Πάντα πίστευα πως οι ασφαλιστές είναι ικανοί να κάνουν τα πάντα για να κλείσουν ένα συμβόλαιο.Στο κτήριο εθνικής σσφαλιστικης στη συγγρου έχουν δωρεάν φορτιστές
Most visitors online was 2598 , on 29 Mar 2025
Πάντα πίστευα πως οι ασφαλιστές είναι ικανοί να κάνουν τα πάντα για να κλείσουν ένα συμβόλαιο.Στο κτήριο εθνικής σσφαλιστικης στη συγγρου έχουν δωρεάν φορτιστές
Στο site που αντιστοιχεί στο link που έχω βάλει! (απλά χρειάζεται να κάνεις την μετατροπή από το κινέζικο νόμισμα σε ευρώ).Πού έχει 18,000 ;
Όταν δίνεις τουλάχιστον $100.000 για το αμάξι να μην δίνεις και άλλα 800 για service; Πως θα το συντηρήσει το μαγαζί ο Elon;Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι τι εργασίες κάνουν στο service του Model S και χρεώνουν 800€
Φτηνό είναι.Το Performance έχει 560χλμ αυτονομία, 260χλμ τελική και 3.6s/100 αλλά έχει και 65.000€.![]()
Και βέβαια.Φτηνό είναι.
και αυτό φτηνό είναι σε σχέση με τους κουβάδες που κάνουν 25-30κΜου αρέσει που μιλάτε για Tesla.
Που και στην περίπτωση που είχαμε αντιπροσωπεία στην Ελλάδα το ποιό απλό Model 3 μετά τα νέα μέτρα θα είχε 39.000€ με τιμή καταλόγου Γερμανίας γιατί αν πάρουμε τον κατάλογο Φιλανδίας θα είχε 44.000€ μετά την επιδότηση.![]()
εάν δεν εγκαταστήσει φορτιστές στις πιάτσες δεν υπαρχή περίπτωση αφού τα περισσότερα δεν σταματάνε ποτε παρα μονο όταν πανε στο συνεργείο.Η κυβέρνηση έχει ως αρχικό στόχο τη σταδιακή αντικατάσταση των ταξί και των εταιρικών οχημάτων που είναι λόγω χρόνου χρήσης τα πιο ρυπογόνα.
είναι εξαιρετική επιλογή για εταιρικά φορτηγά αστικά λεωφορεία αλλα τα ταξί μονο στις πιάτσες μπορούν να φορτίσουν ενώ αυτά που δουλεύουν σε τουριστικά γραφεία όπως και τα τουριστικά λεωφορεία είναι αδύνατον και δυστυχώς αυτά κάνουν και τα περισσότερα χιλιομετρα μιλάμε για 250.000 τη σαιζον.Επαγγελματικά αυτοκίνητα καθημερινής μετακίνησης για διανομές μέσα στην πόλη, έως μικρά φορτηγά και φυσικά ταξί, γράφουν άπειρα χιλιόμετρα καθημερινά μέσα στην πόλη, όλα ντίζελ και όλα κακοδιατηρημένα, αρκετά είναι με πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη.
Συγκριτικά, τα ΙΧ των εργαζομένων, κάνουν ελάχιστα χιλιόμετρα και είναι μπιμπελό.
Δικαίως είναι αυτός ο στόχος της κυβέρνησης.
Δικαίως και κάποιοι από μας θέλουν το δεύτερο αυτοκίνητο πόλης να είναι ηλεκτρικό (χόμπι).
468000 yuan = 58700€.Στο site που αντιστοιχεί στο link που έχω βάλει! (απλά χρειάζεται να κάνεις την μετατροπή από το κινέζικο νόμισμα σε ευρώ).
Αυτή είναι η πρώτη κίνηση που θα γίνει. Είναι δηλαδή ήδη προγραμματισμένο. Θα υπάρξουν και πιάτσες μόνο για ηλεκτρικά.εάν δεν εγκαταστήσει φορτιστές στις πιάτσες δεν υπαρχή περίπτωση αφού τα περισσότερα δεν σταματάνε ποτε παρα μονο όταν πανε στο συνεργείο.
Προβλέπω τσακωμούς ανάμεσα στους ταξιτζήδες αν γίνει κάτι τέτοιο (ανάλογα και που θα είναι η πιάτσα). Για λόγους άνισης μεταχείρισης μεταξύ συμβατικών και ηλεκτρικών, ειδικά αν η πιάτσα είναι και σε καλό μέρος.Αυτή είναι η πρώτη κίνηση που θα γίνει. Είναι δηλαδή ήδη προγραμματισμένο. Θα υπάρξουν και πιάτσες μόνο για ηλεκτρικά.