Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

gid

Μηνύματα
8.477
Reaction score
9.751
Στο κτήριο εθνικής σσφαλιστικης στη συγγρου έχουν δωρεάν φορτιστές
Πάντα πίστευα πως οι ασφαλιστές είναι ικανοί να κάνουν τα πάντα για να κλείσουν ένα συμβόλαιο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.192
Reaction score
141.726
Έφαγα προσπεράσεις από Τέσλα στους αυτοκινητόδρομους στην Ιταλία, που πήγε σύννεφο..

Και δε πήγαινα ποτέ κάτω από 140 σε κείνους τους δρόμους...

Πίκρα.. ίσα ίσα πρόλαβα έναν και τον έβγαλα φωτογραφία μόλις με πέρασε.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.873
Reaction score
31.886
Μου αρέσει που μιλάτε για Tesla.
Που και στην περίπτωση που είχαμε αντιπροσωπεία στην Ελλάδα το ποιό απλό Model 3 μετά τα νέα μέτρα θα είχε 39.000€ με τιμή καταλόγου Γερμανίας γιατί αν πάρουμε τον κατάλογο Φιλανδίας θα είχε 44.000€ μετά την επιδότηση. :biggrin:

Table-of-Model-3-Prices.png


Το Performance έχει 560χλμ αυτονομία, 260χλμ τελική και 3.6s/100 αλλά έχει και 65.000€. :p

Στη Νορβηγία των 120€ μεροκάματο έχει 49.000€. Σε 408 μέρες το έχει δικό του.

Τη συζητάμε τώρα.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.983
Reaction score
11.045
Με αρέσει που όταν μιλάμε για ηλεκτρικά τα ρίχνουμε όλα στον ίδιο κουβά, από Kia μέχρι Mercedes.
Ας κοστίζει το ένα 40Κ και το άλλο 100+ :gotcha:

Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι τι εργασίες κάνουν στο service του Model S και χρεώνουν 800€
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.873
Reaction score
31.886
Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι τι εργασίες κάνουν στο service του Model S και χρεώνουν 800€
Όταν δίνεις τουλάχιστον $100.000 για το αμάξι να μην δίνεις και άλλα 800 για service; Πως θα το συντηρήσει το μαγαζί ο Elon; 🤔 😜
 



Μηνύματα
17.239
Reaction score
24.642
Αντίστοιχα βενζινοκίνητα επιβατικά με αυτές τις επιδόσεις και εξοπλισμό είναι μόνο κάτι Audi rs και κάτι Mercedes amg
Στην καλύτερη 2πλασια τιμη
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.192
Reaction score
141.726
To suv της Τέσλα πιάνει τα 100 σε 2,8", αλλά έχει και πιο γρήγορα μοντέλα.
 

Μηνύματα
17.239
Reaction score
24.642
Αυτό με τα 800 ευρώ δεν αντιλαμβάνομαι όμως
Ειναι αδικαιολόγητο εκτός αν σου δίνει εγγύηση εφ'όρου ζωής
 

Μηνύματα
4.349
Reaction score
1.767
Μου αρέσει που μιλάτε για Tesla.
Που και στην περίπτωση που είχαμε αντιπροσωπεία στην Ελλάδα το ποιό απλό Model 3 μετά τα νέα μέτρα θα είχε 39.000€ με τιμή καταλόγου Γερμανίας γιατί αν πάρουμε τον κατάλογο Φιλανδίας θα είχε 44.000€ μετά την επιδότηση. :biggrin:
και αυτό φτηνό είναι σε σχέση με τους κουβάδες που κάνουν 25-30κ
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.229
Reaction score
95.486
Η κυβέρνηση έχει ως αρχικό στόχο τη σταδιακή αντικατάσταση των ταξί και των εταιρικών οχημάτων που είναι λόγω χρόνου χρήσης τα πιο ρυπογόνα.

Από κει και πέρα, ο ιδιώτης early adopter βάζει κάτω και βλέπει αν τα χρήματα που θα γλιτώσει από την κατανάλωση ισοφαρίζουν την τιμή απόκτησης και τις νέες δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει. Όλα αυτά εξετάζοντας το αυτοκίνητο αυστηρά ως μέσο μεταφοράς. Αν βάλουμε στην εξίσωση και την καύλα της αυτοκίνησης τότε κάθε πελάτης είναι διαφορετικός.

Προσωπικά δεν έχω κρατήσει αυτοκίνητο πάνω από 5-6 χρόνια άρα με τις τρέχουσες συνθήκες δεν θα κάνω απόσβεση ποτέ. Το θέμα της μόλυνσης θα με αγγίξει όταν η εναλλακτική είναι πιο φτηνή και το ίδιο πρακτική.

Αν έπαιρνα δεύτερο αυτοκίνητο ηλεκτρικό θα το έκανα από χόμπι.
 

Μηνύματα
4.349
Reaction score
1.767
Η κυβέρνηση έχει ως αρχικό στόχο τη σταδιακή αντικατάσταση των ταξί και των εταιρικών οχημάτων που είναι λόγω χρόνου χρήσης τα πιο ρυπογόνα.
εάν δεν εγκαταστήσει φορτιστές στις πιάτσες δεν υπαρχή περίπτωση αφού τα περισσότερα δεν σταματάνε ποτε παρα μονο όταν πανε στο συνεργείο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.192
Reaction score
141.726
Επαγγελματικά αυτοκίνητα καθημερινής μετακίνησης για διανομές μέσα στην πόλη, έως μικρά φορτηγά και φυσικά ταξί, γράφουν άπειρα χιλιόμετρα καθημερινά μέσα στην πόλη, όλα ντίζελ και όλα κακοδιατηρημένα, αρκετά είναι με πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη.

Συγκριτικά, τα ΙΧ των εργαζομένων, κάνουν ελάχιστα χιλιόμετρα και είναι μπιμπελό.

Δικαίως είναι αυτός ο στόχος της κυβέρνησης.

Δικαίως και κάποιοι από μας θέλουν το δεύτερο αυτοκίνητο πόλης να είναι ηλεκτρικό (χόμπι).
 

Μηνύματα
4.349
Reaction score
1.767
Επαγγελματικά αυτοκίνητα καθημερινής μετακίνησης για διανομές μέσα στην πόλη, έως μικρά φορτηγά και φυσικά ταξί, γράφουν άπειρα χιλιόμετρα καθημερινά μέσα στην πόλη, όλα ντίζελ και όλα κακοδιατηρημένα, αρκετά είναι με πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη.

Συγκριτικά, τα ΙΧ των εργαζομένων, κάνουν ελάχιστα χιλιόμετρα και είναι μπιμπελό.

Δικαίως είναι αυτός ο στόχος της κυβέρνησης.

Δικαίως και κάποιοι από μας θέλουν το δεύτερο αυτοκίνητο πόλης να είναι ηλεκτρικό (χόμπι).
είναι εξαιρετική επιλογή για εταιρικά φορτηγά αστικά λεωφορεία αλλα τα ταξί μονο στις πιάτσες μπορούν να φορτίσουν ενώ αυτά που δουλεύουν σε τουριστικά γραφεία όπως και τα τουριστικά λεωφορεία είναι αδύνατον και δυστυχώς αυτά κάνουν και τα περισσότερα χιλιομετρα μιλάμε για 250.000 τη σαιζον.
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.704
Reaction score
4.369
Στο site που αντιστοιχεί στο link που έχω βάλει! (απλά χρειάζεται να κάνεις την μετατροπή από το κινέζικο νόμισμα σε ευρώ).
468000 yuan = 58700€.
Κάνω κάτι λάθος;
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.229
Reaction score
95.486
εάν δεν εγκαταστήσει φορτιστές στις πιάτσες δεν υπαρχή περίπτωση αφού τα περισσότερα δεν σταματάνε ποτε παρα μονο όταν πανε στο συνεργείο.
Αυτή είναι η πρώτη κίνηση που θα γίνει. Είναι δηλαδή ήδη προγραμματισμένο. Θα υπάρξουν και πιάτσες μόνο για ηλεκτρικά.
 


Μηνύματα
25.050
Reaction score
19.451
Αυτή είναι η πρώτη κίνηση που θα γίνει. Είναι δηλαδή ήδη προγραμματισμένο. Θα υπάρξουν και πιάτσες μόνο για ηλεκτρικά.
Προβλέπω τσακωμούς ανάμεσα στους ταξιτζήδες αν γίνει κάτι τέτοιο (ανάλογα και που θα είναι η πιάτσα). Για λόγους άνισης μεταχείρισης μεταξύ συμβατικών και ηλεκτρικών, ειδικά αν η πιάτσα είναι και σε καλό μέρος.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.918
Μηνύματα
2.995.074
Members
38.384
Νεότερο μέλος
Alesta
Top