- Μηνύματα
- 1.468
- Reaction score
- 1.252
g.kar,
Παιζεις κλασικη κιθαρα, οποτε γνωριζεις τις διαφορες μεταξυ οργανων, ειδικα μεταξυ μιας κιθαρας των 300 Ε και μιας των 3000 Ε. Πιστευω οτι το παραδειγμα του κοντραμπασιστα ειναι ατυχες. Ναι, θ'ακουσεις ενα φυσικο οργανο κατευθειαν απο την πηγη, δηλαδη τα χερια του μουσικου. Μαζι ομως θα παρεις την ηχητικη υπογραφη του μουσικου, του οργανου και του δωματιου. Αλλοι παραγοντες που επηρεαζουν ειναι αν οι χορδες ειναι καινουργιες, αν το οργανο ειναι ρυθμισμενο, ακομα και η θερμοκρασια επηρεαζει αμεσα τα ξυλα ενος οργανου. Αν ειχαμε δυο μουσικους τοτε θα ακουγαμε και τις διαφορες μεταξυ τους.
Aν μας ενδιαφερουν μονο οι χαμηλες συχνοτητες, καποιο συμπερασμα θα βγαλουμε. Σε επιπεδο χροιων ομως δεν μπορω να δεχθω οτι ενας συγκεκριμενος μουσικος και ενα συγκεκριμενο οργανο μπορουν να οριστουν ως αναφορα. Το κοντραμπασο οπως και το καθε οργανο, μπορει να ακουστει οπως θελει ο καθε μουσικος. Ή ο καθε παραγωγος/ηχοληπτης.
Αν ψαχνουμε για το απολυτο χαμηλο, τοτε πρεπει να επισκεφθουμε καθολικο ναο που διαθετει εκκλησιαστικο οργανο. Φιλοι που ειχαν τετοια εμπειρια, το αναφερουν σαν κατι μοναδικο. Ας σκεφτουμε οτι οσες εκκλησιες εχουν εκκλησιαστικο οργανο, εχουν χτιστει βαση σχεδιου ωστε το οργανο να μπορει να λειτουργησει εκει μεσα και δεν το εβαλαν εκ των υστερων. Αρα εχουμε το οργανο με το βαθυτερο χαμηλο σε χωρο ειδικα διαμορφωμενο.
Παιζεις κλασικη κιθαρα, οποτε γνωριζεις τις διαφορες μεταξυ οργανων, ειδικα μεταξυ μιας κιθαρας των 300 Ε και μιας των 3000 Ε. Πιστευω οτι το παραδειγμα του κοντραμπασιστα ειναι ατυχες. Ναι, θ'ακουσεις ενα φυσικο οργανο κατευθειαν απο την πηγη, δηλαδη τα χερια του μουσικου. Μαζι ομως θα παρεις την ηχητικη υπογραφη του μουσικου, του οργανου και του δωματιου. Αλλοι παραγοντες που επηρεαζουν ειναι αν οι χορδες ειναι καινουργιες, αν το οργανο ειναι ρυθμισμενο, ακομα και η θερμοκρασια επηρεαζει αμεσα τα ξυλα ενος οργανου. Αν ειχαμε δυο μουσικους τοτε θα ακουγαμε και τις διαφορες μεταξυ τους.
Aν μας ενδιαφερουν μονο οι χαμηλες συχνοτητες, καποιο συμπερασμα θα βγαλουμε. Σε επιπεδο χροιων ομως δεν μπορω να δεχθω οτι ενας συγκεκριμενος μουσικος και ενα συγκεκριμενο οργανο μπορουν να οριστουν ως αναφορα. Το κοντραμπασο οπως και το καθε οργανο, μπορει να ακουστει οπως θελει ο καθε μουσικος. Ή ο καθε παραγωγος/ηχοληπτης.
Αν ψαχνουμε για το απολυτο χαμηλο, τοτε πρεπει να επισκεφθουμε καθολικο ναο που διαθετει εκκλησιαστικο οργανο. Φιλοι που ειχαν τετοια εμπειρια, το αναφερουν σαν κατι μοναδικο. Ας σκεφτουμε οτι οσες εκκλησιες εχουν εκκλησιαστικο οργανο, εχουν χτιστει βαση σχεδιου ωστε το οργανο να μπορει να λειτουργησει εκει μεσα και δεν το εβαλαν εκ των υστερων. Αρα εχουμε το οργανο με το βαθυτερο χαμηλο σε χωρο ειδικα διαμορφωμενο.