Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.130
Reaction score
141.630
Επιβεβαιώνεις ωστόσο ότι επί του παρόντος μόνο ρόλο δεύτερου μπορεί να έχει το ηλεκτρικό.
Μπα, δεν επιβεβαιώνω τίποτα.

Αν δεν έχεις δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι ή στην εργασία, έστω κι αν αυτό απαιτεί ένα έξτρα έξοδο εγκατάστασης εκ μέρους σου, νομίζω πως δεν μπορείς να πάρεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο ακόμα.

Αν μπορείς να εξασφαλίσεις φόρτιση στο χώρο στάθμευσης της εργασίας, που θα πληρώνει τη ΔΕΗ ο εργοδότης, τότε θα είσαι χαζός αν δε πάρεις ήδη ένα μικρό οικονομικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο χθες. Θα πάψεις να έχεις έξοδα μετακίνησης για τις 330 μέρες του έτους.

Αν ωστόσο είσαι τολμηρός και λεφτας, μπορείς να πάρεις Τέσλα ή τζάγκουαρ ή Μερτσέντες ή άουντι ήδη, και να έχεις ταχυφορτιστή στον δικό σου κλειστό χώρο στάθμευσης.

Εξαρτάται πόσο πλούσιος είσαι για τέτοια κόλπα.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
22.312
Reaction score
37.880
Αν μπορείς να εξασφαλίσεις φόρτιση στο χώρο στάθμευσης της εργασίας, που θα πληρώνει τη ΔΕΗ ο εργοδότης, τότε θα είσαι χαζός αν δε πάρεις ήδη ένα μικρό οικονομικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο χθες. Θα πάψεις να έχεις έξοδα μετακίνησης για τις 330 μέρες του έτους.
με το "χθες" φαντάζομαι εννοείς πριν το καταλάβουν οι εργοδότες (δεν μιλάμε για εμένα, εγώ θα έκλεβα από τον εαυτό μου) ότι προσφέρουν τζάμπα ενέργεια και το κόψουν, ε;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.130
Reaction score
141.630
Όχι, εννοώ απλώς "χθες".

Δε χρειάζεται κανένα "κρυφό" και "μη το καταλάβει" ο εργοδότης. Ένα οχτάωρο στη μπρίζα του ΙΧ σου, θα το δεχτούν όσοι εργοδότες ξέρω, τουλάχιστον στο δικό μου χώρο εργασίας.

Σιγά τον καημό του εργοδότη με τα ελάχιστα ευρώ το μήνα που θα δίνει παραπάνω στη ΔΕΗ, πρόκειται για μικροποσά.

Και συ θα έχεις κάθε μέρα 300+ χιλιόμετρα να κάνεις στο τζάμπα μέχρι την επόμενη.

Αν μπορείς να έχεις τέτοια χρήση φόρτισης από τον εργοδότη σου, νομίζω πως η αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος επιβάλλεται, έως και εκ του πονηρού.

Αν μπορείς να έχεις την ίδια ευκολία φόρτισης στην εργασία σου αν είναι δική σου η εργασία, ομοίως. Το ρεύμα που θα πληρώνεις παραπάνω, είναι αστείο.

Ομοίως αν μπορείς να φορτίζεις στο σπίτι σου.


Αν προς ώρας δεν έχεις λύση φόρτισης κατ'οικον ή στην εργασία, είσαι σε λάθος θρεντ.

Ντιζελακι.
 

Μηνύματα
10.467
Reaction score
14.036
Μάλιστα. Από τον συγκεκριμένο κύριο μάθαμε ότι τα "ηλεκτρονικά" αυτοκίνητα θα ακινητοποιηθούν μετά από 8 χρόνια!
Γιατί; Γιατί τόση είναι η εγγύηση που δίνει ο κατασκευαστής για τη μπαταρία.

Ε, αν είναι έτσι, ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Θα αγοράσω ένα συμβατικό. Με 3 χρόνια εγγύηση, αλλά εκεί δεν έχει σημασία.

Υ.Γ. Α, μάθαμε επίσης ότι "τα λεφτά" θα πάνε σ'αυτό το 5G πώς το λένε. Φτου κακά 666.
Άκουσες να λέει τίποτα κακό για το 5G κύριε Συμεών μάς?
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.814
Reaction score
8.575
Άκουσες να λέει τίποτα κακό για το 5G κύριε Συμεών μάς?
Άκουσα να λέει πάρα πολλές μπαρούφες για ένα σωρό θέματα, εκ των οποίων 2 παραδείγματα ανέφερα παραπάνω (ναι, το να αναφέρεται κάποιος επαναλαμβανόμενα -όχι μια φορά από σαρδάμ- στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως "ηλεκτρονικά", το θεωρώ κι αυτό μπαρούφα και δείγμα ασχετοσύνης, αν δεν είναι βέβαια σκόπιμο. Βλέπε και το σχόλιο για το 5G στο τέλος).

Αλλά και τις επιμέρους μπαρούφες να αγνοήσουμε, η όλη του τοποθέτηση και το βασικό του επιχείρημα, ήταν μια μ@λ@κί@ και μισή. Ήθελε να μας πείσει ότι "σύμφωνα με τους υπολογισμούς του" δεν συμφέρει τον κόσμο να πάρει ηλεκτρικό.

Έλα ρε Αϊνστάιν, μόνος σου το σκέφτηκες; Ευτυχώς μας γλίτωσες από τη μεγάλη πλεκτάνη...
(για να μην αναφέρω καν τις περιπτώσεις που όντως συμφέρει το ηλεκτρικό)

Για την "ταμπακιέρα" βέβαια (το περιβάλλον), ούτε λόγος. Λες και όλοι οι υπόλοιποι που αγοράζουν ηλεκτρικό παρ'όλο που δεν τους συμφέρει ή τα κράτη που δίνουν κίνητρα στον κόσμο να αγοράσει ηλεκτρικά παρ'όλο που δεν τους συμφέρει, είναι απλά ηλίθιοι. Δεν κατέχουν τη μυστική γνώση του κου αποτέτοιου.

Υ.Γ. Για το 5G συγκεκριμένα, προφανώς και είπε κάτι "κακό". Είπε πως εκεί θα πέσουν τα λεφτά, αφήνοντας εμμέσως να εννοηθεί πως είναι κάτι κακό στη χειρότερη περίπτωση (που θα το προωθήσουν όμως οι "ξέρετε ποιοί") ή κάτι άχρηστο στην καλύτερη. Αλλιώς γιατί να υπάρχει πρόβλημα που θα πέσουν λεφτά σε αυτή την υποδομή; Προφανώς δεν επεκτάθηκε παραπάνω γιατί ήταν εντελώς εκτός θέματος, αλλά το'κλεισε το ματάκι του στο κατάλληλο ακροατήριο...

Υ.Γ. Ο κος Συμεών ποιός είναι; Ο παπάς της ενορίας σας;
 

Μηνύματα
10.467
Reaction score
14.036
Άκουσα να λέει πάρα πολλές μπαρούφες για ένα σωρό θέματα, εκ των οποίων 2 παραδείγματα ανέφερα παραπάνω (ναι, το να αναφέρεται κάποιος επαναλαμβανόμενα -όχι μια φορά από σαρδάμ- στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως "ηλεκτρονικά", το θεωρώ κι αυτό μπαρούφα και δείγμα ασχετοσύνης, αν δεν είναι βέβαια σκόπιμο. Βλέπε και το σχόλιο για το 5G στο τέλος).

Αλλά και τις επιμέρους μπαρούφες να αγνοήσουμε, η όλη του τοποθέτηση και το βασικό του επιχείρημα, ήταν μια μ@λ@κί@ και μισή. Ήθελε να μας πείσει ότι "σύμφωνα με τους υπολογισμούς του" δεν συμφέρει τον κόσμο να πάρει ηλεκτρικό.

Έλα ρε Αϊνστάιν, μόνος σου το σκέφτηκες; Ευτυχώς μας γλίτωσες από τη μεγάλη πλεκτάνη...
(για να μην αναφέρω καν τις περιπτώσεις που όντως συμφέρει το ηλεκτρικό)

Για την "ταμπακιέρα" βέβαια (το περιβάλλον), ούτε λόγος. Λες και όλοι οι υπόλοιποι που αγοράζουν ηλεκτρικό παρ'όλο που δεν τους συμφέρει ή τα κράτη που δίνουν κίνητρα στον κόσμο να αγοράσει ηλεκτρικά παρ'όλο που δεν τους συμφέρει, είναι απλά ηλίθιοι. Δεν κατέχουν τη μυστική γνώση του κου αποτέτοιου.

Υ.Γ. Για το 5G συγκεκριμένα, προφανώς και είπε κάτι "κακό". Είπε πως εκεί θα πέσουν τα λεφτά, αφήνοντας εμμέσως να εννοηθεί πως είναι κάτι κακό στη χειρότερη περίπτωση (που θα το προωθήσουν όμως οι "ξέρετε ποιοί") ή κάτι άχρηστο στην καλύτερη. Αλλιώς γιατί να υπάρχει πρόβλημα που θα πέσουν λεφτά σε αυτή την υποδομή; Προφανώς δεν επεκτάθηκε παραπάνω γιατί ήταν εντελώς εκτός θέματος, αλλά το'κλεισε το ματάκι του στο κατάλληλο ακροατήριο...

Υ.Γ. Ο κος Συμεών ποιός είναι; Ο παπάς της ενορίας σας;
Μάλιστα κυριε Συμεών...ευχαριστώ για την ανάλυση..
Τα σέβη μου ...
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.473
Reaction score
12.232
Άκουσα να λέει πάρα πολλές μπαρούφες για ένα σωρό θέματα, εκ των οποίων 2 παραδείγματα ανέφερα παραπάνω (ναι, το να αναφέρεται κάποιος επαναλαμβανόμενα -όχι μια φορά από σαρδάμ- στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως "ηλεκτρονικά", το θεωρώ κι αυτό μπαρούφα και δείγμα ασχετοσύνης, αν δεν είναι βέβαια σκόπιμο. Βλέπε και το σχόλιο για το 5G στο τέλος).

Αλλά και τις επιμέρους μπαρούφες να αγνοήσουμε, η όλη του τοποθέτηση και το βασικό του επιχείρημα, ήταν μια μ@λ@κί@ και μισή. Ήθελε να μας πείσει ότι "σύμφωνα με τους υπολογισμούς του" δεν συμφέρει τον κόσμο να πάρει ηλεκτρικό.

Έλα ρε Αϊνστάιν, μόνος σου το σκέφτηκες; Ευτυχώς μας γλίτωσες από τη μεγάλη πλεκτάνη...
(για να μην αναφέρω καν τις περιπτώσεις που όντως συμφέρει το ηλεκτρικό)

Για την "ταμπακιέρα" βέβαια (το περιβάλλον), ούτε λόγος. Λες και όλοι οι υπόλοιποι που αγοράζουν ηλεκτρικό παρ'όλο που δεν τους συμφέρει ή τα κράτη που δίνουν κίνητρα στον κόσμο να αγοράσει ηλεκτρικά παρ'όλο που δεν τους συμφέρει, είναι απλά ηλίθιοι. Δεν κατέχουν τη μυστική γνώση του κου αποτέτοιου.

Υ.Γ. Για το 5G συγκεκριμένα, προφανώς και είπε κάτι "κακό". Είπε πως εκεί θα πέσουν τα λεφτά, αφήνοντας εμμέσως να εννοηθεί πως είναι κάτι κακό στη χειρότερη περίπτωση (που θα το προωθήσουν όμως οι "ξέρετε ποιοί") ή κάτι άχρηστο στην καλύτερη. Αλλιώς γιατί να υπάρχει πρόβλημα που θα πέσουν λεφτά σε αυτή την υποδομή; Προφανώς δεν επεκτάθηκε παραπάνω γιατί ήταν εντελώς εκτός θέματος, αλλά το'κλεισε το ματάκι του στο κατάλληλο ακροατήριο...

Υ.Γ. Ο κος Συμεών ποιός είναι; Ο παπάς της ενορίας σας;
Ζαντολάστιχο ηλεκτρονικου αυτοκινήτου:bigboss:

A37DEB2D-28F3-4609-8560-1326589CEADE.png
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
30.839
Reaction score
30.082
Εδώ δεν έχουν σοβαρά προβλήματα τα Prius που κυκλοφορούν τόσα χρόνια.
Tάσο μην ακούς τον ΕΑR, άστον να λέει.
Αυτός θα σε πείσει να πάρεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο, θα σε πείσει να βάλεις τουλάχιστον 2 σαμπ μεγάλα, θα σε πείσει για πολλά.
Κάποτε έπεισε μια αλεπού να αφήσει το κοτόπουλο και να φύγει.
 

Μηνύματα
2.666
Reaction score
5.674
Όταν αυξηθούν πολύ οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η τιμή της βενζίνης θα πάει στα 50 λεπτά, χα χα!
Πάντως εγώ θέλω να κατασκευάσουν ένα αυτοκίνητο με πυρηνική ενέργεια που να μην χρειάζεται ποτέ ούτε καύσιμο ούτε φόρτισμα τίποτε! Απλά, ένα κυβάκι ουρανίου και κινείται για 50 χρόνια!
Αλλά στα ηλεκτρικά θα σαρώσουν οι κινέζοι φυσικά με τιμές στο ήμισυ των BMW, Audi κ.λ.π
π.χ https://www.nio.com/es8
Nio ES8 με αυτονομία 580Km
Και τιμή: 18.000 ευρώ!!!!!
f6de41f2-889c-4b74-a1f9-48a205fe2b09.jpg
Nio-ES8.jpg
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.130
Reaction score
141.630
Tάσο μην ακούς τον ΕΑR, άστον να λέει.
Αυτός θα σε πείσει να πάρεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο, θα σε πείσει να βάλεις τουλάχιστον 2 σαμπ μεγάλα, θα σε πείσει για πολλά.
Κάποτε έπεισε μια αλεπού να αφήσει το κοτόπουλο και να φύγει.
Σαμπ πήρε τουλάχιστον, ή ακόμα τα ίδια θα λέμε;
 


Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.513
Reaction score
43.133
@alexis 11:00 ιτ ιζ ντιφερεντ κολορ μπικοζ οφ δε σαν + και ειναι και πιο ζεστο λογω θερμοτητας του ηλιου... (οχι δε το ειδα ολο το ειδα σε 10 καρε)..και φορτιζει με συννεφια...και δε πε ρι γρα φω αλλοοοο... 🐒
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.703
Reaction score
4.358
Όταν αυξηθούν πολύ οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η τιμή της βενζίνης θα πάει στα 50 λεπτά, χα χα!
Πάντως εγώ θέλω να κατασκευάσουν ένα αυτοκίνητο με πυρηνική ενέργεια που να μην χρειάζεται ποτέ ούτε καύσιμο ούτε φόρτισμα τίποτε! Απλά, ένα κυβάκι ουρανίου και κινείται για 50 χρόνια!
Αλλά στα ηλεκτρικά θα σαρώσουν οι κινέζοι φυσικά με τιμές στο ήμισυ των BMW, Audi κ.λ.π
π.χ https://www.nio.com/es8
Nio ES8 με αυτονομία 580Km
Και τιμή: 18.000 ευρώ!!!!! View attachment 169407 View attachment 169408
Πού έχει 18,000 ;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.840
Reaction score
31.848
Υπολογισμός πενταλέπτου στο πόδι.

Ένα όχημα κάνει πχ 10.000χλμ το χρόνο. Με κατανάλωση 7lt/100 και βενζίνη στο 1.50€ θέλει 1050€ το χρόνο καύσιμα ⛽.

Ένα ηλεκτρικό με 75kW μπαταρία και 0.20€ την kWh θέλει 15€ γέμισμα αν τα έκανα σωστά. Με αυτονομία 300χλμ θέλει 500€ ρεύμα για 10.000χλμ.
Άκουσα για 200€ στα 10.000χλμ και έβαλα τα γέλια οπότε έκανα και αυτούς τους υπολογισμούς.

Ας υπολογίσουμε τώρα ότι για μια διαφορά της τάξεως των 10.000€ παραπάνω από ένα συμβατικό όχημα μετά τις επιδοτήσεις χρειάζεται 18 χρόνια για να κάνει απόσβεση τη διαφορά των 10.000€ μόνο στο καύσιμο.

Αν βάλω και 300€ το χρόνο service στο συμβατικό στα 10 χρόνια θέλει άλλα 3000€ οπότε η απόσβεση πάει στα 15 χρόνια.

Αν πάρει diesel άντε να πάει στα 12 χρόνια.

12 χρόνια για να γίνει απόσβεση αν όλα πάνε καλά.

Και γ@μω τις επενδύσεις.
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.379
Reaction score
8.109
Παντως, πριν λιγο στην εθνικη που με προσπερασε ενα tesla model x, δε φανηκε να εχει αγχος και ας πηγαιναμε πανω απο 140 και μετα την Κορινθο.
Βρε πως την πατησε ετσι η ευρωπαϊκη αυτοκινητοβιομηχανια?
 



gonis

Luger
Μηνύματα
4.473
Reaction score
12.232
Παντως, πριν λιγο στην εθνικη που με προσπερασε ενα tesla model x, δε φανηκε να εχει αγχος και ας πηγαιναμε πανω απο 140 και μετα την Κορινθο.
Βρε πως την πατησε ετσι η ευρωπαϊκη αυτοκινητοβιομηχανια?
Αυτό ηταν;:)
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.118
Reaction score
2.755
με το "χθες" φαντάζομαι εννοείς πριν το καταλάβουν οι εργοδότες (δεν μιλάμε για εμένα, εγώ θα έκλεβα από τον εαυτό μου) ότι προσφέρουν τζάμπα ενέργεια και το κόψουν, ε;
Στο κτήριο εθνικής σσφαλιστικης στη συγγρου έχουν δωρεάν φορτιστές
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.862
Μηνύματα
2.993.520
Members
38.380
Νεότερο μέλος
jimdrak12
Top