, πχ ο παλιός κλασσικός passive surround decoder, η μέθοδος LMS (Least Mean Square), Normalized LMS, μέθοδος adaptive panning, μέθοδος PCS (Principal Component Analysis), μέθοδος τεχνητής αντήχησης, υβριδικές μέθοδοι, κτλ.

Συνήθως, οι τεχνικές reverb-based που παράγουν τα επιπρόσθετα κανάλια μέσω προσομοίωσης του πεδίου αντήχησης είναι προτιμότερες και παρέχουν ανώτερες επιδόσεις στη χωρική και γενική ψυχοακουστική αίσθηση, ως προς τις αντίστοιχες correlation-based που χρησιμοποιούν το αποσυσχετισμένο μέρος των καναλιών stereo για τα κανάλια περιβάλλοντος.
 

Μηνύματα
681
Reaction score
1
Αλλού ήταν το θέμσ αλλά εμμέσως απάντησε ο Κώστας. Δεν είχε να κάνει με την πολυκάναλη αναπαραηωγή που πολύ καλά ξέρω αλλά για την αντίληψη των ήχων από τον.άνθρωπο και απάντησε ότι τους αντιλαμβανόμαστε κανονοκά άσχετα με τα κανάλια που παίζει το.σύστημα αλλά σχετικά με την πρωτότυπη ηχογράφηση.
Bhutia.. η θεωρία σου περί εννιαίας οντότητας αμφισβητείται. Ο άνθρωπος ακούει τα κανάλια της ηχογράφησης.
 

Μηνύματα
3.797
Reaction score
6.815
Ωραίες αυτές οι τεχνικές και καλοδεχούμενες, εγώ πάντως προσωπικά προτιμώ να ακούω στο φορμάτ που γράφτηκε η κάθε παραγωγή. Stereo, 5.1, atmos κλπ. Μπορεί να είναι και ψυχαναγκασμός δεν ξέρω αλλά θεωρώ ότι είναι το σωστότερο.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.725
Reaction score
58.479
Αλλού ήταν το θέμσ αλλά εμμέσως απάντησε ο Κώστας. Δεν είχε να κάνει με την πολυκάναλη αναπαραηωγή που πολύ καλά ξέρω αλλά για την αντίληψη των ήχων από τον.άνθρωπο και απάντησε ότι τους αντιλαμβανόμαστε κανονοκά άσχετα με τα κανάλια που παίζει το.σύστημα αλλά σχετικά με την πρωτότυπη ηχογράφηση.
Bhutia.. η θεωρία σου περί εννιαίας οντότητας αμφισβητείται. Ο άνθρωπος ακούει τα κανάλια της ηχογράφησης.
Το αντίθετο φαίνεται να έχεις καταλάβει...
παρε Παθητικά me geithain αυτοί ξέρουν.... δε χρειάζεται να το έχεις ψάξει ξέρουν αυτοί....:p:p:p
Έχουμε την εξής ειρωνεία του πράγματος: Σε κάποιο παράλληλο Σύμπαν που είχα επισκεφθεί,ο Ear στη γνωστή ΄΄αποφράδα΄΄ εκθεσιακή ημερίδα είχε εκτεθεί σε πεντακάναλο setup με δορυφόρους που ήταν ισοδύναμοι στο σύνολό τους με τα δικά σου main ηχεία με sub τα ομόσταυλα θηρία που είχες δείξει κάποτε,οπότε είχε βάλει εκείνα στη λίστα του ΄΄πήδα τα όλα΄΄.... Ο παράλληλος εαυτός του υποφαινομένου από την άλλη παρέμενε κι εκεί κουμπωμένος...Ορισμένα πράγματα αποτελούν σταθερά σημεία αναφοράς...
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.694
Reaction score
138.719
. Ο άνθρωπος ακούει τα κανάλια της ηχογράφησης.
Ποτέ.

Σε κάθε περίπτωση, ακούω μια ενιαία μουσική οντότητα, βρίσκομαι εντός μιας ηχόσφαιρας.

Το αν έρχονται διακριτοί - αντιληπτοί ήχοι με κατεύθυνση διαφορετική της τυπικής δικαναλης, εξαρτάται από το περιεχόμενο της πολυκαναλης ηχογράφησης στα διακριτά περιφερικά και άνω κανάλια.
 

Μηνύματα
7.486
Reaction score
12.265
Ο άνθρωπος ακούει τα κανάλια της ηχογράφησης.
Αν κατάλαβα καλά, ακούει μεν τα κανάλια της ηχογράφησης, τα οποία όμως υποκαθιστούν τις ανακλάσεις του χώρου που ακούμε εμείς οι δικάναλοι. Ακούμε δηλαδή το ίδιο πράγμα, αλλά το σύστημα του Κώστα παίζει τις ανακλάσεις ελεγχόμενα και προβλέψιμα, ενώ εμείς ακούμε τις τυχαίες *αβλες του χώρου μας.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.694
Reaction score
138.719
Like I said ....... υπάρχουν πολλές τεχνικές upmixing με διαφορετικά αποτελέσματα, πχ ο παλιός κλασσικός passive surround decoder, η μέθοδος LMS (Least Mean Square), Normalized LMS, μέθοδος adaptive panning, μέθοδος PCS (Principal Component Analysis), μέθοδος τεχνητής αντήχησης, υβριδικές μέθοδοι, κτλ.

Συνήθως, οι τεχνικές reverb-based που παράγουν τα επιπρόσθετα κανάλια μέσω προσομοίωσης του πεδίου αντήχησης είναι προτιμότερες και παρέχουν ανώτερες επιδόσεις στη χωρική και γενική ψυχοακουστική αίσθηση, ως προς τις αντίστοιχες correlation-based που χρησιμοποιούν το αποσυσχετισμένο μέρος των καναλιών stereo για τα κανάλια περιβάλλοντος.
Η διάκριση των τελευταίων δεν είναι με στεγανά.
Μέσω απλών προσθαφαιρέσεων των καναλιών, παράγεται αυθεντική πληροφορία πεδίου αντήχησης που συνυπάρχει στα κανάλια, χωρίς χρήση τεχνητής καθυστέρησης ανακλάσεων, ενώ ταυτόχρονα οι ίδιες προσθαφαιρέσεις μεταξύ καναλιών οδηγούν σε διαπλάτυνση - διαμοιρασμό της αυθεντικής μουσικής εικόνας που εμπεριέχεται στο δικάναλο περιεχόμενο, σε περισσότερα κανάλια, χωρίς ωστόσο να αλλάζουν οι διαστάσεις της μουσικής σκηνής ούτε το συνολικό ενεργειακό περιεχόμενο αυτής.

Οι πλέον δοκιμασμένες από εμένα, είναι το auro 3D και το Dolby surround, και οι διαφορές μεταξύ τους είναι πρακτικά ανάξιες λόγου.
 


Μηνύματα
681
Reaction score
1
Ποτέ.

Σε κάθε περίπτωση, ακούω μια ενιαία μουσική οντότητα, βρίσκομαι εντός μιας ηχόσφαιρας.

Το αν έρχονται διακριτοί - αντιληπτοί ήχοι με κατεύθυνση διαφορετική της τυπικής δικαναλης, εξαρτάται από το περιεχόμενο της πολυκαναλης ηχογράφησης στα διακριτά περιφερικά και άνω κανάλια.
Well done
Αν κατάλαβα καλά, ακούει μεν τα κανάλια της ηχογράφησης, τα οποία όμως υποκαθιστούν τις ανακλάσεις του χώρου που ακούμε εμείς οι δικάναλοι. Ακούμε δηλαδή το ίδιο πράγμα, αλλά το σύστημα του Κώστα παίζει τις ανακλάσεις ελεγχόμενα και προβλέψιμα, ενώ εμείς ακούμε τις τυχαίες *αβλες του χώρου μας.
Οι ανακλάσεις είναι άλλο θέμα.
Και ο Κώστας ακούει κάποιες.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.255
Reaction score
42.506
Και ο Κώστας ακούει κάποιες.
ολοι ακουμε αλλα δε το καταλαβαινουμε ολοι. 🐒
ναι παω να βαλω ενα μονοφωνικο δισκο (των dead moon για διαλειμμα... ) νο ρεστ φορ δε ουικιντ (σ)ουανς :king: :angel:
-> και οντως υπαρχουν ραδιενεργα ηχεια..αλλα δε βρισκω το σχετικο ντοκουμεντο... ρώσικα πανελ ειναι δε με απατα η μνημη μου, περα απο τη μνηστη μου, αλλα θα το βρω καποια στιγμη ... :smoke:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.694
Reaction score
138.719
Οι ανακλάσεις είναι άλλο θέμα.
Και ο Κώστας ακούει κάποιες.
Όχι αντιληπτές.

Είναι βέβαιο πως η έμμεση ενέργεια των ανακλάσεων συμβάλλει στο ενεργειακό περιεχόμενο που προσλαμβάνω στη θέση ακρόασης, μα είναι απολύτως βέβαιο πως αυτή δεν είναι αντιληπτή.

Σύμφωνα με τον τρινοβ, έχω μέσο χρόνο πτώσης κατά 60 ντεσιμπέλ της ενέργειας των ανακλάσεων μόλις 0.27-0.28" δηλαδή μιλάμε για πολύ σύντομη ταπείνωση αυτών.

Αντιθέτως, σε οποιοδήποτε δικάναλο σεταπ, είναι εύκολα αντιληπτό το πεδίο ανακλάσεων, ενώ αν δεν είναι, σου λείπει.

Σε μένα ο μόνος τρόπος να γίνει αντιληπτό, είναι να πατήσω το .. pause.
Βεβαίως έτσι γίνεται όχι μόνο απόλυτα αντιληπτό, μα και το πόσο γρήγορα αυτό φθίνει.
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.113
Μηνύματα
2.962.661
Members
38.277
Νεότερο μέλος
ParloseT
Top